Сабақ: | Астана қаласына саяхат |
Күні: | Мұғалімнің аты-жөні: Даулетова Айман |
Сынып: | Қатысқандар: | Қатыспағандар: |
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары | Күнделікті өмірде қолданылатын таныс сөздердің мағынасын түсіну.Хабарламаны тыңдау және мұғалімнің көмегімен мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру.Берілген тапсырмалардың шартын түсіну және дұрыс орындау. |
Сабақ мақсаттары | Барлық оқушылар орындай алады: Күнделікті өмірде қолданылатын таныс сөздердің мағынасын түсінеді |
| Оқушылардың көпшілігі орындай алады:Хабарламаны тыңдау және мұғалімнің көмегімен мазмұны бойынша сұрақтарға жауап береді, өздігінген топ болып және жұп болып тапсырмаларды орындай алады. Сұрақтар қоя біледі. Уақытты үнемдей алады. |
| Кейбір оқушылар орындай алады:Берілген тапсырмаларды орындайды, жауап жаза біледі, сұрақтар құрай алады. |
Тілдік мақсат | Оқушылар орындай алады: Берілген тапсырмаларға өздігінен толық жауап жазады және мазмұнын түсіндіріп бере алады. |
| Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: Саяхат, ғимарат, «Аялы алақан» композициясы. |
| Сөйлем құруға\ әңгіме жазуға арналған пайдалы тіркестер: Саяхат, ғимарат, «Аялы алақан» композициясы, «Бәйтерек» монументі, сәулетші т\б. |
Бағалау критерийлері: | 1.Мәтіндегі таныс емес сөздерді анықтайды.2.Тыңдалған мәтінді мұғалімнің көмегімен талқылай алады.3. Берілген тапсырмаларды орындайды. |
Дескриптор: | - тыңдаған мәтінге сұрақтар құрастыра алады;- тыңдаған мәтінді қайта айтып немесе мазмұнын жазып бере алады;- сұрақтарға жауап береді;- берілген тапсырмаларды дұрыс орындай алады;- сөз тіркестерін құрайды. |
Жоспар |
|
6 минут | Басы | Сергіту сәті: «Қаңқалар биі» Сабақтың оқу мақсатымен таныстыру.Оқу мақсатына сай табыс критерийлерін құру.Бағалау критерийімен таныстыру:«Сиқырлы қалпақ» әдісімен жұмыс жүргізу.Топқа бөлу, топ басшысын, сарапшыны сайлау. Бағалау парақшаларын тарату.Үнтаспаны тыңдату арқылы сабақтың тақырыбын анықтау. Жасанды поездға мініп Астана қаласына саяхатқа шығу. Астананың көрікті жерлерін таныстыру. «Оқиға картасы»
|
6 минут | Ортасы | Тыңдалым: Үнтаспадан мәтінді тыңдату1 – топ Мәтін бойынша сұрақтар құрастырады2 – топ Мәтіннің мазмұнын жазады3 – топ Сөйлемдерді ретімен қойып мәтінді құрайдыОқылым және айтылым: Мәтінді тізбектеп оқиды, сөз таптарын тауып айтады.
Үш тілділік (сөздікпен жұмыс)қала - город - city саяхат - путешествие-journeyғимарат -здание -buildingсәулетші - архитектор -architect
|
6 минут | Соңы | Қосымша ақпарат.«Пирамида» әдісімен жұмыс:Сөз жазу, ары қарай сөзге сөз қоса отырып өсу сатысымен бес сөзді сөйлем құрау
«Синквейн»әдісімен жұмыс: 1 – топ «Астана», 2 – топ «Бәйтерек», 3 – топ «Саяхат»«Айналмалы бекет» әдісі арқылы қорыту: Бірінші топ екінші топқа, екінші топ үшінші топқа, үшінші топ бірінші топқа кезектесе отырып, өткен тақырыпқа байланысты сұрақтар қояды.
|
2 минут |
| Бағалау: топ басшысы топ мүшелерін бағалайды, сарапшы топты және топ басшысын бағалайды. (бағалау парақшалары беріледі сол бойынша бағаланады)
| Пәнаралық байланыс:орыс тілі |
| Рефлексия:1.Сабақтың оқу мақсаттары қолжетімді болды ма?2.Бүгін оқушылар не үйренді?3.Оқыту ортасы қандай болды?4.Менің бөліп оқытқаным өз мәнінде жүзеге асты ма?5. Мен өз уақытымды тиімді пайдалана алдым ба?6.Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен? | Рефлексия сұрақтарына жауап:Қорытынды бағалау.Алған білімдерін пайыздық көрсеткішпен дәлелдеу
|