Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қысқа мерзімді жоспар


    Пән: Әдебиеттік оқу


    Бөлім: Атақты тұлғалар



    Сынып: 3А

    Мектеп: №55


    Мұғалімнің аты-жөні: Г.Т Муталиева


    Қатысқандар саны:13


    Қатыспағандар саны: 0

    Сабақ тақырыбы

    Оян, қазақ!

    Асқар Дулатов «Аяулы Жақаң»

    Оқу мақсаттары

    3.2.6.1 кейіпкердің портретін сипаттау, оның іс-әрекеті, мінез-құлқының өзгеру себептерін мәтіннен тауып, бағалау;

    3.2.7.1 мұғалімнің көмегімен шығармадағы әдеби көркемдегіш құралдарды (теңеу, эпитет, кейіптеу) табу.

    Сабақ мақсаттары

    Барлық: шығарманы түсініп оқиды, мазмұнын айтады,

    Көптеген оқушылар: кейіпкерге мінездеме береді, мәтін мазмұны бойынша сұрақтарға жауап береді; әдеби көркемдегіш құралдарды табады.

    Кейбір оқушылар: мәтіндегі көркем сөздерді анықтайды, кейіпкердің мінез-құлқының өзгеру себебін анықтайды, іс-әрекеті туралы ойын айтады;

    Бағалау критерийлері

    • мәтінді түсініп оқиды;

    • мәтін мазмұны бойынша сұрақтарға жауап береді;

    • мәтіннен көркем сөздерді теріп жазады;

    • кейіпкердің мінез-құлқының өзгеру себебін анықтайды;

    • кейіпкердің іс-әрекеті туралы ойын айтады;

    • кейіпкерге мінездеме береді.


    Тірек сөздер

    Оқушылар:

    Мәтінді түсініп оқиды. Оқығаны бойынша сұрақтарға жауап бере алады.

    Пәнге қатысты лексика мен терминология:

    Молдадан оқу, қағаз-қалам, Дәнеш, жинақы, қайраткер, автор, кейіпкер.

    Диалог құруға /жазылымға қажетті сөздер топтамасы:

    Берілген шығарма естелікке жатады, өйткені ...

    Құндылықтарды дарыту

    Бұл сабақ академиялық өмір бойы білім алуға ынталандырады, еңбек пен шығармашылық және топта жұмыс істеу, жауапкершілік және көшбасшылық құндылықтарын дамытуға бағыталған. Ашықтыққа, өмір бойы білім алуды, ұқыптылықты насихаттау.

    Пәнаралық байланыстар

    Кейіпкердің өмірін баяндай алуы барысында дүниетану пәнімен байланыс пайда болады. Ы Алтынсарин портретін сипаттап жаза алуы қазақ тілі пәнімен байланыс пайда болды.

    АКТ қолдану дағдылары

    Интербелсенді тақта

    Алдыңғы білімді игерулері

    Оқушылар атақты тұлғалар туралы біледі. Бар білімді белсенді ету оқушылар суреттерді пайдаланып, оларды сәйкестендіру жұмыстар арқылы жүзеге асырылады. Кейіпкердің іс-әрекеті туралы ойын айтады, кейіпкерге мінездеме береді.

    Сабақ барысы

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет


    Ресурстар

    Сабақтың басы

    0-3 минут


    Ойын. Үшбұрыш

    Әр қатарға 2 сұрақтан беріледі.Оқушылар топтасып сұрақтарды оқып алады. Бұрыштарда тұрған жауаптарын 1минутта тауып әкеліп сәйкестендіреді.

    Чупа чупс арқылы бағалау

    Бейнебаян шөжелерім

    Сұрақ-жауап


    Балалар тауық балапанын қалай еркелетті?

    Ал сендерді аналарын қалай еркелетеді?

    Жарайсыңдар.Тақтадан мына бірнеше тақырыптар берілген.Қай тақырыпта анасы баласын мәпелеп еркелетіп өіргені туралы айтылған екен? Неге олай ойлайсыңдар? Олай болса бүгінгі тақырыбымыз қандай екен?


    Аяулы Жақаң

    Балалар тақтада кімдерді көріп тұрмыз?

    Бұларды бір сөзбен қалай атаймыз ?

    Бағалау

    Басбармақ


    Сөздер жазылған парақша, интербелсенді тақта, қосымша 1

    Слайд 1,2,3








    Сабақтың ортасы

    4-9 минут




















    10-18 минут


















    19-25 минут



























    Хат

    Балалар мұғалімдерден сендерге хат келіпті.

    Осы хатта тапсырма бар екен.Соңы орындайық.

    Сөздер банкісі әдісі.


    1. Мәтінді түсініп оқу

    2. 3 оқушы оқиды

    Негізгі сөздерді келесі банкіге салып автор туралы әңгәмелеп айтады.

    Бағалау сыйлықтармен



    3 тапсырма Ауызша


    Берілген шығарма естелікке жатады. Өйткені.....


    Мәтінмен жұмыс

    Оқушылар мәтіннен М Дулатов туралы мәлімет табады.

    Тұлғаны таны әдісі

    Денесі - тығыршықтай жұмыр

    Бойы - аласалау

    Киімі-таза,жинақы


    Қимылы - шапшаң

    Ерекшелігі - ізденімпаз


    Қб бағалау.Сыйлықтар беру.


    Балалар міне сендер кейіпкерді сипаттау арқылы оның портретін шығардыңдар.Мұны біздер кейіпкер портреті деп атаймыз екен.


    Дәптермен жұмыс

    ҚБ бағалау тапсырма

    Балалар енді дәптерге өз достарыңыздың портретін

    жазайық.


    Дескриптор

    Кейіпкер портретін құрастыра алады


    Кір жаятын жіп әдісі


    \



    Әр топқа 1 тапсырмадан 3 рет беремін. Әр жұп шашыраған сөздердің 1 сөзін жазып келесі жұпқа беру керек. Сөйлем құрап шығарып соңғы жұп кір жаятын жіпке іледі.

    Басбармақ арқылы бағалау.

    Құрастырған сөулемдерді әр оқушыға оқыту.

    Соңғы сөйлемін барлық оқушы хормен айтады.




    Кері байланыс


    Білім теңізіне кеме жібереміз.


    Тақырыпты жақсы меңгердім деген тұлғалар кемелерін теңізге орналастырады, өзіне сенімсіздер жағаның шетінде қалады





















    https://www.youtube.com/watch?v=kocc7M5sV_w слайд 4





    интербелсенді тақта,плакат, маркер, Міржақып суреті, қосымша 2




    Слайд 5


    Оқулықтың 63-65-беттері, интербелсенді тақта, түсті қарындаш, түсіндірме сөздік.









    Слайд 6










    Саралау


    Төмендегі саралау тапсырмаларын сынып оқушыларының қажеттілігіне қарай мұғалім өз өзертіп отыруы қажет.


    Бағалау

    Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы

    2,3,4 тапсырма – «Тапсырма бойынша саралау» негізінде «Төңкерілген пирамида», «Семанткалық карта», «ДЖИГСО» әдістер арқылы тапсырмалары орындалады. Тапсырманы орындау барысында әр оқушының ойлау деңгейінің әртүрлі болатындығын ескере отырып, әр оқушыға өз мүмкіндігі бойынша қолдау беріледі.

    «Уақыт арқылы саралау» негізінде «Миға шабуыл» әдісі арқылы тапсырма орындалады. Бұл тапсырма кезінде пікірлерді дәлелдеуде мұғалімнің көмегін қажет ететін оқушыларға қолдау беріледі.




    Дескриптор:


    • мәтінді түсініп оқиды;

    • мәтін мазмұны бойынша сұрақтарға жауап береді;

    • кейіпкердің мінез-құлқының өзгеру себебін анықтайды;

    • кейіпкердің іс-әрекеті туралы ойын айтады;

    • кейіпкерге мінездеме береді.

    Демалыс кезіндегі қауіпсіздікті сақтау, өз заттарына ұқыптылықпен қарау.

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Муталиева Гүлдана Таупихқызы
    24 Наурыз 2021
    646
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Ашық сабақ Аяулы Жақаң

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Ашық сабақ Аяулы Жақаң

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Материал іс тәжірибемді тарату мақсатында керек.
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қысқа мерзімді жоспар


    Пән: Әдебиеттік оқу


    Бөлім: Атақты тұлғалар



    Сынып: 3А

    Мектеп: №55


    Мұғалімнің аты-жөні: Г.Т Муталиева


    Қатысқандар саны:13


    Қатыспағандар саны: 0

    Сабақ тақырыбы

    Оян, қазақ!

    Асқар Дулатов «Аяулы Жақаң»

    Оқу мақсаттары

    3.2.6.1 кейіпкердің портретін сипаттау, оның іс-әрекеті, мінез-құлқының өзгеру себептерін мәтіннен тауып, бағалау;

    3.2.7.1 мұғалімнің көмегімен шығармадағы әдеби көркемдегіш құралдарды (теңеу, эпитет, кейіптеу) табу.

    Сабақ мақсаттары

    Барлық: шығарманы түсініп оқиды, мазмұнын айтады,

    Көптеген оқушылар: кейіпкерге мінездеме береді, мәтін мазмұны бойынша сұрақтарға жауап береді; әдеби көркемдегіш құралдарды табады.

    Кейбір оқушылар: мәтіндегі көркем сөздерді анықтайды, кейіпкердің мінез-құлқының өзгеру себебін анықтайды, іс-әрекеті туралы ойын айтады;

    Бағалау критерийлері

    • мәтінді түсініп оқиды;

    • мәтін мазмұны бойынша сұрақтарға жауап береді;

    • мәтіннен көркем сөздерді теріп жазады;

    • кейіпкердің мінез-құлқының өзгеру себебін анықтайды;

    • кейіпкердің іс-әрекеті туралы ойын айтады;

    • кейіпкерге мінездеме береді.


    Тірек сөздер

    Оқушылар:

    Мәтінді түсініп оқиды. Оқығаны бойынша сұрақтарға жауап бере алады.

    Пәнге қатысты лексика мен терминология:

    Молдадан оқу, қағаз-қалам, Дәнеш, жинақы, қайраткер, автор, кейіпкер.

    Диалог құруға /жазылымға қажетті сөздер топтамасы:

    Берілген шығарма естелікке жатады, өйткені ...

    Құндылықтарды дарыту

    Бұл сабақ академиялық өмір бойы білім алуға ынталандырады, еңбек пен шығармашылық және топта жұмыс істеу, жауапкершілік және көшбасшылық құндылықтарын дамытуға бағыталған. Ашықтыққа, өмір бойы білім алуды, ұқыптылықты насихаттау.

    Пәнаралық байланыстар

    Кейіпкердің өмірін баяндай алуы барысында дүниетану пәнімен байланыс пайда болады. Ы Алтынсарин портретін сипаттап жаза алуы қазақ тілі пәнімен байланыс пайда болды.

    АКТ қолдану дағдылары

    Интербелсенді тақта

    Алдыңғы білімді игерулері

    Оқушылар атақты тұлғалар туралы біледі. Бар білімді белсенді ету оқушылар суреттерді пайдаланып, оларды сәйкестендіру жұмыстар арқылы жүзеге асырылады. Кейіпкердің іс-әрекеті туралы ойын айтады, кейіпкерге мінездеме береді.

    Сабақ барысы

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет


    Ресурстар

    Сабақтың басы

    0-3 минут


    Ойын. Үшбұрыш

    Әр қатарға 2 сұрақтан беріледі.Оқушылар топтасып сұрақтарды оқып алады. Бұрыштарда тұрған жауаптарын 1минутта тауып әкеліп сәйкестендіреді.

    Чупа чупс арқылы бағалау

    Бейнебаян шөжелерім

    Сұрақ-жауап


    Балалар тауық балапанын қалай еркелетті?

    Ал сендерді аналарын қалай еркелетеді?

    Жарайсыңдар.Тақтадан мына бірнеше тақырыптар берілген.Қай тақырыпта анасы баласын мәпелеп еркелетіп өіргені туралы айтылған екен? Неге олай ойлайсыңдар? Олай болса бүгінгі тақырыбымыз қандай екен?


    Аяулы Жақаң

    Балалар тақтада кімдерді көріп тұрмыз?

    Бұларды бір сөзбен қалай атаймыз ?

    Бағалау

    Басбармақ


    Сөздер жазылған парақша, интербелсенді тақта, қосымша 1

    Слайд 1,2,3








    Сабақтың ортасы

    4-9 минут




















    10-18 минут


















    19-25 минут



























    Хат

    Балалар мұғалімдерден сендерге хат келіпті.

    Осы хатта тапсырма бар екен.Соңы орындайық.

    Сөздер банкісі әдісі.


    1. Мәтінді түсініп оқу

    2. 3 оқушы оқиды

    Негізгі сөздерді келесі банкіге салып автор туралы әңгәмелеп айтады.

    Бағалау сыйлықтармен



    3 тапсырма Ауызша


    Берілген шығарма естелікке жатады. Өйткені.....


    Мәтінмен жұмыс

    Оқушылар мәтіннен М Дулатов туралы мәлімет табады.

    Тұлғаны таны әдісі

    Денесі - тығыршықтай жұмыр

    Бойы - аласалау

    Киімі-таза,жинақы


    Қимылы - шапшаң

    Ерекшелігі - ізденімпаз


    Қб бағалау.Сыйлықтар беру.


    Балалар міне сендер кейіпкерді сипаттау арқылы оның портретін шығардыңдар.Мұны біздер кейіпкер портреті деп атаймыз екен.


    Дәптермен жұмыс

    ҚБ бағалау тапсырма

    Балалар енді дәптерге өз достарыңыздың портретін

    жазайық.


    Дескриптор

    Кейіпкер портретін құрастыра алады


    Кір жаятын жіп әдісі


    \



    Әр топқа 1 тапсырмадан 3 рет беремін. Әр жұп шашыраған сөздердің 1 сөзін жазып келесі жұпқа беру керек. Сөйлем құрап шығарып соңғы жұп кір жаятын жіпке іледі.

    Басбармақ арқылы бағалау.

    Құрастырған сөулемдерді әр оқушыға оқыту.

    Соңғы сөйлемін барлық оқушы хормен айтады.




    Кері байланыс


    Білім теңізіне кеме жібереміз.


    Тақырыпты жақсы меңгердім деген тұлғалар кемелерін теңізге орналастырады, өзіне сенімсіздер жағаның шетінде қалады





















    https://www.youtube.com/watch?v=kocc7M5sV_w слайд 4





    интербелсенді тақта,плакат, маркер, Міржақып суреті, қосымша 2




    Слайд 5


    Оқулықтың 63-65-беттері, интербелсенді тақта, түсті қарындаш, түсіндірме сөздік.









    Слайд 6










    Саралау


    Төмендегі саралау тапсырмаларын сынып оқушыларының қажеттілігіне қарай мұғалім өз өзертіп отыруы қажет.


    Бағалау

    Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы

    2,3,4 тапсырма – «Тапсырма бойынша саралау» негізінде «Төңкерілген пирамида», «Семанткалық карта», «ДЖИГСО» әдістер арқылы тапсырмалары орындалады. Тапсырманы орындау барысында әр оқушының ойлау деңгейінің әртүрлі болатындығын ескере отырып, әр оқушыға өз мүмкіндігі бойынша қолдау беріледі.

    «Уақыт арқылы саралау» негізінде «Миға шабуыл» әдісі арқылы тапсырма орындалады. Бұл тапсырма кезінде пікірлерді дәлелдеуде мұғалімнің көмегін қажет ететін оқушыларға қолдау беріледі.




    Дескриптор:


    • мәтінді түсініп оқиды;

    • мәтін мазмұны бойынша сұрақтарға жауап береді;

    • кейіпкердің мінез-құлқының өзгеру себебін анықтайды;

    • кейіпкердің іс-әрекеті туралы ойын айтады;

    • кейіпкерге мінездеме береді.

    Демалыс кезіндегі қауіпсіздікті сақтау, өз заттарына ұқыптылықпен қарау.

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    doc
    Қазақ әдебиеті Семинарлар 3 сынып
    24.03.2021
    646
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Муталиева Гүлдана Таупихқызы
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации