Материалдар / Ашық сабақ Ахмет Байтұрсынұлы "Егіннің бастары" 5-сынып ҚМЖ

Ашық сабақ Ахмет Байтұрсынұлы "Егіннің бастары" 5-сынып ҚМЖ

Материал туралы қысқаша түсінік
"Егіннің бастары" мысал-өлеңі ҚМЖ 5-сынып
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
31 Тамыз 2024
238
2 рет жүктелген
250 ₸
Бүгін алсаңыз
+13 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +13 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары

Бөлім:

«Адамгершілік - асыл қасиет»

Педагогтің тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда)


Күні:

ІІІ-тоқсан

Сынып: 5

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

А. Байтұрсынұлы "Егіннің бастары" мысал-өлеңі

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

5.1.2.1 әдеби шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтау

5.2.3.1шығармадағы тілдік бейнелеу, суреттеу құралдарының (теңеу, эпитет, ауыспалы мағынадағы сөздер, қайталау, өлең құрылысы) мағынасын анықтау;

Сабақтың мақсаты

Шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтап, шығармадағы тілдік бейнелеу, суреттеу құралдарының (теңеу, эпитет, ауыспалы мағынадағы сөздер, қайталау, өлең құрылысы) мағынасын анықтау.

      Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Ұйымдастыру кезеңі

Амандасу. Оқушыларды түгендеу.


Ой қозғау. «Таразы»

  • Балалар, адамның бойында қандай жақсы және жаман мінездер болады?

  • Қандай мінездер басым деп ойлайсыңдар?

Shape1




Тақырыпты ашу барысында өз ойларын ортаға салып, пікір алысады





Мадақтау. Қалыптастырушы бағалау.





«Таразы»



Сабақтың ортасы

Эпиграф

Ахмет Байтұрсынұлының жастардың білім алуы мен тәрбие ісіне көп көңіл бөлуіне тоқталады






Жаңа сабақ

Youtube желісінен бейнебаян қарауды ұсынады

  • Мысал-өлең қандай оқиғамен басталды?

  • Әкесі мен баласының арасында қандай әңгіме орын алды?

  • Автор қандай қорытынды жасайды





1-тапсырма.

Топтық жұмыс

1-топ. «Атрибут дөңгелегі». Сұрақтарға жауап бере отырып, мысал-өлеңге талдау жасауды ұсынады.









2-топ. «Т кестесін» толтыру арқылы піскен бидай мен шикі бидай деген сөздерді адам болмысына ауыстырып, сипаттауды ұсынады.









3-топ. «Диалог». Піскен бидай мен дәні толмаған бидайдың диалогін құрастыруды ұсынады








4-топ. «FILA кестесін» толтыру арқылы мысалда айтылған адам бойындағы жағымсыз мінездерден арылу жолдарын жазуды ұсынады.








2-тапсырма.

Жұптық жұмыс

«Тарсия әдісі». Шығармадағы тілдік бейнелеу, суреттеу құралдарының мағынасын анықтауды ұсынады.


  1. Бидайдай – теңеу

  2. Жалғыз-ақ бір бидай тұр көкке қарап- кейіптеу

  3. Бидайлар басы толық иіліп тұр,

Дән берген қожасына сиынып тұр - қайталау

  1. Сорайған қарасы – эпитет

  2. Бидайдың басы – ауыспалы мағына

  3. Шумақ саны – 9

  4. Тармақ саны- 4

  5. Көзі түсті – фразеологизм

  6. Буын саны - 11-12



3-тапсырма.

Жеке жұмыс

Сілтеме арқылы learningapps платформасында берілген тапсырманы орындауды ұсынады



Ахмет Байтұрсынұлы жайлы білетін ақпараттарымен бөліседі. Нақыл сөздің мағынасын ашады.






Бейнебаян желісі бойынша қойылған сұрақтарға жауап береді. Шығарма идеясын анықтайды.















Сұрақтарға жауап бере отырып, мысалға талдау жасайды










Мысалда көтерілген мәселені талдай отырып, кестені толтырады









Піскен бидай мен дәні толмаған бидайдың диалогін құрастырады







Мысалда айтылған адам бойындағы жағымсыз мінездерден арылу жолдарын жазу







Шығармадағы тілдік бейнелеу, суреттеу құралдарының мағынасын анықтайды

















Сілтеме арқылы learningapps платформасында берілген тапсырманы орындайды. Мысал-өлеңнің тақырыбы мен идеясын анықтайды












Мадақтау. Қалыптастырушы бағалау.



















Дескриптор

  • идеясын анықтайды -1

  • сұрақтарға жауап береді-1








Дескриптор

  • піскен бидайды сипаттайды-1

  • шикі бидайды спатайды-1







Дескриптор

  • диалог құрасытарыды-1

  • тәрбиелік мәнін ашады-1





Дескриптор

  • деректер келтіреді, идеясын анықтайды-1

  • сұрақтар қояды, әрекетті жопарлайды-1




Дескриптор

  • шығармадағы тілдік бейнелеу, суреттеу құралдарын анықтайды -1

  • қызметін түсіндіреді-2













Дескриптор

  • Сұрақтар мен жауаптарын сәйкестендіреді -5




Youtube желісі

«Егіннің бастары» бейнебаян https://www.youtube.com/watch?v=kEg2hI_TIZU















«Атрибут дөңгелегі»







«Т кестесі»



Піскен бидай

Шикі бидай






«Диалог»





«FILA кестесі»


F (деректер)

I

(идея)

L (туындаған сұрақтар, мәселе)

A (жоспарлы әрекет)











«Тарсия»












LearningАpps платформасы

https://learningapps.org/watch?v=puom4tv4n23

Сабақтың соңы

Рефлексия

Сабақты қорытындылап, кері байланыс алады.


Shape2



Сабақ тақырыбы бойынша түсінген немесе толықтыру керек сұрақтарды жаза отырып, кері байланыс береді.


Мадақтау. Қалыптастырушы бағалау.


Padlet.com




Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ