Білім беру ұйымының
атауы
|
Кешкі ауысымдағы жалпы
білім беретіін мектеп КММ
|
Пәні:
|
Биология
|
Бөлім:
|
Тірі ағзалардың
көптүрлілігі, құрылымы мен
қызметтері
|
Бөлімше:
|
Кординация және
реттелу
|
Педагогтің
аты-жөні:
|
Алдабергенова Айнагүл
|
Күні:
|
|
Сынып:
8
|
Қатысушылар саны:
Қатыспағандар саны:
|
Сабақтың
тақырыбы:
|
Адам қаңқасының
құрылысы. Тірек – қимыл жүйесінің маңызы мен
қызметі
|
Оқу бағдарламасына
сәйкес оқыту мақсаты:
|
8.1.6.1 тірек – қимыл
жүйесінің қызметтерін сипаттау
|
Сабақтың
мақсаты:
|
-Адам қаңқасының құрылысын анықтайды
.
- Тiрек –қимыл жүйесiнiң
қызметтерiн сипаттайды
|
Сабақ
кезеңі/
уақыты
|
Педагогтің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
5
минут
|
І.Ұйымдастыру
кезеңі:
Оқушылармен амандасу,
түгендеу.
Психологиялық ахуал
қалыптастыру.
«Жүректен-жүрекке»
әдісі
«Пазл әдісі» арқылы топқа
бөлу.
«Қағаздағы
сұрақтар»
Әдісі
|
Әр оқушы бір-біріне жылы лебіздерін білдіріп, жүрекшені
береді.
Оқушылар сурет қиындыларын таңдап алады, сәйкесінше
жинайды. Жиналған оқушылар бір топ
болады.
Әр оқушы қағаз
қиындысына бір сұрақ жазып, қалташаға салады. Араластырылған
сұрақтар еркін түрде қатысушыларға таратылып беріледі. Әркім өзіне
түскен сұрақтарға жауап
береді.
|
Оқушылар тапсырма
орындау деңгейіне қарай 1-10 балдық жүйемен
бағаланады
|
Түрлі түсті қима қағаздар
Қима қағаздар
Қима
қағаздар.
|
Сабақтың ортасы
Мағынаны
ашу.
20
минут
|
Оқулықтағы мәтінмен
жұмыс. 7 минут.
«Кластер» әдісі
|
Адам қаңқасының бөлімдерін кластер түрінде құрастырады.
Негізгі тірек сөз ортаға жазылады. Қандай сүйектер
құрайтынын,
қызметтерін сипаттайды.
1-топ. Бас сүйек
2-топ. Тұлға
3-топ. Қол-аяқ
|
|
Оқулық, жұмыс дәптерлері,
Ақ парақ, түрлі түсті
маркерлер.
|
Қалыптаструшы бағалау
тапсырмасы.
|
1-тапсырма. №
2;4;6; 8
сандарымен берілген
сүйектерді атаңыз
және қызметін
анықтаңыз.
№2_______________________________
№4_______________________________
№6_______________________________
№8_______________________________
Дескриптор
-тірек- қимыл
жүйесіне қатысатын
-2,4,6 және
8 санмен берілген
сүйектерді атайды;
-
тірек-қимыл жүйесіне
қатысатын №2,4,6
және 8
санмен
берілген қызметін анықтайды.
|
Оқушылар тапсырма
орындау деңгейіне қарай 1-10 балдық жүйемен
бағаланады
|
Үлестірме
материалдар
|
|
2-тапсырма.
Сұрақ №
1. Суықта жаураған адам еріксіз
секіреді,қозғалады.
Себебі?
Сұрақ № 2.
Адам ұзақ уақыт тұрғанда неліктен екі аяққа
алма кезек салмақ салып
тұрады?
Сұрақ №3.
Жас балалардың сүйектері серпімді,ал жасы
ұлғайған адамдардың сүйектерінің морт сынғыш болуы неге
байланысты?
|
Оқушылар тапсырма
орындау деңгейіне қарай 1-10 балдық жүйемен
бағаланады
|
https://edudocs.info/pisa-test-tapsyrmalaryn-rastyru.html
|
3-тапсырма.
ЕББҚ сәйкес
тапсырма.
«Шындық-Жалған»
әдісі
|
Тұжырымның шындық немесе жалған екенін
анықтаңыз.
Тұжырымдама
|
Ш
|
Ж
|
1.Ересек адамның қаңқасында
200-ден астам сүйек болады
|
+
|
|
2.
Кеуде қуысы сүйектері жүрек пен
өкпені қорғайды.
|
+
|
|
3.Омыртқа жотасы 35-36
омыртқадан тұрады
|
|
+
|
4.Тірек қимыл жүйесі тек қаңқа
сүйектен тұрады
|
|
+
|
Дескриптор
Оқушы берілген тұжымырның шындық немесе жалған екенін
анықтайды;
|
1-10 балдық жүйемен
бағаланады
|
|
Сабақтың соңы
Ой толғаныс.
Рефлексия
10 мин.
|
«5-5-1»
әдісі
|
Оқушылар сабақ
кезінде нені меңгергендері жайлы 5 сөйлем жазады. Одан кейін сол 5
сөйлемді 5 сөзге дейін қысқартады.Соңында 5 сөзді 1 сөзге
қысқартады. Оқушылар өздерінің түйіндісөзін бүкіл сыныппен
бөліседі.
|
Мұғалім оқушылардың
сабаққа қатысқан белсенілігіне қарай 1-10 баллдық жүйе бойынша әр
оқушының өзіне тиісті баллын қойып бағалайды. СОнымен қатар,
оқушыларды ынталандыру үшін
«Қошеметтеу»
әдісі арқылы
бағалайды.
|
|