Материалдар / Ашық сабақ "Атамтай Жомарт" әңгімесі
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ "Атамтай Жомарт" әңгімесі

Материал туралы қысқаша түсінік
Мектеп мұғалімдеріне
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
01 Сәуір 2024
145
0 рет жүктелген
450 ₸
Бүгін алсаңыз
+23 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +23 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ САБАҚ ЖОСПАРЫ





САБАҚ: Қазақ тілі мен әдебиеті

Мектеп: «Абай атындағы №33 орта мектебі»

Күні:

Сынып: 5

Мұғалімнің аты-жөні: Хурмет Ахтоты

Бөлім: Қоғамдағы жұмыссыздық мәселесі

Тақырыбы: Ыбырай Алтынсарин «Атымтай жомарт» әңгімесі

Қатысқандар:

Қатыспағандар:

Осы сабақ арқылы

жүзеге асатын оқу мақсаттары:


5.2.4.1 көркем шығармадан алған әсерін сипаттап авторға хат, өлең жазу


Бағалау критерийі:


көркем шығармадан алған әсерін сипаттап авторға хат, өлең жазады


Ойлау дағдыларының деңгейі:

Жоғары ойлау деңгейі


Сабақ мақсаты:

Барлық оқушылар орындай алады:

көркем шығармадан алған әсерін сипаттап авторға хат, өлең жазады


Құндылықтар:

Еңбек және шығармашылық, ынтымақтастық, өмір бойы білім алу

Пәнаралық байланыс:

тарих

АҚТ-ны қолдану:

Learning apps платформасы, аудио және бейнежазбалар

Жоспар:


Жоспарланған уақыт

40 мин

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар:

Басы



10 мин

Қима қағаздарда жасылған «Атымтай Жомарт әңгімесіндегі» Жомарттың үш т арқылы топтарға бөлінеміз.


Жомарт сөзінің мағынасын ашу

Прямая со стрелкой 1 Прямая со стрелкой 2

Овал 1

Жомарт




Прямая со стрелкой 3 Прямая со стрелкой 4



Осы қасиетпен яғни жомарттықпен байланысты Ыбырай Алтынсаринның

қандай әңгімесін білеміз?


Алдыңғы білімді еске түсіру.

1.Үй тапсырмасын тексеру

Дескриптор

- Суреттерді қолданады;

- Әңгіме құрастырады;

-айшықты сөздерді пайдаланады.

2.Өткен сабақты қайталау

Дескриптор

- Әңімелердің үзіндісін дұрыс табады;

- Әңгімені қайталап еске түсіреді;


Оқушылар қима қағаздарды алып топқа бөлінеді









Сұраққа жауап береді










Өткен сабақты қайталап еске түсіреді.







ҚБ «Шапалақ» әдісі













ҚБ «Бес саусақ» әдісі




Қима қағаздар






5-слайд


https://learningapps.org/watch?v=p7sbqz4ea23





5-слайд

Ортасы






8 мин












10 мин








Жұптық жұмыс

2-тапсырма

Атымтай Жомарттық іс-әрекетін құптаймын/ құптамаймын

«ПТМС-формула» әдісі

Позиция................

Түсіндіру...............

Мысал...................

Салдар немесе нәтиже...........

3-тапсырма .

Сұраққа жауап бере отырып,аққала жасау үшін досымызға көмектесейік!



3-тапсырма.


Әңгімеден алған әсеріңді сипаттай отырып авторға,

Атымтай Жомартқа хат жаз немесе өлең құрастыр

Ұсынылатын тақырыптар:

1. «Атымтайдай болайық»

2. «Жомарт адам қандай-ды»

3. «Біз еңбекқор жастармыз»


Дескриптор

- позициясын ұсынады;

- мысал келтіреді;

-нәтижесін көрсетеді.

Жұппен жұмыс жасайды



Дескриптор

- сұраққа жауап береді;

- өз ойын еркін жеткізеді;



Дескриптор

- тапсырманы орындайды;

-ойын тиянақты жеткізеді;

-айшықты сөздерді пайдаланады.

Оқыған хаттарын оқиды

ҚБ «Бағдаршам» әдісі









ҚБ «Бағдаршам» әдісі







ҚБ «Шапалақ» әдісі




6-слайд












8-9-слайд









10-11-слайд








Соңы:




5 мин











«МЕН ҮШІН...» әдісі арқылы сабақты қорытындылау


Мен үшін не жеңіл болды?

Мен үшін не қиын болды?

Мен үшін не құнды болды?


Үйге тапсырма

Эссе жазу.

«Қазіргі таңда Атымтай Жомарт секілді адамдар бар ма?»



Сабаққа қорытынды жасайды




Дескриптор

- тапсырманы орындайды;

-ойын тиянақты жеткізеді;

-айшықты сөздерді пайдаланады



ҚБ «Бес саусақ» әдісі












Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!