Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    72-сабақ Қысқа мерзімді жоспар

    Пән: математика

    Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Саяхат

    Күні:

    Сынып: 1

    Мектеп:

    Мұғалімнің аты-жөні:

    Қатысқандар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақ тақырыбы

    Уақытты анықтау

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

    1.1.3.5 сағаттың циферблаты бойынша уақытты анықтау/ уақыттың өлшем бірліктерін ажырату: минут, сағат, күн, апта, ай

    Сабақ мақсаттары

    Барлық оқушылар: циферблат бойынша сағатта көрсетілген уақытты анықтай алады.

    Көптеген оқушылар: уақыттың өлшем бірліктерін ажырата алады.

    Кейбір оқушылар: уақыттың өлшем бірліктері арасындағы қатынасты анықтайды, дәлелдейді.

    Бағалау критерийлері

    Циферблат бойынша сағатта көрсетілген уақытты анықтай алады.

    Уақыттың өлшем бірліктерін ажырата алады.

    Тілдік мақсаттар

    Оқушылар орындай алады: циферблат бойынша сағатта көрсетілген уақытты анықтай алады.

    Пәнге тән лексика мен терминология: уақыт, сағат

    Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер:

    -Достар кинозалдан нешеде шықты?

    -Ойын қашан басталды?

    Бірінші сынып оқушылары метепте бір күнде неше сағат оқиды?

    Құндылықтарды дарыту

    Сын тұрғысынан ойлауын, өз пікірін дәлелдей алу, өзгенің пікіріне құрметпен қарау құндылықтарын дамыту.

    Пәнаралық байланыстар

    Сауат ашу, жаратылыстану.

    АКТ қолдану дағдылары

    Слайд

    Бастапқы білім

    Оқушылардың уақыт, сағат туралы түсінігі бар.

    Сабақ барысы

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    5 мин









    Ынтымақтастық атмосферасын құру іске асырылады.

    Топқа бөлу «Таңдау» әдісі арқылы жүреді. Оқушылар сағат суреттерін алып топтарға қосылады.

    «Ой қозғау» әдісі арқылы оқу мақсаттары ашылады.

    -Біздің қолымыздағы зат қалай аталады?

    -Сағат не үшін керек?

    -Ендеше бүгінгі сабақта саңаттың көөмегімен уақытты анықтауды үйренеміз.

    -Сағат(сағ)-уақыттың өлшем бірлігі. Сағат-уақытты көрсететін құрал.

    Электронды, қол сағат, құмсағат, қабырға сағат суреттері


    Сабақтың ортасы


    8 мин


























    10 мин




































    2 мин


    10 мин











    (Ұ) 1 –тапсырма «Уақытты анықта» әдісі арқылы жүзеге асады.

    Оқулықтың 20-бетіндегі тапсырмамен жұмыс жасаңдар, сұраққа жауап беріңдер. Достар киноға барды. Фильм күндізгі сағат 4-те басталды да, 1 сағатқа созылды. Достар кинозалдан сағат нешеде шықты?

    4 сағат +1 сағат = 5 сағат

    Дескриптор:

    - Достардың кинозалдан сағат нешеде шыққанын анықтайды.

    Саралау тәсілі «Диалог және қолдау көрсету» арқылы іске асады.

    Кейбір оқушыға қосымша сұрақтар беріледі.

    - уақыттың өлшем бірліктерін ата.

    Көмек қажет ететін оқушыларға қосымша уақыт беріледі.

    ҚБ «Бағдаршам» әдісі арқылы жүреді.

    Жасыл - Достардың кинозалдан сағат нешеде шыққанын анықтай алса;

    Сары - Достардың кинозалдан сағат нешеде шыққанын анықтауда көмек қажет етсе;

    Қызыл - Достардың кинозалдан сағат нешеде шыққанын анықтауда қиналса.


    (Т)2-тапсырма «Шығарып көр» әдісі арқылы жүреді.

    Оқулықтың 21-бетіндегі тапсырмалармен жұмыс.

    А)Мектептегі сабақ сағат 8-де басталып, сағат 12-де аяқталады. Бірінші сынып оқушылары мектепте бір күнде неше сағат оқиды?

    12-8=4

    Ә) Мирасқа ауылдан қалаға бару керек. Егер ол автобуспен баратын болса, жолға 2 сағат уақыт кетеді.Ал жеңіл мәшинемен 60 минутта жетеді. Мирас қалаға қай көлікпен тезірек жетеді? Неліктен?

    2сағ=120 мин

    120 мин-60 мин=60 мин

    Дескриптор:

    - Оқушылардың мектепте 4 сағат оқитынын анықтайды.

    - Мирастың қалаға жеңіл көлікпен тезірек жететінін анықтайды.

    Саралау тәсілі «Диалог және қолдау көрсету» арқылы іске асады.

    Кейбір оқушыға қосымша сұрақтар беріледі.

    - Сағаттың моделінен минуттық тілін 12-ге қой. Дөңгелек сағатты екі бірдей жарты шеңберге бөлу үшін оның тілдерін қалай жылжыту керек? Сонда сағат қай уақытты көрсетеді?

    Көмек қажет ететін оқушыларға қосымша уақыт беріледі.

    ҚБ: «Дөңгелектер» әдісі арқылы өтеді.

    Жасыл - Оқушылардың мектепте 4 сағат оқитынын,

    Мирастың жеңіл көлікпен тезірек жететінін анықтай алса;

    Сары - Оқушылардың мектепте 4 сағат оқитынын,

    Мирастың жеңіл көлікпен тезірек жететінін анықтауда көмек қажет етсе;





    Қызыл- Оқушылардың мектепте 4 сағат оқитынын,

    Мирастың жеңіл көлікпен тезірек жететінін анықтай алмаса.

    Сергіту сәті «Қыдырып қайтайық» әуеніне сәйкес қимылдармен жасалады.


    (Д) 3- тапсырма тақтамен және дәптермен жұмыс.

    Баланың ойлау қабілеттерін, логикалық ойлауын дамыту үшін тапсырмалар беру:

    -тапсырманы мұқият орындауға үйрету;

    – Өрнектердің мәнін табу.

    Дескриптор: тапсырмаларды орындайды.

    Саралау тәсілі «Қарқын» арқылы жүргізіледі.

    Қарқынды оқушыға: қосымша тапсырмалар жазу.

    Қарқыны баяу оқушыға қолдау көрсетіледі.

    ҚБ «Смайлик» әдісі

    Керемет - тапсырманы дұрыс орындай алса;

    Жақсы - тапсырманы орындауда қателіктер болса.

    Қалыпты - тапсырманы орындауда қиналса.

    оқулық



















    Бағдаршам суреті









    оқулық
























    Дөңгелектер суреттері













    жұмыс дәптері








    смайлик суреттері

    Сабақтың соңы


    5 мин



    Кері байланыс «Жетістік баспалдағы» әдісі арқылы алынады.

    -Бүгінгі сабақтан не үйрендіңдер?

    -Сабақтың қай тұсы қызықты болды?

    Үй тапсырмасы: 21-беттегі «Үй тапсырмасы»

    Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

    Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?


    Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы

    1-тапсырмада саралау тәсілі «Диалог және қолдау көрсету» арқылы іске асады.

    Кейбір оқушыға қосымша сұрақтар беріледі.

    - уақыттың өлшем бірліктерін ата.

    Көмек қажет ететін оқушыларға қосымша уақыт беріледі.

    2-тапсырмада саралау тәсілі «Диалог және қолдау көрсету» арқылы іске асады.

    Кейбір оқушыға қосымша сұрақтар беріледі.

    - Сағаттың моделінен минуттық тілін 12-ге қой. Дөңгелек сағатты екі бірдей жарты шеңберге бөлу үшін оның тілдерін қалай жылжыту керек? Сонда сағат қай уақытты көрсетеді?

    Көмек қажет ететін оқушыларға қосымша уақыт беріледі.

    3 тапсырмада саралау «Қарқын» арқылы жүргізіледі.

    Қарқынды оқушыға: қосымша тапсырмалар жазу.

    Қарқыны баяу оқушыға қолдау көрсетіледі.

    1 тапсырмада ҚБ «Бағдаршам» әдісі арқылы жүреді.

    Жасыл - Достардың кинозалдан сағат нешеде шыққанын анықтай алса;

    Сары - Достардың кинозалдан сағат нешеде шыққанын анықтауда көмек қажет етсе;

    Қызыл - Достардың кинозалдан сағат нешеде шыққанын анықтауда қиналса.

    2 тапсырмада ҚБ: «Дөңгелектер» әдісі арқылы өтеді.

    Жасыл - Оқушылардың мектепте 4 сағат оқитынын,

    Мирастың жеңіл көлікпен тезірек жететінін анықтай алса;

    Сары - Оқушылардың мектепте 4 сағат оқитынын,

    Мирастың жеңіл көлікпен тезірек жететінін анықтауда көмек қажет етсе;

    Қызыл- Оқушылардың мектепте 4 сағат оқитынын,

    Мирастың жеңіл көлікпен тезірек жететінін анықтай алмаса.

    3 тапсырмада ҚБ «Смайлик» әдісі арқылы жүреді.

    Керемет - тапсырманы дұрыс орындай алса;

    Жақсы - тапсырманы орындауда қателіктер болса.

    Қалыпты - тапсырманы орындауда қиналса.

    Кері байланыс «Жетістік баспалдағы» әдісі арқылы алынады.

    -Бүгінгі сабақтан не үйрендіңдер?

    -Сабақтың қай тұсы қызықты болды?



    1.Жазу барысында оқу құралдарымен дұрыс жұмыс жасау.

    2.Сыныпта жүгірмеу

    3.Орындықтан тұрып,отыру барысында абай болу.

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Мамытова Гулжанат Рыскелдиевна
    12 Қазан 2020
    494
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Ашық сабақ. "Апта күндері" 1 сынып

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Ашық сабақ. "Апта күндері" 1 сынып

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Бұл материал бастауыш сынып мұғалімдеріне жәнеде жаңаша оқыту курсын өтетін мұғалімдерге арналған
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    72-сабақ Қысқа мерзімді жоспар

    Пән: математика

    Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Саяхат

    Күні:

    Сынып: 1

    Мектеп:

    Мұғалімнің аты-жөні:

    Қатысқандар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақ тақырыбы

    Уақытты анықтау

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

    1.1.3.5 сағаттың циферблаты бойынша уақытты анықтау/ уақыттың өлшем бірліктерін ажырату: минут, сағат, күн, апта, ай

    Сабақ мақсаттары

    Барлық оқушылар: циферблат бойынша сағатта көрсетілген уақытты анықтай алады.

    Көптеген оқушылар: уақыттың өлшем бірліктерін ажырата алады.

    Кейбір оқушылар: уақыттың өлшем бірліктері арасындағы қатынасты анықтайды, дәлелдейді.

    Бағалау критерийлері

    Циферблат бойынша сағатта көрсетілген уақытты анықтай алады.

    Уақыттың өлшем бірліктерін ажырата алады.

    Тілдік мақсаттар

    Оқушылар орындай алады: циферблат бойынша сағатта көрсетілген уақытты анықтай алады.

    Пәнге тән лексика мен терминология: уақыт, сағат

    Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер:

    -Достар кинозалдан нешеде шықты?

    -Ойын қашан басталды?

    Бірінші сынып оқушылары метепте бір күнде неше сағат оқиды?

    Құндылықтарды дарыту

    Сын тұрғысынан ойлауын, өз пікірін дәлелдей алу, өзгенің пікіріне құрметпен қарау құндылықтарын дамыту.

    Пәнаралық байланыстар

    Сауат ашу, жаратылыстану.

    АКТ қолдану дағдылары

    Слайд

    Бастапқы білім

    Оқушылардың уақыт, сағат туралы түсінігі бар.

    Сабақ барысы

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    5 мин









    Ынтымақтастық атмосферасын құру іске асырылады.

    Топқа бөлу «Таңдау» әдісі арқылы жүреді. Оқушылар сағат суреттерін алып топтарға қосылады.

    «Ой қозғау» әдісі арқылы оқу мақсаттары ашылады.

    -Біздің қолымыздағы зат қалай аталады?

    -Сағат не үшін керек?

    -Ендеше бүгінгі сабақта саңаттың көөмегімен уақытты анықтауды үйренеміз.

    -Сағат(сағ)-уақыттың өлшем бірлігі. Сағат-уақытты көрсететін құрал.

    Электронды, қол сағат, құмсағат, қабырға сағат суреттері


    Сабақтың ортасы


    8 мин


























    10 мин




































    2 мин


    10 мин











    (Ұ) 1 –тапсырма «Уақытты анықта» әдісі арқылы жүзеге асады.

    Оқулықтың 20-бетіндегі тапсырмамен жұмыс жасаңдар, сұраққа жауап беріңдер. Достар киноға барды. Фильм күндізгі сағат 4-те басталды да, 1 сағатқа созылды. Достар кинозалдан сағат нешеде шықты?

    4 сағат +1 сағат = 5 сағат

    Дескриптор:

    - Достардың кинозалдан сағат нешеде шыққанын анықтайды.

    Саралау тәсілі «Диалог және қолдау көрсету» арқылы іске асады.

    Кейбір оқушыға қосымша сұрақтар беріледі.

    - уақыттың өлшем бірліктерін ата.

    Көмек қажет ететін оқушыларға қосымша уақыт беріледі.

    ҚБ «Бағдаршам» әдісі арқылы жүреді.

    Жасыл - Достардың кинозалдан сағат нешеде шыққанын анықтай алса;

    Сары - Достардың кинозалдан сағат нешеде шыққанын анықтауда көмек қажет етсе;

    Қызыл - Достардың кинозалдан сағат нешеде шыққанын анықтауда қиналса.


    (Т)2-тапсырма «Шығарып көр» әдісі арқылы жүреді.

    Оқулықтың 21-бетіндегі тапсырмалармен жұмыс.

    А)Мектептегі сабақ сағат 8-де басталып, сағат 12-де аяқталады. Бірінші сынып оқушылары мектепте бір күнде неше сағат оқиды?

    12-8=4

    Ә) Мирасқа ауылдан қалаға бару керек. Егер ол автобуспен баратын болса, жолға 2 сағат уақыт кетеді.Ал жеңіл мәшинемен 60 минутта жетеді. Мирас қалаға қай көлікпен тезірек жетеді? Неліктен?

    2сағ=120 мин

    120 мин-60 мин=60 мин

    Дескриптор:

    - Оқушылардың мектепте 4 сағат оқитынын анықтайды.

    - Мирастың қалаға жеңіл көлікпен тезірек жететінін анықтайды.

    Саралау тәсілі «Диалог және қолдау көрсету» арқылы іске асады.

    Кейбір оқушыға қосымша сұрақтар беріледі.

    - Сағаттың моделінен минуттық тілін 12-ге қой. Дөңгелек сағатты екі бірдей жарты шеңберге бөлу үшін оның тілдерін қалай жылжыту керек? Сонда сағат қай уақытты көрсетеді?

    Көмек қажет ететін оқушыларға қосымша уақыт беріледі.

    ҚБ: «Дөңгелектер» әдісі арқылы өтеді.

    Жасыл - Оқушылардың мектепте 4 сағат оқитынын,

    Мирастың жеңіл көлікпен тезірек жететінін анықтай алса;

    Сары - Оқушылардың мектепте 4 сағат оқитынын,

    Мирастың жеңіл көлікпен тезірек жететінін анықтауда көмек қажет етсе;





    Қызыл- Оқушылардың мектепте 4 сағат оқитынын,

    Мирастың жеңіл көлікпен тезірек жететінін анықтай алмаса.

    Сергіту сәті «Қыдырып қайтайық» әуеніне сәйкес қимылдармен жасалады.


    (Д) 3- тапсырма тақтамен және дәптермен жұмыс.

    Баланың ойлау қабілеттерін, логикалық ойлауын дамыту үшін тапсырмалар беру:

    -тапсырманы мұқият орындауға үйрету;

    – Өрнектердің мәнін табу.

    Дескриптор: тапсырмаларды орындайды.

    Саралау тәсілі «Қарқын» арқылы жүргізіледі.

    Қарқынды оқушыға: қосымша тапсырмалар жазу.

    Қарқыны баяу оқушыға қолдау көрсетіледі.

    ҚБ «Смайлик» әдісі

    Керемет - тапсырманы дұрыс орындай алса;

    Жақсы - тапсырманы орындауда қателіктер болса.

    Қалыпты - тапсырманы орындауда қиналса.

    оқулық



















    Бағдаршам суреті









    оқулық
























    Дөңгелектер суреттері













    жұмыс дәптері








    смайлик суреттері

    Сабақтың соңы


    5 мин



    Кері байланыс «Жетістік баспалдағы» әдісі арқылы алынады.

    -Бүгінгі сабақтан не үйрендіңдер?

    -Сабақтың қай тұсы қызықты болды?

    Үй тапсырмасы: 21-беттегі «Үй тапсырмасы»

    Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

    Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?


    Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы

    1-тапсырмада саралау тәсілі «Диалог және қолдау көрсету» арқылы іске асады.

    Кейбір оқушыға қосымша сұрақтар беріледі.

    - уақыттың өлшем бірліктерін ата.

    Көмек қажет ететін оқушыларға қосымша уақыт беріледі.

    2-тапсырмада саралау тәсілі «Диалог және қолдау көрсету» арқылы іске асады.

    Кейбір оқушыға қосымша сұрақтар беріледі.

    - Сағаттың моделінен минуттық тілін 12-ге қой. Дөңгелек сағатты екі бірдей жарты шеңберге бөлу үшін оның тілдерін қалай жылжыту керек? Сонда сағат қай уақытты көрсетеді?

    Көмек қажет ететін оқушыларға қосымша уақыт беріледі.

    3 тапсырмада саралау «Қарқын» арқылы жүргізіледі.

    Қарқынды оқушыға: қосымша тапсырмалар жазу.

    Қарқыны баяу оқушыға қолдау көрсетіледі.

    1 тапсырмада ҚБ «Бағдаршам» әдісі арқылы жүреді.

    Жасыл - Достардың кинозалдан сағат нешеде шыққанын анықтай алса;

    Сары - Достардың кинозалдан сағат нешеде шыққанын анықтауда көмек қажет етсе;

    Қызыл - Достардың кинозалдан сағат нешеде шыққанын анықтауда қиналса.

    2 тапсырмада ҚБ: «Дөңгелектер» әдісі арқылы өтеді.

    Жасыл - Оқушылардың мектепте 4 сағат оқитынын,

    Мирастың жеңіл көлікпен тезірек жететінін анықтай алса;

    Сары - Оқушылардың мектепте 4 сағат оқитынын,

    Мирастың жеңіл көлікпен тезірек жететінін анықтауда көмек қажет етсе;

    Қызыл- Оқушылардың мектепте 4 сағат оқитынын,

    Мирастың жеңіл көлікпен тезірек жететінін анықтай алмаса.

    3 тапсырмада ҚБ «Смайлик» әдісі арқылы жүреді.

    Керемет - тапсырманы дұрыс орындай алса;

    Жақсы - тапсырманы орындауда қателіктер болса.

    Қалыпты - тапсырманы орындауда қиналса.

    Кері байланыс «Жетістік баспалдағы» әдісі арқылы алынады.

    -Бүгінгі сабақтан не үйрендіңдер?

    -Сабақтың қай тұсы қызықты болды?



    1.Жазу барысында оқу құралдарымен дұрыс жұмыс жасау.

    2.Сыныпта жүгірмеу

    3.Орындықтан тұрып,отыру барысында абай болу.

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Бастауыш сынып Ашық сабақ 1 сынып
    12.10.2020
    494
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Мамытова Гулжанат Рыскелдиевна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации