Материалдар / ашық сабақ" Алтын адам" 5 сынып қазақ тілі мен әдебиеті
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

ашық сабақ" Алтын адам" 5 сынып қазақ тілі мен әдебиеті

Материал туралы қысқаша түсінік
Тақырып бойынша меңгерген жаңа сөздерді олардың синонимдерімен, антоним, омонимдерімен қатар қолдану, ойын жеткізе білу.
Материал тегін
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Мұғалімнің аты-жөні: Майконова Р.Е.

Күні: 17.11.2022

СЫНЫП: 5

Қатысқан оқушылар саны:

Қатыспаған оқушылар саны: 0

Сабақтың тақырыбы:


Алтын адам

Сабақ негізделген оқу мақсаттары

5.А1.Тақырып бойынша меңгерген жаңа сөздерді олардың синонимдерімен, антоним, омонимдерімен қатар қолдану, ойын жеткізе білу.

5.ТБ1.3. Сан есім (бірліктер, ондықтар, жүз, мың) атауларын білу, орынды қолдану.

Сабақ нәтижесі:


Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады:

Тақырыпқа қатысты нақты айтылған шағын хабарламаларды қолдану арқылы алтын адам жайлы түсінік алады

. Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады:

. Мәтінмен таныстыру, жаңа сөздермен жұмыс жүргізу, сөйлем құрастыруға үйренеді.

Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады:

Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады.

Жетістік крите- рийлері:

Оқушының төменгі жетістігі (ОТЖ): тақырыпқа қатысты ақпараттар береді, ауызша сұрақтарға жауап береді.

Оқушының орташа жетістігі (ООЖ): тақырып аясында сыныптастарымен тілдеседі, өз ойын айтады.

Оқушының жоғарғы жетістігі(ОЖЖ): тақырыпқа қатысты сыныптастарымен пікір алмасады, мәтін құрайды.

Тілдік құзіреттілік

Сөйлеу тіліндегі интонация, кідіріс, логикалық екпін

Ресурстар

Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар  және  әртүрлі  заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер.

Оқыту әдістері:

Әңгімелеу, талдау, сұрақ-жауап, «Шаттық шеңбері» тренингі, «Биопоэма» тәсілі, «Оймоншақ» ойыны,

«Ішкі және сыртқы шеңбер» .

Пәнаралық байланыс

Музыка, қазақ тілі.

Сабақтың жоспары

Жоспарланған уақыт

Сабақ барысы :

Бағалау түрлері

Басталуы

5 минут

Ұйымдастыру кезеңі 2 минут

Топтарға бөлу.

Тірек сөздер бойынша топқа бөліну.

Оқушыларға сөздер қиындыларын беремін. Әріп қиындыларда бақыт,қуаныш,шаттық деген сөздер болу керек.

Оқушылар сол сөздер бойынша топтарға бөлінеді.

Үй тапсырмасын тексереді. Кемшіліктерді анықтайды, түзетеді, бағалайды

Ой қозғау»

1-топ: бақыт

2-топ: қуаныш

3-топ: шаттық






Жаңа білім

10 минут


















Инклюзив:

Карточкамен жұмыс:

Нурпеисов М,

Гутнова Е







Алтын адам» туралы көрсету , табылған бұйымдар туралы айту.

Мұғалім «Биопоэма» тәсілін қолданып, әрбір оқушыға «Алтын адам» деген тақырып бойынша А4 парағына жазылған бірнеше сауал береді.

Оқушылар 1—1,5 минут ішінде бір параққа сауалдарға жауап береді. Биопоэмалар оқылады, талданады
1.Сөздік жұмысы.

Қол бастау, көсем болу- әскери қолбасшы болу

Зер-әшекей

Мәртебелім-құрметтім

Төрт құбыла-дүниенің төрт жағы

Есісдіктерді теріп жаз:

Ол бүгін сабаққа келмеді.Сен өте әдемісің.Бұл затты қозғауға тыйым

Кеше біздің ауылға қар жауып, дала бірдестен суып кетті.

Айдана бүгін сабаққа келмеп еді. Мен оған хабарласып едім, ол маған ауырып жатқанын айтты.

Мұғалім сыныпқа келмей қойған соң, өзім барып оны шақырып келдім.

Кейбіреулер адамның сыртынан жамандап, өсек қылып, күліп жүреді.

Әкем маған әркім өзі үшін жауап берсін деп ұрысты.

"менің іздегенім - сенсің" -,деп жауап бердім оған кідірместен.

"Мен тек сен үшін жаралғанмын"-, деп маған қайта - қайта айта берді ол.

Оқулық. Кеспе мәтіндер.


Оқулық, Интерактивті тақта, слайдтар, тақырыпқа қатысты кесте.



карточка









Ортасы

10 минут













1. Сөздікпен жұмыс. А) Мұғалім интерактив-

ті тақтадан тақырыпқа қатысты жаңа сөздермен таныстырады, аудармасын айтады. Оларды оқиды, оқушыларға қайталатады.

2. Мәтіналды жұмыс. А) Айтылым. Оқулықтағы 1-тапсырманы орындатады.

Ә) Жазылым. Оқулықтағы 2-тапсырманы орында- тады.

3. Мәтінмен жұмыс. А) Тыңдалым. Оқылым. Мәтінді мәнерлеп, дұрыс оқуға машықтандыру үшін 3-тап- сырманы орындатады.

Ә) Жазылым. Дұрыс, сауатты жазуға машықтан- дыру үшін 4, 6-тапсырманы орындатады.

Б) Айтылым. Дұрыс айтуға, жаңа ақпаратты қа- былдауға машықтандыру үшін 5, 8-тапсырманы орындатады.

4. Сергіту сәті. Оқулықтағы 12-тапсырманы орын- датады.

5. Мәтінсоңы жұмыс. А) Жазылым. 10-тапсырманы орындатады.

Тыңдалым. Оқылым. Жаңа сөздерді тыңдайды, қайталайды.

Айтылым. Дұрыс айтылуымен ауызша жаттығу жүргізеді.

Айтылым. Сұрақтарға жауап береді.

Жазылым. Қайнаркөздерден Алтын адам туралы ақпарат табады, қызықты

мәліметтер жинайды, хабарландыру мәтінін жазады.

Тыңдалым. Оқылым. Мәтінді тыңдайды, оқиды.


«Интерактивті тақта, слайдтар, тақырыпқа қатысты альбомдар, буклеттер, кітап көрмесі, үлестірмелі мате- риалдар, А4 парағы, кесте.

Аяқталуы

Сабақты бекіту

10 минут








Үй тапсырмасы:

-Жұптық жұмыс. Мұғалім оқушылардың ой-өрісін дамыту үшін «Жеңілдетілген анықтама» блиц ойынын ұйымдастырады. Шарты: әр жұпқа жаңа тақырып бойынша бір сөз беріп, оқушылардың әрқайсысына түсінікті болатындай сипаттап беруін сұрайды.

Оқулықтағы 11-тапсырманы орындатады

Әр жұп өзіне берілген сөзді түсіндіріп береді.

Айтылым. Ақпарат көздерінен «Алтын адамға» қатысты материалдар жинап, тұсакесер жасайды.

«Ішкі және сыртқы шеңбер» техникасы бойынша өзара бір-бірін бағалайды.


Сұрақтарға жауап беріңдер



Карточкада жазылған терминдер











Бағалау


5 минут







Кері байланыс

3 минут


Бағалау парақшасы Дұрыс жауапқа 5 балл.


Оқушының аты-жөні

«Стикер

дегі диалог» әдісі

«Пкірлер» парағы әдісі

Материалды жүктеу
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!