Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
Материалдар / ашық сабақ Әлеуметтік желінің пайдасы мен зияны 382 бұйрық бойынша
әріптесінің бойындағы жақсы
қасиетті айтып жігерлендіреді
Тірек сөздер арқылы 3 топқа
бөлінеді.
«Сөздер сөйлейді»
әдісі
« Шұғаның белгісі»
хикаятының әр бөліміне аттарына байланысты сөздермен
байланыстыру
1.Қос жолаушы
2.Сұлу қыз – Шұға
3.Кездесу
4.Учитель Әбдірахман
5.Ғашық жүректер
6.Хат.
7.Жабылған жала
8.Қоштасу
9.Айықпас дерт
10.Соңғы хат
11.Белгі.
Үй тапсырмасын
сұрау.
«Шұғаның белгісі» шығармасындағы басты
кейіпкерлерге «Салыстырма кестесі » әдісі арқылы мінездеме
жазу.
Дескриптор:
1.Шұғаға тән қасиеттерді жаза
отырып,мінездеме береді; 1 балл
2.Әбдрахманға тән қасиеттерді
жаза отырып,мінездеме беруеді; 1 балл
3.Шұға мен Әбдрахманның
бойындағы қасиеттерді қазіргі заман жастарымен салыстырады. 1
балл
Өзіңізді тексеріп
көріңіз!
Сабақтың
тақырыбы мен мақсаты
таныстыру.
Оқушылардың назарын сабаққа
аударады.
Тірек сөздер
арқылы
3 топқа
бөлінеді.
Шұғаның белгісі» хикаятының әр
бөліміне аттарына байланысты сөздермен байланыстырып
айтады.
Үй тапсырмасына жауап
береді.
«Шұғаның белгісі» шығармасындағы басты
кейіпкерлерге «Салыстырма кестесі » әдісі арқылы мінездеме
жазады.
Сабақтың тақырыбы мен мақсаты
таныстыру.
Бағалау критерийлері бойынша
бағалау
9-сынып
Қазақ
әдебиет
оқулығы
кесте
Сабақтың
ортасы.
Жаңа
сабақ:
1-тапсырма Топтық
жұмыс
«Оқырман»
стратегиясы
«Графиктегі стикерлер әдісі
арқылы шығарма мазмұнынан бір оқиғаны жазыңыз. Жазғандарын ретіне
қарай қойып шығады. Дұрыс деп есептеген жауабын
таныстырады.
Инклюзитив
тапсырма.
Шұғаға мінездеме
беру
2-тапсырма « 5 неліктен»
әдісі Жұптық жұмыс
Шығарманың құрылымына, әңгімешінің бейнесіне,
шығармадағы адамдар тағдырына, кейіпкерлердің қабылдаған шешіміне,
жазушының көзқарасына байланысты 5 проблемалық сұрақтар
құрастырыңыз.
Шығармадағы адамдар тағдырына сұрақ
құрастырады Кейіпкерлердің қабылдаған шешімінесұрақ
құрастырады
1
1
1
Жазушының көзқарасына байланысты сұрақ
құрастырады
1
3-тапсырма Жеке жұмыс
«Пікіріңді дәлелде» әдісі
Сұрақтарға жауап
береді.
Дескриптор
Балл
Оқушы
ұпайы
1.Өз ойларын
айтады.
1
2.Себебін
айтады.
Мысалдармен
дәлелдейді.
1
Саралау
тапсырмасы
1 -деңгейКейіпкерге сипаттама
бер
2-деңгей
Берілген үзіндіден оқиғаға тірек болған сөзді
тауып түсіндіріңіз. Әбдірахманның сол кездегі беделі, абыройы,
қызметі туралы автор қалай суреттеген? Дәлел
келтіріңіз.
Мынау аттан түсіп жатқан кім?- деді
Шұға.
Әбдірахман
ғой.
Әбдірахманың
кім?
Қазақбайдың
баласы.
Ия, әлгі учитель баласы
ма?
Ия
Жап-жас жігіт екен ғой,- деп бірер қарайды
да, Шұға отауға кіріп
кетеді.
3-деңгей
Шығармадан түсінігімізді қалыптастырып, 5
жолды өлең әдісін пайдаланып тапсырманы
орындаңыз.
1. Тақырыпқа қатысты бір зат есім (кім?
не?):
2. Бірінші зат есімге қатысты екі сын есім (қандай?).
3. Бірінші зат есімге қатысты үш етістік (не істеді/iстейді?),
4. Бірінші зат есіммен төрт сөзден тұратын
сөйлем. 5. Ол -
кім?
Жауабы:
Зат есім (Әбдірахман)
2. Сын есім (Зерек, әділ)
3. Етістік ( бала оқытты, талаптанды, үйретті)
4.Сөйлем құрау (Әбдірахман – білімге құштар
жан.)
5. (Ұстаз)
«Графиктегі стикерлер әдісі
арқылы шығарма мазмұнынан бір оқиғаны жазады. Жазғандарын ретіне
қарай қойып шығады. Дұрыс деп есептеген жауабын
таныстырады.
Шығарманың құрылымына, әңгімешінің бейнесіне,
шығармадағы адамдар тағдырына, кейіпкерлердің қабылдаған шешіміне,
жазушының көзқарасына байланысты 5 проблемалық сұрақтар
құрастырады.
Сұрақтарға жауап
береді.
Саралау тапсырмасын
орындайды
Берілген
үзіндіден оқиғаға тірек болған сөзді тауып
түсіндіреді.
Әбдірахманның сол кездегі беделі, абыройы,
қызметі туралы автор қалай суреттеген? Дәлел
келтіреді.
Шығармадан
түсінігімізді қалыптастырып, 5 жолды өлең әдісін пайдаланып
тапсырманы
орындайды,
Бағалау критерийлері бойынша
бағалау
Бағалау критерийлері бойынша
бағалау
топтық
бағалау
Бағалау критерийлері бойынша
бағалау
Оқулық
дәптер
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Соңғы бір жылда:
45 000 000 ₸
Авторлар тапқан ақша
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз