Ашық сабақ "Ҳаммаси ўзим ҳақимда."

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ашық сабақ "Ҳаммаси ўзим ҳақимда."

Материал туралы қысқаша түсінік
мұғалімдерге
Материалдың қысқаша нұсқасы

Дунётаниш 1-дарс

Мавзу:

Ҳаммаси ўзим ҳақимда.

Мен кимман?

111 ЖОМ

Вақти:


Муаллимнинг исми: Абдираимова М

Синфи: 1-«В»синф

Қатнашган ўқувчилар сони:


Қатнашмаган ўқувчилар сони:


Ўқишнинг мақсади:

  • Ҳамма ўқувчилар: ўзи ҳақида содда сўз билан фикрини айтишга ўрганиш, би-бири билан танишиш.


  • Ўқувчиларнинг асосий қисми: одамларнинг ўхшашлиги ва фарқларини билишади.

  • Айрим ўқувчилар : мактабдаги иш-ҳаракат, тартиб-интизомга риоя қилишни ўрганади.

Луғат:

исм (аты) – имя – name; одам – человек – human.

Ресурстар:

«Мен» сўзи ёзилган шар, исмлари ёзилган бейжиклар.

Дарснинг мақсади:

1.1.2.6 ўзини мактаб ўқувчиси ва синф жамоасининг аъзоси сафида айтиш.

Дарс учун керакли материаллар


Дарсга тегишли эслатмалар


1-топшириқ

Дўстинг суратини сол.Аты-жөні:


Ҳар одамнинг ўз исми бор.

Ҳар исмнинг ўз маъноси бор.

Бобомнинг ҳақ эканлигин текширамиз

Рисунок 1


Дунётаниш дарслиги гўё мўъжизавий вақт машинасидай сизни узоқ ўтмишга олиб бориб қўяди. Сиз она Ватанимизнинг узоқ ўтмишига саёҳат қиламз.

«Мен» сўзи ёзилган шарни топиш ўқувчиларга топширилади.


Оқушыларға шарды табуға көмектесуге ұсыныс беріңіз. Шарда жазылған сөзді кімнің оқи алатынын сұраңыз. Олар бұл сөздің нені білдіретінін айтсын.

Прямая соединительная линия 1 Прямая соединительная линия 2

Жавоб: «Мен» – бу мен ҳақимда айтилган сўз.. Агар одам ўзи ҳақида айтса , «мен» дейди.



Қиёсланг

Суратга қаранг.Кимни кўряпсиз?

Суратдаги одамларни қиёсланг. Ўхшашликлари кўпми ёки фарқи?

:

кўзи қора/мөлдір;

сочи узун/калта;

Биз қандаймиз?

Бир-бирингизга қаранг.

Ичингизда ҳеч бўлмаганда иккита бир хил одам борми?

Болалар ва катталар, эркаклар ва аёллар, биз ҳаммамиз одамлармиз.


Фанлараро боғланиш


Қўшимча топшириқлар


Табиатшунослик. Дарсликнинг 6-бетидаги “Қиёсланг” топшириғи

Ўз исмлари маъносини билиб келиш.

Якуний хулоса

Энг яхши ўтган икки нарса нима?

1: Ўқучиларни дарс давомида баҳолаш.

2: Иқтидорли ва ночор ўқувчиларга алоҳида топшириқ бериш.

Қандай икки нарса дарсни яхши қилар эди?

1: Дарснинг натижасинига кўнгил бўлиш.

2: Рефлексия.





Илмий мудир: ___________

«__» ____________








Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
21.00.2018
430
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі