Материалдар / Ашық сабақ. Әріпті өрнектегі әріптің мәні. 1-сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ. Әріпті өрнектегі әріптің мәні. 1-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
бастауыш сынып ұстаздарына
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
12 Қазан 2020
452
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді жоспар

Пән: Математика

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Алгебра элементтері.

Күні: 3.05.2019ж

Сынып: 1

Мектеп: «Қазымбет орта мектеп-бақша» КММ

Мұғалімнің аты-жөні: Крыкпаева Эльмира Серикпаевна

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақ тақырыбы

Әріпті өрнектегі әріптің мәні.

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

1.2.1.2. әріптің берілген мәніндегі бір амалды әріпті өрнектің мәнін табу.

Сабақ мақсаттары


Барлық оқушылар: Әріптің берілген мәніндегі бір амалды әріпті өрнектің мәнін табады.

Көптеген оқушылар: Бір амалды әріпті өрнекті әріптің мәнін қойып түрлендіреді.

Кейбір оқушылар: Бір амалмен берілген әріпті өрнектің мәнін табу жолдарын талдап,ережесін құрастырады .


Бағалау критерийлері

Әріптің берілген мәніндегі бір амалды әріпті өрнектің мәнін табады.


Тілдік мақсаттар

Оқушылар орындай алады:бір амалды әріпті өрнекті оқып,жаза алады.


Пәнге тән лексика мен терминология: әріпті өрнек.


Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер:

Санды өрнек дегеніміз не?

Әріпті өрнек дегеніміз не?

Әріпті өрнек пен санды өрнектің қандай айырмашылығы бар?

Өрнектегі белгісіз әріптің мәні белгілі болса мәнін қалай табасын ?

Не шықты? Сен қалай ойлайсың? Неліктен?

Өрнекті түрлендіру үшін бірінші нені анықтайсың?


Құндылықтарды дарыту

Шығармашылық, жауапкершілік,

өзгелердің мәдениетіне және көзқарастарына құрметпен қарау.

Пәнаралық байланыстар

Сауат ашу,дүниетану,музыка.

АКТ қолдану дағдылары

Слайд, бейне жазба.

Бастапқы білім

Әріпті өрнекті біледі.

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар

Сабақтың басы

5 мин








Психологиялық ахуал орнату:

«Саяхат» әдісі арқылы іске асады.

Оқушыларды орнынан тұрғызып көз алдарына саяхатқа шығып бара жатқандарын елестету үшін транспорттардын дауысы жазылған үнтаспа қосылады.

Ұшақ – қолдарын жайып ұшады.

Поезд – дыбыс шығарып тіркеліп жүреді.

Машина – рульді ұстап жүреді.

Топқа бөлу: «Көліктер» тәсілі арқылы жүзеге асады.

Кеме – 1 топ.

Ұшақ – 2 топ.

Машина – 2 топ.


Ширату: «Пазл» тәсілі арқылы жүзеге асады.

Оқушылар пазлға әріпті өрнек жазып, карта құрап шығарады.




Саралау: «Жіктеу»тәсілі арқылы талаптары әртүрлі оқушылар 3 топқа топтастырылады.


үнтаспа







Рисунок 5














Сабақтың ортасы

7 мин





















10 мин



























3 мин





10 мин















(Д )1-тапсырма: «Текше» әдісі арқылы іске асады.

Текшені пайдалана отырып әріпті өрнектегі әріптің орнын анықтап, өрнектердің мәнін табыңыз.

а+3 8-b



Дескриптор :

Өрнектегі әріптің орнын анықтайды

Өрнектегі әріпті өрнектің мәнін табады


ҚБ: - «Көліктер» әдісі арқылы іске асады.

«Ұшақ» - Өрнектегі әріптің орнын анықтап,мәнін тапса.

«Кеме» - Өрнектегі әріптің орнын анықтап ,мәнін табуда қиналса.

«Машина » -Әріпті өрнектің мәнін таба алмаса

Саралау:«Қарқын» әдісі арқылы іске асады.

Қарқыны жылдам оқушылар үшін қосымша тапсырма беріледі.

Бір амалды бірнеше әріпті өрнек құрастырып жаз.

а+2 3-b


Қарқыны баяу оқушыларға қосымша уақыт беріледі.


(Ж )2-Тапсырма:«Мюллердің ғажайып саны» әдісі арқылы іске асады.


Кесте бойынша бір амалды әріпті өрнекті әріптің мәнін қойып түрлендіріңіз.


а

3

4

2

7

а+2





b

8

6

9

5

b-3






Дескриптор

Әріпті өрнектің мәнін қойып түрлендіреді.


ҚБ: «Кеме» әдісі арқылы іске асады.

«Кеме» - Әріпті өрнектің мәнін қойып түрлендірсе .

«Желкенді кеме» - Әріпті өрнектің мәнін қойып түрлендіруге қиналса .

«Қайық» - Әріпті өрнектің мәнін қойып түрлендіре алмаса.


Саралау: «Диалог және көмек көрсету » әдісі арқылы жүзеге асады.

Кейбір оқушыларға ашық сұрақ қойылады.

Өрнектегі белгісіз әріптің мәні белгілі болса мәнін қалай табасын ?

Не шықты?

Сен қалай ойлайсың? Неліктен?

Көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші сұрақ қойылады.

Өрнекті түрлендіру үшін бірінші нені анықтайсың?


Сергіту : «Тежегіш» әдісі арқылы іске асады.


(Т) 3-тапсырма «Тюринг машинасы» тәсілі арқылы іске асады.

Берілген әріптер мен сандардан өрнек құрастырып талдаңыз.

а,b,4,2,+,-

1

Әріптерді оқы.

2

Сандарды ата.

3

Амал таңдап ал.

4

Өрнек құрастыр.

5

Өрнекті талда.


Дескриптор:

Әріпті өрнекті құрастырады.

Әріпті өрнекті талдайды.


ҚБ : « Елес машина» -әдісі арқылы іске асады.

«Көк машина» - Әріпті өрнекті құрастырып,талдаса.

«Сары машина»-Әріпті өрнекті құрастырып,талдауда қиналса.

«Қызыл машина»-Әріпті өрнекті құрастырып талдай алмаса.


Саралау: «Дереккөздер» әдісі арқылы іске асады.

Кейбір оқушыларға қосымша тапсырма беріледі.

Әріпті өрнектің мәнін тап.Мәнін табу жолдарын әңгімелеп ереже құрастыр.


a=6 а+3 7-a


5






















кесте






















кесте





770 ₸ - Сатып алу

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!