Материалдар / Ашық сабақ Әдебиеттік оқу 2-сынып .Құйын
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ Әдебиеттік оқу 2-сынып .Құйын

Материал туралы қысқаша түсінік
Әдебиеттік оқу.2- сынып. Ашық сабақ .Тақырыбы Құйын
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
18 Қараша 2024
110
0 рет жүктелген
700 ₸
Бүгін алсаңыз
+35 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +35 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

ДОІЖО: Б. Сагинбаев

Білім беру ұйымының атауы

74 жоббм


Пәні:

Әдебиеттік оқу


Бөлім:

Қоршаған орта


Педагогтің аты-жөні:

Жуманова А


Күні:

13.04.2023ж


Сынып: 2

Қатысушылар саны: 21

Қатыспағандар саны:


Сабақтыңтақырыбы:

88. Табиғат құбылыстары. Құйын.


Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

2.1.1.1 - шығарманың мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру


Сабақтың мақсаты

шығарманың мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру

сұраққа жауапты анықтамалық кітаптардан, жинақтардан, сөздіктерден табу және ақпаратты берілген үлгі кестеге салу


Критерийлер

Мәтін бойынша сұрақтар қояды.

Мәтіннен сұрақтардың жауабын табады



Сабақтыңбарысы


Сабақтыңкезеңдері

Педагогтіңәрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар


Сабақтың басы


10 мин





















Жаңа сабақ

20 мин

Ұйымдастырукезеңі

Психологиялықахуал қалыптастыру

Оқушылардың назарын сабаққа аудару , топтарға біріктіру.

Өзін- өзі бағалауы үшін « Циферблат» үлестіру

Үй тапсырмасы

Қорықтар туралы ақпарат іздеу, жазып келу

Жаңа сабақтың тақырыбын «Жұлдызшалар» арқылы ашу

*12-сәуір қандай күн?

*Қандай ғарышкерлерді білеміз?

*Қ. Сатбаев кім?

*Ғарыш деген не?

*Ғылыммен кімдер айналысады?

«Зымыран тапсырмасы»

*Тоқтар Әубәкіров туралы не білеміз?

*Талғат Мұсабаев кім?

*Айдын Айымбетов туралы не білесіңдер?

*Ю. Гагарин туралы не білеміз?

Бұларды « Ғарышты бағындырған Батырлар» деп атаймыз, бүгінгі сабағымыз осы тақырыпқа байланысты болады.


«Құйын» тақырыбында бейнефильм көрсету

«Ой қозғау»

*Табиғат құбылыстарына нелер жатады?

*Құйын қалай пайда болады?

*Құйынның қандай қаупі бар?

*Құйын болған жағдайда не істеу керек?


Дәптермен жұмыс: жұмбақты оқып, жазып, шешуін табу





«Құйын» өлеңін мәнерлеп оқыту



Өлең мазмұны бойынша сұрақтар қою










Сергіту сәті: « Аспан! Жер! Ауа! Жел!» ойыны

Ғарыш туралы өлең жолдары




Оқушылардың назарын сабаққа аудару


Өзін- өзі « Циферблат» арқылы бағалайды







Тақтада «Зымыран» моделі құрастырылады және «Құйын» деген сөз шығады





1-топ жауап береді

2-топ жауап береді

3-топ жауап береді

4-топ жауап береді




Сұрақтарға жауап береді








жұмбақты оқып, жазып, шешуін табады




Өлеңді мәнерлеп оқиды


Өлең мазмұны бойынша сұрақтар қояды, жауап береді











Ғарыш туралы өлең жолдары



ҚБ: 1-10 балл

Критерий: Әр түрлі дереккөздерден қажетті ақпаратты анықтайды

Дескриптор:

Қорықтар туралы мәлімет жинайды-1б

Сұрақтарға жауап береді-1 б



Сұрақтарға жауап береді-1 б









Сұрақтарға жауап береді-1 б





жұмбақты оқып, жазып, шешуін табады-1б


Өлеңді мәнерлеп оқиды-1б


Өлең мазмұны бойынша сұрақтар қояды, жауап береді-2 б




Суреттер












Зымыран

Моделі










Бейне

Фильм







Оқулық


10 мин

Топтық тапсырмалар

1-топ. Суретпен жұмыс: Су бетіндегі қоқыстың зияны

2-топ. «Екі жақтама күнделік» Адамның табиғатқа келтіретін пайдасы мен зияны

3-топ. Семантикалық карта

4-топ. Табиғат заттары мен жасанды заттарды ажырату


Әрбір орындалған тапсырмаға-1б



Сабақтың

соңы

5 мин

Кері байланыс : «Клише» әдісі

-Мен бүгін ... .... білдім.

-Маған .... .... жаңалық болды.

-Мен .... ..... қиын болды.

-Маған .... .... ... ұнады.

-Мен болашақта ... ... болғым келеді.

Үй тапсырма

Өлеңді мәнерлеп оқу, табиғат құбылыстары туралы мақал жазу


Оқушылардың жинаған ұпайларын анықтау, бағалау



Кері байланыс жасайды





Үй тапсырмасын алады



Өз ойын толық білдіреді-1 б



« Клише»





Қорытындылау : Оқушыларды елін, жерін сүйетін білімді, ғылымды сүйетін, нағыз азамат болуға шақыру.


Рефлексия: « Зымыран»






Зымыран бөліктеріне өз ойларын жазады











«Зымыран» суреті




Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!