Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Ашық сабақ. Әліппе. К дыбысы мен әрпі
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Білім беру ұйымының атауы |
«№115 Мақтажан ЖББМ» КММ |
|||||
Пәні: |
Әліппе |
|||||
Бөлім: |
Әліппе кезеңі |
|||||
Педагогтің аты-жөні: |
Саттарова Г.Б |
|||||
Күні: |
08.11.2024ж |
|||||
Сынып: |
1 «Ә» сынып |
|
||||
Сабақтың тақырыбы: |
№53 сабақ. Кк дыбысы және әрпі |
|||||
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: |
1.2.1.2* оқу түрлерін (буындап оқу, тұтас оқу, мәнерлеп оқу, түсініп оқу) қолдану; 1.2.5.1* мұғалімнің қолдауымен мәтіннің, сюжетті суреттің мазмұны бойынша сұрақ қою, сұраққа жауап беру; 1.3.6.1 жазу жолын, жоларалықты, жолдың жоғарғы және төменгі сызықтарын сақтап, әріп элементтерін, әріптердің бір-бірімен байланысын көркем жазу |
|||||
Сабақтың мақсаты |
Кк дыбысы мен әрпін таныстыру, үйрету |
|||||
Құндылықтар және оның мақсаты: Ай құндылығы: «Әділдік пен жауапкершілік» |
Сабақ құндылығы: : ӘДІЛДІК ЖӘНЕ ЖАУАПКЕРШІЛІК Басқалар үшін маңызды тапсырмаларды орындаудың қажеттілігі мен маңыздылығын түсіну Апта дәйексөзі: «Әділдік пен жауапкершілік – біртұтас ұғым!» |
|||||
Сабақтың барысы |
||||||
Сабақ тың кезеңі// уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
Сабақ тың басы 2 минут 3 минут Өткенді пысықтау 5 минут Сабақ тың ортасы 20 минут Сергіту сәті 2 минут Сабақты қорыту 6минут Қосымша тапсырма 2минут Кері байланыс 5 минут |
Сабаққа дайындық жасау Психологиялық ахуалды жақсарту – Балалар, бір-біріміздің қолымыздан ұстап, алақан арқылы жүректің жылуын сезініп үйренген қандай тамаша, қандай қуаныш! Өсемiз бiз күлiп-ойнап, Он саусақтың саласындай. Өсемiз бiз күлiп-ойнап, Бiр адамның баласындай Топқа біріктіру. «Шаңырақ» әдісі Топ ережесі: 1.Бірін-бірі тыңдау. 2.Бірлесіп шешу. 3.Өзара көмек көрсету. 4.Ойды ашық айту. 5.Тыныштықты сақтау. 6.Уақытты үнемдеу. Өткенді пысықтау «Есікті қақ» әдісі 1-топ: Буындардан сөз құрастыр. 2-топ: Сөздерді оқып, буынға бөл. Май бой сай алақай Шай той сайман қалақай 3-топ: Ребустарды шеш Тақырыпты ашу. «Кім тапқыр?!» әдісі «Жасанды интелект» әдісі Кеме Анау-кеме. Ол суда тұр. Кеме-үлкен. Айдын кемемен қыдыруды армандайды. Оны алыс аралдар қызықтырады. Суретпен жұмыс. Сурет бойынша әңгіме құрау. Әңгімені сөйлемдерге талдау. Сөйлем санын анықтау. Сөйлемдегі сөз санын анықтау. Өтілетін жаңа дыбысы бар «кеме» сөзіне дыбыстық талдау жасау. Сөзді буынға бөліп, жаңа дыбыстың орнын анықтау.
Жаңа тақырып Оқылым. «Буын қарындаш» әдісі 1.Оқулықтың 56-бетінде берілген сөздерді мұғалімнің оқушылармен бірге буындап, тұтас оқуы. 2.«К» дыбысының сөз алдында, ортасында және соңында келетін орнын оқушылардың өздіктерінен табуына мүмкіндік жасау. 3.Сөз мағынасымен жұмысты берілген сөздермен ұйымдастыру. Сөздің соңына (кесе – кезек), сөз ортасына (ескек – екеу), сөз алдына (кеме – керек) тиісті дыбысты қосу арқылы оның мағынасы өзгеретінін түсіну. «К» дыбысының айтылу ерекшелігімен танысу. «К» дыбысының таңбасы – оның әрпімен танысу. 1-топ. Асықтан «к» әрпін жасау. 2-топ. Санағыштан «к» әрпін жасау. 3-топ. Түймеден «к» әрпін жасау. Жазылым 1. Оқулықтағы «К» әрпінің таңбалануына назар аудару. 2. «К» әрпін тақтаға жазып көрсету. 3. «К» әрпін ауада жазып көрсету. 4. Жазу дәптерімен жұмысты ұйымдастыру «Шаңырақ» әдісі Көтеріліп шаңырақ, Уықтары шаншылар Керегелер керіліп, Өрімдей боп өрілер. Бәріміз жүрсек айналып, Киіз үй боп көрінер. Тіл ұстарту жаттығуы Ка-ка-ка, бала кетті сабаққа. Ке-ке-ке, жатты сәби бесікке. Кі-кі-кі, бұлаңдайды түлкі. Ек-ек-ек, гүлге қонды көбелек. Ек-ек-ек, жер қазатын күрек. Бірлескен жұмыс Саралау тапсырмасы ФС тапсырмасы Ребусты шешпес бұрын оқушылардан мойны ең ұзын жануар туралы білетіндерін сұрау. Саралау тапсырмасымен жұмыс ұйымдастыру: 1топ: Дыбыстық сызбада жасырылған сөзді ребусты шешу арқылы тауып көр. 2-топ: «К» дыбысының «керік» сөзіндегі орнын (ортасында, алдында, соңында) анықта. Дыбыстық талдау жасау 3-топ: «Керік» сөзімен сөйлем құра «Әріптер шуағы» әдісі «Білім қоржыны» әдісі
Жасыл – өте жақсы түсіндім Сары – алған ақпараттарды әлі де қорытуым керек Қызыл – менің түсінбеген сұрақтарым бар |
Жылы лебіздер білдіреді Оқушылар топқа бірігеді. Өткен тақырыпты пысықтайды Балалар қатарда кезекпен бір-бірінің арқасына жазу арқылы к әрпін табады.
Оқушылар сюжетті сурет бойынша әңгіме құрайды Әрбір дыбысты естіп, әріпті көріп, өздігінен саналы оқиды Оқушылар жазу дәптеріндегі тапсырмалар ды орындайды Жаттығу жасайды Бірлесіп жұмыс жасайды Оқушылар өздеріне берілген саралау тапсырмала рын орындайды. Қосымша жұмыс жасайды Кері байланыс жасайды |
Мақтап, мадақтап отыру 1-топ 2-топ 3-топ Дескриптор: Сөздерді тұтастай оқиды Сөздерді буынға бөле алды Буындардан сөз құрайды Ребустарды шеше алады Мақтап, мадақтап отыру Дескриптор: Өтілетін жаңа дыбысы бар «кеме» сөзіне дыбыстық талдау жасады «К» дыбысының айтылу ерекшелігімен танысты Асықтан «к» әрпінің сұлбасын жасады. Дескриптор: Әр буындағы дыбыстарды тұтастырып, «бір дыбыс» сияқты қосып, яғни дауыссыздан дауыстыға қарай және дауыстымен үндестіріп оқыды. Буындарды жеке тұтас сөздегі айтылуымен оқыды. Дескриптор: Сызықтарды бастырып жазу арқылы «К» әрпінің бас және кіші әрпін жазды. Үлгі бойынша сөздер мен сөйлемдерді жазды.
Дескриптор:. 1-деңгей Суреттердің және сөздің дыбыстық талдау сызбасы арқылы жаңа сөзді табады: керік. 2-деңгей «К» дыбысының «керік» сөзіндегі орнын (ортасында, алдында, соңында) анықтады. 3-деңгей «керік» сөзімен сөйлем құрады. Мақтап, мадақтап отыру Медальдар арқылы мадақтау |
Суреттер
оқулық оқулық оқулық
Жұмыс дәптері Шаңырақ макеті Суреттер Кеспе буындар
Керік туралы суреттер Оқулық Білім қоржыны, асықтар |