Күні: 16.09.2019ж
|
Адам. Қоғам.
Құқық
|
Тақырыбы
|
Адамның пайда
болуы
|
Мақсаты
|
Тақырыптың мазмұнын ашу арқылы мағанасын
жеткізу мен есте сақтау әдіс – тәсілдерін үйренеді.оқушыны
өзінің ойлау қабілеттерін дамытады және , сөйлеу тілдерін
байытады
|
Күтілетін
нәтиже
|
Тақырыптың мазмұнын талдайды,пікірлерін
дәлелдейді, тапсырмаларды орындайды
|
Қолданылатын
ресурстар
|
маркерлер, тақта, стикерлер,
ноутбук
|
Сабақ
барысы
|
Мұғалімнің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
Ұйымдастыру
кезеңі
|
Оқушыларды сапқа тұрғызып, 1-4 дейін санау арқылы
топқа бөлу
Алтын ереже құру қажеттігі туралы
айту.
Әр
топқа бағалау парағын таратып беру.
Фигуралармен бағалау әдісімен бағалау үшін
фигуралар таратып беру
«Сандарды бейнеле»
ойыны
арқылы психологиялық ахуалды
жақсарту
|
Оқушылар топқа бөлініп, өз топбасшыларын
сайлайды.
Топ
ішінде тәртіп ережелері талданып , сол арқылы сыныптың алтын
ережесін құрады.
Бағалау парағы арқылы топбасшылар өз топ
мүшелерін бағалап отырады.
Фигуралар арқылы топтар өзара
бағалайды.
Әртоп өздеріне берілген сандарды дене
мүшелерімен,қимылымен бейнелеу.
|
Білу
Композициялық талдау
жасау арқылы сұрақ жауап
өткізу
Үй
тапсырмасын кайталау
|
Үйге берілген тапсырманы сұрақ-жауап арқылы
оқушылар өзі бір- біріне қоя отырып өткен сабақ туралы не
білгендерін ортаға салады
|
Бір- біріне жақсы сөздер айта
отырып сұрақ джауап арқылы бір- біріне жақсылықпен
сәттіліктілейді
|
Түсіну
Постермен өткен тақырыпты
қорғау
|
Осы
көрстелген жаңа тақырыпты оқушыларға жинақтау үшін жаңа
материалдарға байланысты ресурстар беру, өз бетерінше дайындық
жасату.Кітаппен жұмыс жасату Постер арқылы тақырыптарын
қорғату
|
Оқушылардың мақсаты мұғалімді тыңдау, өз ойлары
мен пікірлерін айту
Постер арқылы бар білімдерін топпен талқылап
отаға топтан оқушы шығып, тапсырманы постер арқылы қорғайды және өз
пікірлерін ортаға салады., бір-біріне түсіндіреді, тақырыпты
жинақтайды
|
Қолдану
Жигсо
пайдалану
|
Оқушылар көлемді мәтінді әрқайсысы жеке-жеке топ
ішінде оқып шығып топпен талқылайды, сосын топтар құрамы
өзгертіліп, құрамында әр бастапқы топтан бір белсенді оқушы бар
жаңа (сарапшылар тобы) топтар құрылды.Құрылған сарапшы топ берілген
тапсырмаларды біріге талқылап орындайды Осыдан кейін олар өз
топтарына қайта оралып, өздерінің бұрынғы топтағы достарына
кезекпен өз жанұяларында түсінген материалдарын
тиянақты түрде жеткізіп, үйрет
керек
|
Оқушылардың мұндағы мақсаты берілген тапсырманы
өздері талқылап , өз ой-пікірлерімен санаса
білу
Топпен жұмыс
жасау
|
Талдау
Топтастыру» арқылы жалыпы бүгінгі сабақты меңгерту
іс-әрекетіне балайнысты сабақты
талдау
|
Әр
топқа жаңа тақырып төңірегінде тапсырмалар татату, Әр топ өз
беттеріншге ақылдасып, нәтижесінде топтаса отырып ортақ жауап
табады, сол арқылы тақырыптың мағанасын
ашады
|
Берілген тапсырманы уақытылы орындау, сұрақтарға
нақты жауап беру, өзара пікір алмасады, топпен, жек дара
тапсырмаларды орындайды, нәтижесінде топтаса отырып ортақ жауап
табу керек
|
Бағалау
Бағалау шкаласы мен бағалау парақтарын
тарату
|
Әр
топқа бағалау парақтарын тарату, бағалау шкаласын тақтаға ілу
керек
|
Әр
топ бағалау парақшасын өздерін
бағалайды
|
Рефлексия
|
Екі
жұлдыз , бір тілек
Стикерлерді
толтыру
Оқушылар бүгінгі сабаққа деген ойынын стикерге
жазып, тақтаға іледі (2 мин)
ББҮ
кестесін толтыру
|
Оқушылар кері байланыс арқылы өздерінің сабақтан
алған әсерлерін, ұсыныс, тілектерін
жазады.
|
Үйге
тапсырма
|
Адамның пайда
болуы
|
|