Бастапқы
білім
Сабақтың
барысы:
3
мин
Өткен сабақты еске
түсіру
5
мин
Белсенді оқытудың
түсіндіру,сипаттау, сұрақ қою және талқылау, зерделеу ,зерттеу
әдістері қолданылады.
5
мин
|
Психологиялық
ахуал
«Шаттық
шеңбер»
Бақыт
деген-
Осы шаттық
шеңбері.
Қол
ұстасып
Тұрайықшы, кел
бері.
Ән салуға барамыз, (шеңбер
бойымен жүреді)
Досымызды табамыз. ( тоқтайды)
Сәлемет пе! Міне, мен! ( қолдарын екі жаққа сермейді)
Доспын енді сенімен. (көршілерімен қол
алысады)
«Еркін микрофон»
әдісі арқылы
Топқа
бөлу
Гүл құрастыру арқылы
бөліну
Гүл күлтешелерін
таратып,олардан гүлдер құрастырады. Әр күлтешесіне оқушы өз атын
жазып,бір топ
болады.Гүлдер бір
формада ,түстері ғана
ажыратады.
-
Топ: Сары
гүлдер
-
Топ: Қызыл
гүлдер
-
Топ: Ақ
гүлдер
Жаңа тақырыпты
түсіндіру
Айтылым ,
жазылым
1-тапсырма: Суретке қарап жерді неліктен
анаға теңейтінін анықтап айт. Оқулықтың 73
беті,
-
тапсырма
« Дөңгелек үстел»
әдісі
Дескриптор: 1.Оқушылар топтық жұмыс жасай
алады.
2. Суретке қарап, өз ойларын
айта алады.
3 .Бір-бірін толықтырып
әңгімелейді.
4. Жаңа сабақтың тақырыбын
ашады, дәптерге жазады.
ҚБ
«Кері байланыс бутерброды»
мадақтау,сын,мадақтау.
|
|
|
Белсенді
оқыту-
Нұсқау беру және айту,
бекіту және қолданысқа
енгізу
10
мин
2
мин
Саралау әдісі- тапсырма,
дереккөздер, қарқын,диалог және қолдау,
бағалау.
10
мин
|
2-
тапсырма:
«Түсініп оқы»
оқылым
«Жағымды, жағымсыз
талқылау» әдісі
Дескриптор:
1. Шығарманы түсініп
оқиды;
2. Бір-біріне шығарма мазмұны
бойынша сұрақтар қояды;
3.Шығармадағы негізгі ойды
анықтап, жағымды,жағымсыз мәселелерді көрсете алады.
4. Бір –бірін толықтырады
Қ Б:
«Шапалақ»
Сергіту
сәті
Музыка
қосылады.
Желдің дауысы, (оқушылар
гуілдейді)
Жаңбырдың дауысы(оқушылар
аяқтарымен тыпырлайды)
Бұршақтың дыбысы
(саусақтарымен партаны тықырлатады
)
Құстың дауысы(қолдарымен
шеңбер жасайды)
Баланың күлкісі
(шапалақтайды)
3-тапсырма: Жер –Ананы құрметтеу дегенді
қалай түсінесің? Өз ойыңды коллаж түрінде білдір.
Тыңдалым
Дескриптор:
1.
Оқушыларда Жер-Ана туралы түсінік
қалыптасады.
2. Топтық жұмысты бірлесе
отырып жасай алады.
3.Шығармашылық қабілеттерін
шыңдайды.
ҚБ: «Екі жұлдыз,
бір тілек»
|
Әр топ оқылған әңгімені
немесе мәтінді «жағымды, жағымсыз» мәселелерге бөліп, талқылап, өз
ойларын(идеяларын)
айтады.
іс-қимылмен
көрсетеді.
Ол үшін плакат, түрлі түсті
қағаз, желім, қайшыны
п
айдаланады.
|
|
Сабақтың
соңы
5мин
Саралау әдісінің қорытынды,
диалог және қолдау әдістері
пайдаланылады.
|
Үй тапсырмасы: Соңғы азат
жолын жаттау 73-74 бет
Кері
байланыс: «Неге? Неге? Неге?»
әдісі
Мұғалім сабақты
қорытындылайды, және соңғы сөйлемін «неге?» деген сұрақпен
аяқтайды. Келесі оқушы сол сұраққа жауап беріп, қасындағы оқушыға
«неге?» деген сөзі бар сұраулы сөйлем
айтады.
|
|
|
1-тапсырма
Белсенді -түсіндіру, сипаттау, сұрақ қою
және талқылау, зерделеу
,зерттеу.
2-тапсырма
Белсенді -нұсқау беру және
айту, бекіту және қолданысқа енгізу.
3-тапсырма Саралау әдісі- тапсырма,
дереккөздер, қарқын,диалог және қолдау,
бағалау.
Кері
байланыс:
Саралау- диалог және қолдау,
қорытынды.
|
Бағалау – оқушы білімін
тексеруді қалай
жоспарлайсыз?
1.«Кері байланыс бутерброды»
мадақтау,сын,мадақтау .
2.
«Шапалақ»
3.
«Екі жұлдыз, бір
тілек»
4. «Неге? Неге?
Неге?» әдісі
|
Пəнаралық
байланыс
Тазалықты
сақтау.
Дүниені тану, қоршаған ортаны
ластамау, табиғатты қорғау.
Ауызбіршілікке, ұқыптылыққа
тәрбиелеу.
|
|