Сабақ
кезеңі/Уақыты
|
Педагогтің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
Қызығушылықты
ояту.
|
Ұйымдастыру
кезеңі:
1. Оқушылармен амандасу,
түгендеу.
2. Ынтымақтастық атмосферасын
қалыптастыру
Барлықтарыңызбен құшақ-жая қарсы
алып,
Жақсы көңілмен сабағымызды
бастайық
Карточкалар бойынша топқа
бөлінеді
«Қызыл алма» тобы
«Көк мұнара» тобы
|
Оқулық, жұмыс
дәптерлері
ДК
экраны
|
Жаңа сабаққа кіріспе
|
«Керуен сұрақтар» әдісі арқылы өткен
тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау
сұрақтарын ұжымдық талқылау
Өз ойымен бөліседі.
«Аңыздың ақыры»
бойынша бейнематериал көрсету
|
Тыңдалым.
2-тапсырма.
«Керуен сұрақтар» әдісі арқылы берілген сұрақтарға жауап
береді

1.Роман неліктен «
Аңыздың ақыры » деп аталған?
2. «Аңыздың ақыры»
романы қандай шығарма?
3. «Аңыздың ақыры»
романында қандай үш символ жайында
айтылған?
|
Мақсаты: Жылдам әрі функционалды
түрде сыни ойлануды дамыту.
бағыттау
кейбір оқушыларға ашық сұрақтар, ал кейбір көмек қажет
ететін оқушыларға жетелеуші сұрақтар
қойылады.
Дескриптор: Жалпы – 3
балл.
-Сұрақтарға жауап
береді
|
ҚБ: «Жарайсың!» деген
мадақтау
сөзімен ынталандыру
.
https://www.youtube.com/watch?v=I10c6MhSiHU&t=61s
|
Сабақтың ортасы
.
|
Топтық жұмыс
«Тарсия» әдісі І
топ
1-тапсырма. Әдеби шығармаға
композициялық сюжеттік- талдау
жасаңыз

|
Айтылым және
Жазылым.
Мәтін мазмұны бойынша шығарма
сюжетінің- композициялық талдау
жасайды.
І топ
-
Оқиғаның
баcталуы
-
Оқиғаның
байланыcуы
-
Оқиғаның
дамуы
-
Оқиғаның
шиеленісyi
-
Oқиғаның шарықтаy
шегi
-
Оқиғаның
шешімі
|
Дескриптор: Жалпы – 5
балл.
-Cюжеттік негізін
aнықтайды;
·- Шығарманың идеясына талдау
жасайды;
·- оқиғаның шешімін табады;
·- көзқарасын дәлелдейді;
|
Оқулық, жұмыс дәптерлері.
ҚБ: «Жарайсың!» деген
мадақтау
сөзімен ынталандыру
|
|
2-Тапсырма
Тапсырма
«Жaзyшы oйы » әдici aрқылы төмендегі тапсырманы
орындаңыздар
Жеке жұмыс
Сабақты бекіту мақсатында оқушыларға ойын
түрінде
тапсырма
беру
Үй
тапсырмасы:
|
ІІ топ
Үзінділерді оқиға желісіне қарай талдап,ондағы көтерілген
мәселені анықтаңыз

Топтық жұмыс
Көтерілген мәселелер негізінде шығарманың идеясын
анықтаңыз.


«Аңыздың ақыры»
романындағы кейіпкерлер жүйесіне талдау
жасау
|
Дескриптор: Жалпы – 5
балл
-Үзінділерді оқиға желісіне қарай талдайды; --көтерілген
мәселені анықтайды;
Дескриптор:
- Көтерілген мәселелер
негізінде шығарманың идеясын
анықтайды
Дескриптор:
-Сілтемеге өтеді;
-Тапсырманы орындайды ;
-
|
ҚБ: «Жарайсың!» деген
мадақтау
сөзімен ынталандыру
ҚБ: «Жарайсың!» деген
мадақтау
сөзімен ынталандыру
ҚБ: «Жарайсың!» деген
мадақтау
сөзімен ынталандыру
|
Сабақтың
соңы
Ой
толғаныс.
Рефлексия
|
«»Сабақтан кейінгі әсерім»
әдісі.
Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа
деген көзқарасын, рефлексиясын
тыңдайды.
|
Жеке
жұмыс:
Оқушылар сабақ туралы өз ойларын түсіндіріп
береді.
Не сезіндім?
Нені
білдім?
Қандай ой
түйдім?
Нені
үйрендім?
|
Оқушылардың сабаққа қатысқан белсенілігіне қарай 1-10
баллдық жүйе бойынша әр оқушының өзіне тиісті баллын қойып
бағалайды. Сонымен қатар, оқушыларды ынталандыру
үшін
«Қошеметтеу» әдісі арқылы
бағалайды.
|
Оқулық, жұмыс
дәптерлері.

|