Материалдар / Ашық сабақ "Абай жолы" романы "Тайғақта бөлімі"

Ашық сабақ "Абай жолы" романы "Тайғақта бөлімі"

Материал туралы қысқаша түсінік
Толық ашық сабақ жоспары. Топтық, жұптық, жеке жұмыс түрлері берілген
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады

Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары

Бөлім:

ІІІ бөлім.Ғасырлық туынды

Педагогтің аты-жөні


Күні:

29.04.24

Сынып: 11а

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

«Абай жолы» романы «Тайғақта» бөлімі.

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

11.1.1.1 - әдеби шығармаға сюжеттік-композициялық талдау жасау арқылы жанрлық ерекшелігін түсіну;

11.2.3.1 - шығарма идеясы мен көркемдегіш құралдардың байланысын талдау;

Сабақтың мақсаты

әдеби шығармаға сюжеттік-композициялық талдау жасау арқылы жанрлық ерекшелігін түсіндіреді, шығарма идеясы мен көркемдегіш құралдардың байланысын талдайды.

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

5 мин



Үй тапсырмасын тексеру

Қазіргі өздерің өмір сүріп отырған қоғамның құндылықтарын немесе кемшіліктерін хат арқылы роман кейіпкерлеріне жеткізу.

1-топ. Абайға хат

2-топ. Құнанбайға хат

3-топ. Зереге хат

4-топ. Ұлжанға хат

Ой қозғау

Кроссенс әдісімен суреттердің байланысын анықтауды ұсынады


Берілген суреттердің байланысын тауып, қысқаша мазмұндайды



Қалыптастырушы бағалау


«Кроссенс» әдісі





Сабақтың ортасы

15 мин

















































7 мин













5 мин

















5 мин

Топтық жұмыс

1-топ. “Вокабуляр” әдісімен роман-эпопея жанры жайында мәлімет беру. Shape1


2-топ. “Классификация” әдісімен үзінділердің қай бөлімге қатысты екендігін анықтау.


3-топ. “Цицерон” әдісімен берілген сөз оралымдарын қатыстырып,сюжетті баяндау.

Shape2




4-топ. “Эпизодты талдау” әдісімен “Тайғақта” бөліміндегі сюжетке талдау жасау.

Қандай оқиға орын алды?


Кімдер қатысты?


Қашан?


Қайда?


Неге бұл жағдай орын алды?


Бұл оқиғаның шығармадағы маңыздылығы қандай?



Жұптық жұмыс

2-тапсырма. “Менталды карта” әдісімен шығарма идеясы мен көркемдегіш құралдардың байланысын талдау

Shape3





Жеке жұмыс

3-тапсырма. “321” әдісімен шығарманың сюжеті мен жанры бойынша талдау жасаңыз.

Шығарма бойынша үш факт

1. ____________________

2. _____________________

3. ___________________

Авторға туындаған екі сұрақ (жанры бойынша)

1. _____________________

2. _____________________

Қызығушылық тудырған бір мәлімет (оқиға)

1. _____________________



Қорытынды

4-тапсырма. Тест тапсырмасын орындаңыз.


Роман-эпопея жанры жайында мәлімет береді











Үзінділердің қай бөлімге қатысты екендігін анықтайды









Берілген сөз оралымдарын қатыстырып, сюжетті баяндайды








Тайғақта” бөліміндегі сюжетке талдау жасайды

















Шығарма идеясы мен көркемдегіш құралдардың байланысын талдайды













шығарманың сюжеті мен жанры бойынша талдау жасайды
















Тест тапсырмасын орындайды

Топ басшысының бағалауы

Дескриптор

  • шығарма жанры жайында нақты мәлімет келтіреді-1

  • Ассоциация мен сызба арқылы толықтырады-1




Топ басшысының бағалауы

Дескриптор

  • үзінділерді сұрыптайды-1

  • қысқаша мазмұндайды-1




Топ басшысының бағалауы

Дескриптор

  • Сөз оралымдарын жүйелейді-1

  • Сюжетті баяндайды-1





Топ басшысының бағалауы

Дескриптор

  • Сұрақтарға жауап береді-1

  • Бөлім сюжетіне талдау жасайды-1











Бірін-бірі бағалау

Дескриптор

  • Көркемдегіш құралдарды анықтайды -1б

  • Шығарманың идеясымен байланыстырады -1б








Өзін-өзі бағалау

Дескриптор

  • Үш факт келтіреді-1б

  • Шығарма жанры бойынша сұрақ қояды -1б

  • Қызығушылық оятқан бір оқиғаға тоқталады-1б






Мұғалімнің бағалауы

Дескриптор

  • 0-1 қате – 2б

  • 2-3 қате – 1б

  • 3-4 қате – 0б


Вокабуляр” әдісі












Классификация” әдісі

https://learningapps.org/watch?v=pyvw4pqz524





Цицерон” әдісі










Эпизодты талдау” әдісі



















Менталды карта” әдісі















321” әдісі


















Тест

https://onlinetestpad.com/pbue2vqsrxpzg


Сабақтың соңы


3 мин


Рефлексия

Сабақты қорытындылап, кері байланыс алады.











Үй тапсырмасы.


145 бет 2-тапсырма.

Абай жолы” романындағы әйелдер бейнесі” тақырыбында эссе жазыңдар. Әйелдер образына талдау жасап, қазақ әйелінің бейнесін ашыңдар.

Сабақтан түйген ойларын бір сөйлеммен қорытындылайды



Бүгінгі күннің сөйлемі”



https://padlet.com/shynar6655_/padlet-gevqnrlbf08lotp8




08 Желтоқсан 2024
616
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі