САБАҚ: Қазақ тілі мен
әдебиеті
|
Мектеп: «Абай атындағы №33
орта мектебі»
|
Күні:
Сынып: 5
|
Мұғалімнің аты-жөні: Хурмет
Ахтоты
|
Бөлім: Қоғамдағы жұмыссыздық
мәселесі
Тақырыбы: Ыбырай Алтынсарин «Атымтай
жомарт» әңгімесі
|
Қатысқандар:
|
Қатыспағандар:
|
Осы сабақ арқылы
жүзеге асатын оқу
мақсаттары:
|
5.2.4.1 көркем шығармадан
алған әсерін сипаттап авторға хат, өлең
жазу
|
Бағалау критерийі:
|
көркем шығармадан алған әсерін
сипаттап авторға хат, өлең
жазады
|
Ойлау дағдыларының
деңгейі:
|
Жоғары ойлау
деңгейі
|
Сабақ
мақсаты:
|
Барлық оқушылар
орындай алады:
|
көркем шығармадан алған әсерін
сипаттап авторға хат, өлең
жазады
|
Құндылықтар:
|
Еңбек және шығармашылық,
ынтымақтастық, өмір бойы білім
алу
|
Пәнаралық
байланыс:
|
тарих
|
АҚТ-ны
қолдану:
|
Learning apps платформасы,
аудио және бейнежазбалар
|
Жоспар:
|
Жоспарланған
уақыт
40
мин
|
Мұғалімнің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар:
|
Басы
10
мин
|
Қима қағаздарда жасылған «Атымтай Жомарт
әңгімесіндегі» Жомарттың үш т арқылы топтарға
бөлінеміз.
Жомарт сөзінің мағынасын
ашу
Жомарт
Осы қасиетпен яғни жомарттықпен байланысты Ыбырай
Алтынсаринның
қандай әңгімесін
білеміз?
Алдыңғы білімді еске
түсіру.
1.Үй тапсырмасын
тексеру
Дескриптор
- Суреттерді
қолданады;
- Әңгіме
құрастырады;
-айшықты сөздерді
пайдаланады.
2.Өткен сабақты
қайталау
Дескриптор
- Әңімелердің
үзіндісін дұрыс табады;
- Әңгімені қайталап
еске түсіреді;
|
Оқушылар қима
қағаздарды алып топқа
бөлінеді
Сұраққа жауап
береді
Өткен сабақты қайталап еске
түсіреді.
|
ҚБ «Шапалақ»
әдісі
ҚБ «Бес саусақ»
әдісі
|
Қима қағаздар
5-слайд
https://learningapps.org/watch?v=p7sbqz4ea23
5-слайд
|
Ортасы
8
мин
10
мин
|
Жұптық
жұмыс
2-тапсырма
Атымтай Жомарттық
іс-әрекетін құптаймын/
құптамаймын
«ПТМС-формула»
әдісі
Позиция................
Түсіндіру...............
Мысал...................
Салдар немесе
нәтиже...........
3-тапсырма
.
Сұраққа жауап бере
отырып,аққала жасау үшін досымызға
көмектесейік!
3-тапсырма.
Әңгімеден алған
әсеріңді сипаттай отырып
авторға,
Атымтай Жомартқа хат жаз немесе өлең
құрастыр
Ұсынылатын
тақырыптар:
1. «Атымтайдай
болайық»
2. «Жомарт адам
қандай-ды»
3. «Біз еңбекқор
жастармыз»
|
Дескриптор
- позициясын
ұсынады;
- мысал
келтіреді;
-нәтижесін
көрсетеді.
Жұппен жұмыс
жасайды
Дескриптор
- сұраққа жауап
береді;
- өз ойын еркін
жеткізеді;
Дескриптор
- тапсырманы
орындайды;
-ойын тиянақты
жеткізеді;
-айшықты сөздерді
пайдаланады.
Оқыған хаттарын
оқиды
|
ҚБ «Бағдаршам»
әдісі
ҚБ «Бағдаршам»
әдісі
ҚБ «Шапалақ»
әдісі
|
6-слайд
8-9-слайд
10-11-слайд
|
Соңы:
5
мин
|
«МЕН ҮШІН...»
әдісі арқылы сабақты
қорытындылау
Мен үшін не жеңіл
болды?
Мен үшін не қиын
болды?
Мен үшін не құнды
болды?
Үйге
тапсырма
Эссе
жазу.
«Қазіргі таңда
Атымтай Жомарт секілді адамдар бар
ма?»
|
Сабаққа қорытынды
жасайды
Дескриптор
- тапсырманы
орындайды;
-ойын тиянақты
жеткізеді;
-айшықты сөздерді
пайдаланады
|
ҚБ «Бес саусақ»
әдісі
|
|