Сабақтың
басы
|
Ұйымдастыру
кезеңі
Амандасу. Оқушыларды
түгендеу.
Ой қозғау.
«Таразы»
-
Балалар, адамның бойында
қандай жақсы және жаман мінездер
болады?
-
Қандай мінездер басым деп
ойлайсыңдар?
|
Тақырыпты ашу барысында өз
ойларын ортаға салып, пікір алысады
|
Мадақтау. Қалыптастырушы
бағалау.
|
«Таразы»
|
Сабақтың
ортасы
|
Эпиграф
Ахмет Байтұрсынұлының жастардың білім алуы мен тәрбие ісіне
көп көңіл бөлуіне тоқталады
Жаңа сабақ
Youtube желісінен бейнебаян қарауды
ұсынады
-
Мысал-өлең қандай оқиғамен
басталды?
-
Әкесі мен баласының арасында қандай әңгіме орын
алды?
-
Автор қандай қорытынды
жасайды
1-тапсырма.
Топтық жұмыс
1-топ. «Атрибут дөңгелегі». Сұрақтарға жауап бере отырып,
мысал-өлеңге талдау жасауды
ұсынады.
2-топ.
«Т кестесін» толтыру
арқылы піскен
бидай мен шикі
бидай деген сөздерді адам болмысына
ауыстырып, сипаттауды ұсынады.
3-топ. «Диалог». Піскен бидай мен
дәні толмаған бидайдың диалогін құрастыруды
ұсынады
4-топ.
«FILA кестесін» толтыру арқылы
мысалда айтылған адам бойындағы жағымсыз мінездерден арылу жолдарын
жазуды ұсынады.
2-тапсырма.
Жұптық
жұмыс
«Тарсия
әдісі». Шығармадағы тілдік
бейнелеу,
суреттеу құралдарының
мағынасын анықтауды
ұсынады.
-
Бидайдай
– теңеу
-
Жалғыз-ақ бір бидай тұр көкке
қарап- кейіптеу
-
Бидайлар басы толық иіліп
тұр,
Дән берген қожасына сиынып тұр
- қайталау
-
Сорайған қарасы
– эпитет
-
Бидайдың басы
– ауыспалы
мағына
-
Шумақ саны
– 9
-
Тармақ
саны- 4
-
Көзі түсті
– фразеологизм
-
Буын саны
- 11-12
3-тапсырма.
Жеке
жұмыс
Сілтеме арқылы learningapps
платформасында берілген тапсырманы орындауды
ұсынады
|
Ахмет Байтұрсынұлы жайлы
білетін ақпараттарымен бөліседі. Нақыл сөздің мағынасын
ашады.
Бейнебаян желісі бойынша
қойылған сұрақтарға жауап береді. Шығарма идеясын
анықтайды.
Сұрақтарға жауап бере отырып, мысалға талдау
жасайды
Мысалда көтерілген мәселені
талдай отырып, кестені толтырады
Піскен бидай мен дәні толмаған
бидайдың диалогін құрастырады
Мысалда айтылған адам
бойындағы жағымсыз мінездерден арылу жолдарын
жазу
Шығармадағы тілдік
бейнелеу,
суреттеу құралдарының
мағынасын анықтайды
Сілтеме арқылы
learningapps платформасында берілген тапсырманы
орындайды. Мысал-өлеңнің
тақырыбы мен идеясын анықтайды
|
Мадақтау. Қалыптастырушы
бағалау.
Дескриптор
Дескриптор
Дескриптор
-
диалог
құрасытарыды-1
-
тәрбиелік мәнін
ашады-1
Дескриптор
-
деректер келтіреді, идеясын
анықтайды-1
-
сұрақтар қояды, әрекетті
жопарлайды-1
Дескриптор
Дескриптор
|
Youtube желісі
«Егіннің бастары»
бейнебаян https://www.youtube.com/watch?v=kEg2hI_TIZU
«Атрибут дөңгелегі»
«Т
кестесі»
«Диалог»
«FILA
кестесі»
F
(деректер)
|
I
(идея)
|
L (туындаған сұрақтар,
мәселе)
|
A (жоспарлы
әрекет)
|
|
|
|
|
«Тарсия»
LearningАpps
платформасы
https://learningapps.org/watch?v=puom4tv4n23
|
Сабақтың
соңы
|
Рефлексия
Сабақты
қорытындылап, кері байланыс алады.
|
Сабақ тақырыбы бойынша
түсінген немесе толықтыру керек сұрақтарды жаза отырып, кері
байланыс береді.
|
Мадақтау. Қалыптастырушы
бағалау.
|
Padlet.com
|