Ашық сабақ "Асқазан-ішек жолдарының аурулары және тамақтану гигиенасы"

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ашық сабақ "Асқазан-ішек жолдарының аурулары және тамақтану гигиенасы"

Материал туралы қысқаша түсінік
Сабақ 8 сынып жаңартылыған бағдарламасымен оқитын оқушыларға жүргізілді. Көлденең оқытуды жоспарлау бағытынды жүргізілді. Сабақтың нәтижесі оқушының тақырыпты өз бетімен меңгере отырып өз бетімен білім алуда және пән аралық байланыстың арасындағы сабақтастық туралы болды.
Материалдың қысқаша нұсқасы


Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

8.1D Қоректену

Мектеп: Абай атындағы жалпы орта мектебі

Күні: _17.10.18

Мұғалімнің аты-жөні: Хайруллина Г

Сынып: 8

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы

§13. Асқазан-ішек жолдарының аурулары және

тамақтану гигиенасы

Осы сабаққа негізделген оқу мақсаттары

8.1.2.4 асқорыту жолы ауруларының мен астан уланудың себептерін анықтау


Сабақтың мақсаты

  • Мәтінді оқып, мазмұнын түсінеді, асқазан-ішек ауруларын біледі.

  • Адамның асқорыту жүйесі мүшелері ауруларының туындау себептерін айқындай алады, аурулардан сақтану жолдарын қарастырады. Медбике кеңесін алады.

  • Дұрыс тамақтану прамидасын құрады

  • Тағам құрамындағы қоректік заттарды тәжірибе жүзінде анықтай алады.

  • Аурулардан сақтану үшін жаднама жасап ұсынады.

Бағалау критерийлері

  • Білімді жаңғырту бөлімінде білімдерін тексереді

  • Адамның асқазан-ішек ауруларын атайды, туындау себептерін талқылайды, ауруларды мүшелер бойынша жүйелейді, аурулардың алдын алу шараларын қарастырады.

  • Тамақтан уланудың себебін анықтайды, уланғанда көрсетілетін алғашқы көмек жолдарын рет-ретімен айтады.

  • Асқазан-ішек ауруларының алдын алу үшін жаднаманы шығармашылықпен орындайды.

Тілдік мақсаттар

Oқушыларды пікіртaлас, диaлoгтерге тарту, талқылау немесе талдау, сұрақ қоюда оқушыларды өз білімін нәтижелі пайдaлануға ынталaндыр.

Пәнге қатысты негізгі сөздер мен тіркестер:

асқазан-ішек аурулары, тамақтан улану, дизентерия,холера, тиф,ботулизм, диетология

Диалог құруға /жазылымға қажетті сөздер топтамасы

Асқорыту жүйесінің ауруларына: …,…, ...,… жатады.

Дизентерияның себебі....

Адам холераны ....жұқтырады.

Ботулизмның ...себептен болады.

Құндылықтарды дарыту

Оқу тапсырмасын орындау кезде қоғамдық өмірге дайын болу, өзін бақылауда ұстай білу, бәсекеге қабілетті бола білу құндылықтары дамытылады.

Ауызша жұмыстар арқылы ойды реттей білу, сенімділік, дәлелдерді қолдана білу құндылықтары дамытылады.

Жеке жұмыс кезінде өзіне деген сенімділік, өзін-өзі көрсету, болу құндылықтары дамытылады.

Топтық жұмыс кезінде ортақ іс атқаруда ынтымақтастықта бола білу, жаһандық азаматтық, өз оқуына жауапкершілікпен қарау, сынға алу, ортақ пайдалану құндылықтары дамытылады.

Рөлдік ойын арқылы өзіне рефлексия жасау, өз ісіне жауапкершілік таныту, тілектестікте болу, қоғамдық өмірге дайындық құндылықтары дамытылады.


Пәнаралық байланыс

Аурулардың белгілеріне байланысты химиялық заттарды, кейбір процесстерді қарастыру арқылы химия пәнімен, аурулардың туындау себептері, алдын алу жолдары туралы медицинамен байланысады.

Алдыңғы білім

Қоректену тірі ағзаларға тән негізгі қасиеттердің бірі болып табылады (6 сынып)

Асқорыту жүйесінің құрылысы туралы – 8 сыныпта қоректену тарауынан біледі.

Сабақ барысы

Сабақ қезеңдері

Жоспарланған іс-әрекеттер

Оқыту көздері мен ресурстар

Сабақтың басы

0-8 мин
























2 мин













І Ұйымдастыру Психологиялық ахуал

Күлегештермен оқушы көңіл күйін анықтау

Сабаққа дайын болсаңыз - қолыңызды көтеріңіз

Көңіл-күйіңіз жақсы болса - қол соғыңыз

Қобалжулы болсаңыз аяғыңызды – топылдатыңыз Мадақтау

ІІ Білімді жаңғырту «Ақиқат-Х Жалған-О» әдісі

Группа 5


  1. Ауыз қуысында тағам аминқышқылдарына ыдырайды.Ж:О

  2. Ауыз қуысында орналасқан бұлшықетті – тіл Ж:Х

  3. Тағам жұтқыншақтан өңешке түседі Ж:Х

  4. Бауыр ағзадағы ең ірі без Ж:Х

  5. Сілекей қанға инсулин бөлетін без Ж: О

  6. Адам тәулігіне 1,5-2 л сілекей бөледі Ж: Х

  7. Күрек тіс -4 болады,Ж:О

  8. Өт тағам құрамындағы майды қорытады.Ж: Х

  9. Ашішек судың 95 пайызын сіңіреді.Ж:О

Оқушыларды бағалау смайликтер арқылы

Смайликтер арқылы бағалау

Суреттер ұсынынлады бұл суреттер нені меңзеп тұр.

Бүгінгі сабақтың тақырыбы не туралы деп сұрау арқылы сабатың тақырыбы ашылады. Сабақтың мақсаттарын бағалау критерийлері таныстырылады.

1 -2слайдтар



















смайлик

Сабақтың ортасы

11-24 мин





635 тәсілі бойынша топтық тапсырма ұйымдастырылады.

6- қатысушы, 3- идея, 5 минут

1 топ - Асқазан-ішек аурулары. Паразит құрттар тудыратын аурулар

2 топ - Тамақтан улану Тамақтан уланған кезде көрсетілетін алғашқы көмек

3 топ - Гигиеналық ереже.Тамақ ішу ережесі

Тақырып бойынша ұсынылған ақпараттармен таныса отырып, әр топ өздеріне берілген тақырыпшаларға тоқталып

мүмкіндігінше орындау.

Дескрипторлар:

І топ

  • Мәтінді толық оқи отырып, асқазан-ішек ауруларын біліп, түсінеді.

  • Ауру туғызатын факторларды, таратушыларды анықтайды,

  • ауруды сипаттайды

ІІ топ

  • Тамақтан улануды біледі,түсіндіреді.

  • Улану себептерін анықтайды,талқылайды

  • Улану кезіндегі алғашқы көмек шараларын қарастырады, оларды рет-ретімен айтады

ІІІ топ

  • Гигиеналық ережені біледі, түсінеді

  • Ережені өмірде пайдалана алады.

І тобы асқорыту мүшелерінің ауруларын ІІ тобы сол аурулардың себептерін, ІІІ тобы аурулардың алдын алу жолдары туралы ақпарат жинайды.

ІІ топқа консервідегі тағам, сақтау мерзімі асқан тағам, жуылмаған алма, стакандағы су т.б

Әр топ тапсырмасында түйін жасалып отырылады. Қолпаштау арқылы бағалау

1 - қосымша







10-11 слайдтар

25-37мин


Әр топ тапсырмаларын қорғап, қорытындыланады. Медбике кеңесі беріледі Дұрыс тамақтану туралы тәжірибе жүргізіледі

Химиялық зертхана тағам құрамындағы көмірсулар майлар, нәруыздар туралы түсыныкті тәжірбиемен алмастыру.

1 Сұт құрамындағы нәруызды анықтау

2 Жұмыртқа құрамындағы нәруызды анықтау

3 Жүзім шырынының құрамындағы глюкозаны анықтау

4 Грек жаңғағының қүрамындағы майды анықтау

5Тағам құрамындағы крахмалды анықтау

«Тамақтану пирамидасын жина» ойыны

Түйінделеді: Жаднама таратылады.








2- қосымша

Сабақтың соңы

38-40 мин







Кері байланыс Ресторан әдісі

  • Бүгінгі сабақтың ең тәтті тұсы...

  • ең ащы тұсы...

  • келесіде неге тапсырыс бересіз?

Асқазан-ішек аурулары тақырыбына байланысты кітапша дайындау

14-16 слайд












Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
19.02.2019
2532
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі