|
Сабақ: Қазақ тілі Тақырыбы: 7.4 Қазақстан халқы Ассамблеясы -татулық бастауы. Шартты рай. |
Мектеп: "І.Жансүгіров атындағы орта мектебі" КММ |
||||||
|
Күні: 15.02.2018 |
Мұғалімнің аты-жөні: Зулунова И.А |
||||||
|
Сынып: 7 |
Қатысқандар саны: 5 |
Қатыспағандар саны: 0 |
|||||
|
Оқу мақсаты |
7.2.2.1- публицистикалық және ресми стиль ерекшеліктерін қолданылған тілдік құралдар арқылы тану. 7.3.2.1- жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сай көркемдегіш құралдарды орынды қолдана отырып, шағын мақала, нұсқаулық, әңгіме құрастырып жазу. 7.4.4.1- етістіктің есімше , көсемше, тұйық етістік, шақ, рай түрлерін тілдесім барысында қолдану. |
||||||
|
Сабақтың мақсаттары |
Барлық оқушылар: шартты райдың жіктелуімен танысып, оны қазақ тіліндегі басқа жіктеу үлгілерімен салыстырады. |
||||||
|
Оқушылардың басым бөлігі: мәтін бойынша тілдік талдау тапсырмаларын орындап, өлең жолдарындағы айтылған негізгі ойды анықтай білуге үйренеді,шартты райға байланысты тапсырмалар орындайды. |
|||||||
|
Кейбір оқушылар: өз беттерінше мәтін құрап, шығармашылық қабілеттерін арттырады. Шартты райды түсінеді. |
|||||||
|
Күтілетін нәтиже |
Оқушылар: Қазақстан халқы Ассамблеясы мен шартты рай бойынша білім алады. |
||||||
|
Тілдік мақсаты |
Негізгі сөздер мен тіркестер: Қазақстан халқы Ассамблеясы, татулық бастауы, шартты рай. |
||||||
|
Талқылауға арналған сұрақтар: 1. Қазақстан халқы Ассамблеясы деген қандай орган? 2. Аталған мекеменің мақсаты қандай? 3. Халықтар Ассамблеясы еліміздің дамуына қалай үлес қосып келеді? Шартты рай формасының өлеңдегі формасын түсіндіріңдер. 5. Бүгінгі тақырыпқа байланысты қосымша қандай ақпарат білесіңдер? |
|||||||
|
Жазылым бойынша ұсыныстар: мәтінмен өз бетінше жұмыс істеу дағдысын дамытады; мәліметтерді саралайды; тақырып бойынша пікірін жеткізеді; талдау тапсырмаларын орындайды; топпен бірлікте жұмыс жасауға бейімделеді. |
|||||||
|
Алдыңғы тақырып |
Қазақстан этностарының тарихи және бұйрық райдың жіктелуі туралы түсініктерін тексеріп, орындалған тапсырмаларды саралау. |
||||||
|
Жоспар |
|||||||
|
Жоспарланған уақыт |
Жоспар бойынша орындалуы тиіс іс-әрекеттер |
Ресурстар |
|||||
|
Басталуы |
Сәлемдесу. Сабаққа дайындықтарын тексеру. Үйге берілген тапсырманы "Қарлы кесек" әдісі бойынша сұрау. Қызығушылықты ояту. Ассемблея туралы бейне үзік көрсету. Сұхбат: Бейне үзіктен не байқадық? демек бүгінгі өткелі отырған тақырыбымыз Қазақстан халқы Ассамблеясы -татулық бастуы. 1.Халық Ассамблеясы -әрі іргетас, әрі бейбітшілік, рухани келісім дегенді қалай түсінеміз. 2. Қазақстанға бұл не үшін керек? 3."Ассамблея" деген сөз қайдан шықты? Бүгінгі сабағымыздың мақсаты: 1.Қазақстан халқы Ассамблеясы туралы мәтінді оқып, мәтін бойынша сұрақтарға жауап беру арқылы ой қорытамыз. 2. Шартты райдың жіктелуімен танысып, оны қазақ тіліндегі басқа жіктелу үлгілерімен салыстырамыз. 3. Өз бетімізше мәтін құрап шығармашылық қабілетімізді арттырамыз. Оқушыларды гүл шоқтары арқылы топқа бөлу. Шартты рай ережесімен таныстыру. |
Бейне үзік Қазақстан халқы ассамблеясы ел дамуына өлшеусіз үлес қосты (1).mp4 |
|||||
|
Ортасы |
1-ші тапсырманы оқытып "Кезбе тілші" әдісі арқылы баяндату. "Конверттегі сұрақтар" әдісі бойынша сұрақтарға жауап береді? Дескрипторлар: Мәтінді баяндайды. Мәтін бойынша сұрақтарға жауап береді. Түсінгендерін өмірмен байланыстырады. Топтар бір-бірін бағалайды. (Оқушылар бір-бірін бағалайды) "Ассамблея" сөзіне бес жолды өлең құраңдар. 1Ә тапсырмасын орындату. Топтық жұмыс. "Хабарламалар" әдісі арқылы І-ші топ "Ұлттар" сөзіне фонетикалық талдау жасайды. ІІ-ші топ "Бейбітшілік" сөзіне талдау жасайды "Хабарламалар" әдісі арқылы І-ші топ морфологиялық талдау жасайды. ІІ-ші топ синтаксистік талдау жасайды. Дескрипторлар: Фонетикалық, морфологиялық, синтаксистік талдаулар жасайды. "Басбармақ" әдісі арқылы бағалау Жеке жұмыс Берілген үзінділерден мағынасын ашу арқылы 2, 2А, 2Ә тапсырмаларын орындату. "Құпия сөз" әдісі арқылы қораптан сөздер алғызып, орысша, ағылшынша нұсқасын айтқызу. Сегіту сәті. 2 шындық, 1 өтірік Топтық жұмыс. 3-тапсырмадан түсініксіз сөздерді табады және шартты райдың жасалу жолын анықтайды. "Бір минуттық әңгіме әдісі" бойынша 4-тапсырманы орындату. . |
. Жұлдызшалар арқылы бағалау. |
|||||
|
Аяқталуы |
Рефлексия "Ширинг" әдісі арқылы шеңберге отырғызып, өтілген тақырыпты қорытындылату. 6-тапсырманы сәйкестендіру арқылы орындайды. Үйге тапсырма: 5-тапсырма |
|
|||||
|
Рефлексия |
|||||||
|
Сабақ/оқу мақсаттары шынайы ма? |
Бүгін сабақта оқушылар не үйренді? |
Сыныптағы ахуал қандай болды? |
Саралау шаралары тиімді боды ма? |
Жоспарларыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен? |
|||
"І.Жансүгіров атындағы орта мектебі" КММ
" Қазақстан халқы Ассамблеясы -татулық бастауы. Шартты рай."
Ашық сабақ
Пән: Қазақ тілі
Сынып: 7
Пән мұғалімі: Зулунова И.А
2017-2018 оқу жылы
Сабаққа өзіндік талдау жасау
I.Сабақтың тақырыбы. Берілген сабақтың тақырыбы Қазақстан халқы Ассамблеясы -татулық бастауы. Шартты рай. Бұл тақырып алдынғы өткен тақырыптармен де, соңғы өтетін тақырыптармен де тығыз байланысты. Бұл сабақта АКТ-ны қолдана отырып, Қазақстан халқы Ассамблеясына арналған сызбаны және үлестірмелі парақшаларды пайдаландым.
II.Сабақ кезінде нақты іске асырылатын әрекеттер. Сабақты бастамас бұрын Ұйымдастыру кезеңіне назар аудардым: Оқушылардың сабаққа жалпы және психологиялық дайындығын және құрал-жабдықтар мен көрнекіліктердің дайындығын қарастырдым.Оқушыларға сабақтың тақырыбын, оқу мақсаттарды таныстырдым, бүгінгі сабақтың өту барысымен таныстырдым.
III.Мұғалімнің іс - әрекетінде қарастырылатын дидактикалық, тәрбиелік, т.б, мақсаттары.
Cабақ барысында оқушыларға өсімдіктер туралы түсінік бере отырып меңгерттім. Мәтінді талдау дағдысын одан әрі жетілдірдім. Сөйлеу мәнерін, ойлау дағдысын, белсенділігін, қызығушылығын дамыттым.
IV.Сабақты өткізу әдісі туралы қысқаша сипаттама:
1.Сабақтың түрі. Сабақта жұптық және топтық түрін пайдаландым. Сабақтың жұптық және топтық түрі бойынша оқушыларға өзіндік тапсырмалар мен оларды орындауға нұсқаулар бердім. Сабақта оқушылар жаттығу жұмыстарымен және деңгейлік тапсырмалармен жұмыс атқарды.
2.Сабақтың сипаттамалық кезеңі. Сабақтың жұптық және топтық түрін таңдап алу барысында сабақтың құрылымы сабақтың мақсатына және типіне сәйкес болды. Сабақта білім беруді, өмірмен байланыстырдым.
3.Сабақты өту әдісі мен формасының ерекшеліктері. Сабақ беру әдіс- тәсілдерімді, көрнекіліктер мен құралдарды оқу материалының мазмұнына, сабақ мақсаттарына, сынып мүмкіндігіне, оқушы іс-әрекетін белсенділендіру міндетіне мүмкіндігінше сәйкестендірдім. Сабақта дидактикалық материалдар мен көрнекі құралдарды, техникалық жабдықтарды тиімді пайдаландым.
4.Оқушылар меңгерген білімін, іскерлігін, дағдысын қалыптастыру. Оқушылар сабақтың барлық кезеңдерінде белсенділік пен ұйымшылдық көрсетті. Оқушылар мені тиянақты тыңдады. Оқушылардың сабақта алған білім, білік, дағдылары бойынша алған бағаларына қарап сабақ жақсы өтті деп есептеймін. Сабақ жоспары толық орындалды. Оқушылар
шығармашылықпен, өз беттерімен жұмыс атқара отырып, сабақта тиісті дәрежеде білім алды.
5.Үйге берілетін тапсырманың мөлшері мен қиындығы, көлемі. Оқушыларға үйге тапсырманы сыныпта орындалған жұмыстарына байланысты қайталау, дамыту мақсатында бердім. Онда үй тапсырмасын қалай орындау жолдарын, орындау барысында неге көңіл бөлу керектігін оқушыларға түсіндірдім.
V.Жалпы қорытындылар мен ұсыныстар.
Оқушылардың білім алуға қызығушылығын арттыру жолындағы іс-әрекеттерді нақтылай түсуім қажет.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
ашық сабақ Ассамблея
ашық сабақ Ассамблея
|
Сабақ: Қазақ тілі Тақырыбы: 7.4 Қазақстан халқы Ассамблеясы -татулық бастауы. Шартты рай. |
Мектеп: "І.Жансүгіров атындағы орта мектебі" КММ |
||||||
|
Күні: 15.02.2018 |
Мұғалімнің аты-жөні: Зулунова И.А |
||||||
|
Сынып: 7 |
Қатысқандар саны: 5 |
Қатыспағандар саны: 0 |
|||||
|
Оқу мақсаты |
7.2.2.1- публицистикалық және ресми стиль ерекшеліктерін қолданылған тілдік құралдар арқылы тану. 7.3.2.1- жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сай көркемдегіш құралдарды орынды қолдана отырып, шағын мақала, нұсқаулық, әңгіме құрастырып жазу. 7.4.4.1- етістіктің есімше , көсемше, тұйық етістік, шақ, рай түрлерін тілдесім барысында қолдану. |
||||||
|
Сабақтың мақсаттары |
Барлық оқушылар: шартты райдың жіктелуімен танысып, оны қазақ тіліндегі басқа жіктеу үлгілерімен салыстырады. |
||||||
|
Оқушылардың басым бөлігі: мәтін бойынша тілдік талдау тапсырмаларын орындап, өлең жолдарындағы айтылған негізгі ойды анықтай білуге үйренеді,шартты райға байланысты тапсырмалар орындайды. |
|||||||
|
Кейбір оқушылар: өз беттерінше мәтін құрап, шығармашылық қабілеттерін арттырады. Шартты райды түсінеді. |
|||||||
|
Күтілетін нәтиже |
Оқушылар: Қазақстан халқы Ассамблеясы мен шартты рай бойынша білім алады. |
||||||
|
Тілдік мақсаты |
Негізгі сөздер мен тіркестер: Қазақстан халқы Ассамблеясы, татулық бастауы, шартты рай. |
||||||
|
Талқылауға арналған сұрақтар: 1. Қазақстан халқы Ассамблеясы деген қандай орган? 2. Аталған мекеменің мақсаты қандай? 3. Халықтар Ассамблеясы еліміздің дамуына қалай үлес қосып келеді? Шартты рай формасының өлеңдегі формасын түсіндіріңдер. 5. Бүгінгі тақырыпқа байланысты қосымша қандай ақпарат білесіңдер? |
|||||||
|
Жазылым бойынша ұсыныстар: мәтінмен өз бетінше жұмыс істеу дағдысын дамытады; мәліметтерді саралайды; тақырып бойынша пікірін жеткізеді; талдау тапсырмаларын орындайды; топпен бірлікте жұмыс жасауға бейімделеді. |
|||||||
|
Алдыңғы тақырып |
Қазақстан этностарының тарихи және бұйрық райдың жіктелуі туралы түсініктерін тексеріп, орындалған тапсырмаларды саралау. |
||||||
|
Жоспар |
|||||||
|
Жоспарланған уақыт |
Жоспар бойынша орындалуы тиіс іс-әрекеттер |
Ресурстар |
|||||
|
Басталуы |
Сәлемдесу. Сабаққа дайындықтарын тексеру. Үйге берілген тапсырманы "Қарлы кесек" әдісі бойынша сұрау. Қызығушылықты ояту. Ассемблея туралы бейне үзік көрсету. Сұхбат: Бейне үзіктен не байқадық? демек бүгінгі өткелі отырған тақырыбымыз Қазақстан халқы Ассамблеясы -татулық бастуы. 1.Халық Ассамблеясы -әрі іргетас, әрі бейбітшілік, рухани келісім дегенді қалай түсінеміз. 2. Қазақстанға бұл не үшін керек? 3."Ассамблея" деген сөз қайдан шықты? Бүгінгі сабағымыздың мақсаты: 1.Қазақстан халқы Ассамблеясы туралы мәтінді оқып, мәтін бойынша сұрақтарға жауап беру арқылы ой қорытамыз. 2. Шартты райдың жіктелуімен танысып, оны қазақ тіліндегі басқа жіктелу үлгілерімен салыстырамыз. 3. Өз бетімізше мәтін құрап шығармашылық қабілетімізді арттырамыз. Оқушыларды гүл шоқтары арқылы топқа бөлу. Шартты рай ережесімен таныстыру. |
Бейне үзік Қазақстан халқы ассамблеясы ел дамуына өлшеусіз үлес қосты (1).mp4 |
|||||
|
Ортасы |
1-ші тапсырманы оқытып "Кезбе тілші" әдісі арқылы баяндату. "Конверттегі сұрақтар" әдісі бойынша сұрақтарға жауап береді? Дескрипторлар: Мәтінді баяндайды. Мәтін бойынша сұрақтарға жауап береді. Түсінгендерін өмірмен байланыстырады. Топтар бір-бірін бағалайды. (Оқушылар бір-бірін бағалайды) "Ассамблея" сөзіне бес жолды өлең құраңдар. 1Ә тапсырмасын орындату. Топтық жұмыс. "Хабарламалар" әдісі арқылы І-ші топ "Ұлттар" сөзіне фонетикалық талдау жасайды. ІІ-ші топ "Бейбітшілік" сөзіне талдау жасайды "Хабарламалар" әдісі арқылы І-ші топ морфологиялық талдау жасайды. ІІ-ші топ синтаксистік талдау жасайды. Дескрипторлар: Фонетикалық, морфологиялық, синтаксистік талдаулар жасайды. "Басбармақ" әдісі арқылы бағалау Жеке жұмыс Берілген үзінділерден мағынасын ашу арқылы 2, 2А, 2Ә тапсырмаларын орындату. "Құпия сөз" әдісі арқылы қораптан сөздер алғызып, орысша, ағылшынша нұсқасын айтқызу. Сегіту сәті. 2 шындық, 1 өтірік Топтық жұмыс. 3-тапсырмадан түсініксіз сөздерді табады және шартты райдың жасалу жолын анықтайды. "Бір минуттық әңгіме әдісі" бойынша 4-тапсырманы орындату. . |
. Жұлдызшалар арқылы бағалау. |
|||||
|
Аяқталуы |
Рефлексия "Ширинг" әдісі арқылы шеңберге отырғызып, өтілген тақырыпты қорытындылату. 6-тапсырманы сәйкестендіру арқылы орындайды. Үйге тапсырма: 5-тапсырма |
|
|||||
|
Рефлексия |
|||||||
|
Сабақ/оқу мақсаттары шынайы ма? |
Бүгін сабақта оқушылар не үйренді? |
Сыныптағы ахуал қандай болды? |
Саралау шаралары тиімді боды ма? |
Жоспарларыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен? |
|||
"І.Жансүгіров атындағы орта мектебі" КММ
" Қазақстан халқы Ассамблеясы -татулық бастауы. Шартты рай."
Ашық сабақ
Пән: Қазақ тілі
Сынып: 7
Пән мұғалімі: Зулунова И.А
2017-2018 оқу жылы
Сабаққа өзіндік талдау жасау
I.Сабақтың тақырыбы. Берілген сабақтың тақырыбы Қазақстан халқы Ассамблеясы -татулық бастауы. Шартты рай. Бұл тақырып алдынғы өткен тақырыптармен де, соңғы өтетін тақырыптармен де тығыз байланысты. Бұл сабақта АКТ-ны қолдана отырып, Қазақстан халқы Ассамблеясына арналған сызбаны және үлестірмелі парақшаларды пайдаландым.
II.Сабақ кезінде нақты іске асырылатын әрекеттер. Сабақты бастамас бұрын Ұйымдастыру кезеңіне назар аудардым: Оқушылардың сабаққа жалпы және психологиялық дайындығын және құрал-жабдықтар мен көрнекіліктердің дайындығын қарастырдым.Оқушыларға сабақтың тақырыбын, оқу мақсаттарды таныстырдым, бүгінгі сабақтың өту барысымен таныстырдым.
III.Мұғалімнің іс - әрекетінде қарастырылатын дидактикалық, тәрбиелік, т.б, мақсаттары.
Cабақ барысында оқушыларға өсімдіктер туралы түсінік бере отырып меңгерттім. Мәтінді талдау дағдысын одан әрі жетілдірдім. Сөйлеу мәнерін, ойлау дағдысын, белсенділігін, қызығушылығын дамыттым.
IV.Сабақты өткізу әдісі туралы қысқаша сипаттама:
1.Сабақтың түрі. Сабақта жұптық және топтық түрін пайдаландым. Сабақтың жұптық және топтық түрі бойынша оқушыларға өзіндік тапсырмалар мен оларды орындауға нұсқаулар бердім. Сабақта оқушылар жаттығу жұмыстарымен және деңгейлік тапсырмалармен жұмыс атқарды.
2.Сабақтың сипаттамалық кезеңі. Сабақтың жұптық және топтық түрін таңдап алу барысында сабақтың құрылымы сабақтың мақсатына және типіне сәйкес болды. Сабақта білім беруді, өмірмен байланыстырдым.
3.Сабақты өту әдісі мен формасының ерекшеліктері. Сабақ беру әдіс- тәсілдерімді, көрнекіліктер мен құралдарды оқу материалының мазмұнына, сабақ мақсаттарына, сынып мүмкіндігіне, оқушы іс-әрекетін белсенділендіру міндетіне мүмкіндігінше сәйкестендірдім. Сабақта дидактикалық материалдар мен көрнекі құралдарды, техникалық жабдықтарды тиімді пайдаландым.
4.Оқушылар меңгерген білімін, іскерлігін, дағдысын қалыптастыру. Оқушылар сабақтың барлық кезеңдерінде белсенділік пен ұйымшылдық көрсетті. Оқушылар мені тиянақты тыңдады. Оқушылардың сабақта алған білім, білік, дағдылары бойынша алған бағаларына қарап сабақ жақсы өтті деп есептеймін. Сабақ жоспары толық орындалды. Оқушылар
шығармашылықпен, өз беттерімен жұмыс атқара отырып, сабақта тиісті дәрежеде білім алды.
5.Үйге берілетін тапсырманың мөлшері мен қиындығы, көлемі. Оқушыларға үйге тапсырманы сыныпта орындалған жұмыстарына байланысты қайталау, дамыту мақсатында бердім. Онда үй тапсырмасын қалай орындау жолдарын, орындау барысында неге көңіл бөлу керектігін оқушыларға түсіндірдім.
V.Жалпы қорытындылар мен ұсыныстар.
Оқушылардың білім алуға қызығушылығын арттыру жолындағы іс-әрекеттерді нақтылай түсуім қажет.
шағым қалдыра аласыз













