Білім беру ұйымыеың
атауы
|
«Ынтымақ» жалпы орта
мектебі
|
Бөлім:
|
1-бөлім: Өлең – сөздің
патшасы
|
Педагогтің тегі,
аты-жөні:
|
Бекенова Улжан
Лесбекқызы
|
Күні:
|
03.10.2023жыл.
|
Сынып:
10
«В»
|
Қатысушылар саны:
Қатыспағандар саны:
|
Сабақтың
тақырыбы:
|
Абай Құнанбайұлы. Он жетінші
қарасөз
|
Оқу бағдарламасына сәйкес
оқыту мақсаттары
|
10.2.2.1 шығармадағы
авторлық идеяның өмір шындығымен байланысын
айқындау;
|
Сабақтың
мақсаты:
|
Білім
алушылар шығармадағы авторлық идеяның
өмір шындығымен байланысын
айқындайды
|
Сабақ
кезеңі/Уақыт
|
Педагогтің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
Қызығушылықты
ояту.
5
мин.
|
(Ұ). Ұйымдастыру
кезеңі:
Сәлемдесу,
оқушыларды түгелдеу
Психологиялық
жағымды ахуал қалыптастыру
«Жағымды тілек»
ойсергек жаттығуын ұсынады.
Оқушыларды суреттер арқылы
«Қайрат», «Ақыл», «Жүрек» топтарына біріктіреді. Топ ережесін
қайталайды.
|
Оқушылар амандасады. «Жағымды
тілек» ойсергек жаттығуын жасайды. Оқушылар бір-біріне қарап,
жағымды тілектерін айтады. Сабақты жақсы көңіл-күймен
бастайды.Топқа бірігеді, топ ережесін
сақтайды
|
«Жарайсыңдар!»
«Тамаша!»,
«Керемет»
Көңіл-күйлерін көтеру үшін қолдап,
қошеметтеу
|
Инт.тақта,
суреттер,
презентация
|
Жаңа сабаққа
кіріспе
5
мин
|
(Ұ) Миға
шабуыл.
Үй тапсырмасы.
«Жалғасын тап» әдісі
Мұғалім тақтаға Абай
өлеңдерінен үзінді қойып, жалғасын жасырып қояды. Оқушылар өлеңнің
жалғасын табады. Сабақтың тақырыбы мен мақсатын жариялайды. Бағалау
өлшемдерімен таныстырды.
|
«Жалғасын
тап» әдісі бойынша бұрынғы
материалды еске түсіреді. Оқушылар өлеңдердің жалғасын тауып,
жалғастырады.
Сабақтың мақсатымен танысады.
Әр тапсырма үшін бағалау өлшемдерімен
танысады.
|
Дескриптор:
Білім
алушы:
-өлеңдердің жалғасын
табады
- қатесіз мәнерлеп
айтады
Жалпы балл -
2
|
Презентация,бейнежазба
«Қазақ
әдебиеті»
оқулығы,
10-сынып
|
Сабақтың
ортасы
30
мин
Мағынаны
тану
|
Мұғалім «Он жетінші
қарасөзді» тыңдатып, жаңа сабақты түсіндіріп, оқушылармен бірге
көтерілген мәселені талдайды.Сабақ мақсатына бағытталған тапсырма
береді. Топтық жұмыс.
1-тапсырма: Автордың идеясы мен өмір
шындығын байланыстырыңыз
Мұғалім бағыт- бағдар беріп
отырады
|
Топтық
жұмыс Оқушылар Автордың идеясы мен өмір
шындығының байланысын айқындау үшін топтық тапсырмалар
орындайды.
1-топ: «Үш
қадамды сұхбат»
әдісі
1-қадам: Қайраттың қасиеттерін
анықтайды
2-қадам: автордың идеясын
анықтайды
3-қадам: өмір шындығымен
байланыстырады
2-топ: «3+2+1»
әдісі. Ақылға тән үш қасиет,
автордың нақты екі идеясы, бір өмір шындығын
көрсетеді
3-топ: «Суреттер
сөйл
|
Ф/Б
жалпы балл -
2
Дескриптор: Білім
алушы:
-Қайрат,ақыл,
жүректің қасиетін
түсіндіреді
-автордың идеясын
анықтайды
-өмір шындығын
көрсетеді
-автор идеясы мен
өмір шындығының байланысын
айқындайды
жалпы балл -
4
Қ/Б. Топтық
бағалау
|
10-сынып
оқулығы,
Плакат,
маркер
Таратпа
кестелер
|
|
Мұғалім сабақ
мақсатына жетелейтін тапсырма
береді
2-тапсырма: Он жетінші қарасөзді «Төрт
сөйлем әдісімен» қорытындылаңдар. «Сіздің ойыңызша,ғылымның айтқаны
дұрыс па?»
Қолдауды қажет
ететін оқушыларға бағыт-бағдар
береді
|
Оқушылар «Төрт сөйлем»
әдісімен ғылымның сөзін өмір шындығымен
байланыстырады
|
Ф/Б
Дескриптор:
Алған біліміне
қорытынды жасайды
жалпы балл
-4
|
10-сынып оқулығы, жұмыс
дәптері
|
Сабақтың
соңы
Рефлексия
5
мин.
|
Мұғалім сабақты
қорытындылайды. Оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігіне кері
байланыс жасап, бағалайды.
Оқушының сабақты
қалай қабылдағанын білу мақсатында «Бір ауыз
сөз» рефлексиясын ұсынады. Сұрақ:
Бүгінгі сабақ сізге ұнады
ма?
Үйге тапсырма
береді.
|
Оқушылар бүгінгі
сабақтан алған әсерін «Бір ауыз
сөзен» білдіреді
|
Мұғалім оқушылардың сабаққа
қатысуын 1-10 баллдық жүйе бойынша
бағалайды. Сонымен бірге «Мадақтау», «Қол шапалақ», әдістері арқылы
ынталандырып отырады.
|
стикерлер
|