Естаева Кульшат
Таурбековна, биология пәні мұғалімі
Солтүстік Қазақстан
облысы
Шал ақын
ауданы
Қазақ орта мектебі
КММ
Сабақ
жоспары:
Тақырыбы: Адам қаңқасы. Скелет человека.
Human Skeleton.
Оқу
мақсаты: 8.1.6.1. Тірек – қимыл
жүйесінің құрылысын, маңызын мен қызметтерін
сипаттау.
Сабақтың
мақсаты: Адам қаңқасының құрылысы
және тірек-қимыл
жүйесініңқызметімен маңызын
сипаттау.
Бағалау
критерийлері: Адам қаңқасының құрылысын
сипаттайды
Тірек-қимыл
жүйесінің қызметіменмаңызынтүсіндіреді.
Тілдік
мақсаттар: Оқушылар:
Қаңқаның құрылысын үш тілде
ауызша, жазбаша сипаттай алады
Тірек –қимыл жүйесінің қызметі
мен маңызын ауызша , жазбаша сипаттай
алады.
Пәнге қатысты лексика мен
терминология үш тілде: Key: bone
Бассүйек Череп
skull ; Clavicle Бұғана
Ключица
Sternum Төс сүйек
Грудина;Scapula Жауырын Лопатка
Rib Қабырға
Ребро; Humerus Тоқпан жілік
Плечевая кость; Vertebral column Омыртқа
жотасыпозвоночник
Pelvis Жамбас сүйек
Тазовая кость; Ulna Шынтақ сүйек
Локтевая кость; Radius Кәрі жілік
Лучевая кость
Phalanges Саусақ
сүйектері; Фаланги
пальцев
Femur Ортан жілік
Бедренная кость; Tibia Асықты
жілік
Большая берцовая
кость; Fibula Шыбық сүйек Малая
берцовая кость; Phalanges Бақай
сүйектері; Фаланги пальцев
стопы.
Құндылықтарды
дарыту: Мәңгілік ел құндылықтары,
жазбаша жұмыстар
арқылы өзін өзі реттей білу,
ауызша жұмыстар арқылы ойды реттей білу,моделдеу арқылы үш тілде
креативтілік, ынтымақтастықта болу,
жеке жұмыс кезінде өзіне деген
сенімділік, топтық, жұптық жұмыс кезінде сынға алу құндылықтары
дамытылады.
Пәнаралық
байланыс: Ағылшын,физика,
тарих
Алдыңғы
білім: Адамның сүйектерінің
бөлімдерін, омыртқалы және омыртқасыз жануарлардың қозғалыс
мүшелеріңің маңызын біледі.
Сабақтың
барысы:
Сабақтың
басы
3
мин
|
1.«Алтын адам» суретін
көрсетіп, бұл сурет туралы не айтуға болады? – деп оқушылар
жауабынан «қаңқа» сөзін алып,адам қаңқасын көрсетіп, кім
қанша сүйекті атай алады деп сүйектерді ататып, қаңқаның маңызы
неде, бұл қандай мүшелер жүйесіне жатады деп талқылау жүргізу
арқылы сабақтың тақырыбы мен мақсаттары
ашылады.
|
1-2-3-слайдтар
|
Сабақтың
ортасы
5
мин
|
Жұппен
жұмыс
Тірек- қимыл жүйесінің маңызы
мен қызметі туралы суреттер мен ақпарат таратылып,
сәйкестендіреді.
|
4-5-6-
слайдтар
|
15
мин
|
Топпен
жұмыстар.
Оқушылар ағылшын тілінде
жазылған дайын қима қағаздарды пайдаланып адам қаңқасының үлгісін
жасайды.
1-топ1.
Адам қаңқасының моделін
жасау.
2. Қаңқа бөлімдерінің сызбасын
құрайды.
2-топ1.
Адам қаңқасының моделін
жасау.
2. Сүйек түрлері сызбасын
құрайды.
3-топ1.
Адам қаңқасының моделін
жасау.
2. Аяқ –қол сүйектерінің
атауы.
Кейбір оқушылар қима
қағаздардағы сүйектің ағылшынша атауларын жаттап, сүйектерді
ағылшын тілінде атап бере алады.
Кейбірі адам қаңқасынан
сүйектерді жарысып атау тапсырмасын
орындайды.
Кері байланыс .Топтарды
бағалау
Топ мүшелері
|
Мазмұнына үлес қосты
|
Безендіруге үлес қосты
|
Белсенді болды
|
Белсенді
болды
|
1.
|
|
|
|
|
2.
|
|
|
|
|
3.
|
|
|
|
|
4.
|
|
|
|
|
5.
|
|
|
|
|
|
7-слайд
|
5мин
|
Сөздікпен жұмыс үш тілде,
транскрипция,
ағылшынша қаңқа суретін
пайдалану
English
|
Kazakh
|
Russian
|
skull
|
Бассүйек
|
Череп
|
Clavicle
|
Бұғана
|
Ключица
|
Sternum
|
Төс
сүйек
|
Грудина
|
Scapula
|
Жауырын
|
Лопатка
|
Rib
|
Қабырға
|
Ребро
|
Humerus
|
Тоқпан
жілік
|
Плечевая кость
|
Vertebral
column
|
Омыртқа
жотасы
|
Позвоночник
|
Pelvis
|
Жамбас
сүйек
|
Тазовая кость
|
Ulna
|
Шынтақ
сүйек
|
Локтевая кость
|
Radius
|
Кәрі
жілік
|
Лучевая кость
|
Phalanges
|
Саусақ
сүйектері
|
Фаланги
пальцев
|
Femur
|
Ортан
жілік
|
Бедренная кость
|
Tibia
|
Асықты
жілік
|
Большая берцовая
кость
|
Fibula
|
Шыбық
сүйек
|
Малая
берцовая кость
|
Phalanges
|
Бақай
сүйектері
|
Фаланги пальцев стопы
|
|
8-9-10
слайдт
|
1
мин
|
Видео
|
11
слайд
|
1
мин
Сабақтың
соңы2мин
|
Сергіту
The skeleton
dance
Қалыптастырушы бағалау
тапсырмасын орындау
Дескриптор-
-тірек-қимыл жүйесіне қатысты
тұжырымдама арқылы сүйектердің маңызын
анықтайды;
- тірек- қимыл жүйесіне
қатысатын №2,4,6 және 8 санмен берілген сүйектерді
атайды;
- тірек-қимыл жүйесіне
қатысатын №2,4,6 және 8 санмен берілген қызметін
сипаттайды.
Рефлексия4
терезе
|
12-14
слайд
|
.