Ашық сабақ "Адам қаңқасы"

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ашық сабақ "Адам қаңқасы"

Материал туралы қысқаша түсінік
Адам қаңқасының құрылысы және тірек-қимыл жүйесініңқызметімен маңызын сипаттау.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Естаева Кульшат Таурбековна, биология пәні мұғалімі

Солтүстік Қазақстан облысы

Шал ақын ауданы

Қазақ орта мектебі КММ

Сабақ жоспары:

Тақырыбы: Адам қаңқасы. Скелет человека. Human Skeleton.

Оқу мақсаты: 8.1.6.1. Тірек – қимыл жүйесінің құрылысын, маңызын мен қызметтерін сипаттау.

Сабақтың мақсаты: Адам қаңқасының құрылысы және тірек-қимыл жүйесініңқызметімен маңызын сипаттау.

Бағалау критерийлері: Адам қаңқасының құрылысын сипаттайды

Тірек-қимыл жүйесінің қызметіменмаңызынтүсіндіреді.

Тілдік мақсаттар: Оқушылар:

Қаңқаның құрылысын үш тілде ауызша, жазбаша сипаттай алады

Тірек –қимыл жүйесінің қызметі мен маңызын ауызша , жазбаша сипаттай алады.

Пәнге қатысты лексика мен терминология үш тілде: Key: bone

Бассүйек Череп skull ; Clavicle Бұғана Ключица

Sternum Төс сүйек Грудина;Scapula Жауырын Лопатка

Rib Қабырға Ребро; Humerus Тоқпан жілік Плечевая кость; Vertebral column Омыртқа жотасыпозвоночник

Pelvis Жамбас сүйек Тазовая кость; Ulna Шынтақ сүйек Локтевая кость; Radius Кәрі жілік Лучевая кость

Phalanges Саусақ сүйектері; Фаланги пальцев

Femur Ортан жілік Бедренная кость; Tibia Асықты жілік

Большая берцовая кость; Fibula Шыбық сүйек Малая берцовая кость; Phalanges Бақай сүйектері; Фаланги пальцев стопы.

Құндылықтарды дарыту: Мәңгілік ел құндылықтары, жазбаша жұмыстар

арқылы өзін өзі реттей білу, ауызша жұмыстар арқылы ойды реттей білу,моделдеу арқылы үш тілде креативтілік, ынтымақтастықта болу,

жеке жұмыс кезінде өзіне деген сенімділік, топтық, жұптық жұмыс кезінде сынға алу құндылықтары дамытылады.

Пәнаралық байланыс: Ағылшын,физика, тарих

Алдыңғы білім: Адамның сүйектерінің бөлімдерін, омыртқалы және омыртқасыз жануарлардың қозғалыс мүшелеріңің маңызын біледі.

Сабақтың барысы:

Сабақтың басы

3 мин

1.«Алтын адам» суретін көрсетіп, бұл сурет туралы не айтуға болады? – деп оқушылар жауабынан «қаңқа» сөзін алып,адам қаңқасын көрсетіп, кім қанша сүйекті атай алады деп сүйектерді ататып, қаңқаның маңызы неде, бұл қандай мүшелер жүйесіне жатады деп талқылау жүргізу арқылы сабақтың тақырыбы мен мақсаттары ашылады.

1-2-3-слайдтар

Сабақтың ортасы

5 мин

Жұппен жұмыс

Тірек- қимыл жүйесінің маңызы мен қызметі туралы суреттер мен ақпарат таратылып, сәйкестендіреді.

4-5-6- слайдтар

15 мин

Топпен жұмыстар.

Оқушылар ағылшын тілінде жазылған дайын қима қағаздарды пайдаланып адам қаңқасының үлгісін жасайды.

1-топ1. Адам қаңқасының моделін жасау.

2. Қаңқа бөлімдерінің сызбасын құрайды.

2-топ1. Адам қаңқасының моделін жасау.

2. Сүйек түрлері сызбасын құрайды.

3-топ1. Адам қаңқасының моделін жасау.

2. Аяқ –қол сүйектерінің атауы.

Кейбір оқушылар қима қағаздардағы сүйектің ағылшынша атауларын жаттап, сүйектерді ағылшын тілінде атап бере алады.

Picture 7





















Кейбірі адам қаңқасынан сүйектерді жарысып атау тапсырмасын орындайды.

Кері байланыс .Топтарды бағалау

Топ мүшелері

Мазмұнына үлес қосты

Безендіруге үлес қосты

Белсенді болды

Белсенді болды




1.





2.





3.





4.





5.






7-слайд

5мин

Сөздікпен жұмыс үш тілде, транскрипция,

ағылшынша қаңқа суретін пайдалану

English

Kazakh

Russian

skull

Бассүйек

Череп

Clavicle

Бұғана

Ключица

Sternum

Төс сүйек

Грудина

Scapula

Жауырын

Лопатка

Rib

Қабырға

Ребро

Humerus

Тоқпан жілік

Плечевая кость

Vertebral column

Омыртқа жотасы

Позвоночник

Pelvis

Жамбас сүйек

Тазовая кость

Ulna

Шынтақ сүйек

Локтевая кость

Radius

Кәрі жілік

Лучевая кость

Phalanges

Саусақ сүйектері

Фаланги пальцев

Femur

Ортан жілік

Бедренная кость

Tibia

Асықты жілік

Большая берцовая кость

Fibula

Шыбық сүйек

Малая берцовая кость

Phalanges

Бақай сүйектері

Фаланги пальцев стопы



Объект 3

8-9-10 слайдт

1 мин

Видео

11 слайд

1 мин










Сабақтың соңы2мин


Сергіту

The skeleton dance

Қалыптастырушы бағалау тапсырмасын орындау

Дескриптор-

-тірек-қимыл жүйесіне қатысты тұжырымдама арқылы сүйектердің маңызын анықтайды;

- тірек- қимыл жүйесіне қатысатын №2,4,6 және 8 санмен берілген сүйектерді атайды;

- тірек-қимыл жүйесіне қатысатын №2,4,6 және 8 санмен берілген қызметін сипаттайды.


Рефлексия4 терезе

12-14 слайд

.





Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
08.01.2020
1461
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі