Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Ашық сабақ. Әріпті өрнектегі әріптің мәні. 1-сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Қысқа мерзімді жоспар
Пән: Математика Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Алгебра элементтері. Күні: 3.05.2019ж Сынып: 1 |
Мектеп: «Қазымбет орта мектеп-бақша» КММ Мұғалімнің аты-жөні: Крыкпаева Эльмира Серикпаевна Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ тақырыбы |
Әріпті өрнектегі әріптің мәні. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
1.2.1.2. әріптің берілген мәніндегі бір амалды әріпті өрнектің мәнін табу. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар: Әріптің берілген мәніндегі бір амалды әріпті өрнектің мәнін табады. Көптеген оқушылар: Бір амалды әріпті өрнекті әріптің мәнін қойып түрлендіреді. Кейбір оқушылар: Бір амалмен берілген әріпті өрнектің мәнін табу жолдарын талдап,ережесін құрастырады . |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
Бағалау критерийлері |
Әріптің берілген мәніндегі бір амалды әріпті өрнектің мәнін табады. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
Тілдік мақсаттар |
Оқушылар орындай алады:бір амалды әріпті өрнекті оқып,жаза алады. Пәнге тән лексика мен терминология: әріпті өрнек. Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер: Санды өрнек дегеніміз не? Әріпті өрнек дегеніміз не? Әріпті өрнек пен санды өрнектің қандай айырмашылығы бар? Өрнектегі белгісіз әріптің мәні белгілі болса мәнін қалай табасын ? Не шықты? Сен қалай ойлайсың? Неліктен? Өрнекті түрлендіру үшін бірінші нені анықтайсың? |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
Құндылықтарды дарыту |
Шығармашылық, жауапкершілік, өзгелердің мәдениетіне және көзқарастарына құрметпен қарау. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
Пәнаралық байланыстар |
Сауат ашу,дүниетану,музыка. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
АКТ қолдану дағдылары |
Слайд, бейне жазба. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
Бастапқы білім |
Әріпті өрнекті біледі. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ барысы |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың басы
5 мин |
Психологиялық ахуал орнату: «Саяхат» әдісі арқылы іске асады. Оқушыларды орнынан тұрғызып көз алдарына саяхатқа шығып бара жатқандарын елестету үшін транспорттардын дауысы жазылған үнтаспа қосылады. Ұшақ – қолдарын жайып ұшады. Поезд – дыбыс шығарып тіркеліп жүреді. Машина – рульді ұстап жүреді. Топқа бөлу: «Көліктер» тәсілі арқылы жүзеге асады. Кеме – 1 топ. Ұшақ – 2 топ. Машина – 2 топ. Ширату: «Пазл» тәсілі арқылы жүзеге асады. Оқушылар пазлға әріпті өрнек жазып, карта құрап шығарады.
Саралау: «Жіктеу»тәсілі арқылы талаптары әртүрлі оқушылар 3 топқа топтастырылады. |
үнтаспа
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың ортасы
7 мин 10 мин 3 мин 10 мин |
(Д )1-тапсырма: «Текше» әдісі арқылы іске асады. Текшені пайдалана отырып әріпті өрнектегі әріптің орнын анықтап, өрнектердің мәнін табыңыз.
а+3 8-b Дескриптор : Өрнектегі әріптің орнын анықтайды Өрнектегі әріпті өрнектің мәнін табады ҚБ: - «Көліктер» әдісі арқылы іске асады. «Ұшақ» - Өрнектегі әріптің орнын анықтап,мәнін тапса. «Кеме» - Өрнектегі әріптің орнын анықтап ,мәнін табуда қиналса. «Машина » -Әріпті өрнектің мәнін таба алмаса Саралау:«Қарқын» әдісі арқылы іске асады. Қарқыны жылдам оқушылар үшін қосымша тапсырма беріледі. Бір амалды бірнеше әріпті өрнек құрастырып жаз. а+2 3-b Қарқыны баяу оқушыларға қосымша уақыт беріледі. (Ж )2-Тапсырма:«Мюллердің ғажайып саны» әдісі арқылы іске асады. Кесте бойынша бір амалды әріпті өрнекті әріптің мәнін қойып түрлендіріңіз.
Дескриптор Әріпті өрнектің мәнін қойып түрлендіреді.
ҚБ: «Кеме» әдісі арқылы іске асады. «Кеме» - Әріпті өрнектің мәнін қойып түрлендірсе . «Желкенді кеме» - Әріпті өрнектің мәнін қойып түрлендіруге қиналса . «Қайық» - Әріпті өрнектің мәнін қойып түрлендіре алмаса.
Саралау: «Диалог және көмек көрсету » әдісі арқылы жүзеге асады. Кейбір оқушыларға ашық сұрақ қойылады. Өрнектегі белгісіз әріптің мәні белгілі болса мәнін қалай табасын ? Не шықты? Сен қалай ойлайсың? Неліктен? Көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші сұрақ қойылады. Өрнекті түрлендіру үшін бірінші нені анықтайсың?
Сергіту : «Тежегіш» әдісі арқылы іске асады.
(Т) 3-тапсырма «Тюринг машинасы» тәсілі арқылы іске асады. Берілген әріптер мен сандардан өрнек құрастырып талдаңыз.
Дескриптор: Әріпті өрнекті құрастырады. Әріпті өрнекті талдайды.
ҚБ : « Елес машина» -әдісі арқылы іске асады. «Көк машина» - Әріпті өрнекті құрастырып,талдаса. «Сары машина»-Әріпті өрнекті құрастырып,талдауда қиналса. «Қызыл машина»-Әріпті өрнекті құрастырып талдай алмаса.
Саралау: «Дереккөздер» әдісі арқылы іске асады. Кейбір оқушыларға қосымша тапсырма беріледі. Әріпті өрнектің мәнін тап.Мәнін табу жолдарын әңгімелеп ереже құрастыр.
a=6 а+3 7-a
|
5
кесте
кесте
770 ₸ - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Осы аптаның ең үздік материалдары Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |