-
(Ж) Үй тапсырмасы бойынша
жұмыстану.
-Үйге қандай тапсырма берілді?
(Несіпбек .Айтов. «Оқулық» өлеңін жатқа
айту)
- Несіпбек Айтов. «Оқулық»
өлеңін оқушылар бір-біріне
жұпта жатқа
айтады.
2.(Ұ,МК) Болжау
әдісі: Сиқырлы
сәт.
(Мұғалім сандықша
көрсетеді)
-Бұл
не,балалар? /Сандықша/
-Сандықша
қандай?/Әдемі,әшекейленген..../
-Сандықшаның ішінде не
болады? /Қазына/
-Ал сендер сандықшада қандай
қазына бар екенін білгілерің келе ме?
/ия/
-Ендеше
тыңдайық:
- Арабтың «жазу» деген сөзінен
шыққан.
- Оның түрлері өте
көп.
- Білімнің қайнар
көзі.
- Оны ашқан сайын жақсылыққа
үйренесің.
- Ол болмаса өмірің қызықсыз,
қараңғы болады. Ол не екен?
-Дұрыс айтасыздар, кітап.
(Мұғалім бейнебаян
көрсетеді)
-Балалар, сендер мұны бұрын
білдіңдер ме?
–Жоқ.
-Бұл керемет мәліметтерді біз
қайдан білдік?
-Кітаптан.
-Сонда,кітапты не деп санауға
болады?
Кітап-білім бұлағы, өмір шырағы,
байлық, қазына, ақылшы, мұғалім, дос, білім аламын
.
Демек біздің жаңа тақырыбымыз
«Кітап»
Жаңа тақырыпқа мақсат
қойдыру
3.Жаңа
тақырып.
-Біз бүгін қандай мәтін
оқимыз?
-Мұқан.Иманжановтың «Кітап»
мәтіні
4. (Ұ,Ө.Ж) Дәптермен
жұмыс.
Үш тілге
аудару: кітап-книга-book
5.(МК)Автор туралы мәлімет
беру:
Мұқан
Иманжанов (1916-1958) -Қaрағанды
облысы, Жезді
aуданында дүниеге келген,көптеген балаларға арналған әңгімелердің
авторы. Адaл да еңбек сүйгіш, өте кішіпейіл, қарапaйым азамат.
Қазақ кеңес балaлар әдебиетінің қaлыптасып көркеюіне көп еңбек
сіңірген жaзушы.
6.(Ұ,Ж,Т,Ө) Мәтінмен
жұмыс:
Моноблоктан диктофонға
жазылған мәтінді тыңдау.
Мәтінді жұптасып диолог құру
арқылы тізбектеп оқыту
1
қатар -мәтіннің басынан «...өзім
сақтаймын» деген сөзге дейін.
2
қатар -«Ал менде тұрса қайтеді»
дегеннен бастап
«.. деп қалды Сәлім» деген
сөзге дейін.
3
қатар -«Қартқа немересінің
сөзінен»....соңына дейін.
(Ұ) Сөздік
жұмысы:
Түрпідей тиді – қатты
тиді
Ықтияттап – түсініп,
дұрыстап
Осы сөздіктегі сөздерді
мәтіннен тауып жалғасын табады, оқиды
(Ө,Ж,Ұ) «Менен – сұрақ,
сенен-жауап» ойыны.
Дескриптор:
-
Мәтін мазмұны бойынша сұрақ
құрастырады.
-
Жауабын мәтіннен таба
біледі.
(Ұ) Сергіту сәті: ақ
қағазға досына сурет салып сыйлау
7.(Ұ,МК) Қызықты
мәлімет:
-2 сәуір
–
Балаларға арналған кітап күні.
- 23
сәуір – Дүниежүзілік кітап
күні.
- «Ең кішкентай кітап»
. Кітаптың əр беті 0,75 × 0,75
мм. 22 беттен тұратын кітапта тек ақ-қара түстер арқылы Жапонияда
өсетін гүлдер, өсімдіктер берілген.
-«Ең үлкен
кітап». Биіктігі 190см. Бұл кітапта
әлемнің картасы бейнеленген.
8. (Ұ,Ж,МК)
Қорытынды: «Күн
шуағы»
Тақтада
«кітап» сөзі жазылған күн суреті
тұрады. Оқушылар күн шуақтарына сол сөздің әрбір әрпіне сәйкес
келетін сөздер жазуы керек.
К-көп мәлімет
береді.
І- із
қалдырады
Т-тапқырлыққа
үйретеді
А-адамгершілікке
баулиды
П-пайдалы
|