Пән аты: Қазақ тіліСынып: 4 «Б»Күні: 6.04.18Сабақтың тақырыбы: АйларСабақтың мақсаты: Ай аттарымен және олардың орналасу тәртібімен таныстыру арқылы оқушылардың сөздік қорын, ауызша, жазбаша сауаттылықтарын арттыру. Күтілетін нәтиже:Пәндік: Жаңа сөздерді меңгерту, жуан, жіңішке дыбыстарды ажырата білуге, тіл үйренуге қызығушылығын арттыру.Тұлғалық: Айлар туралы түсініктерін молайту, шапшаңдыққа, алғырлыққа тәрбиелеу.Сабақтың түрі: жаңа сабақСабақтың әдісі: топтық жұмыс, сөздік жұмыс, сұрақ-жауап, түсіндіру, «Екі дұрыс, бір бұрыс», «Сәлемдеме жіберіңіз». Сабақтың көрнекілігі: слайд, тақырыптық суреттер.Сабақтың барысы:I. Ұйымдастыру кезеңі:II.Үй тапсырмасын тексеру: қайталауІІІ. Жаңа сабақ: АйларШаттық шеңбері. Оқушылар шаттық шеңберіне жиналады. Бір – бірлерімен амандасып, жақсы қасиеттерін айтады.- Сәлем, Виктория, сен сүйкімдісің.- Сәлем, Елизавета, сен қайырымдысың.- Сәлем, Октябрина, сен ақылдысың.- Сәлем, Карина, сен мейірімдісің.Топқа бөлу. Сағат пен күннің суреттері арқылы топқа бөлінеді. Оқушылар сағат және күн суреттері бойынша отырады. Тақтадағы ай аттарын көрсетеді. Сөздік жұмысКүз айлары – осенние месяцыжаз айлары – летние месяцықыс айлары – зимние месяцыкөктем айлары – весенние месяцы1 – тапсырма. «Кім жылдам» ойыны. Бүгін нешесі? деген сұраққа жауап береді. Үлестірмелі парақшалардағы сандар арқылы берілген күндерді жазбаша жазады.22, 6, 10 наурыз9, 14, 11мамыр27, 8, 5қараша17, 4, 18қыркүйек25, 3, 15қазан31, 24, 13 желтоқсан12, 2, 20қаңтар28, 21, 19ақпан13, 23, 1маусым19, 9, 16шілде26, 24, 7тамыз15, 12, 30сәуір2 – тапсырма. Мәтінді оқып, аударады. Мәтіндегі айлар туралы мәлімет береді. Жеке жұмыс: әр оқушы мәтінді жеке оқып шығады.Топтық жұмыс: жоба қорғайды. І топ. Күз мезгілі туралы жазады. ІІ топ. Көктем мезгілі туралы жазады. Критерий: 1. Аудиторияда өзін – өзі ұстай білу.2. Жұмыстың көркемдігі.3. Сөз саптауы.Сергіту сәті Тереңдет ойыңды,Тiк ұста бойыңды.Құстарға ұқсайық,Қалықтап ұшайық.Шық алға оң қанат,Шық алға сол қанат,Шаршаған кездердеҚонайық жорғалап.3 – тапсырма. Жұптық жұмыс. «Екі дұрыс, бір бұрыс» әдісі. Мәтін бойынша екі дұрыс, бір бұрыс жауабы бар тест беріледі. Оқушылар шапшаңдықпен, алғырлықпен орындайды. 4-тапсырма. «Кім тапқыр?». Оқушылар гүлдердегі берілген сөздерді орындайды. Сөздерді буынға бөліп тақтаға жазады, жіңішке, жуан буындарды атайды, қанша буыннан тұратынын айтады. IV. Жаңа сабақты бекіту. «Сәлемдеме жіберіңіз» әдісі. Оқушылар әуен ойнап жатқан кезде, сандықшаны сынып ішінде бір – біріне береді. Оқушылар сұраққа жауап беріп, одан кейін сандықшаны әрі қарай беріп, жалғастыруы керек.Рефлексия. «Алма ағашы». Жасыл алма – мен бәрін түсіндім, көңіл – күйім тамаша. Сары алма – мен көп нәрсені түсіндім, көңіл – күйім жақсы. Қызыл алма – мен түсінбедім, көңіл-күйім жоқ. Алма ағашындағы сөздерге стикерлерін жапсырады. V. Үйге тапсырма: 135 бет, 4-тапсырма.VІ. Бағалау: Оқушыларға әр тапсырманы орындау барысында жұлдызшалар беріледі. Оқушылар жұлдызшалар арқылы бағаланады.
КүзКүз тамаша уақыт. Күз айлары – қыркүйек. қазан, қараша. Құстар жылы жаққа ұшуға даярланды. Жапырақтар сарғайды. Гүлдер солды. Адамдар жылы киiм кидi. Жиi-жиi жаңбыр жауды.
КөктемдеКөктем келді. Күн жылынды. Қар еріді. Жылғалардан су ақты. Бәйшешек гүлдеді. Ағаштар бүр жарды. Жылы жақтан құстар ұшып келді. Шөп шықты. Далада өте көңілді.
сағат сағат сағаткүн күн күн22, 6, 10наурыз9, 14, 11мамыр27, 8, 5қараша17, 4, 18қыркүйек25, 3, 15қазан31, 24, 13 желтоқсан12, 2, 20қаңтар28, 21, 19ақпан13, 23, 1маусым19, 9, 16шілде26, 24, 7тамыз15, 12, 30сәуір
ҚыркүйекҚазанҚарашаЖелтоқсанҚаңтарАқпанНаурызСәуірМамырМаусымШілдеТамыз
Жылы себеле жарқылдайды күркіре салқын көктем орман күндіз ұзын бүгін көбелек
1. Қыс айларын тапА) наурыз, сәуір, мамырӘ) желтоқсан, қаңтар, ақпанБ) маусым, шілде, тамыз2. Көктемде ауа райы қандай болады?А) суықӘ) жылыБ) ыстық3. Жуан буынды сөзді тапА) үлкенӘ) кеңБ) көше4. Жіңішке буынды сөзді тапА) құмырсқаӘ) далаБ) көбелек5. Жарқылдайды деген сөзде неше буын бар?А) 5Ә) 3Б)46. Бір аптада 10 күн бар?А) дұрысӘ) иәБ) жауабы жоқ