Ашық сабақ "Астана "

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ашық сабақ "Астана "

Материал туралы қысқаша түсінік
Күнделікті өмірде қолданылатын таныс сөздердің мағынасын түсіну. Хабарламаны тыңдау және мұғалімнің көмегімен мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру. Берілген тапсырмалардың шартын түсіну және дұрыс орындау.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Сабақ жоспары

Сабақ:

Астана қаласына саяхат

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні: Даулетова Айман

Сынып:

Қатысқандар:

Қатыспағандар:

Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары

Күнделікті өмірде қолданылатын таныс сөздердің мағынасын түсіну.

Хабарламаны тыңдау және мұғалімнің көмегімен мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру.

Берілген тапсырмалардың шартын түсіну және дұрыс орындау.

Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар орындай алады:

Күнделікті өмірде қолданылатын таныс сөздердің мағынасын түсінеді

Оқушылардың көпшілігі орындай алады:

Хабарламаны тыңдау және мұғалімнің көмегімен мазмұны бойынша сұрақтарға жауап береді, өздігінген топ болып және жұп болып тапсырмаларды орындай алады. Сұрақтар қоя біледі. Уақытты үнемдей алады.

Кейбір оқушылар орындай алады:

Берілген тапсырмаларды орындайды, жауап жаза біледі, сұрақтар құрай алады.

Тілдік мақсат

Оқушылар орындай алады: Берілген тапсырмаларға өздігінен толық жауап жазады және мазмұнын түсіндіріп бере алады.

Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: Саяхат, ғимарат, «Аялы алақан» композициясы.

Сөйлем құруға\ әңгіме жазуға арналған пайдалы тіркестер: Саяхат, ғимарат, «Аялы алақан» композициясы, «Бәйтерек» монументі, сәулетші т\б.

Бағалау критерийлері:

1.Мәтіндегі таныс емес сөздерді анықтайды.

2.Тыңдалған мәтінді мұғалімнің көмегімен талқылай алады.

3. Берілген тапсырмаларды орындайды.

Дескриптор:

- тыңдаған мәтінге сұрақтар құрастыра алады;

- тыңдаған мәтінді қайта айтып немесе мазмұнын жазып бере алады;

- сұрақтарға жауап береді;

- берілген тапсырмаларды дұрыс орындай алады;

- сөз тіркестерін құрайды.

Жоспар


6 минут

Басы

Сергіту сәті: «Қаңқалар биі»

Сабақтың оқу мақсатымен таныстыру.

Оқу мақсатына сай табыс критерийлерін құру.

Бағалау критерийімен таныстыру:

«Сиқырлы қалпақ» әдісімен жұмыс жүргізу.

Топқа бөлу, топ басшысын, сарапшыны сайлау. Бағалау парақшаларын тарату.

Үнтаспаны тыңдату арқылы сабақтың тақырыбын анықтау. Жасанды поездға мініп Астана қаласына саяхатқа шығу. Астананың көрікті жерлерін таныстыру.

«Оқиға картасы»

Picture 2 Shape5 Shape3 Shape2 Shape1 Shape4 Picture 2 Picture 2 Picture 3 Picture 2 Picture 4



6 минут

Ортасы

Тыңдалым: Үнтаспадан мәтінді тыңдату

1 – топ Мәтін бойынша сұрақтар құрастырады

2 – топ Мәтіннің мазмұнын жазады

3 – топ Сөйлемдерді ретімен қойып мәтінді құрайды

Оқылым және айтылым:

Мәтінді тізбектеп оқиды, сөз таптарын тауып айтады.

Shape10 Shape9 Shape8 Shape7 Shape6

Shape11 Shape13 Shape12

Зат есім

Сан есім

Сын есім

Shape17 Shape15 Shape16 Shape14


Shape20 Shape19 Shape18


Үш тілділік (сөздікпен жұмыс)

қала - город - city

саяхат - путешествие-journey

ғимарат -здание -building

сәулетші - архитектор -architect


6 минут

Соңы

Қосымша ақпарат.

«Пирамида» әдісімен жұмыс:Сөз жазу, ары қарай сөзге сөз қоса отырып өсу сатысымен бес сөзді сөйлем құрау

Shape23 Shape22 Shape21

3 – топ

2 – топ

1 – топ






«Синквейн»әдісімен жұмыс:

1 – топ «Астана», 2 – топ «Бәйтерек», 3 – топ «Саяхат»

«Айналмалы бекет» әдісі арқылы қорыту: Бірінші топ екінші топқа, екінші топ үшінші топқа, үшінші топ бірінші топқа кезектесе отырып, өткен тақырыпқа байланысты сұрақтар қояды.

Shape24

2 – топ


Shape26 Shape25


Shape28 Shape27

3 – топ

1 – топ


Shape29



2 минут



Бағалау: топ басшысы топ мүшелерін бағалайды, сарапшы топты және топ басшысын бағалайды. (бағалау парақшалары беріледі сол бойынша бағаланады)


Пәнаралық байланыс:

орыс тілі

Рефлексия:

1.Сабақтың оқу мақсаттары қолжетімді болды ма?

2.Бүгін оқушылар не үйренді?

3.Оқыту ортасы қандай болды?

4.Менің бөліп оқытқаным өз мәнінде жүзеге асты ма?

5. Мен өз уақытымды тиімді пайдалана алдым ба?

6.Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен?

Рефлексия сұрақтарына жауап:

Қорытынды бағалау.

Алған білімдерін пайыздық көрсеткішпен дәлелдеу

Shape30

90%


Shape31

60%



Shape33 Shape32

50%

70%


Shape36 Shape34 Shape35

80%

100%

40%




Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
21.12.2017
431
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі