Сабақтың
басы
|
Жазылым.
Ахмет Байтұрсынұлы мұражайына қатысты мәліметті ғаламтордан
жинақтап, қысқаша мәтін жаз.
|
Ахмет Байтұрсынұлы мұражайына қатысты мәліметті ғаламтордан
жинақтап, қысқаша мәтін жазады.
|
Мұғалім оқушылардың жауабына қарай
бағалайды.
|
Слайд
|
Сабақтың
ортасы
|
Жазылым.
Сөздіктердің көмегімен мәтіндегі таныс емес сөздер мен сөз
тіркестерінің мағынасын анықтап
жаз.
Жазылым.
Мәтін мазмұнына сүйеніп,Ахмет Байтұрсынұлының түйіндемесін
жаз.
Оқылым. Жазылым.
Әртүрлі қайнаркөздердегі ақпараттарды пайдаланып,
«А.Байтұрсынұлы атындағы нысандар» тақырыбында постер құра.
Жұмысыңды таныстыр. Онда сәлемдесуге, танысуға, өтініш айтуға
байланысты этикет сөздерді қолдан.
|
Сөздіктердің көмегімен мәтіндегі таныс емес сөздер мен сөз
тіркестерінің мағынасын анықтап
жазады.
Мәтін мазмұнына сүйеніп,Ахмет Байтұрсынұлының түйіндемесін
жазады.
Әртүрлі
қайнаркөздердегі ақпараттарды пайдаланып, «А.Байтұрсынұлы атындағы
нысандар» тақырыбында постер құрайды. Жұмыстарын таныстырады. Онда
сәлемдесуге, танысуға, өтініш айтуға байланысты этикет сөздерді
қолданады.
|
Оқушылар сыныптастарының жауабын тыңдай отырып, бірін-бірі
бағалайды.
Мұғалім оқушылардың жауабына қарай
бағалайды.
Оқушылар сыныптастарының жауабын тыңдай отырып, бірін-бірі
бағалайды.
|
Электронды оқулық
|
Сабақтың
соңы
|
Жазылым.
«Менің сабақтан кейінгі әсерім» кестесін
толтырыңдар.
Қандай ой пайды
болды?
|
|
Не
ұнады?
|
|
|
|
|
Оқушылар «Менің сабақтан кейінгі әсерім» кестесін
толтырады.
|
Мұғалім оқушылардың берген жауабына сәйкес
бағалайды.
|
|