Материалдар / Ашық сабақ, Арифметикалық квадрат түбірдің қасиеттері. Есептер шығару. 8 сынып.

Ашық сабақ, Арифметикалық квадрат түбірдің қасиеттері. Есептер шығару. 8 сынып.

Материал туралы қысқаша түсінік
8.1.1.2 — санның квадрат түбірі және арифметикалық квадрат түбірі анықтамаларын білу және ұғымдарын ажырату; 8.1.2.1 — арифметикалық квадрат түбірдің қасиеттерін қолдану; 8.1.2.2 — квадрат түбірдің мәнін бағалау; 8.1.2.5 — құрамында түбір таңбасы бар өрнектерді түрлендіруді орындау;
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
09 Қаңтар 2019
3724
12 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Күні: 24.11.18Сынып: 8Мектеп: Мырзакент МГМұғалімнің аты-жөні: Бекмүрзаева М.ДҚатысқандар: 20 Қатыспағандар:
Сабақтың тақырыбыАрифметикалық квадрат түбірдің қасиеттері. Есептер шығару
Осы сабақта қолжеткізілетін оқу мақсаттары(оқу бағдарламасынасілтеме)8.1.1.2 — санның квадрат түбірі және арифметикалық квадрат түбірі анықтамаларын білу және ұғымдарын ажырату;8.1.2.1 — арифметикалық квадрат түбірдің қасиеттерін қолдану;8.1.2.2 — квадрат түбірдің мәнін бағалау;8.1.2.5 —  құрамында түбір таңбасы бар өрнектерді түрлендіруді орындау;
Сабақтың мақсатыБарлығы:- Арифметикалық квадрат түбірді белгілеп және оны оқи алады;Оқушылардың басым бөлігі:- Арифметикалық квадрат түбірдің қасиеттерінің формуласын анықтап, сипаттайды;Кейбір оқушылар:- Арифметикалық квадрат түбірдің қасиеттерінің формуласын пайдаланып есептер шығара алады;

Тілдік мақсаттар

Құндылықтарға баулуЫнтымақтастық дағдысын қалыптастыру, қарым-қатынас орнатуда сыни тұрғыдан ойлайды.
Пəнаралық байланысгеометрия
АКТ қолдану дағдылары «Алгебра» оқулық, жұмыс дәптері, интербелсенді тақта, плакат, стикер, маркерлер.
Алдыңғы білімКвадрат түбір, алгебралық өрнек.
Сабақ барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдеріСабақтағы жоспарланған жаттығу түрлеріРесурстар
Сабақтың басы5 мин









































І.Ұйымдастыру бөлімі. Оқушылардың сабаққа қатысуы мен дайындығын қадағалау.Оқушылардың зейінін сабаққа шоғырландыру.ІІ.Үйге берілген тапсырманы . «Мен саған, сен маған»  әдісі бойынша қатар отырған оқушылар өзара тексереді.Оқушылардың «жақын даму аймағын», сабақ соңында күтілетін нәтижелерді анықтауға көңіл бөлу.ІІІ. Өткенді шолу «Ұтқыр ойдан ұтымды жауап» Бес сұрақ әдісі арқылы1.Арифметикалық түбір деп нені атайды? 2.Көбейтіндіден квадрат түбір бабу деп нені атайды?3.Көбейткішті түбір таңбасының алдына шығару деп нені атайды?4.Бөлшектің бөлімін иррационалдықтан босату дегеніміз?5.Көбейткішті түбір астына енгізу деп нені атайды?Ұтымды, нақты ,пікір білдірген оқушыларды марапаттап  смайлик беремін.ІҮ.Топқа бөлінуге нұсқау жасаймын.Қоржындағы кір қыстырғыштар арқылы.Сабақтың тақырыбы мен мақсатымен таныстыру.Слайд













Слайд





































Слайд
Сабақтың ортасы10 мин

















Типтік есептер шығару.10 мин



Типтік есептер шығару және талдау 10 мин





.













«Киндердегі есептер» әдісі. Жеке жұмыс. Ең алдымен жеке жұмыс істейді. Сосын топпен талқылайды. Соңында қате болған оқушыға келесі топтан елщі жіберу арқылы түсіндіріліп өтеді.Содан әр оқушы өзін – өзі бағалайды.(Түрлі – түсті қималар арқылы.)№ 50 1. 2. 3. 4. №51. 1. 2. 3. 4. №52. 1. 2. 3. 4.

«Ойлан, жұптас, бөліс» әдісі. Жұптық жұмыс. Есептер шығару.(тақтада)№58 , 59Есептеңдер: * * 2. * * 3. 4.

«Галереядағы есептер» әдісі. Топпен жұмыс. Мақтаарал ауданына кіріп Атакент пен Мырзакент кенттерін суреттер арқылы көру.











  • Слайд











    Слайд



























    Слайд

    Сабақтың соңы

    5 мин
    Үйге тапсырма: №90,91Кері байланыс «Жетістік баспалдағы» әдісі бойынша. 1.Тапсырманы орындай алмадым 2.Аздап қиналдым 3.Тапсырманы орындай алдым







    Стикерлер
    Саралау – Сіз қандай тəсілменкөбірек қолдау көрсетпексіз?Сіз басқаларға қарағандақабілетті оқушыларға қандайтапсырмалар бересіз?Бағалау – Сізоқушылардыңматериалды игерудеңгейін қалай тексерудіжоспарлап отырсыз.Денсаулық жəнеқауіпсіздік техникасынсақтау
    Кейбір оқушыларға күрделі есептермен үлестірме қағаздар беру.



    Жұптық, топтық, жеке жұмысты орындау барысында бағалау критерилері бойынша критериалды бағалауСергіту сәттері,техника қауіпсіздік ережесін сақтау.
    Сабақ бойыншарефлексия

    Сабақ мақсаттары немесе оқу мақсаттары шынайы, қолжетімді болды ма?Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ме? Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен депойлайсыз? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімдіпайдаландыңыз ба?Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма жəне неліктен

    Жалпы бағалауСабақта ең жақсы өткен екі нəрсе (оқыту мен оқуға қатысты)?1:2:Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?1:2:Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардыңжетістіктері/ қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нəрсеге назар аудару қажет?


    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ