*Сөздікпен
жұмыс.
-Ал құрметті жолаушылар, ұлттық
саябағына барар жолында, мен сіздерді жаңа сөздермен
таныстырамын.
1. Интерактивті тақтадан
тақырыпқа қатысты жаңа сөздермен таныстырады, аудармасын оқушылар
оқиды, қайталайды.
Жаңа
сөздер: ұлттық қорық- национальный
заповедник, үңгірлер- пещеры, жер көлемі-
площадь, мекендеу- обитает,
қорықшы-
егерь.
-
Балалар біз саяхатқа шыққанда үш топқа
бөлінеміз.
Бірінші
топ "Тарихшылар", екінші топ
"Географтар" тобы және үшінші топ
"Биологтар" тобы деп аталады. ҚБ:
қызыл, жасыл, сары фишкалар арқылы
бағалау.

2.Мәтінмен жұмыс. (Тыңдaлым дaғдысын aрттыру үшін).
1).Мәтінді 2 рет мұқият
тыңдау.
2).Негізгі тақырыпты
ашу.
«Алтын-Емел» ұлттық
табиғи паркі.
«Алтынемел» – 1996 жылы
Алматы обласының
Кербұлақ ауданында
ашылған ұлттық саябақ.
Ол Іле өзеннің
солтүстігінде орналасқан. Жер көлемі - 460 мың гектар. Оның
құрамына Үлкен Қалқан, Кіші Қалқан тауларының қасында орналасқан
табиғи ескерткішінің бірі - “Әнші құм” кіреді. Мұндай “Әнші құм”
табиғатта өте аз кездеседі.
«Алтынемел» саябағы
археологиялық ескерткіштерге бай. Онда түрлі-түрлі көне суреттер
салынған тастар мен үлкен-үлкен үңгірлер
көп.
«Алтынемел» ұлттық
табиғи саябағында 1800-ге жуық өсімдіктің түрі, 56-ға жуық
жануарлардың түрі, балықтар, құстар бар. Олардың көбі "Қазақстанның
Қызыл кітабына" кірген.
Айналада биік-биік
ағаштар, өзен-көлдер де мол. Оларға жан-жақтан келген туристер
қызыға қарайды.
Саябақта 17 қорықшы
бекеті мен 3 туристік бағыт жұмыс
істейді.
3) «ДЖИГСО»
әдісі.
Әр топқа
әр-түрлі тапсырма таратылады.
-
Балалар, мен әр топқа тапсырма беремін. Тарихшыларға- "Алтынемелде"
қандай тарихи жерлер бар. Географтарға - климат және таулар,
өзеңдер туралы анықтайды. Биологтарға- Алтынемелде қандай жануарлар
бар және қандай өсімдіктер өсетіні
анықтайды.
- Мен
сіздерге қолдарына Алтынемел энциклопедияларды беремін, сіздер, сол
энциклопедияға қарап дұрыс ақпарат алып, постер құрастырып
қорғайсындар.
(оқушылар энциклопедиядан керек ақпаратты алады, постер
қорғайды).

Дескриптор- мәтінді тыңдайды, ақпаратты
анықтайды.
Сергіту сәті: "Қыдырып
барайық".
4) «Қар кесегі»
әдісі. Әрбір топ окушылары басқа топтарға бағыттап
параққа сұрақ жазып лақтырады. Сұрақтармен кезек-кезек
алмасады.
-Мәтін
бойынша сұрақтарды құрастырып басқа топқа
бересіндер.
-
«Алтынемел» ұлттық саябағы
қашан құрылған?
-
Саябақ қай жерді алып
жатыр?
-
Саябақтың көлемі қанша жерді
алып жатыр?
-
Оның құрамына қандай таулар
кіреді?
-
Саябақ неге
бай?
-
Саябақта өсімдіктердің қанша
түрі өседі?
-
«Қазақстанның Қызыл кітабына»
нелер кіреді?
-
Қазір саябақта неше қорықшы
бекетімен туристік бағыт жұмыс
істейді?
Дискриптор-
Ұжымдасып өз ойларымен бөлісе алады.
Нақтылыққа
үйренеді.
5).
Тапсырма әр топ орындайды және
басқа топқа тексеруге
береді.
Тапсырма
"Дұрыс немесе бұрыс".
Ақпарат
|
дұрыс
|
бұрыс
|
Алтынемел"-1996 жылы Алматы облысының Кербұлақ ауданында
ашылған ұлттық саябақ
|
*
|
|
Жер
көлемі - 1450 гектар
|
|
*
|
Өсімдіктердің көбі "Қазақстан Қызыл кітабына"
кірген
|
*
|
|
Мұндай "Әнші құм" табиғатта өте көп
кездеседі.
|
|
*
|
Дескриптор - мәтіннің
тақырыбын ашып, мазмұнын түсінеді; - ақпараттың дұрыстығын,
бұрыстығын анықтайды.
|