Қысқа мерзімді жоспар
|
Пән: Әдебиеттік оқу
Бөлім: Атақты тұлғалар
Сынып: 3А |
Мектеп: №55
Мұғалімнің аты-жөні: Г.Т Муталиева
Қатысқандар саны:13
Қатыспағандар саны: 0 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ тақырыбы |
Оян, қазақ! Асқар Дулатов «Аяулы Жақаң» |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Оқу мақсаттары |
3.2.6.1 кейіпкердің портретін сипаттау, оның іс-әрекеті, мінез-құлқының өзгеру себептерін мәтіннен тауып, бағалау; 3.2.7.1 мұғалімнің көмегімен шығармадағы әдеби көркемдегіш құралдарды (теңеу, эпитет, кейіптеу) табу. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ мақсаттары |
Барлық: шығарманы түсініп оқиды, мазмұнын айтады, Көптеген оқушылар: кейіпкерге мінездеме береді, мәтін мазмұны бойынша сұрақтарға жауап береді; әдеби көркемдегіш құралдарды табады. Кейбір оқушылар: мәтіндегі көркем сөздерді анықтайды, кейіпкердің мінез-құлқының өзгеру себебін анықтайды, іс-әрекеті туралы ойын айтады; |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау критерийлері |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Тірек сөздер |
Оқушылар: Мәтінді түсініп оқиды. Оқығаны бойынша сұрақтарға жауап бере алады. Пәнге қатысты лексика мен терминология: Молдадан оқу, қағаз-қалам, Дәнеш, жинақы, қайраткер, автор, кейіпкер. Диалог құруға /жазылымға қажетті сөздер топтамасы: Берілген шығарма естелікке жатады, өйткені ... |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Құндылықтарды дарыту |
Бұл сабақ академиялық өмір бойы білім алуға ынталандырады, еңбек пен шығармашылық және топта жұмыс істеу, жауапкершілік және көшбасшылық құндылықтарын дамытуға бағыталған. Ашықтыққа, өмір бойы білім алуды, ұқыптылықты насихаттау. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Пәнаралық байланыстар |
Кейіпкердің өмірін баяндай алуы барысында дүниетану пәнімен байланыс пайда болады. Ы Алтынсарин портретін сипаттап жаза алуы қазақ тілі пәнімен байланыс пайда болды. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
АКТ қолдану дағдылары |
Интербелсенді тақта |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Алдыңғы білімді игерулері |
Оқушылар атақты тұлғалар туралы біледі. Бар білімді белсенді ету оқушылар суреттерді пайдаланып, оларды сәйкестендіру жұмыстар арқылы жүзеге асырылады. Кейіпкердің іс-әрекеті туралы ойын айтады, кейіпкерге мінездеме береді. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ барысы |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет
|
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы 0-3 минут |
Ойын. Үшбұрыш Әр қатарға 2 сұрақтан беріледі.Оқушылар топтасып сұрақтарды оқып алады. Бұрыштарда тұрған жауаптарын 1минутта тауып әкеліп сәйкестендіреді. Чупа чупс арқылы бағалау Бейнебаян шөжелерім Сұрақ-жауап
Балалар тауық балапанын қалай еркелетті? Ал сендерді аналарын қалай еркелетеді? Жарайсыңдар.Тақтадан мына бірнеше тақырыптар берілген.Қай тақырыпта анасы баласын мәпелеп еркелетіп өіргені туралы айтылған екен? Неге олай ойлайсыңдар? Олай болса бүгінгі тақырыбымыз қандай екен?
Аяулы Жақаң Балалар тақтада кімдерді көріп тұрмыз? Бұларды бір сөзбен қалай атаймыз ? Бағалау Басбармақ |
Сөздер жазылған парақша, интербелсенді тақта, қосымша 1 Слайд 1,2,3
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы 4-9 минут
10-18 минут
19-25 минут
|
Хат Балалар мұғалімдерден сендерге хат келіпті. Осы хатта тапсырма бар екен.Соңы орындайық.
Сөздер банкісі әдісі.
1. Мәтінді түсініп оқу 2. 3 оқушы оқиды Негізгі сөздерді келесі банкіге салып автор туралы әңгәмелеп айтады. Бағалау сыйлықтармен
3 тапсырма Ауызша
Берілген шығарма естелікке жатады. Өйткені.....
Мәтінмен жұмыс Оқушылар мәтіннен М Дулатов туралы мәлімет табады. Тұлғаны таны әдісі Денесі - тығыршықтай жұмыр Бойы - аласалау Киімі-таза,жинақы
Қимылы - шапшаң Ерекшелігі - ізденімпаз
Қб бағалау.Сыйлықтар беру.
Балалар міне сендер кейіпкерді сипаттау арқылы оның портретін шығардыңдар.Мұны біздер кейіпкер портреті деп атаймыз екен.
Дәптермен жұмыс ҚБ бағалау тапсырма Балалар енді дәптерге өз достарыңыздың портретін жазайық.
Дескриптор Кейіпкер портретін құрастыра алады
Кір жаятын жіп әдісі
\
Әр топқа 1 тапсырмадан 3 рет беремін. Әр жұп шашыраған сөздердің 1 сөзін жазып келесі жұпқа беру керек. Сөйлем құрап шығарып соңғы жұп кір жаятын жіпке іледі. Басбармақ арқылы бағалау. Құрастырған сөулемдерді әр оқушыға оқыту. Соңғы сөйлемін барлық оқушы хормен айтады.
Кері байланыс
Білім теңізіне кеме жібереміз.
Тақырыпты жақсы меңгердім деген тұлғалар кемелерін теңізге орналастырады, өзіне сенімсіздер жағаның шетінде қалады
|
https://www.youtube.com/watch?v=kocc7M5sV_w слайд 4
интербелсенді тақта,плакат, маркер, Міржақып суреті, қосымша 2
Слайд 5
Оқулықтың 63-65-беттері, интербелсенді тақта, түсті қарындаш, түсіндірме сөздік.
Слайд 6
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Саралау
Төмендегі саралау тапсырмаларын сынып оқушыларының қажеттілігіне қарай мұғалім өз өзертіп отыруы қажет.
|
Бағалау |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
2,3,4 тапсырма – «Тапсырма бойынша саралау» негізінде «Төңкерілген пирамида», «Семанткалық карта», «ДЖИГСО» әдістер арқылы тапсырмалары орындалады. Тапсырманы орындау барысында әр оқушының ойлау деңгейінің әртүрлі болатындығын ескере отырып, әр оқушыға өз мүмкіндігі бойынша қолдау беріледі. «Уақыт арқылы саралау» негізінде «Миға шабуыл» әдісі арқылы тапсырма орындалады. Бұл тапсырма кезінде пікірлерді дәлелдеуде мұғалімнің көмегін қажет ететін оқушыларға қолдау беріледі. |
Дескриптор:
|
Демалыс кезіндегі қауіпсіздікті сақтау, өз заттарына ұқыптылықпен қарау.
ЖИ арқылы жасау
ЖИ арқылы жасау
Бөлісу 1 - айлық Материал тарифі-96% жеңілдік 00 05 00 ҚМЖ
Ашық сабақ
Тәрбие сағаты
Презентация
БЖБ, ТЖБ тесттер
Көрнекіліктер
Балабақшаға арнарлған құжаттар
Мақала, Эссе
Дидактикалық ойындар
және тағы басқа 400 000 материал
Барлық 400 000 материалдарды шексіз жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз 1 990 ₸ 49 000₸ 1 айға қосылу Материалға шағымдану Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз Жариялаған: Муталиева Гүлдана ТаупихқызыШағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз Ашық сабақ Аяулы Жақаң
Тақырып бойынша 11 материал табылды
Ашық сабақ Аяулы ЖақаңМатериал туралы қысқаша түсінік
Материал іс тәжірибемді тарату мақсатында керек.
Материалдың қысқаша нұсқасы Қысқа мерзімді жоспар
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||














