Материалдар / Ашық сабақ "Әбіш Кекілбаев "Аңыздың ақыры" романы

Ашық сабақ "Әбіш Кекілбаев "Аңыздың ақыры" романы

Материал туралы қысқаша түсінік
Әбіш Кекілбаевтың "Аңыздың ақыры" романы – тарихи-философиялық шығарма. Бұл роман Шыңғыс ханның ұрпақтары билеген дәуірде орын алған оқиғаларға негізделген. Шығармада билік, адамгершілік, махаббат, сатқындық сияқты тақырыптар кеңінен қозғалады. Романның негізгі идеясы – адамның билікке жету жолындағы күресі, оның рухани құндылықтары мен ішкі жан дүниесіндегі қақтығыстар. Шығармада тарихи тұлғалар мен оқиғалар көркемдік тұрғыдан сипатталады, сондай-ақ аңыз бен шындық қатар өріліп, автордың философиялық ойлары беріледі.
900 ₸
Бүгін алсаңыз
+45 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +45 бонус беріледі Бұл не?
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады

Қысқа мерзімді жоспар

Бөлім:

Балалар мен үлкендер

Педагогтің аты-жөні:

Айтбаева Н.С.

Күні:

17.12.2024ж.

Сыныбы:

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Әбіш Кекілбаев «Аңыздың ақыры» романы

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

10.1.1.1-әдеби шығарманың сюжеттік – композициялық құрылысын талдау арқылы идеялық мазмұнын терең түсіну


Сабақтың мақсаты:

  • әдеби шығарманың сюжеттік – композициялық құрылысын талдау жасайды;

  • идеялық мазмұнын терең түсінеді

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Қызығушылықты ояту.


Ұйымдастыру кезеңі:

1. Оқушылармен амандасу, түгендеу.

2. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру

Барлықтарыңызбен құшақ-жая қарсы алып,

Жақсы көңілмен сабағымызды бастайық

Карточкалар бойынша топқа бөлінеді

«Қызыл алма» тобы

«Көк мұнара» тобы


Оқулық, жұмыс дәптерлері

ДК экраны

Жаңа сабаққа кіріспе








«Керуен сұрақтар» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау

Өз ойымен бөліседі.






«Аңыздың ақыры» бойынша бейнематериал көрсету

Тыңдалым.

2-тапсырма.

«Керуен сұрақтар» әдісі арқылы берілген сұрақтарға жауап береді

1.Роман неліктен « Аңыздың ақыры » деп аталған?

2. «Аңыздың ақыры» романы қандай шығарма?

3. «Аңыздың ақыры» романында қандай үш символ жайында айтылған?






Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту.

бағыттау

кейбір оқушыларға ашық сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші сұрақтар қойылады.




Дескриптор: Жалпы – 3 балл.

-Сұрақтарға жауап береді

ҚБ: «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру













.

https://www.youtube.com/watch?v=I10c6MhSiHU&t=61s


Сабақтың ортасы


.

Топтық жұмыс

«Тарсия» әдісі І топ

1-тапсырма. Әдеби шығармаға композициялық сюжеттік- талдау жасаңыз







Айтылым және Жазылым.

Мәтін мазмұны бойынша шығарма сюжетінің- композициялық талдау жасайды.

І топ

  • Оқиғаның баcталуы

  • Оқиғаның байланыcуы

  • Оқиғаның дамуы

  • Оқиғаның шиеленісyi

  • Oқиғаның шарықтаy шегi

  • Оқиғаның шешімі


Дескриптор: Жалпы – 5 балл.

-Cюжеттік негізін aнықтайды;

·- Шығарманың идеясына талдау жасайды;

·- оқиғаның шешімін табады;

·- көзқарасын дәлелдейді;








Оқулық, жұмыс дәптерлері.

ҚБ: «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру





2-Тапсырма




















Тапсырма

«Жaзyшы oйы » әдici aрқылы төмендегі тапсырманы орындаңыздар




















Жеке жұмыс

Сабақты бекіту мақсатында оқушыларға ойын түрінде

тапсырма

беру






Үй тапсырмасы:

ІІ топ

Үзінділерді оқиға желісіне қарай талдап,ондағы көтерілген мәселені анықтаңыз









Топтық жұмыс

Көтерілген мәселелер негізінде шығарманың идеясын анықтаңыз.
















«Аңыздың ақыры» романындағы кейіпкерлер жүйесіне талдау жасау

Дескриптор: Жалпы – 5 балл

-Үзінділерді оқиға желісіне қарай талдайды; --көтерілген мәселені анықтайды;
















Дескриптор:

- Көтерілген мәселелер негізінде шығарманың идеясын анықтайды


















Дескриптор:

-Сілтемеге өтеді;

-Тапсырманы орындайды ;

-


ҚБ: «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру



















ҚБ: «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру




















ҚБ: «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру




  • https://wordwall.net/resource/70893420

Сабақтың соңы

Ой толғаныс.

Рефлексия














«»Сабақтан кейінгі әсерім» әдісі.

Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды.


Жеке жұмыс:

Оқушылар сабақ туралы өз ойларын түсіндіріп береді.

Не сезіндім?

Нені білдім?

Қандай ой түйдім?

Нені үйрендім?


Оқушылардың сабаққа қатысқан белсенілігіне қарай 1-10 баллдық жүйе бойынша әр оқушының өзіне тиісті баллын қойып бағалайды. Сонымен қатар, оқушыларды ынталандыру үшін

«Қошеметтеу» әдісі арқылы бағалайды.


Оқулық, жұмыс дәптерлері.

Тексерілді:



Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі