ашық сабақ 8сынып

Тақырып бойынша 31 материал табылды

ашық сабақ 8сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
8.1.3.1 мәтіннен алынған дәйексөздерге, үзінділерге сүйене отырып, көтерілетін мәселені болжау 8.4.4.1 сөз тіркесінің байланысу тәсілдері мен түрлері, есімді, етістікті сөз тіркестерін ажырату, қолдану
Материалдың қысқаша нұсқасы

Бөлім:

4-бөлім: Синтаксис. Ғарышты игеру

Педагогтің аты-жөні:

Сатубалиева Айнур Набиуллиновна

Күні:

27.11.2025

Сынып: 8а

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Он сегіз мың ғалам. Сөз тіркесіне тән белгілер

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары:

8.1.3.1 мәтіннен алынған дәйексөздерге, үзінділерге сүйене отырып, көтерілетін мәселені болжау

8.4.4.1 сөз тіркесінің байланысу тәсілдері мен түрлері, есімді, етістікті сөз тіркестерін ажырату, қолдану

Сабақтың мақсаты

мәтіннен алынған дәйексөздерге, үзінділерге сүйене отырып, көтерілетін мәселені болжай алады;

сөз тіркесінің байланысу тәсілдері мен түрлері, есімді, етістікті сөз тіркестерін ажыратып, қолдана біледі;

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі//

уақыты

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басталуы

3минут










Сабақтың ортасы

15минут























10минут









































7минут















5 минут




















Сабақтың аяқталуы

5минут








Ұйымдастыру кезеңі


Оқушылармен амандасу,түгендеу.

3.Оқушыларды топтарға біріктіру.







«Пазл» әдісі бойынша суретті не бейнеленгенің сұрау, тақырыпты ашу



Видеоролик бойынша грамматикалық сабақ түсіндіру

https://youtu.be/XVJI7Ymf-dE?si=nONGSfZ7oeKIPSYF





«Сиқырлы микрафон» әдісі кітапта берілген эпиграфтың мағынасын ашу арқылы оқушылардың пікірін сұрап,тақырыпты ашамын . «Он сегіз мың ғалам» тақырыбында аудио тыңдатамын.Сол бойынша сұрақтар қоямын



1-тапсырма. «Іздеген жетер мұратқа» топтық тапсырма.

1-топ. Сөз тіркестерін жазу

2-топ. Есімше тіркестерін жазу

3-топ. Етістікті тіркестерді жазу

2-тапсырма. « жұмбақ сыры»

1.Самұрық құс самғады,

Көктен өтіп.

Айға жетіп,

Жеңілдеді салмағы. (ұшақ)

2. Бір үйде қос сұлу қыз ағайынды,

Екеуі қызықтырған талайынды.

Жүдемес төрт маусымда мұңаймаса,

Тұрады нұрға малып маңайынды. (күн мен ай)

3. Аспанда бір алып құс,

Ызғып ұшып барады.

Қарап тұрсақ ғажайып,

Соңында із қалады. (ұшақ)

4.Құстан аумайды,

Көкте самғайды. (ұшақ)

«Печенье» әдісі сөз тіркесінің байланысу түріне қарай сөздерді бөлу ойыны

\







3-тапсырма. Мына тіркестерді кестеге дұрыс орналастырыңдар.

Екеуі кездесті,беті бүлк етпеді,иманын ұшырды,түсі қара,таулы өңір,жаны ашыды,тастақ жер,дамыл таппады,көпірден өту,гүлдей солды,басқан ізін білдірмеді,жиырма екі үй.

Фразеологиялық тіркес

Еркін тіркес

Беті бүлк етпеді,иманын ұшырды,жаны ашыды,дамыл таппады,гүлдей солды,басқан ізін білдірмеді

Екеуі кездесті,түсі қара,таулы өңір,тастақ жер,көпірден өту,жиырма екі үй

Рефлексия: берілген стикер қағазға сабақ не түсінгенің туралы жазады




Оқушылар амандасып, орындарына отырады.

.3топқа бөлінеді


1топ- Ғалам

2топ -Ғаламшар

3топ -Ғарыш







Пазл құрастырады,

суретте не бейнеленгенің айтады



видеоролик қарайды







«Сиқырлы микрафон» әдісі кітапта берілген эпиграфтың мағынасын ашады









«Іздеген жетер мұратқа» топтық тапсырма орындайды.












Жұмбақ шешеді

































сөз тіркесінің байланысу түріне қарай сөздерді бөледі








Тіркестерді кестеге дұрыс орналастырады



















стикер қағазға сабақ не түсінгенің жазады туралы жазады

«Бас бармақ» әдісі арқылы бағалайды













Мадақтау



.



















Бірін-бірі бағалау












Смайликтер арқылы бағалау.
































«Бас бармақ» әдісі арқылы бағалайды








Смайликтер арқылы бағалау

Көңілді әуен














Пазл





Интерактивті тақта







кітап ,

дәптер

,қалам







Дәптер

,қалам












слайд






































Дәптер

,қалам



















Қалам,

стикер






Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
27.11.2025
35
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі