Сабақтың
басы
5
минут
|
I Ұйымдастыру
кезеңі.
1. Оқушылармен
амандасып, оларды түгендеп, сабаққа дайындығын
тексеру. Сәлеметсіздерме балалар! Бүгін
ашық сабақ.
2. Топқа бөлінуге компьютер
көмектеседі. 4 - топқа бөлінеміз, топтың
аттары:
І топ
«ҚОСУ»
ІІ топ «
АЗАЙТУ»
ІІІ топ
«КӨБЕЙТУ»
IV топ
«БӨЛУ»
Топ басшыға бағалау парағы
беріледі.
3. Үй жұмысын:
№544 "Көршінде
қалай?" әдісі бойынша тексеру. Сабақ
тақырыбымен, жоспарымен және оқу мақсатымен
таныстыру.
|
|
Мұғалім ұйымдастыру кезеңінде
белсенділік танытқан оқушыларды
«Мадақтау сөз»
әдісіарқылы бағалайды:
«Жарайсың! Жақсы! Өте жақсы!
Талпын!»
Дескриптор
Дұрыс жауапқа 2
ұпай. Түрлі түсті қима
қағаздар
|
|
Сабақтың
ортасы
15
минут
Топтық
жұмыс
10
минут
Жеке
жұмыс
5
минут
|
ІI Математикалық
ойын
І
бөлім Кім
жылдам? (2
минут)
Өткен тақырыпты
тексеру:
Аралас сан дегеніміз
- ...
- бөлімдері бірдей
аралас сандарды қосу үшін...
- бөлімдері әртүрлі
аралас сандарды қосу үшін...
- бөлімдері бірдей
аралас сандарды азайту үшін,
...
- бөлімдері әртүрлі
аралас сандарды азайту үшін,
...
натурал санды аралас
сан түрінде жазу үшін....
натурал саннан
аралас санды қосу үшін....
натурал саннан
аралас санды азайту үшін....
ІI бөлім «Тарсия»
әдісі бойынша топтық жұмыс (3
минут)
Тапсырмалар: bilimland.kz
алынған.
III
бөлім.
Жасырылған санды
тап
Жұлдызшаның орнына
қалып кеткен сандарды
қойыңыздар:
IV бөлім. Фигуралар
сөйлейді.
|
Оқушылар топтық
жұмыс істейді
Оқушылар топтық
жұмыс істейді
Окушылар олардың бүтін
бөліктерінің қосындысы, бөлшек бөліктерінің қосындысын
табады.
|
Дескриптор
Бұл бөлімде әр
топқа 2 сұрақтан беріледі. Әрбір дұрыс жауапқа 2 ұпайдан
қосылады.
Дескриптор
«Тарсия» әдісі бойынша топтық
тапсырмалар орындалады. Жалпы – 2
ұпай
Дескриптор
«Жасырылған санды
тап» әдісі бойынша жеке
тапсырмалар орындалады. Жалпы – 2
ұпай
Дескриптор
Дұрыс жауапқа 1
ұпай.
|
https://bilimland.kz/kk/subject/matematika/5-synyp/aralas-sandardy-azajtu?mid=ed8bb940-9ee4-11e9-a361-1f1ed251dcfe
|
|
V
бөлім.
«Балық
қаңқа» әдісі арқылы постер қорғау.
Оқулықпен жұмыс
№545 Өрнектің мәнін
табыңдар:
–
|
|
Дескриптор
Өрнектің мәнін
табады
Жалпы –
1
ұпай
|
Алдамұратова.Т.А,
Байшоланова Қ.С., Байшоланова Қ.С.,
«Атамұра»,
Математика оқулығы
5- сынып.
2017
ж.
|