Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы


    Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:

    8.1А ХХ ғасырдың басындағы Қазақстан

    Мектеп: №80 It мектеп-лицей

    Күні:

    Мұғалімнің аты-жөні: Айтураева Ләззат


    Сынып:8

    Қатысқандар:

    Қатыспағандар:

    Сабақтың тақырыбы:

    «Алаш» қозғалысы және қазақ ұлттық идеясы


    Зерттеу сұрағы:Неліктен «Алаш» партиясы халық қолдауына ие болды?

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сәйкес)

    8.3.1.4 – «Алаш» партиясының ұлттық мемлекеттілікті жаңғыртудағы саясатын талдау;

    8.2.3.1 – ұлттық баспасөздің қоғамдық-саяси сананы оятудағы рөліне баға беру

    Сабақтың мақсаты

    • Қазақ халқының тұңғыш саяси партиясының құрылуы мен оның ұлттық мемлекеттілікті жаңғыртудағы саясатына талдау жасайды;

    • Қазақ даласындағы ұлттық баспасөз құралдарының қоғамдық саяси-сананы оятудағы маңызына баға береді;

    Бағалау критерийі

    ХХ ғасырдың басында қазақ даласындағы саяси белсенділіктің

    негізінде құрылған «Алаш» партиясының мақсат-міндеттерін анықтайды.

    «Алаш»партиясын құрған қазақ зиялыларының қазақ даласында

    алғашқы ұлттық баспасөз құралдары арқылы қазақ халқының

    қоғамдық-саяси санасының қалыптасуына баға береді.

    Тарихи концепт

    Өзгеріс пен сабақтастық

    Oйлaу дaғдыcының дeңгeйі

    жоғары дағдылар деңгейі

    Тілдік мақсаттар


    Пән бойынша сөздер мен терминдер:

    зиялылар, партия, мемлекет, революция, либерализм, демократия, тоталитаризм, автономия, жұмысшы, алаш, большевик, съезд.......

    Диалог құруға /жазылымға қажетті сөздер топтамасы:

    Қазақстанда саяси белсенділіктің артуының себептері...

    Қазақ зиялыларының саяси көзқарастары....

    Келесі себептер/ факторлар.... қысқа

    мерзімді/ орта мерзімді/ ұзақ мерзімді болып келеді.

    Бұл оқиға /өзгеріс маңызды болды, себебі…

    Менің ойымша...

    Айтылған мәселе бойынша мынандай қорытынды жасаймын.....

    Құндылықтарға баулу




    "Мәңгілік Ел" ұлттық идеясының тарихтың, мәдениет пен тілдің біртұтастығы құндылығын насихаттау.

    Рухани жаңғыру аясындағы рухани құндылықтарымызды дәріптеу;

    • патриотизм

    • өз елі үшін мақтаныш

    • ұлттық сана-сезім

    • тәуелсіздік

    • бостандық

    Пәнаралық байланыс

    Мазмұны бойынша қолданылған материалдар арқылы дүние жүзі тарихы пәнімен байланысады.

    ІТ қолдану

    дағдылары

    Тақырып бойынша – презентация, бейне сюжетті пайдалануы.

    Ақпарат іздеуде арнайы сайттардан алынған материалдарға сілтеме көрсетуі.

    Алдыңғы білім


    ХХ ғасырдығ басындағы қазақ жеріндегі қоғамдық-саяси өмір туралы және қазақ зиялыларының ұлттық мүддені қорғаудағы алғашқы қадамдарын, мақсаттары мен мүдделерін біледі.

    Сабақ барысы

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері


    Ресурстар



    Сабақтың басы


    Қызығушылықты ояту кезеңі


    Ұйымдастыру кезеңі.

    Оқушылармен сәлемдесіп, түгелдеу, «Ақ тілек» әдісі арқылы ынтымақтастық атмосферасын қалыптастырып, көңіл-күйлерін реттеу.


    Мұғалім іс-әрекеті:

    Б Оқушыларға «Ойлан тап» әдісі арқылы

    суреттер көрсету арқылы ой қозғап тақырыпты ашу.


    Рисунок 1


    • Не көрдіңіз?

    • Бүгінгі тақырыппен бұл суреттердің қандай байланысы бар?

    деген сұрақтар қойып пікірлерін тыңдаймын.

    Оқушы іс-әрекеті:

    Оқушылар пікірлерін білдіре отырып бүгінгі сабақтың тақырыбы мен мақсатына болжау жасайды.

    Мұғалім іс-әрекеті: Презентация арқылы сабақтың тақырыбы және мақсатын оқушыларға таныстыру. (жетістік өлшемдеріне назар аудару)



    Слайд, оқулық.


    Алаш партиясы

    суреттері




    Слайд.


    Б.Ғ.Аяған, М.Ж.Шәймерденова. Қазақстан тарихы

    (ХХ ғасырдың басынан бүгінгі күнге дейін) Алматы «Атамұра» 2013


    Сабақтың ортасы

    Мағынаны тану кезеңі


    Жаңа сабақ

    Тарихи дерекпен жұмысты ұйымдастыру.

    1-тапсырма

    (Ж). Бейнематериалды тыңдап, сұрақтарға жауап беру.


    «Алаш» қозғалысы және қазақ ұлттық идеясы»

    https://www.youtube.com/watch?v=RPKCyjUD-uw&t=69s

    Бейнебаянды көру барысында оқушылар келесі сұрақтар төңірегінде тапсырмалар орындайды.

    Сұрақтар:

    • Алаш партиясы қалай құрылды?

    • Алаш партиясына қандай саяси қайраткерлер мүше болды?

    • Алаш партиясы мен Алашорда үкіметі қандай істермен айналысты?

    • Алаш зиялыларының ұстанымдары қандай еді?


    Дескрипторлары:

      • Алаш партиясыныңқұрылған уақытын, құрылу үрдісін біледі.

      • Алашпартиясына мүше болған саяси қайраткерлерді атайды.

      • Қазақ зиялылардың саяси көзқарастары, ұстанымдарын түсіндіреді.

      • Алаш партиясы мен Алашорда үкіметі айналысқан істерді атайды.

    Оқушылардың жауабын тыңдап болған, мұғалім өзінің ықтималды жауаптарын көрсету арқылы, сәйкестікпен, қандай мәселеге назар аудару керек екені айтылады.


    Саралау: Барлық оқушыларға бағытталған нұсқау бере отырып, олардың әрқайсысының өздерінен не күтетіндігін түсінгендеріне көз жеткізу керек.

    ҚБ. «Жылы лебіз» арқылы ауызша бағалау.

    («өте кермет, жарайсың!» «алғыр екенсің керемет!», «сенің қолыңнан бәрі келеді, жақсы!»)


    2 тапсырма: (Т) Зерттеу және талдау

    «Ойлан,бірік, бөліс» әдісі арқылы оқушыларды үш залға бөліп QR код арқылы зерттеу сұрақтары беріледі.

    Неліктен «Алаш» партиясы халық қолдауына ие болғандығын зерттейді.


    1 топ: «Алаш» партиясын құрған қазақ зиялылары мен Қазақ халқының тұңғыш саяси партиясының құрылуы жайлы не білесің?

    2 топ: «Алаш» партиясы ұлттық мемлекеттілікті жаңғыртуда қандай саясат жүргізді?

    3 топ: Ұлттық баспасөздің қоғамдық-саяси сананы оятудағы рөлі қандай?


    Дескрипторлары: Әрбір топ берілген сұрақтар бойынша кемінде 2 дәлел келтіру.

    ҚБ/  Әр топ бірін-бірі «Екі жұлдыз,бір ұсыныс» бойынша өзара бағалайды
































    жарайсың!

    тамаша

    «керемет жауап»








    Сабақтың соңы

    Қорытындылау кезеңі

    3-тапсырма:

    Ж.(жеке жұмыс)

    Бекіту сұрақтары: Кім жылдам?


    Қалыптастырушы бағалау:

    Оқушы өзін-өзі «Жұлдызшалар» арқылы бағалайды.

    М:Oқушылaрғa дұрыc бaғыт бaғдaр бeру мaқcaтындa мaдaқтaу aрқылы кeрі бaйлaныc бeрeмін қaрқын жәнe қoрытынды aрқылы caрaлaу жүргізeмін.



    Рефлексия:

    «ҚҚҚ» әдісі арқылы сабақтың сіз үшін қызық,құнды,қиын

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Айтураева Лаззат Салибековна
    02 Қараша 2020
    1807
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Ашық сабақ «Алаш» қозғалысы және қазақ ұлттық идеясы 8 сынып Қазақстан тарих

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Ашық сабақ «Алаш» қозғалысы және қазақ ұлттық идеясы 8 сынып Қазақстан тарих

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Ашық сабаққа қолданса болады
    Материалдың қысқаша нұсқасы


    Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:

    8.1А ХХ ғасырдың басындағы Қазақстан

    Мектеп: №80 It мектеп-лицей

    Күні:

    Мұғалімнің аты-жөні: Айтураева Ләззат


    Сынып:8

    Қатысқандар:

    Қатыспағандар:

    Сабақтың тақырыбы:

    «Алаш» қозғалысы және қазақ ұлттық идеясы


    Зерттеу сұрағы:Неліктен «Алаш» партиясы халық қолдауына ие болды?

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сәйкес)

    8.3.1.4 – «Алаш» партиясының ұлттық мемлекеттілікті жаңғыртудағы саясатын талдау;

    8.2.3.1 – ұлттық баспасөздің қоғамдық-саяси сананы оятудағы рөліне баға беру

    Сабақтың мақсаты

    • Қазақ халқының тұңғыш саяси партиясының құрылуы мен оның ұлттық мемлекеттілікті жаңғыртудағы саясатына талдау жасайды;

    • Қазақ даласындағы ұлттық баспасөз құралдарының қоғамдық саяси-сананы оятудағы маңызына баға береді;

    Бағалау критерийі

    ХХ ғасырдың басында қазақ даласындағы саяси белсенділіктің

    негізінде құрылған «Алаш» партиясының мақсат-міндеттерін анықтайды.

    «Алаш»партиясын құрған қазақ зиялыларының қазақ даласында

    алғашқы ұлттық баспасөз құралдары арқылы қазақ халқының

    қоғамдық-саяси санасының қалыптасуына баға береді.

    Тарихи концепт

    Өзгеріс пен сабақтастық

    Oйлaу дaғдыcының дeңгeйі

    жоғары дағдылар деңгейі

    Тілдік мақсаттар


    Пән бойынша сөздер мен терминдер:

    зиялылар, партия, мемлекет, революция, либерализм, демократия, тоталитаризм, автономия, жұмысшы, алаш, большевик, съезд.......

    Диалог құруға /жазылымға қажетті сөздер топтамасы:

    Қазақстанда саяси белсенділіктің артуының себептері...

    Қазақ зиялыларының саяси көзқарастары....

    Келесі себептер/ факторлар.... қысқа

    мерзімді/ орта мерзімді/ ұзақ мерзімді болып келеді.

    Бұл оқиға /өзгеріс маңызды болды, себебі…

    Менің ойымша...

    Айтылған мәселе бойынша мынандай қорытынды жасаймын.....

    Құндылықтарға баулу




    "Мәңгілік Ел" ұлттық идеясының тарихтың, мәдениет пен тілдің біртұтастығы құндылығын насихаттау.

    Рухани жаңғыру аясындағы рухани құндылықтарымызды дәріптеу;

    • патриотизм

    • өз елі үшін мақтаныш

    • ұлттық сана-сезім

    • тәуелсіздік

    • бостандық

    Пәнаралық байланыс

    Мазмұны бойынша қолданылған материалдар арқылы дүние жүзі тарихы пәнімен байланысады.

    ІТ қолдану

    дағдылары

    Тақырып бойынша – презентация, бейне сюжетті пайдалануы.

    Ақпарат іздеуде арнайы сайттардан алынған материалдарға сілтеме көрсетуі.

    Алдыңғы білім


    ХХ ғасырдығ басындағы қазақ жеріндегі қоғамдық-саяси өмір туралы және қазақ зиялыларының ұлттық мүддені қорғаудағы алғашқы қадамдарын, мақсаттары мен мүдделерін біледі.

    Сабақ барысы

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері


    Ресурстар



    Сабақтың басы


    Қызығушылықты ояту кезеңі


    Ұйымдастыру кезеңі.

    Оқушылармен сәлемдесіп, түгелдеу, «Ақ тілек» әдісі арқылы ынтымақтастық атмосферасын қалыптастырып, көңіл-күйлерін реттеу.


    Мұғалім іс-әрекеті:

    Б Оқушыларға «Ойлан тап» әдісі арқылы

    суреттер көрсету арқылы ой қозғап тақырыпты ашу.


    Рисунок 1


    • Не көрдіңіз?

    • Бүгінгі тақырыппен бұл суреттердің қандай байланысы бар?

    деген сұрақтар қойып пікірлерін тыңдаймын.

    Оқушы іс-әрекеті:

    Оқушылар пікірлерін білдіре отырып бүгінгі сабақтың тақырыбы мен мақсатына болжау жасайды.

    Мұғалім іс-әрекеті: Презентация арқылы сабақтың тақырыбы және мақсатын оқушыларға таныстыру. (жетістік өлшемдеріне назар аудару)



    Слайд, оқулық.


    Алаш партиясы

    суреттері




    Слайд.


    Б.Ғ.Аяған, М.Ж.Шәймерденова. Қазақстан тарихы

    (ХХ ғасырдың басынан бүгінгі күнге дейін) Алматы «Атамұра» 2013


    Сабақтың ортасы

    Мағынаны тану кезеңі


    Жаңа сабақ

    Тарихи дерекпен жұмысты ұйымдастыру.

    1-тапсырма

    (Ж). Бейнематериалды тыңдап, сұрақтарға жауап беру.


    «Алаш» қозғалысы және қазақ ұлттық идеясы»

    https://www.youtube.com/watch?v=RPKCyjUD-uw&t=69s

    Бейнебаянды көру барысында оқушылар келесі сұрақтар төңірегінде тапсырмалар орындайды.

    Сұрақтар:

    • Алаш партиясы қалай құрылды?

    • Алаш партиясына қандай саяси қайраткерлер мүше болды?

    • Алаш партиясы мен Алашорда үкіметі қандай істермен айналысты?

    • Алаш зиялыларының ұстанымдары қандай еді?


    Дескрипторлары:

      • Алаш партиясыныңқұрылған уақытын, құрылу үрдісін біледі.

      • Алашпартиясына мүше болған саяси қайраткерлерді атайды.

      • Қазақ зиялылардың саяси көзқарастары, ұстанымдарын түсіндіреді.

      • Алаш партиясы мен Алашорда үкіметі айналысқан істерді атайды.

    Оқушылардың жауабын тыңдап болған, мұғалім өзінің ықтималды жауаптарын көрсету арқылы, сәйкестікпен, қандай мәселеге назар аудару керек екені айтылады.


    Саралау: Барлық оқушыларға бағытталған нұсқау бере отырып, олардың әрқайсысының өздерінен не күтетіндігін түсінгендеріне көз жеткізу керек.

    ҚБ. «Жылы лебіз» арқылы ауызша бағалау.

    («өте кермет, жарайсың!» «алғыр екенсің керемет!», «сенің қолыңнан бәрі келеді, жақсы!»)


    2 тапсырма: (Т) Зерттеу және талдау

    «Ойлан,бірік, бөліс» әдісі арқылы оқушыларды үш залға бөліп QR код арқылы зерттеу сұрақтары беріледі.

    Неліктен «Алаш» партиясы халық қолдауына ие болғандығын зерттейді.


    1 топ: «Алаш» партиясын құрған қазақ зиялылары мен Қазақ халқының тұңғыш саяси партиясының құрылуы жайлы не білесің?

    2 топ: «Алаш» партиясы ұлттық мемлекеттілікті жаңғыртуда қандай саясат жүргізді?

    3 топ: Ұлттық баспасөздің қоғамдық-саяси сананы оятудағы рөлі қандай?


    Дескрипторлары: Әрбір топ берілген сұрақтар бойынша кемінде 2 дәлел келтіру.

    ҚБ/  Әр топ бірін-бірі «Екі жұлдыз,бір ұсыныс» бойынша өзара бағалайды
































    жарайсың!

    тамаша

    «керемет жауап»








    Сабақтың соңы

    Қорытындылау кезеңі

    3-тапсырма:

    Ж.(жеке жұмыс)

    Бекіту сұрақтары: Кім жылдам?


    Қалыптастырушы бағалау:

    Оқушы өзін-өзі «Жұлдызшалар» арқылы бағалайды.

    М:Oқушылaрғa дұрыc бaғыт бaғдaр бeру мaқcaтындa мaдaқтaу aрқылы кeрі бaйлaныc бeрeмін қaрқын жәнe қoрытынды aрқылы caрaлaу жүргізeмін.



    Рефлексия:

    «ҚҚҚ» әдісі арқылы сабақтың сіз үшін қызық,құнды,қиын

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Қазақстан тарихы Ашық сабақ 9 сынып
    02.11.2020
    1807
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Айтураева Лаззат Салибековна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации