Сабақтың
басы
10
мин
Жаңа
сабақ
20
мин
|
Ұйымдастырукезеңі
Психологиялықахуал
қалыптастыру
Оқушылардың назарын
сабаққа аудару , топтарға
біріктіру.
Өзін- өзі
бағалауы үшін « Циферблат»
үлестіру
Үй
тапсырмасы
Қорықтар туралы
ақпарат іздеу, жазып келу
Жаңа сабақтың
тақырыбын «Жұлдызшалар» арқылы
ашу
*12-сәуір қандай
күн?
*Қандай
ғарышкерлерді білеміз?
*Қ. Сатбаев
кім?
*Ғарыш деген
не?
*Ғылыммен кімдер
айналысады?
«Зымыран
тапсырмасы»
*Тоқтар Әубәкіров туралы не
білеміз?
*Талғат Мұсабаев
кім?
*Айдын Айымбетов туралы не
білесіңдер?
*Ю. Гагарин туралы не
білеміз?
Бұларды « Ғарышты бағындырған
Батырлар» деп атаймыз, бүгінгі сабағымыз осы тақырыпқа байланысты
болады.
«Құйын» тақырыбында бейнефильм
көрсету
«Ой
қозғау»
*Табиғат құбылыстарына нелер
жатады?
*Құйын қалай пайда
болады?
*Құйынның қандай қаупі
бар?
*Құйын болған жағдайда не істеу
керек?
Дәптермен жұмыс: жұмбақты оқып,
жазып, шешуін табу
«Құйын» өлеңін мәнерлеп
оқыту
Өлең мазмұны бойынша сұрақтар
қою
Сергіту сәті: « Аспан! Жер! Ауа!
Жел!» ойыны
Ғарыш туралы өлең
жолдары
|
Оқушылардың назарын
сабаққа аудару
Өзін- өзі «
Циферблат» арқылы бағалайды
Тақтада «Зымыран» моделі құрастырылады
және «Құйын» деген сөз шығады
1-топ жауап
береді
2-топ жауап
береді
3-топ жауап
береді
4-топ жауап
береді
Сұрақтарға жауап
береді
жұмбақты оқып, жазып, шешуін
табады
Өлеңді мәнерлеп
оқиды
Өлең мазмұны бойынша сұрақтар қояды,
жауап береді
Ғарыш туралы өлең
жолдары
|
ҚБ: 1-10
балл
Критерий: Әр түрлі дереккөздерден
қажетті ақпаратты анықтайды
Дескриптор:
Қорықтар туралы
мәлімет жинайды-1б
Сұрақтарға жауап
береді-1 б
Сұрақтарға жауап
береді-1 б
Сұрақтарға жауап
береді-1 б
жұмбақты оқып,
жазып, шешуін табады-1б
Өлеңді мәнерлеп
оқиды-1б
Өлең мазмұны бойынша
сұрақтар қояды, жауап береді-2
б
|
Суреттер
Зымыран
Моделі
Бейне
Фильм
Оқулық
|
|
Сабақтың
соңы
5
мин
|
Кері байланыс :
«Клише» әдісі
-Мен бүгін ... ....
білдім.
-Маған .... ....
жаңалық болды.
-Мен .... ..... қиын
болды.
-Маған .... .... ...
ұнады.
-Мен болашақта ...
... болғым келеді.
Үй
тапсырма
Өлеңді мәнерлеп оқу,
табиғат құбылыстары туралы мақал
жазу
Оқушылардың
жинаған ұпайларын анықтау,
бағалау
|
Кері байланыс
жасайды
Үй тапсырмасын
алады
|
Өз ойын толық білдіреді-1
б
|
«
Клише»
|
|