Материалдар / Ашық сабақ Абай Құнанбаев 6 сынып

Ашық сабақ Абай Құнанбаев 6 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің ұстаздарына
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
19 Қараша 2018
9009
15 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді сабақ жоспары
Мектеп: Ш.Смаханұлы атындағы №44 орта мектепҰзақ мерзімді жоспар бөлімі:Абайды оқы,таңырқа!

Сабақ тақырыбы: Абай Құнанбайұлы «Ғылым таппай мақтанба» өлеңінің тақырыбы мен идеясы.
Күні: 15.11.2018жМұғалімнің есімі:Мамешева А.Ө
Сынып 6 «Ә»Қатысқандар саны: 22Қатыспағандар саны:
Сабаққа негізделген оқу мақсаты:6.2.1.1 - шығарма композициясындағы белгілі бір эпизодтың алатын маңызына негіздеме жасау
Сабақ мақсаттары:Барлық оқушылар: Өлеңнің маңыздылығын түсінедіОқушылардың басым бөлігі: Өлеңдегі маңызды деген үзінділерді анықтайды Кейбір оқушылар: шығарма композициясындағы белгілі бір эпизодтың алатын маңызына бүгінгі өмірмен байланыстыра, өз пікірін дәлелдейді.
Бағалау критерийлері: Өлеңнің композициясындағы үзінділердің біріне негіздеме жасайды.Анықталған үзінділердің маңыздылығына баға береді.
Тілдік мақсаттарАрнайы пәндік лексика мен терминология: ғибрәтлі , нәфрәтлі, мал шашпақ, қанағат, рақым


Диалог құруға арналған пайдалы тіркестер мен фразалар: «Ғалым болудың басты шарттары» , «Жақсының аты өлмейді, ғалымның хаты өлмейді», «Абай ғалым болу мен адам болу мәселесін бір-бірімен сабақтастыра айтады, бұл екеуінің тамыры, түбі бір деп санайды» 


Талқылауға арналған сұрақтар:
  • Сіз ақын болсаңыз, қандай асыл істерді дәріптейсіз?
  • Ақынның «ғалым болмасаң да ұқсап бақ» деуінің сыры неде?
  • Құндылықтарды дарытуӨзіне және айналадағы адамдарға құрмет: басқа мәдениеттер мен тілдерге, адамгершілік пен пікірлердің әртүрлілігіне құрметі қалыптасады.

    Пәнаралық байланыстарТарих, қазақ тілі
    АКТ қолдану дағдылары

    Алдыңғы оқу/ Бастапқы білімАбай Құнанбайұлы өлеңдері
    Саралау: Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлайсыз?

    Бағалау: Оқушылардың үйренгенін, материалды меңгергенін тексеруді қалай жоспарлайыз?

    Жоспар
    Жоспарланған уақытЖоспарланған жаттығуларРесурстар


    Басталуы









    Ортасы
    Ұйымдастыру кезеңі. Сәлемдесу, түгендеу, сыныпты «Кофе таяқшалары арқылы» 4-топқа бөлу.Үй тапсырмасын тексеру.Сыныптағы оқушылар қолдарындағы парақшалардағы жазылған «Ғылым таппай мақтанба» өлеңінен үзінділерін жалғастырады.Мұғалім тарапынан бағалау.Сабақтың мақсаттары мен бағалау критерийлерін таныстырады. Абай Құнанбайұлы туралы бейне жазба тыңдату.Қызығушылықты ояту. Топтық жұмыс. Ітоп. Венн диаграммасы арқылы адам бойындағы жақсы және жаман қасиеттерді салыстырады.Дескриптор:
  • Өлең жолдарынан адам бойындағы жақсы және жаман қасиеттерді анықтайды;
  • Салыстыра дәлеледейді;
  • Ойын жүйелі жеткізеді;


  • ІІ топ «Ғылым таппай мақтанба» өлеңіндегі көтерілген мәселені анықтайды «Балық қаңқасы» әдісі.

    Балықтың басы – Өлең идеясыҮстіңгі сүйектері – Өлеңде көтерілген мәселелерАстыңғы сүйектері – Ақын ұсынған шешу жолдарыҚұйрығы – Мәселенің шешіміДескриптор:
  • Өлеңнің негізгі идеясын табады;
  • Көтерілген мәселені анықтайды;
  • Өз көзқарасын жеткізеді;
  • ІІІ топ «Сөздік гол» әдісі. Жазылған сөздерді параққа ретімен түсіріп, мағынасын жазып, сөйлем құрау

    Дескриптор:
  • Берілген сөздердің мағынасын табады;
  • Сөзерге сөйлем құрастырады;
  • Құраған сөйлемдері көркем әрі түсінікті.
  • ІV. топ Кестені толыр.Дескриптор:
  • Өлең үзінділерімен жұмыс істейді;
  • Үзіндіде айтылған ойды анықтайды;
  • Көркем сөздермен дәлелдеп береді;
  • Бағалау: «Бағдаршам» әдісі Жұптық тапсырма. «Шеңбердегі әңгіме» Берілген сұрақтар бойынша жұптар кезегімен әңгіме жүргізеді. 1-топ
  • Ғылымсыз неге мақтана алмайды?
  • Мақтаншақтық қасиет адамның дұшпаны ма?
  • Тағы нені адамның дұшпаны дер едіңіз?
  • 2-топ
  • Адам болу дегенді қалай түсінесіздер?
  • Қанағат ету асыл іс пе?
  • Рақымшылық жасауға қандай мысал келтіруге болады?
  • 3-топ
  • Сіз ақын болсаңыз, қандай асыл істерді дәріптейсіз?
  • Ақынның «ғалым болмасаң да ұқсап бақ» деуінің сыры неде?
  • Жамандық көрсең нәфрәтлі, Суытып көңіл тыйсаңыз, деген өлең жолдарында не айтылған?
  • 4-топ
  • Ғылымды сүю дегенді қалай түсіндіңдер?
  • Асыл істерді тағы немен толықтыруға болады?
  • Ақын бес дұшпаннан қашудың себептерін қалай түсіндіре білді?
  • Дескриптор:
  • Сұрақтарға жауап береді.
  • Анықталған үзінділердің маңыздылығына баға береді.
  • Өз пікірін жүйелі жеткізеді
  • «Сыйақы» арқылы бағалау
    І топ ТалапІІтоп ЕңбекІІІтоп Терең ойІҮтоп Қанағат, Рақым













    Венн диаграммасы















    «Балық қаңқасы» әдісі















    «Сөздік гол» әдісі































    «Бағдаршам» әдісі





























    «Сыйақы»

    Аяқталуы

    Қорытынды: «Минуттық эссе»Мұғалім бірнеше тірек сөз ұсынады. Оқушылар өлеңнен, «Шеңбердегі әңгімеден» алған әсерімен шағын ойтүйін жазады. Тірек сөздер: өлең, ақын, көркем, мағына, құнды, бағалы, ой, жол, жақсылық, жамандық, ғибрат.Дескриптор:
  • Тірек сөздер арқылы жинақы мәтін жазады.
  • Өз көзқарасын білдіреді.
  • Сауатты орындайды.
  • Өзара бағалау. Рефлексия «Жетістік баспалдағы»Оқушылар бүгінгі сабақ туралы  ойларын стикерге жазып, тақтаға іледі Үйге тапсырма: «Ұлы Абайды оқығанда...» ойтолғау жазып келу.
    «Минуттық эссе»



















    «Жетістік баспалдағы»
    Қосымша ақпарат
    Сабақ бойынша рефлексияСабақтың оқу мақсаты шынайы ма?Бүгін оқушылар не білді?Сыныптағы ахуал қандай болды?Мен орындаған саралау шаралары тиімді болды ма?Мен бүкіл уақыт ішінде үлгердім бе?Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?



    Қорытынды бағамдауҚандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымдыжетілдіруге көмектесетін не білдім?




















































    Ғылым таппай мақтанба........



    Өсек, өтірік, мақтаншақ, ............







    Өсек, өтірік, мақтаншақ, ............







    Өсек, өтірік, мақтаншақ, ............





    Өсек, өтірік, мақтаншақ, ............





    Өсек, өтірік, мақтаншақ, ............





    Өсек, өтірік, мақтаншақ, ............













    Ғалым болмай немене..................







    Ғалым болмай немене..................







    Ғалым болмай немене..................





    Ғалым болмай немене..................





    Ғалым болмай немене..................





    Сізге ғылым кім берер............





    Сізге ғылым кім берер............Сізге ғылым кім берер............Сізге ғылым кім берер............Сізге ғылым кім берер............Сізге ғылым кім берер............Сізге ғылым кім берер............

    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ