Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
Ашық сабақ Абай Құнанбаев 6 сынып
Материал туралы қысқаша түсінік
Қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің ұстаздарына
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
19 Қараша 2018
9009
15 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Қысқа мерзімді сабақ жоспары
Ғылым таппай мақтанба........
Өсек, өтірік, мақтаншақ, ............
Өсек, өтірік, мақтаншақ, ............
Өсек, өтірік, мақтаншақ, ............
Өсек, өтірік, мақтаншақ, ............
Өсек, өтірік, мақтаншақ, ............
Өсек, өтірік, мақтаншақ, ............
Ғалым болмай немене..................
Ғалым болмай немене..................
Ғалым болмай немене..................
Ғалым болмай немене..................
Ғалым болмай немене..................
Сізге ғылым кім берер............
Сізге ғылым кім берер............Сізге ғылым кім берер............Сізге ғылым кім берер............Сізге ғылым кім берер............Сізге ғылым кім берер............Сізге ғылым кім берер............
Мектеп: Ш.Смаханұлы атындағы №44 орта мектеп | Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:Абайды оқы,таңырқа! | |
Сабақ тақырыбы: Абай Құнанбайұлы «Ғылым таппай мақтанба» өлеңінің тақырыбы мен идеясы. | ||
Күні: 15.11.2018ж | Мұғалімнің есімі:Мамешева А.Ө | |
Сынып 6 «Ә» | Қатысқандар саны: 22 | Қатыспағандар саны: |
Сабаққа негізделген оқу мақсаты: | 6.2.1.1 - шығарма композициясындағы белгілі бір эпизодтың алатын маңызына негіздеме жасау | |
Сабақ мақсаттары: | Барлық оқушылар: Өлеңнің маңыздылығын түсінедіОқушылардың басым бөлігі: Өлеңдегі маңызды деген үзінділерді анықтайды Кейбір оқушылар: шығарма композициясындағы белгілі бір эпизодтың алатын маңызына бүгінгі өмірмен байланыстыра, өз пікірін дәлелдейді. | |
Бағалау критерийлері: | Өлеңнің композициясындағы үзінділердің біріне негіздеме жасайды.Анықталған үзінділердің маңыздылығына баға береді. | |
Тілдік мақсаттар | Арнайы пәндік лексика мен терминология: ғибрәтлі , нәфрәтлі, мал шашпақ, қанағат, рақым | |
Диалог құруға арналған пайдалы тіркестер мен фразалар: «Ғалым болудың басты шарттары» , «Жақсының аты өлмейді, ғалымның хаты өлмейді», «Абай ғалым болу мен адам болу мәселесін бір-бірімен сабақтастыра айтады, бұл екеуінің тамыры, түбі бір деп санайды» | ||
Талқылауға арналған сұрақтар: | ||
Құндылықтарды дарыту | Өзіне және айналадағы адамдарға құрмет: басқа мәдениеттер мен тілдерге, адамгершілік пен пікірлердің әртүрлілігіне құрметі қалыптасады. | |
Пәнаралық байланыстар | Тарих, қазақ тілі | |
АКТ қолдану дағдылары | ||
Алдыңғы оқу/ Бастапқы білім | Абай Құнанбайұлы өлеңдері | |
Саралау: Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлайсыз? | ||
Бағалау: Оқушылардың үйренгенін, материалды меңгергенін тексеруді қалай жоспарлайыз? | ||
Жоспар | ||
Жоспарланған уақыт | Жоспарланған жаттығулар | Ресурстар |
Басталуы Ортасы | Ұйымдастыру кезеңі. Сәлемдесу, түгендеу, сыныпты «Кофе таяқшалары арқылы» 4-топқа бөлу.Үй тапсырмасын тексеру.Сыныптағы оқушылар қолдарындағы парақшалардағы жазылған «Ғылым таппай мақтанба» өлеңінен үзінділерін жалғастырады.Мұғалім тарапынан бағалау.Сабақтың мақсаттары мен бағалау критерийлерін таныстырады. Абай Құнанбайұлы туралы бейне жазба тыңдату.Қызығушылықты ояту. Топтық жұмыс. Ітоп. Венн диаграммасы арқылы адам бойындағы жақсы және жаман қасиеттерді салыстырады.Дескриптор: ІІ топ «Ғылым таппай мақтанба» өлеңіндегі көтерілген мәселені анықтайды «Балық қаңқасы» әдісі. Балықтың басы – Өлең идеясыҮстіңгі сүйектері – Өлеңде көтерілген мәселелерАстыңғы сүйектері – Ақын ұсынған шешу жолдарыҚұйрығы – Мәселенің шешіміДескриптор: Дескриптор: | І топ ТалапІІтоп ЕңбекІІІтоп Терең ойІҮтоп Қанағат, Рақым Венн диаграммасы «Балық қаңқасы» әдісі «Сөздік гол» әдісі «Бағдаршам» әдісі «Сыйақы» |
Аяқталуы | Қорытынды: «Минуттық эссе»Мұғалім бірнеше тірек сөз ұсынады. Оқушылар өлеңнен, «Шеңбердегі әңгімеден» алған әсерімен шағын ойтүйін жазады. Тірек сөздер: өлең, ақын, көркем, мағына, құнды, бағалы, ой, жол, жақсылық, жамандық, ғибрат.Дескриптор: | «Минуттық эссе» «Жетістік баспалдағы» |
Қосымша ақпарат | ||
Сабақ бойынша рефлексияСабақтың оқу мақсаты шынайы ма?Бүгін оқушылар не білді?Сыныптағы ахуал қандай болды?Мен орындаған саралау шаралары тиімді болды ма?Мен бүкіл уақыт ішінде үлгердім бе?Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен? | ||
Қорытынды бағамдауҚандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымдыжетілдіруге көмектесетін не білдім? |
Ғылым таппай мақтанба........
Өсек, өтірік, мақтаншақ, ............
Өсек, өтірік, мақтаншақ, ............
Өсек, өтірік, мақтаншақ, ............
Өсек, өтірік, мақтаншақ, ............
Өсек, өтірік, мақтаншақ, ............
Өсек, өтірік, мақтаншақ, ............
Ғалым болмай немене..................
Ғалым болмай немене..................
Ғалым болмай немене..................
Ғалым болмай немене..................
Ғалым болмай немене..................
Сізге ғылым кім берер............
Сізге ғылым кім берер............Сізге ғылым кім берер............Сізге ғылым кім берер............Сізге ғылым кім берер............Сізге ғылым кім берер............Сізге ғылым кім берер............
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)