Материалдар / Ашық сабақ "Ақпаратты шифрлау" 5 сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ "Ақпаратты шифрлау" 5 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Менің 5 ж сыныбыммен өткен Lesson Study сабағым. Ақпаратты шифрлау тақырыбы бойынша өтілді.
Материал тегін
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Lesson study сабақ жоспары

«Ақпаратты шифрлау»

Зерттеу проблемасы: Информатика пәнінде қазақша термин сөздерді жиі қолданудағы формативті бағалаудың тиімділігі.

Бөлім:

5.1А бөлім - Ақпаратты ұсыну

Педагогтің Т.А.Ә.

Атагельдиева Ж.Н

Күні:

14.10.2022ж

Сынып: 5 «Ж»

Қатысушылар саны: 12

Қатыспағандар саны: 0

Сабақтың тақырыбы:

«Ақпаратты шифрлау»


Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаттары

5.2.1.3 мәтіндік ақпаратты кодтау және декодтау

Сабақ мақсаты:

Барлығы: Ақпараттың не екенін және оны қайдан алу керектігін біледі

Көпшілігі: Ақпаратты Морзе әліппесімен шифрлауды үйренеді.

Жекелеген оқушылар: Ақпаратты кодтап, кері декодтауды біледі.

ЕБҚ: Қазақ әліпбиінде кодтай алады.

Сілтемелер:

https://www.youtube.com/watch?v=IMSY60SzgYQ


Әдіс-тәсілдер:

ФБ: «Басбармақ» әдісі, «Бағдаршам» әдісі, «Шаршылар» әдісі, «Кубизм» әдісі, «Жеке жұмыс», «Жұппен жұмыс», «Топпен жұмыс», «Kahoot» -та тест, «Микрофон» әдісі

Ресурстар мен жабдықтар:

Электронды оқулық, Үлестірме қағаздар, слайд, интерактивті тақта, микрофон

Тапсырмалар:

Жеке, жұптық және топтық тапсырмалар

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының

әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы.

Ұйымдастыру

кезеңі.










Өткен білімді еске түсіру

10 минут










Жаңа тақырыпқа қадам


Бір Аллаға сыйынып,

Кел, балалар оқылық!

Оқығанды көңілге

Ықыласпен тоқылық.

1.Оқушылармен амандасу.

2.Сабақтың тақырыбы мен мақсаттарымен таныстыру.

Қызығушылықты ояту.

Амандасу, оқушылардың назарларын сабаққа аудару.

«Шаттық шеңбері» əдісімен бір-біріне жақсы тілектер айту арқылы сыныпта жағымды көңіл күй орнату.

Өткен сабақты еске түсіру. «Кубизм» әдісі

1.Адам ақпаратты қалай қабылдап, қалай береді?

2.Ертеде адамдар алысқа ақпаратты қалай жеткізген?

3.Қазіргі таңда адамдар ақпарат алмасу үшін қандай құралдарды қолданады?

4.Жалпы ақпарат деген не?

5.Адам ақпарат алмай өмір сүре алады ма?

6.Адам ақпаратты қандай сезі мүшелерімен қабылдайды?

Жаңа тақырып бойынша Атмосфера орнату.

Абстрактылы ойлау дағдыларын қолдануды талап ететін және проблеманы шешуге арналған видеоны қолдана отырып, сабақта атмосфера орнатылады. Пысықтау үшін жауаптарын күтемін.


https://www.youtube.com/watch?v=IMSY60SzgYQ


Видео көрсету (1мин).

Балалар, не түсіндіңдер? Бүгінгі сабақтың тақырыбы не екен? Кім айтады?

Дұрыс айтасыңдар. Сабақтың тақырыбы|: «Ақпаратты шифрлау»

Ақпаратты қорғаумен айналысатын арнайы ғылым саласы бар. Бұл ғылым саласы криптология деп аталады. Криптология «криптография» (шифрлау) және «криптоталдау» деген екі бөлімге жіктеледі. Криптография айналысатын адамды криптограф деп атайды. Криптограф хабардың құпиялылығын және нақтылығын қамтамасыз етеді. Криптология ғылымының мақсаты- ашық мәтінді бөгде адам оқи алмайтындай етіп өзгертетін математикалық әдістерді іздеу. Криптографтың ашық мәтінге қолданылған амалынан кейінгі нәтижені шифрланған мәтін немесе криптограмма деп атаймыз. Ашық мәтінді шифрлау үшін криптограф әрқашан құпия кілтті қолданады. Бұзылуы мен ашылуына жол бермейтін шифрдың қабілетін шифрдың беріктілігі деп аталады.

Морзе әліппесі

Қазақ әліпбиінде кодтау кестесі

А

1

Ё

9

М

17

Т

25

Ч

33

Ю

41

Ә

2

Ж

10

Н

18

У

26

Ш

34

Я

42

Б

3

З

11

Ң

19

Ұ

27

Щ

35



В

4

И

12

О

20

Ү

28

Ъ

36



Г

5

Й

13

Ө

21

Ф

29

Ы

37



Ғ

6

К

14

П

22

Х

30

І

38



Д

7

Қ

15

Р

23

Һ

31

Ь

39



Е

8

Л

16

С

24

Ц

32

Э

40



(Слайд бойынша түсіндіріледі) «Бағдаршам» әдісі

Тақырыпты қалай меңгергендерін оқушылардан бағдаршамның тиісті түсін көрсету арқылы білу.

1.Мұғаліммен амандасады.


2.Сабақтың тақырыбын дәптерге жазады.

3.Сабақтың мақсаттарымен танысады.

Екі топқа бөлінеді.

Шеңбер жасап, бір-біріне тілек айтып тұрған оқушыларекі топқа бөлінеді. «1, 2,» деп санау арқылы 2 топқа бірігеді.

1 «Кодтау» тобы.

2«Декодтау» тобы.

Оқушы видеоны көру арқылы тақырыпты ашады. Өз ойларын ортаға салады.



Оқушылар слайдпен жұмыс жасайды, жауап береді


Оқушылар өз ойларын ортаға салады.

Оқушылар жауаптары арқылы жаңа тақырыпқа көшу.










Оқушы жаңа сабақты тыңдайды.











ҚБ «Басбармақ» әдісі


























































Материалды жүктеу

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!