Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Ұзaқ мepзiмдi жоспapдың тapaуы:

    1 бөлім. Компьютердің және желілердің техникалық сипаттамалары

    Мектеп: «49 ЖOББM» KMM

    Күні: 1 тoқсaн

    Mұғaлімнің aты-жөнi: Каршикенова А.Б.

    Сынып: 8

    Қaтысқaндap:

    Қaтыcпaғaндap:

    Сабақтың тақырыбы

    Ақпаратты өлшеу тәсілдері

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

    8.2.1.1-ақпарат көлемін анықтауда алфавиттік (әліпби) тәсілін қолдану

    Сабақтың мақсаты


          1. Ақпараттың көлемінің өлшем бірліктерін талдау.

          2. Ақпаратты өлшеудің тәсілдерін қолдану.

          3. Ақпарат салмағын табуда қажетті формулаларды пайдалану.


    Бағалау критерийі

    1. Ақпараттың көлемінің өлшем бірліктерін талдайды.

    2. Ақпаратты өлшеудің тәсілдерін қолданады.

    3. Ақпарат салмағын табуда қажетті формулаларды пайдаланады.


    Тілдік мақсаттар


    Лексика мен териналогия:

    килобайт, мегабайт, гигабайт, терабайт петабайт, эксобайт, зеттабайт, йоттобайт атауымен танысады.

    Үш тілде айту.

    Ақпарат

    Информация

    Information

    Алфавит қуаттылығы

    Мощность алфавита

    Power of the alphabet

    Ақпарат көлемі

    Объем информации

    Amount of information

    Символ салмағы

    Вес символа

    Symbol weight


    Құндылықтарға баулу


    Логикалық ой-өрісін дамыту, пәнге деген қызығушылығын арттыру,

    теориялық білімін тәжірибеде қолдана алу дағдыдысын калыптастыру, өзара қарым-қатынас пен сыйластықты дамыта отырып, жан-жақты гармониялы дамыған тұлға қалыптастыру. Өз пікірлерін ашық айтуға дағдыландыру.

    Пәнаралық байланыс

    Ақпартты өлшеуде берілген есептердің математикалық моделін құра отырып, физикалық терминдерді қолдану, өлшем бірліктерді салыстыра отырып, есептердің мәнін табу

    Ағылшын тілі – сөздік.

    Алдыңғы білім


    Ақпараттың өлшем бірліктерін ақпарат көлеміне қарай анықтай алады. Формула құруды біледі.


    Сабақ барысы

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері


    Ресурстар

    Сабақтың басы

    5 мин







    Білу














    Түсіну

    Шаттық шеңбер. Сабақ басталар алдында қолданамыз. «Амандасу» тренингін ұйымдастыру.

    Әр ұлттың бір-бірімен амандасуы Оқушылар бір-біріне қарама–қарсы екі жаққа бөлініп тұрады, амандасу қимылдарын көрсетеді

    «Досыма тілек» тренингін ұйымдастыру. Сурет қиындыларын құрастыру арқылы топтастыру.



    І топ «Ақпарат»

    ІІ топ «Өлшем»

    Топ басшыларына бағалау парағы беріледі.


    «Кофе таяқшасы» әдісі () арқылы үй тапсырмасын сұрау

    1. Ақпарат деген не?

    2. Ақпарат көздерін атаңыз?

    3. Түрлері қандай?

    4. Өмірден мысал келтіріңіз

    5. Ақпараттың қандай қасиеттерін білесіз?

    6. Ақпараттың ең кіші өлшем бірліктерін атаңыз


    «Мюнстерберг» әдісі

    Көптеген әріптердің арасында тұтас сөздер бар. Сіздің міндетіңіз: тез оқып отырып, сол сөздердің астын сызу арқылы бүгінгі сабағымыздың тақырыбын ашамыз.

    Жұмыс уақыты-2 минут.

    Миға шабуыл ретінде бейнефильм көреді. Екі топ бір бірімен көрген видео материал бойынша пікір алмасады.















    https://bilimland.kz/kk/courses/informatika-kk/5-synyp/lesson/aqparatty-olsheu-birlikteri


    Жеке жұмыс

    7 мин

    Қолдану


















    Сабақтың ортасы




    Топпен жұмыс

    10 мин











    1 мин







    Топпен жұмыс

    12 мин

    Талдау


    1 тапсырма

    Алфавит қуаттылығы - 64 символ, ақпарат көлемі 1,5 Кбайт болса, мәтінде қанша символ бар?

    Бағалау критериі:

    1. Есептің берілгенін түсініп, алфавит қуаттылығынан алфавиттегі бір символдың салмағын анықтайды.

    2. Ақпарат көлемінің өлшем бірліктерін тапсырмаға сәйкес қолданады.

    3. Нәтижесін анықтайды

    Дескриптор

    Алфавиттегі бір символдың салмағын анықтайды

    2 ұпай

    Өлшем бірліктерді пайдаланып, формула арқылы мәтіндегі символ санын табады

    2 ұпай

    Нәтижесін көрсетеді

    1 ұпай


    Қалыптастырушы бағалау

    «Көршіңізге айтыңыз» әдісі арқылы қатар отырған екі жұп бірін бірі ауызша комментарий айту арқылы бағалайды.


    2 тапсырма Хабарлама 3 беттен тұрады, әр бетте 25 жол бар. Әр жолда 60 символ жазылған. Хабарламадағы барлық ақпарат көлемі 1125 байт болса, қолданылған алфавитте қанша түрлі символ бар екенін анықтаңдар.

    Бағалау критериі:

    1. Есептің берілгенін толық қарастырады, барлық ақпарат көлемін анықтайды.

    2. Ақпараттың қуаттылығын, символ түрлерін табады.

    3. Нәтижесін анықтайды

    Дескриптор

    Барлық ақпарат көлемін анықтайды.

    2 ұпай

    Ақпараттың қуаттылығын, символ түрлерін табады.

    2 ұпай

    Нәтижесін көрсетеді

    1 ұпай


    Қалыптастырушы бағалау

    «Бас бармақ» арқылы екі топ бірін бірі бағалайды


    Сергіту сәті

    MS Word мәтіндік редакторде ақпарат көлемінің өлшем бірліктерін жатқа тереді.


    3 тапсырма «Үштік әдіс!» әдісімен берілген ақпараттың көлемін топпен бірлесе отырып шешеді.

    Компьютерде терілген мақала 30 беттен тұрады, әр бетте 40 жол бар, әр жолда 50 символ бар. Қолданылған алфавитте 8 түрлі символ бар екенін ескере отырып, мақаланың ақпараттық көлемін анықтаңдар.

    Бағалау критериі:

    1. Есептің берілгенін толық қарастырады, барлық ақпарат көлемін анықтайды.

    2. Ақпараттың қуаттылығын, символ түрлерін табады.

    3. Нәтижесін анықтайды

    Дескриптор

    Барлық ақпарат көлемін анықтайды.

    2 ұпай

    Ақпараттың қуаттылығын, символ түрлерін табады.

    2 ұпай

    Нәтижесін көрсетеді

    1 ұпай


    Қалыптастырушы бағалау

    «Екі жұлдыз, бір тілек» әдісі арқылы екі топ бірін бірі бағалайды.


    Оқулық, слайд



























    Сабақтың соңы

    3 мин

    Жинақтау



    Кері байланыс


    1 мин








    Бағалау



    Рефлексия

    1 мин

    https://kahoot.it электронды әдісі

    kahoot бағдарламасы көмегімен бүгінгі өткен тақырып бойынша бірнеше сұрақтар арқылы бекітемін.

    Бұл бағдарламада сұрақтарға элементтік талдау жасалады.


    «Қол белгісі» әдісі

    Оқушылардан тақырыпты түсінгендігін немесе түсінбегендігін қол белгілері арқылы арқылы көрсетуді сұраймын. «Мен түсініп отырмын  және түсіндіре аламын» дегендер қолдын бас бармағын жоғары бағыттайды. «Мен әлі түсінбей отырмын» дегендер қолдын бас бармағын жанына қарай жантайтады. «Мен түсінгеніме сенімді емеспін» дегендер қолды бұлғайды.

    Осы белгілерге сүйеніп, сабақтың қай деңгейде өткенін біле аламын.

    Топ басшысының бағалау парағын саралай отырып бағалаймын.


    «Insert» әдісі бойынша түртіп алу жүйесі арқылы кестені толтырады.

    Білемін

    Меңгердім

    Басқаша ойладым

    Сұрағым бар




    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Каршикенова Акерке Бахытовна
    31 Мамыр 2021
    423
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Ашық сабақ "Ақпараттың өлшемдері " 8-cынып

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Ашық сабақ "Ақпараттың өлшемдері " 8-cынып

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Ұстаздарға арналған
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Ұзaқ мepзiмдi жоспapдың тapaуы:

    1 бөлім. Компьютердің және желілердің техникалық сипаттамалары

    Мектеп: «49 ЖOББM» KMM

    Күні: 1 тoқсaн

    Mұғaлімнің aты-жөнi: Каршикенова А.Б.

    Сынып: 8

    Қaтысқaндap:

    Қaтыcпaғaндap:

    Сабақтың тақырыбы

    Ақпаратты өлшеу тәсілдері

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

    8.2.1.1-ақпарат көлемін анықтауда алфавиттік (әліпби) тәсілін қолдану

    Сабақтың мақсаты


          1. Ақпараттың көлемінің өлшем бірліктерін талдау.

          2. Ақпаратты өлшеудің тәсілдерін қолдану.

          3. Ақпарат салмағын табуда қажетті формулаларды пайдалану.


    Бағалау критерийі

    1. Ақпараттың көлемінің өлшем бірліктерін талдайды.

    2. Ақпаратты өлшеудің тәсілдерін қолданады.

    3. Ақпарат салмағын табуда қажетті формулаларды пайдаланады.


    Тілдік мақсаттар


    Лексика мен териналогия:

    килобайт, мегабайт, гигабайт, терабайт петабайт, эксобайт, зеттабайт, йоттобайт атауымен танысады.

    Үш тілде айту.

    Ақпарат

    Информация

    Information

    Алфавит қуаттылығы

    Мощность алфавита

    Power of the alphabet

    Ақпарат көлемі

    Объем информации

    Amount of information

    Символ салмағы

    Вес символа

    Symbol weight


    Құндылықтарға баулу


    Логикалық ой-өрісін дамыту, пәнге деген қызығушылығын арттыру,

    теориялық білімін тәжірибеде қолдана алу дағдыдысын калыптастыру, өзара қарым-қатынас пен сыйластықты дамыта отырып, жан-жақты гармониялы дамыған тұлға қалыптастыру. Өз пікірлерін ашық айтуға дағдыландыру.

    Пәнаралық байланыс

    Ақпартты өлшеуде берілген есептердің математикалық моделін құра отырып, физикалық терминдерді қолдану, өлшем бірліктерді салыстыра отырып, есептердің мәнін табу

    Ағылшын тілі – сөздік.

    Алдыңғы білім


    Ақпараттың өлшем бірліктерін ақпарат көлеміне қарай анықтай алады. Формула құруды біледі.


    Сабақ барысы

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері


    Ресурстар

    Сабақтың басы

    5 мин







    Білу














    Түсіну

    Шаттық шеңбер. Сабақ басталар алдында қолданамыз. «Амандасу» тренингін ұйымдастыру.

    Әр ұлттың бір-бірімен амандасуы Оқушылар бір-біріне қарама–қарсы екі жаққа бөлініп тұрады, амандасу қимылдарын көрсетеді

    «Досыма тілек» тренингін ұйымдастыру. Сурет қиындыларын құрастыру арқылы топтастыру.



    І топ «Ақпарат»

    ІІ топ «Өлшем»

    Топ басшыларына бағалау парағы беріледі.


    «Кофе таяқшасы» әдісі () арқылы үй тапсырмасын сұрау

    1. Ақпарат деген не?

    2. Ақпарат көздерін атаңыз?

    3. Түрлері қандай?

    4. Өмірден мысал келтіріңіз

    5. Ақпараттың қандай қасиеттерін білесіз?

    6. Ақпараттың ең кіші өлшем бірліктерін атаңыз


    «Мюнстерберг» әдісі

    Көптеген әріптердің арасында тұтас сөздер бар. Сіздің міндетіңіз: тез оқып отырып, сол сөздердің астын сызу арқылы бүгінгі сабағымыздың тақырыбын ашамыз.

    Жұмыс уақыты-2 минут.

    Миға шабуыл ретінде бейнефильм көреді. Екі топ бір бірімен көрген видео материал бойынша пікір алмасады.















    https://bilimland.kz/kk/courses/informatika-kk/5-synyp/lesson/aqparatty-olsheu-birlikteri


    Жеке жұмыс

    7 мин

    Қолдану


















    Сабақтың ортасы




    Топпен жұмыс

    10 мин











    1 мин







    Топпен жұмыс

    12 мин

    Талдау


    1 тапсырма

    Алфавит қуаттылығы - 64 символ, ақпарат көлемі 1,5 Кбайт болса, мәтінде қанша символ бар?

    Бағалау критериі:

    1. Есептің берілгенін түсініп, алфавит қуаттылығынан алфавиттегі бір символдың салмағын анықтайды.

    2. Ақпарат көлемінің өлшем бірліктерін тапсырмаға сәйкес қолданады.

    3. Нәтижесін анықтайды

    Дескриптор

    Алфавиттегі бір символдың салмағын анықтайды

    2 ұпай

    Өлшем бірліктерді пайдаланып, формула арқылы мәтіндегі символ санын табады

    2 ұпай

    Нәтижесін көрсетеді

    1 ұпай


    Қалыптастырушы бағалау

    «Көршіңізге айтыңыз» әдісі арқылы қатар отырған екі жұп бірін бірі ауызша комментарий айту арқылы бағалайды.


    2 тапсырма Хабарлама 3 беттен тұрады, әр бетте 25 жол бар. Әр жолда 60 символ жазылған. Хабарламадағы барлық ақпарат көлемі 1125 байт болса, қолданылған алфавитте қанша түрлі символ бар екенін анықтаңдар.

    Бағалау критериі:

    1. Есептің берілгенін толық қарастырады, барлық ақпарат көлемін анықтайды.

    2. Ақпараттың қуаттылығын, символ түрлерін табады.

    3. Нәтижесін анықтайды

    Дескриптор

    Барлық ақпарат көлемін анықтайды.

    2 ұпай

    Ақпараттың қуаттылығын, символ түрлерін табады.

    2 ұпай

    Нәтижесін көрсетеді

    1 ұпай


    Қалыптастырушы бағалау

    «Бас бармақ» арқылы екі топ бірін бірі бағалайды


    Сергіту сәті

    MS Word мәтіндік редакторде ақпарат көлемінің өлшем бірліктерін жатқа тереді.


    3 тапсырма «Үштік әдіс!» әдісімен берілген ақпараттың көлемін топпен бірлесе отырып шешеді.

    Компьютерде терілген мақала 30 беттен тұрады, әр бетте 40 жол бар, әр жолда 50 символ бар. Қолданылған алфавитте 8 түрлі символ бар екенін ескере отырып, мақаланың ақпараттық көлемін анықтаңдар.

    Бағалау критериі:

    1. Есептің берілгенін толық қарастырады, барлық ақпарат көлемін анықтайды.

    2. Ақпараттың қуаттылығын, символ түрлерін табады.

    3. Нәтижесін анықтайды

    Дескриптор

    Барлық ақпарат көлемін анықтайды.

    2 ұпай

    Ақпараттың қуаттылығын, символ түрлерін табады.

    2 ұпай

    Нәтижесін көрсетеді

    1 ұпай


    Қалыптастырушы бағалау

    «Екі жұлдыз, бір тілек» әдісі арқылы екі топ бірін бірі бағалайды.


    Оқулық, слайд



























    Сабақтың соңы

    3 мин

    Жинақтау



    Кері байланыс


    1 мин








    Бағалау



    Рефлексия

    1 мин

    https://kahoot.it электронды әдісі

    kahoot бағдарламасы көмегімен бүгінгі өткен тақырып бойынша бірнеше сұрақтар арқылы бекітемін.

    Бұл бағдарламада сұрақтарға элементтік талдау жасалады.


    «Қол белгісі» әдісі

    Оқушылардан тақырыпты түсінгендігін немесе түсінбегендігін қол белгілері арқылы арқылы көрсетуді сұраймын. «Мен түсініп отырмын  және түсіндіре аламын» дегендер қолдын бас бармағын жоғары бағыттайды. «Мен әлі түсінбей отырмын» дегендер қолдын бас бармағын жанына қарай жантайтады. «Мен түсінгеніме сенімді емеспін» дегендер қолды бұлғайды.

    Осы белгілерге сүйеніп, сабақтың қай деңгейде өткенін біле аламын.

    Топ басшысының бағалау парағын саралай отырып бағалаймын.


    «Insert» әдісі бойынша түртіп алу жүйесі арқылы кестені толтырады.

    Білемін

    Меңгердім

    Басқаша ойладым

    Сұрағым бар




    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    doc
    Информатика Сабақ жоспары 8 сынып
    31.05.2021
    423
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Каршикенова Акерке Бахытовна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации