(Ұ) 1 –тапсырма «Уақытты
анықта» әдісі арқылы жүзеге
асады.
Оқулықтың 20-бетіндегі тапсырмамен жұмыс жасаңдар, сұраққа
жауап беріңдер. Достар киноға барды. Фильм күндізгі сағат 4-те
басталды да, 1 сағатқа созылды. Достар кинозалдан сағат нешеде
шықты?
4
сағат +1 сағат = 5 сағат
Дескриптор:
- Достардың кинозалдан сағат
нешеде шыққанын анықтайды.
Саралау
тәсілі «Диалог және қолдау
көрсету» арқылы іске
асады.
Кейбір
оқушыға қосымша сұрақтар
беріледі.
-
уақыттың өлшем бірліктерін ата.
Көмек қажет
ететін оқушыларға қосымша уақыт
беріледі.
ҚБ «Бағдаршам» әдісі арқылы
жүреді.
Жасыл
- Достардың кинозалдан сағат
нешеде шыққанын анықтай
алса;
Сары
- Достардың кинозалдан сағат
нешеде шыққанын анықтауда көмек қажет
етсе;
Қызыл
- Достардың кинозалдан сағат
нешеде шыққанын анықтауда
қиналса.
(Т)2-тапсырма «Шығарып көр» әдісі арқылы
жүреді.
Оқулықтың 21-бетіндегі тапсырмалармен
жұмыс.
А)Мектептегі сабақ сағат 8-де
басталып, сағат 12-де аяқталады. Бірінші сынып оқушылары мектепте
бір күнде неше сағат оқиды?
12-8=4
Ә) Мирасқа ауылдан қалаға бару
керек. Егер ол автобуспен баратын болса, жолға 2 сағат уақыт
кетеді.Ал жеңіл мәшинемен 60 минутта жетеді. Мирас қалаға қай
көлікпен тезірек жетеді?
Неліктен?
2сағ=120
мин
120 мин-60 мин=60
мин
Дескриптор:
- Оқушылардың мектепте 4 сағат
оқитынын анықтайды.
- Мирастың қалаға жеңіл
көлікпен тезірек жететінін
анықтайды.
Саралау
тәсілі «Диалог және қолдау
көрсету» арқылы іске
асады.
Кейбір
оқушыға қосымша сұрақтар
беріледі.
-
Сағаттың моделінен минуттық тілін 12-ге қой. Дөңгелек сағатты екі
бірдей жарты шеңберге бөлу үшін оның тілдерін қалай жылжыту керек?
Сонда сағат қай уақытты көрсетеді?
Көмек қажет
ететін оқушыларға қосымша уақыт
беріледі.
ҚБ: «Дөңгелектер» әдісі
арқылы өтеді.
Жасыл
- Оқушылардың мектепте 4 сағат
оқитынын,
Мирастың жеңіл көлікпен
тезірек жететінін анықтай
алса;
Сары
- Оқушылардың мектепте 4 сағат
оқитынын,
Мирастың жеңіл көлікпен
тезірек жететінін анықтауда көмек қажет
етсе;
Қызыл- Оқушылардың мектепте 4 сағат
оқитынын,
Мирастың жеңіл көлікпен
тезірек жететінін анықтай
алмаса.
Сергіту
сәті «Қыдырып қайтайық» әуеніне
сәйкес қимылдармен жасалады.
(Д) 3- тапсырма
тақтамен және дәптермен
жұмыс.
Баланың ойлау қабілеттерін,
логикалық ойлауын дамыту үшін тапсырмалар
беру:
-тапсырманы мұқият орындауға
үйрету;
– Өрнектердің мәнін
табу.
Дескриптор: тапсырмаларды
орындайды.
Саралау тәсілі
«Қарқын» арқылы
жүргізіледі.
Қарқынды
оқушыға: қосымша тапсырмалар
жазу.
Қарқыны баяу оқушыға қолдау
көрсетіледі.
ҚБ
«Смайлик» әдісі
Керемет - тапсырманы дұрыс орындай
алса;
Жақсы - тапсырманы орындауда
қателіктер болса.
Қалыпты - тапсырманы орындауда
қиналса.
|