Сабақтың
басы
1-7 мин
|
Сәлемдесу, оқушыларды
түгендеу
І. Қызығушылықты ояту. «ПАЗЛ »
ойыны
Оқушыларды топқа бөліп,
суреттер бойынша пазл құрастырамыз. Шыққан суреттен қандай
мессенджер шықты соның + жақтарын айтқызу.
|
1.Мұғаліммен
амандасады.
2.Сабақтың
мақсаттарымен танысады.
/Бұл ойынды ойнату арқылы сыныпта психологиялық жағымды
көңіл күй орнығады. Оқушылар сабаққа көтеріңкі көңіл күймен белсене
қатысуына септігін тигізеді/.
|
|
https://online-puzzle.ru/
|
Сабақтың
ортасы
26-30
мин
|
Жаңа сабақты
түсіндіру
«Миға шабуыл»
әдісі.
Мұғалім төмендегі
сұрақтарды оқушыларға қойып, суреттерді интерактивті тақтадан
көрсетеді. Оқушылар ұжымдық үлгіде білгендері бойынша өз ойларын
айтып, жауап береді.
1, 2 және 3-суретте
берілген программалық қосымшаларды қандай ортақ атау біріктіреді?
Сен желіде қандай программа қосымшаларын қолданасың? Әлеуметтік
желі мен мессенджер қосымшаларының айырмашылығы бар ма? Ойыңды
ортаға сал.
Топтық
жұмыс «Кезбе тілші» әдісі 1-тапсырма
Төменде
кестеде сауалнама берілген (кесте). Сыныптастарыңның арасында
сауалнама жүргізіп, кестені толтырыңдар. Оқушының пайдаланатын
желісіне немесе мессенджеріне «+» таңбасын қойыңдар. Кестені
өңдеуге арналған сұрақтар: 1. Сыныптастарың әлеуметтік желі мен
мессенджерді көп пайдалана ма? 2. Сыныптастарың мен құрдастарың
мессенджерлерде құрған ортақ топ бар ма? 3. Ең көп қолданылатын
әлеуметтік желі қайсы? 4. Ешқандай әлеуметтік желі пайдаланбайтын
оқушылар бар ма? Нешеуі қолданбайды? Неге
қолданбайды?
2-тапсырма Әлеуметтік желілер
мен мессенджерлерді қандай мақсатта қолданамыз?
Әлеуметтік желілер мен
мессенджерлерді қолданудың сенің жасыңдағы балалар үшін қандай
қаупі бар?
Мессенджерлерде
бірлесіп жұмыс істеудің қандай тиімді жақтары
бар?
|
Мұғалімді
тыңдайды
Топ ішінен тілші
тағайындайды.
Сауалнама жүргізіп,
кестені толтырады.
Сұрақтарға жауап
беріп, себебін анықтайды.
|
оқушыларды сабаққа
қатысу белсенділігіне қарай «Күлегештер» әдісі арқылы
бағалау.
Дескриптор
Бір сұраққа жауап
береді.
Екі сұраққа жауап
береді
Үш сұраққа толық жауап
береді.
|
Оқулық 3
сынып,
компьютер
презентация
суреттер
Оқулық
кесте
|
Сабақтың
соңы
8 мин
|
1.оқушылардан сабаққа кері байланыс алу
|
Жеке жұмыс «Бір ауыз сөз» әдісі Оқушылар стикерлерге сабақ туралы бір ғана сөз жазып, оны
тақтаға жапсырады. Өз ойларын түсіндіріп береді. Стикерлерге
сабақты бағалайтын келесі сөздерді жазуға болады (оларды тақтаға
алдын ала жазып қойған дұрыс): ұнады, пайдалы, қажет, білдім,
үйрендім, қызықтым, ұмтылдым, есте
сақтадым
|
Мұғалім оқушыларды сабаққа қатысу белсенділігіне қарай
«күлегештер» әдісі арқылы
бағалайды.
|
|