Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Материалдар / Ашық сабақ "Әл-Фараби «Тіршілікте құрыштай бол төзімді» өлеңі " 6-сынып
2023-2024 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған
Ашық сабақ "Әл-Фараби «Тіршілікте құрыштай бол төзімді» өлеңі " 6-сынып
Материал туралы қысқаша түсінік
Ашық сабақ "Әл-Фараби «Тіршілікте құрыштай бол төзімді» өлеңі " 6-сынып ҚМЖ қазақ әдебиеті
Ортадағы орындыққа отырып
тілектерін жылдам айтулары керек, себебі, орындық
ыстық.
Топқа
бөлу.
Топқа бөлу өлең жолдары арқылы
жүзеге асырылады. Орындалу шарты: Қиылған өлең жолдарын біріктіру
арқылы топқа бөлінеді.
І топ
«150»
ІІ топ
«125»
Амандасады, сабаққа
назарын аударады.
Топқа
бөлінеді
Өлеңді
құрастырады.
Ынталандыру сөздерін қолдану
«жақсы», «жарайсың», «өте
жақсы
Орындық
Қиылған өлең
жолдары
Жұмекен Нәжімеденов «Менің
елім» өлеңі
Сабақтың
басы:
(3-4
мин)
Үй жұмысын
тексеру
«Эстафета»
әдісіарқылы бір-біріне беру арқылы
өлеңді тоқтамай оқиды
Үй жұмысын берілген
өлеңді жатқа айтады
«Шапалақ»әдісіарқылы өздерін
бағалайды
Ту
Сабақтың
ортасы:
30
мин
Бейнероликкөреді.
Слайд
Әл Фарабидің өмірі жайлы
мәліметтер көреді.
Топтық
жұмыс
1-тапсырма.
Топтық жұмыс. Әл-Фарабиге тән
қасиетін және еңбектерін
талдайды.
«Дара
диаграмма» әдісі арқылы
орындалады.
І топ. Әл-Фараби
кім?.
ІІ топ. Әл-Фарабидің
еңбектері
Тыңдалым.«Тіршілікте құрыштай бол
төзімді» өлеңі аудио түрінде
тыңдалады.
Өлеңінің мазмұнына
тоқталамын.
2-тапсырма.
Өлеңнен көркемдегіш
тәсілдерді табу
3-тапсырма. Оқулықпен
жұмыс. «Венн
диаграмма»әдісі бойынша
Әл-Фарабидің«Қашықтасың туған
жер»өлеңі
мен«Тіршілікте құрыштай бол
төзімді»өлеңімен салыстырып, ондағы
автор бейнесін
анықтау.
Жеке
жұмыс
4-тапсырма. Жеке жұмыс.
Жазылым.Хат көлемін сақтай
отырып«Авторға
хат»әдісі арқылы авторға хат жазу.
(35-40 сөздер).
Слайд пен бейне көріністе
айтылған мәліметтерді мұхият
тыңдайды.
Берілген тапсырманы уақытқа
орындайды.
Дескриптор:· Әл-Фарабиге тән қасиеттерін,
еңбектерін анықтайды.
Өлеңнен көркемдегіш тәсілдерге
мысал іздейді.
Дескриптор:Өлеңнен көркем ауыстыруларды
тауып мысал келтіреді алады.
Жаңа тақырып бойынша интербелсенді тақтада сұрақтар
беріледі
Оқушылар Сұрақтарға жауап
береді.
Ынталандыру сөздерін қолдану
«жақсы», «жарайсың», «өте
жақсы
интербелсенді
тақта
Сабақтың
соңы:
(3
мин)
Рефлексия
«Медальдар»
әдісі
Бүгінгі сабақ бойынша кері
байланыс алу
Үй
тапсырмасы:
«Тіршілікте құрыштай бол
төзімді»өлеңін
жаттау
Бүгінгі сабақтағы алған
білімдері бойынша берілген баллдарына сай медальдар
алады.
Үй тапсырмасын жазып
алады.
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз