Материалдар / Ашық сабақ Әдебиеттік оқу 4- Сынып "Ұлттық ойындар"
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ Әдебиеттік оқу 4- Сынып "Ұлттық ойындар"

Материал туралы қысқаша түсінік
4 сынып Әдебиеттік оқу. Ашық сабақ
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
27 Қараша 2024
115
1 рет жүктелген
450 ₸
Бүгін алсаңыз
+23 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +23 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді жоспар 31 сабақ

Пәні

Әдебиет, «Алматыкітап» баспасы, 2019 жыл

Сыныбы

4

Мұғалім

Далабаева А

Бөлім

Мәдени мұра

Сабақтың тақырыбы

Ұлттық ойындарымыз

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

4.1.4.1 сөйлеу барысында мақал-мәтелдерді, өлең жолдарын, нақыл сөздерді, шешендік сөздерді және вербалды емес тілдік құралдарды қолдану.

4.1.4.2 сөйлеу барысында иллюстрациялар, көрнекіліктер, фотосуреттер қолдану, презентация, видеоролик жасау.

4.1.5.1 өз ойын, сезімін, көзқарасын өмірде болған, өзге шығармадағы ұқсас оқиғалармен салыстыра отырып білдіру.

Сабақтың мақсаты (бағалау критерийлері)

-сөйлеу барысында ым-ишара мен қимылдарды пайдаланады;

-көрнекіліктер мен таныстырылымдарды қолданады;

-шығармашылық жұмыс жасап үйренеді;

Ойлау дағдыларының деңгейі

Білу және түсіну, қолдану, бағалау.

      Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңдері/

уақыты

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Ұйымдас

тыру

кезеңі

2 минут


«Ұлттық ойындар» атты таныстырылыммен бастайды. Слайдтағы суреттер арқылы өздері білетін ойындардың атауын сұрайды.

Слайдтағы суреттерден өздеріне таныс ойын атауларын айтады. Қазақша күрес, ат жарыс, бес тас ойындарының ережесін айтады.

Мұғалімнің қолдау сөздері



Өткенді бекіту

3 минут

«Көңілді тақия» ойынымен үй тапсырмасын сұрайды. Қалпақ кімнің басында болса сол оқушы сұраққа жауап беретіні ескертеді.

1.Зерделі қандай бала?

2.Өтірік пен шындықтың ортасы қанша?

3.-Ата екеуіңіз қалай?

4.-Алысыңызбен қалайсыз?

5.-Тәттіңізбен қалайсыз?

6.-Несиеңіз қалай?

7.Қарияның бақытты екенін қай жауабынан байқадың?

Өткен сабақтағы алған білімдерін еске түсіреді. Тақия киген оқушылар сұрақтарға жауап береді

Дескриптор

- Өткенді қайталау.

ҚБ: 1б



Сабақтың ортасы

5 минут

ФС 1-тапсырма Топтық жұмыс

ОДД:білу,түсіну,қолдану

"Ойлан,тап!" әдісі .

Нұсқау Суреттегі ойын атауларын атаңдар. Қай ұлттық ойындардан спорттық жарыс өткізіледі?

Қазақ күресі, бәйге, бес тас ойындары


Суреттегі ойын атауларын атайды

Бағалау критерийі Сөйлеу барысында иллюстрациялар, көрнекіліктер, фотосуреттер қолдану, презентация, видеоролик жасайды

Дескриптор: Суреттегі ойын атауларын атайды.1балл



Суреттер

АКТ

Сабақтың ортасы

15минут

ҚБ 2-тапсырма Жұптық жұмыс.

ОДД:білу,түсіну,қолдану

Нұсқау: «Бұл кім?» айдары.

Түсініп оқы. «Орамал тастау»

Түсініп мәнерлеп оқиды

Ойын ережесімен танысып, екі топ болып ойнап көріңдер.

Ойын шартын түсініп оқып, таныстырылым жасаңдар.Түсініп мәнерлеп оқиды «Хан»

Асық ойнап көрдің бе?

Пікіріңмен бөліс

1.Хан" ойыны ертедегі ұлттық ойын екенін қалай дәлелдер едің?

2 Қазіргі кезде не себепті асық ойындары сирек ойналады? Себебін түсіндір.?

3 Иіру, ату, көздеуді ым-ишара, қимылмен көрсет.


ЕББҚ ететін(ойлау деңгейі төмен ) балаға тапсырма Мәтінді оқиды


Ойын ережесімен танысып, екі топ болып ойнап көреді.

Мәтінді түсініп оқиды.

Ойын шартын түсініп оқып, таныстырылым жасайды.

Сұраққа жауап береді.























"Хан" ойыны ертедегі ұлттық ойын екенін дәлелдейді.

Қазіргі кезде не себепті асық ойындары сирек ойналатынының себебін түсіндіреді.

Иіру, ату, көздеуді ым-ишара, қимылмен көрсетеді


Бағалау критерийі Сөйлеу барысында мақал-мәтелдерді, өлең жолдарын, нақыл сөздерді, шешендік сөздерді және вербалды емес тілдік құралдарды қолданады

Дескриптор:

Ойын ережесімен танысып, екі топ болып ойнап көреді.1балл

Мәтінді түсініп оқиды.

1балл

Ойын шартын түсініп оқып, таныстырылым жасайды.1балл

Сұраққа жауап береді.1балл




Дескриптор:

"Хан" ойыны ертедегі ұлттық ойын екенін дәлелдейді.1 балл

Қазіргі кезде не себепті асық ойындары сирек ойналатынының себебін түсіндіреді.1балл

Иіру, ату, көздеуді ым-ишара, қимылмен көрсетеді.1балл


Оқулық


Сергіту сәті

5 минут

Сергіту сәті «Оюлар»

Би қимылдары арқылы оюларды сомдайды

Мадақтау

Қолдау


https://www.youtube.com/watch?v=adLflwOM-eE


ҚБ тапсырмалары


«Білгенге маржан»

Асық атаулары

 Сақа – ұсақ асықтарды ату үшін таңдалған, қорғасын құйылған, сал­мақты, ірі асық.
  Топай – сиырдың асығы.
  Кеней – ұпайға тігілетін кішкентай асық.
  Ешкіемер – ешкінің асығы.
  Қойлық – қойдың асығы.


Асық ойынының атаулары

«Омпы» «Бүк»

«Үштабан» «Қақпақыл»

«Хан» «Шік»





Тапсырмаларды орындайды




Дәптерлеріне жазады

Сұрақтарға жауап береді

Әр тапсырмаға 1балл




Әр дұрыс жауапқа 1балл


ҚБ тапсырмалары





Дәптер

Кері байланыс

5 минут

«Аяқталмаған сөйлем» әдісі

Мұғалімнің сөйлеміннің басын айтады.

1. Бүгінгі сабақта мен ...

2. Бүгін сабақта қуантқаны ...


Сөйлемді жалғастырады

3. Маған ерекше ұнағаны ..

4. Менің түсінгенім ...

5. Енді мен ... .



Дескрипторы: - алған білімдерін тексереді.

ҚБ: 1 б

Оқулық немесе хрестоматия


Рефлексия

5 минут

« Асықтар» арқылы жинаған ұпайын санайды.

Әр оқушы сабақтан алған әсерін айтып, қолындағы асық суреті арқылы ұпайларын санайды

10-9 балл-«5»;

8-7 балл –«4»;

6-4 балл –«3»;

3-0 балл-«2».

































Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!