Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Lesson study сабақ жоспары

    «Ақпаратты шифрлау»

    Зерттеу проблемасы: Информатика пәнінде қазақша термин сөздерді жиі қолданудағы формативті бағалаудың тиімділігі.

    Бөлім:

    5.1А бөлім - Ақпаратты ұсыну

    Педагогтің Т.А.Ә.

    Атагельдиева Ж.Н

    Күні:

    14.10.2022ж

    Сынып: 5 «Ж»

    Қатысушылар саны: 12

    Қатыспағандар саны: 0

    Сабақтың тақырыбы:

    «Ақпаратты шифрлау»


    Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаттары

    5.2.1.3 мәтіндік ақпаратты кодтау және декодтау

    Сабақ мақсаты:

    Барлығы: Ақпараттың не екенін және оны қайдан алу керектігін біледі

    Көпшілігі: Ақпаратты Морзе әліппесімен шифрлауды үйренеді.

    Жекелеген оқушылар: Ақпаратты кодтап, кері декодтауды біледі.

    ЕБҚ: Қазақ әліпбиінде кодтай алады.

    Сілтемелер:

    https://www.youtube.com/watch?v=IMSY60SzgYQ


    Әдіс-тәсілдер:

    ФБ: «Басбармақ» әдісі, «Бағдаршам» әдісі, «Шаршылар» әдісі, «Кубизм» әдісі, «Жеке жұмыс», «Жұппен жұмыс», «Топпен жұмыс», «Kahoot» -та тест, «Микрофон» әдісі

    Ресурстар мен жабдықтар:

    Электронды оқулық, Үлестірме қағаздар, слайд, интерактивті тақта, микрофон

    Тапсырмалар:

    Жеке, жұптық және топтық тапсырмалар

    Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі/ уақыт

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының

    әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы.

    Ұйымдастыру

    кезеңі.










    Өткен білімді еске түсіру

    10 минут










    Жаңа тақырыпқа қадам


    Бір Аллаға сыйынып,

    Кел, балалар оқылық!

    Оқығанды көңілге

    Ықыласпен тоқылық.

    1.Оқушылармен амандасу.

    2.Сабақтың тақырыбы мен мақсаттарымен таныстыру.

    Қызығушылықты ояту.

    Амандасу, оқушылардың назарларын сабаққа аудару.

    «Шаттық шеңбері» əдісімен бір-біріне жақсы тілектер айту арқылы сыныпта жағымды көңіл күй орнату.

    Өткен сабақты еске түсіру. «Кубизм» әдісі

    1.Адам ақпаратты қалай қабылдап, қалай береді?

    2.Ертеде адамдар алысқа ақпаратты қалай жеткізген?

    3.Қазіргі таңда адамдар ақпарат алмасу үшін қандай құралдарды қолданады?

    4.Жалпы ақпарат деген не?

    5.Адам ақпарат алмай өмір сүре алады ма?

    6.Адам ақпаратты қандай сезі мүшелерімен қабылдайды?

    Жаңа тақырып бойынша Атмосфера орнату.

    Абстрактылы ойлау дағдыларын қолдануды талап ететін және проблеманы шешуге арналған видеоны қолдана отырып, сабақта атмосфера орнатылады. Пысықтау үшін жауаптарын күтемін.


    https://www.youtube.com/watch?v=IMSY60SzgYQ


    Видео көрсету (1мин).

    Балалар, не түсіндіңдер? Бүгінгі сабақтың тақырыбы не екен? Кім айтады?

    Дұрыс айтасыңдар. Сабақтың тақырыбы|: «Ақпаратты шифрлау»

    Ақпаратты қорғаумен айналысатын арнайы ғылым саласы бар. Бұл ғылым саласы криптология деп аталады. Криптология «криптография» (шифрлау) және «криптоталдау» деген екі бөлімге жіктеледі. Криптография айналысатын адамды криптограф деп атайды. Криптограф хабардың құпиялылығын және нақтылығын қамтамасыз етеді. Криптология ғылымының мақсаты- ашық мәтінді бөгде адам оқи алмайтындай етіп өзгертетін математикалық әдістерді іздеу. Криптографтың ашық мәтінге қолданылған амалынан кейінгі нәтижені шифрланған мәтін немесе криптограмма деп атаймыз. Ашық мәтінді шифрлау үшін криптограф әрқашан құпия кілтті қолданады. Бұзылуы мен ашылуына жол бермейтін шифрдың қабілетін шифрдың беріктілігі деп аталады.

    Морзе әліппесі

    Қазақ әліпбиінде кодтау кестесі

    А

    1

    Ё

    9

    М

    17

    Т

    25

    Ч

    33

    Ю

    41

    Ә

    2

    Ж

    10

    Н

    18

    У

    26

    Ш

    34

    Я

    42

    Б

    3

    З

    11

    Ң

    19

    Ұ

    27

    Щ

    35



    В

    4

    И

    12

    О

    20

    Ү

    28

    Ъ

    36



    Г

    5

    Й

    13

    Ө

    21

    Ф

    29

    Ы

    37



    Ғ

    6

    К

    14

    П

    22

    Х

    30

    І

    38



    Д

    7

    Қ

    15

    Р

    23

    Һ

    31

    Ь

    39



    Е

    8

    Л

    16

    С

    24

    Ц

    32

    Э

    40



    (Слайд бойынша түсіндіріледі) «Бағдаршам» әдісі

    Тақырыпты қалай меңгергендерін оқушылардан бағдаршамның тиісті түсін көрсету арқылы білу.

    1.Мұғаліммен амандасады.


    2.Сабақтың тақырыбын дәптерге жазады.

    3.Сабақтың мақсаттарымен танысады.

    Екі топқа бөлінеді.

    Шеңбер жасап, бір-біріне тілек айтып тұрған оқушыларекі топқа бөлінеді. «1, 2,» деп санау арқылы 2 топқа бірігеді.

    1 «Кодтау» тобы.

    2«Декодтау» тобы.

    Оқушы видеоны көру арқылы тақырыпты ашады. Өз ойларын ортаға салады.



    Оқушылар слайдпен жұмыс жасайды, жауап береді


    Оқушылар өз ойларын ортаға салады.

    Оқушылар жауаптары арқылы жаңа тақырыпқа көшу.










    Оқушы жаңа сабақты тыңдайды.











    ҚБ «Басбармақ» әдісі


























































    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Атагельдиева Жулдыз Нурлановна
    20 Сәуір 2023
    429
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Ашық сабақ "Ақпаратты шифрлау" 5 сынып

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Ашық сабақ "Ақпаратты шифрлау" 5 сынып

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Менің 5 ж сыныбыммен өткен Lesson Study сабағым. Ақпаратты шифрлау тақырыбы бойынша өтілді.
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Lesson study сабақ жоспары

    «Ақпаратты шифрлау»

    Зерттеу проблемасы: Информатика пәнінде қазақша термин сөздерді жиі қолданудағы формативті бағалаудың тиімділігі.

    Бөлім:

    5.1А бөлім - Ақпаратты ұсыну

    Педагогтің Т.А.Ә.

    Атагельдиева Ж.Н

    Күні:

    14.10.2022ж

    Сынып: 5 «Ж»

    Қатысушылар саны: 12

    Қатыспағандар саны: 0

    Сабақтың тақырыбы:

    «Ақпаратты шифрлау»


    Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаттары

    5.2.1.3 мәтіндік ақпаратты кодтау және декодтау

    Сабақ мақсаты:

    Барлығы: Ақпараттың не екенін және оны қайдан алу керектігін біледі

    Көпшілігі: Ақпаратты Морзе әліппесімен шифрлауды үйренеді.

    Жекелеген оқушылар: Ақпаратты кодтап, кері декодтауды біледі.

    ЕБҚ: Қазақ әліпбиінде кодтай алады.

    Сілтемелер:

    https://www.youtube.com/watch?v=IMSY60SzgYQ


    Әдіс-тәсілдер:

    ФБ: «Басбармақ» әдісі, «Бағдаршам» әдісі, «Шаршылар» әдісі, «Кубизм» әдісі, «Жеке жұмыс», «Жұппен жұмыс», «Топпен жұмыс», «Kahoot» -та тест, «Микрофон» әдісі

    Ресурстар мен жабдықтар:

    Электронды оқулық, Үлестірме қағаздар, слайд, интерактивті тақта, микрофон

    Тапсырмалар:

    Жеке, жұптық және топтық тапсырмалар

    Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі/ уақыт

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының

    әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы.

    Ұйымдастыру

    кезеңі.










    Өткен білімді еске түсіру

    10 минут










    Жаңа тақырыпқа қадам


    Бір Аллаға сыйынып,

    Кел, балалар оқылық!

    Оқығанды көңілге

    Ықыласпен тоқылық.

    1.Оқушылармен амандасу.

    2.Сабақтың тақырыбы мен мақсаттарымен таныстыру.

    Қызығушылықты ояту.

    Амандасу, оқушылардың назарларын сабаққа аудару.

    «Шаттық шеңбері» əдісімен бір-біріне жақсы тілектер айту арқылы сыныпта жағымды көңіл күй орнату.

    Өткен сабақты еске түсіру. «Кубизм» әдісі

    1.Адам ақпаратты қалай қабылдап, қалай береді?

    2.Ертеде адамдар алысқа ақпаратты қалай жеткізген?

    3.Қазіргі таңда адамдар ақпарат алмасу үшін қандай құралдарды қолданады?

    4.Жалпы ақпарат деген не?

    5.Адам ақпарат алмай өмір сүре алады ма?

    6.Адам ақпаратты қандай сезі мүшелерімен қабылдайды?

    Жаңа тақырып бойынша Атмосфера орнату.

    Абстрактылы ойлау дағдыларын қолдануды талап ететін және проблеманы шешуге арналған видеоны қолдана отырып, сабақта атмосфера орнатылады. Пысықтау үшін жауаптарын күтемін.


    https://www.youtube.com/watch?v=IMSY60SzgYQ


    Видео көрсету (1мин).

    Балалар, не түсіндіңдер? Бүгінгі сабақтың тақырыбы не екен? Кім айтады?

    Дұрыс айтасыңдар. Сабақтың тақырыбы|: «Ақпаратты шифрлау»

    Ақпаратты қорғаумен айналысатын арнайы ғылым саласы бар. Бұл ғылым саласы криптология деп аталады. Криптология «криптография» (шифрлау) және «криптоталдау» деген екі бөлімге жіктеледі. Криптография айналысатын адамды криптограф деп атайды. Криптограф хабардың құпиялылығын және нақтылығын қамтамасыз етеді. Криптология ғылымының мақсаты- ашық мәтінді бөгде адам оқи алмайтындай етіп өзгертетін математикалық әдістерді іздеу. Криптографтың ашық мәтінге қолданылған амалынан кейінгі нәтижені шифрланған мәтін немесе криптограмма деп атаймыз. Ашық мәтінді шифрлау үшін криптограф әрқашан құпия кілтті қолданады. Бұзылуы мен ашылуына жол бермейтін шифрдың қабілетін шифрдың беріктілігі деп аталады.

    Морзе әліппесі

    Қазақ әліпбиінде кодтау кестесі

    А

    1

    Ё

    9

    М

    17

    Т

    25

    Ч

    33

    Ю

    41

    Ә

    2

    Ж

    10

    Н

    18

    У

    26

    Ш

    34

    Я

    42

    Б

    3

    З

    11

    Ң

    19

    Ұ

    27

    Щ

    35



    В

    4

    И

    12

    О

    20

    Ү

    28

    Ъ

    36



    Г

    5

    Й

    13

    Ө

    21

    Ф

    29

    Ы

    37



    Ғ

    6

    К

    14

    П

    22

    Х

    30

    І

    38



    Д

    7

    Қ

    15

    Р

    23

    Һ

    31

    Ь

    39



    Е

    8

    Л

    16

    С

    24

    Ц

    32

    Э

    40



    (Слайд бойынша түсіндіріледі) «Бағдаршам» әдісі

    Тақырыпты қалай меңгергендерін оқушылардан бағдаршамның тиісті түсін көрсету арқылы білу.

    1.Мұғаліммен амандасады.


    2.Сабақтың тақырыбын дәптерге жазады.

    3.Сабақтың мақсаттарымен танысады.

    Екі топқа бөлінеді.

    Шеңбер жасап, бір-біріне тілек айтып тұрған оқушыларекі топқа бөлінеді. «1, 2,» деп санау арқылы 2 топқа бірігеді.

    1 «Кодтау» тобы.

    2«Декодтау» тобы.

    Оқушы видеоны көру арқылы тақырыпты ашады. Өз ойларын ортаға салады.



    Оқушылар слайдпен жұмыс жасайды, жауап береді


    Оқушылар өз ойларын ортаға салады.

    Оқушылар жауаптары арқылы жаңа тақырыпқа көшу.










    Оқушы жаңа сабақты тыңдайды.











    ҚБ «Басбармақ» әдісі


























































    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Кітапханашылар Тест 6 сынып
    20.04.2023
    429
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Атагельдиева Жулдыз Нурлановна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации