Материалдар / Ашық сабақ "Атымтай Жомарт" 10 сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ "Атымтай Жомарт" 10 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Қазақ әдебиетіі пәні мұғалімдеріне арналған
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Желтоқсан 2017
836
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Күні: 05.12.2017

Пәні: Қазақ әдебиеті

Мұғалім: Балдахова А.А.

Сынып: 10

Тақырыбы:

Ы.Алтынсариннің «Атымтай жомарт», «Мейірімді бала» әңгімелері

Мақсаты:

Әңгімелеріне тоқтала отырып, әңгіменің идеялық мазмұнын талдау, пікірін тыңдау, қорытынды жасау.

Күтілетін нәтиже:

А) Ы.Алтынсариннің әңгімелері туралы мағлұмат алады;

В) Әңгімелерін талдайды;

С) Белсенділік танытады;

САБАҚТЫҢ БАРЫСЫ:

Сабақ кезеңдері

Тапсырмалар – Мұғалім әрекеті

Оқушы әрекеті

Кіріспе

2 мин.

«Гүлмен тілек» әдісі арқылы тілек айта отырып, мақал-мәтелдер бойынша екі топқа бөлінеді.

Сәлемдеседі, топтасады.

Тұсау кесер

5 мин.

1 топ: Ы.Алтынсариннің «Сөз басы» өлеңін тізбектеп, жатқа айтады.

2 топ: Ыбырай мен Шоқанның ағартушылық көзқарастарын, әдебиетке қосқан үлестерін салыстырып, Венн диаграммасы арқылы көрсету.

DrawObject2 DrawObject1




Топ болып жұмыстанады.

Негізгі бөлім.

2 мин.





Мәтінмен танысу

3 мин.


Топтарға таныстыру

5 мин.





Дәптермен жұмыс.

5 мин. Тексеру

3 мин.

  • Жаңа тақырып туралы мәлімет алмастан бұрын «Дейін, кейін» парағы толтырылады.


Дейін

Кейін






  • Ы.Алтынсариннің әңгімелері туралы ведио-ролик көреді.

  • «Біреуі-үйде, үшеуі-қонақта» әдісі арқылы «Атымтай жомарт» пен «Мейірімді бала» әңгімелерін талдау, талқылау.

  • «Микс жаттығуы» шығармашылық жұмыс.

1 топ: «Атымтай жомарт» әңгімесіне сахыналық көрініс.

2 топ: «Ана туралы жыр» әнін топпен біріге отрып орындау.


Атымтай жомарт образы туралы пікірлеріңді «Төрт сөйлем» тәсілі арқылы білдіріңіздер.

Пікір: Әңгіме кейіпкері туралы өзіндік пікірлеріңді бір сөйлеммен жазу.

Дәлел: Пікірлеріңді бір сөйлеммен дәлелдеу.

Мысал: Пікірлеріңді өмірмен байланыстырып, мысал келтіріңдер.

Қорытынды: Әңгіме кейіпкері туралы қорытынды шығару.

Топпен жұмыстанады.








Мәтінмен өз бетімен танысады, топта талқылайды, баяндайды.





Тапсырманы дәптерге жеке орындайды.

Қорытынды

5 мин.









Кері байланыс

5 мин.

«Үш түрлі күнделік» әдісі арқылы сабақты қорытындылау.


Мәтінге байланысты ой салар дәйексөз келтіру

Жеке түсінік беру: осы дәйексөзді жазуға не мәжбүр етті? Қандай ой тудырды?

Осыған байланысты қандай сұрақ туды?






  • Оқушылардың сабақтағы іс-әәрекеттерінен кері байланыс алу мақсатында оқушыларға парақшалар үйлестіреді.


Сұрақтар

Оқушының жауаптары

Сабақ саған ұнады ма?


Бүгінгі тақырыптың Сен үшін қандай маңызы бар деп ойлайсың?


Бүгінгі үйренгенің ...


Осы тақырып бойынша тағы не білгің келеді?



Ойын жинақтайды, білімін бекітеді.







Сабақтағы жұмыстарын көңіл-күйлері туралы бағалау жасайды.

Үйге тапсырма

2 мин.



Бағалау.

1 мин.


  • Ы.Алтынсариннің әңгімелерімен танысу.

  • «Мейірімділіктің бастауы жомарттық» тақырыбында эссе жазу.



Күнделіктеріне жазып алады.


Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!