Басы 1
мин
1
мин
3
мин
5
мин
5
мин
|
Треннинг: «Көңіл-күйімізді
жаттықтыру».
Топқа бөлу:
«Асық» әдісі.
Үй
жұмысы: Болат Бопайұлының өмірі мен
шығармашылығына байланысты мәліметті айтып
береді. «Тұлғаны танып
біл» әдісі.
1-тапсырма: Түрлі
жанрдағы көркем мәтіндерді түсініп оқу.
Мәтіндер ішінен көңіл-күйді білдіретін ұлттық сөз әдебі мен сөйлеу
этикеті формаларын анықтау. (Scanning)
әдісі. (жұптық
жұмыс)
Б.О:
түрлі жанрдағы мәтіндер ішінен
ұлттық сөз әдебі мен сөйлеу этикеті формаларын
түсіну;
Б.Б: көңіл-күй білдіретін ұлттық
сөз әдебі мен сөйлеу этикеті формаларын
анықтау;
К.О: көңіл-күй білдіретін ұлттық
сөз әдебі мен сөйлеу этикетінің білетін формаларын
сипаттау;
Қ.Б: «Серпілген
сауал » әдісі(өзара
бағалау).
2-
тапсырма: Көңіл-күйді білдіретін ұлттық
сөз әдебі мен сөйлеу этикеті формаларының мағынасын
түсіндіру. «Баяндама» әдісі.(топтық
жұмыс)
І
зерек
топ:
«Құйма құлақ ұғымтал бол» тіркесінің мағынасын ашу. «Дара
диаграмма» әдісі.
алғыр
білімдар
тілалғыш
Құйма құлақ ұғымтал
бол
|
сілтеме:doc.nlrk.kz/result/ebook_312/indexhtml,
Алматы: Бастау, 2005ж., 11-13 б.,
20-21б.
мәтіндер

ватман,
маркерлер,
қима
суреттер
|
10
мин
10
мин
|
ІІ топ:
«Босаға құтты болсын,үйіңе
Қыдыр қонсын»
сөз әдебінің маңыздылығын
көрсету.«Постер» әдісі.
Б.О:
қарапайым сөздері мен сөз
тіркестерін атау, ойларын талқылап, постерге
түсіру;
Б.Б: мағынасын ашу,
мақал-мәтелдерді, тұрақты тіркестерді, нақыл сөздерді қолданып,
ойды постерге түсіру;
К.О: маңыздылығын түсіндіру,
әңгімелеу және постерге
түсіру;
Қ.Б:
«Сыныптастарды бағалау» әдісі. (өзара
бағалау)
3-
тапсырма: Мәтіндегі көңіл-күйді
білдіретін ұлттық сөз әдебі мен сөйлеу этикеті формаларын
құрылымдарына қарай ажырату.«Семантикалық карта»
стратегиясы. (жеке
жұмыс)
Мысалдар
|
Сәлемдесу
|
Тілек
білдіру
|
Қаратпа
сөздер
|
Құттықтау
|
Ассалаумағалейкум!
|
|
|
|
|
Ұлыс күн оң
болсын,
Ақ мол
болсын
|
|
|
|
|
Үйдің ырыздығы, құты табақта
тұрсын, басқаға кетпесін
|
|
|
|
|
О,Ата Түркі
қазағым
|
|
|
|
|
Армысың, қайырымды күн
Ана!
|
|
|
|
|
Ай көрдік, аман көрдік, айдан
аман, жылдан есен өттік
|
|
|
|
|
Ұят болады, обал
болады
|
|
|
|
|
Б.О:
ұлттық сөз әдебі мен сөйлеу
этикеті білетін формалары бойынша үстіртін білімдерін
көрсету;
Б.Б: ұлттық сөз әдебі мен сөйлеу
этикеті формаларын құрылымдарына қарай
ажырату;
К.О: ұлттық сөз әдебі мен сөйлеу
этикеті формаларының құрылымдарын жан-жақты
зерттеу;
Қ.Б:
«Бір сөйлеммен
түйіндеу»
әдісі. (өзара
бағалау)
Ойлау
деңгейлері
|
Бағалау
критерийлері
|
Дескрипторлар
|
Түсіну
|
Көңіл – күйді
білдіретін ұлттық сөз әдебі мен сөйлеу
этикеті формаларын біледі
|
-
түрлі жанрдағы мәтіндермен
танысады, ақпаратты түсінеді
-
түйінді сөздерді, негізгі
ұғымдарды есінде сақтайды
-
ұлттық сөз әдебі мен сөйлеу
этикеті формаларын біледі,
анықтайды,сипаттайды
-
мысал
келтіреді
|
Қолдану
|
Көңіл – күйді
білдіретін ұлттық сөз әдебі мен сөйлеу
этикеті формаларының құрылымдарын
қолданады
|
-
ұлттық сөз әдебі мен сөйлеу
этикеті формаларының мағынасын ашады, құрылымдарына қарай
ажыратады, мақал-мәтелдері мен тұрақты тіркестерді қолданады,
түсіндіреді ойларын ортаға
салады
-
өмірде және басқа ұлттар
арасында сөз әдебі мен сөйлеу этикеті бірліктерінің қолдану аясын
көрсетеді
|
4-
тапсырма: Төменде берілген сөз
тіркестерін қолданып демеулік шылаулармен сөйлем
жасау. «5-5-1» әдісі. (жеке
жұмыс)
Тілеу көже, ақ ырыс, көк
ырыс, құт үркеді, берекелі болады, бақ оралады,Ұлыс күн, ұят
болады, көктемей қал, от ана, көңілді
өтсін.
|
Б.О:
демеулік шылаулардың кейбір
мағыналық түрлерін пайдаланып мүмкіндігінше 2-3 сөйлем
жазу;
Б.Б: демеулік шылаулардың кейбір
мағыналық түрлерін пайдаланып 5 сөйлем
жазу;
К.О: демеулік шылаулардың барлық
мағыналық түрлерін пайдаланып 5 сөйлем
жазу;
Қ.Б:
«Түзетулер»
әдісі. (өзін -өзі
бағалау)
Ойлау
деңгейлері
|
Бағалау
критерийлері
|
Дескрипторлар
|
Қолдану
|
ережені біледі,
есінде сақтайды
|
шылау қатысқан сөз
тіркестері мен сөйлемдерді
құрастырады;
демеулік шылаулардың жасалу
жолын біледі
|
Жинақтау
|
демеулік шылауларды ауызша,
жазбаша жұмыстарда орынды
қолданады
|
мәтін ішінен демеулік
шылауы бар сөйлемдерді
анықтайды,
жасалу жолына қарай
ажыратады;
түрлі тапсырмаларды орындаған
кезде тиімді қолданады.
|
|

Кесте


«Шың»
кітабы

|
Саралау – Сіз
қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға
қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар
бересіз?
Барлық
оқушыларға:
-
мәтіндер
үлгілері
-
сөздіктер
-
ережелер
Оқушылар
көпшілігіне:
Кейбір
оқушыларға:
-
мәтіндер
үлгілері
-
қосымша
ақпараттар
-
ережелер
-
анықтамалар
-
ғылыми
журналдар
-
интернет
ресурстары
|
Бағалау – Сіз
оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеуді жоспарлап
отырсыз?
Қ.Б:«Серпілген
сауал» әдісі (өзара бағалау)- түсіну
деңгейіне қарай бірін-біріне сұрақтар
қояды;
Қ.Б:«Сыныптастарды
бағалау» әдісі (өзара бағалау) -
оқушылар бір-бірінің жұмыстарын
бағалайды;
Қ.Б:
«Бір сөйлеммен
түйіндеу»
әдісі. (өзара бағалау)
- тақырып бойынша алған
білімдерін түйіндейтін бір сөйлеммен
жазады.
Қ.Б: «Түзетулер»(өзін -өзі бағалау)-
оқушылар өз жұмыстарын түзеткендеріне
түсініктеме береді,жауаптарын
тұжырымдайды.
Рефлексия:«Плюс,минус,қызықты»әдісі
- оқушылар кестеге сабақта
ұнаған, ұнамаған кезеңдерін жазады немесе ауызша айтып
береді.
|
Денсаулық және
қауіпсіздік техникасын сақтау
-дербес компьютердің жанына портфельдер,
сумкалар, кітаптар қоюға тыйым
салынады.
-үстелде қалам мен дәптер ғана болуы
тиіс;
-басты бұру жаттығуларын
жасау;
-басты сағат тілі және
керісінше бұрып
айналдыру;
-басты жан-жаққа
бұру;
-саусақтарды жұмып-ашу және қолдың білезігін
босаңсыту.
|
Сабақ бойынша
рефлексия
Сабақ мақсаттары
немесе оқу мақсаттары шынайы, қолжетімді болды
ма?
Барлық оқушылар
оқу мақсатына қол жеткізді ме? Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген
болса, неліктен деп ойлайсыз? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді
ме?
Сабақ
кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба? Сабақ жоспарынан
ауытқулар болды ма және
неліктен?
|
|
Бұл тарауды сабақ туралы
рефлексия жасау үшін пайдаланыңыз. Сол бағандағы өзіңіз маңызды деп
санайтын сұрақтарға жауап
беріңіз.
|