Сабақ кезеңі/
Уақыты
|
Педагогтің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
(7
минут)
|
Ұйымдастыру
кезеңі:
1.Оқушылармен
танысады және жағымды ахуал
орнатады.
2.Оқу мақсатымен
таныстырады.
3.Сабақ мақсаты
таныстырады.
4.Оқушыларға жаңа сабақты
өткен сабақпен байланыстыру мақсатында тапсырма
береді.
|
Оқушылар назарын сабаққа
аударады.
1.Оқу мақсатымен
танысады.
2.Сабақ мақсатын
талқылайды.
3.Оқушылар алдыңғы сабақта
алған білімдеріне сүйене отырып «3 минутта бір кітап» әдісі арқылы
шығармаға шолу жасайды.
|
Қалыптастырушы
бағалау:
оқушыларды «Жарайсың!», «Керемет!»
деген мадақтау
сөзімен ынталандыру.
Дескриптор:
-сұрақпен
танысады;
-дұрыс жауапты
белгілейді;
-тестті 3
минутта
орындайды.
|
Оқулық, жұмыс
дәптерлері
ДК экраны, сабақ
презентациясы, қима
қағаздар.

|
Сабақтың
ортасы
(7
минут)
|
Мұғалім жаңа сабақты түсінуге
бағытталған тапсырма
ұсынады.
|
1-тапсырма – жеке жұмыс
«Білім жаршысы»
Шығарманың
композициялық құрылымын
сәйкестендіріңіз
|
Қалыптастырушы
бағалау:
«Бас
бармақ»
Дескриптор
Шығарманың
композициялық жоспарын рет-ретімен
орналастырады.
|
Lum.io
|
7
минут
|
Мұғалім
шығарманың тақырыбы мен
идеясын осы тектес басқа шығармалармен
салыстыруға арналған тапсырма
береді.
|
2-тапсырма – жеке
жұмыс.
Оқушылар «Бақытсыз
Жамал» романы мен «Еңлік-Кебек» поэмасын «Венн диаграммасы» арқылы
салыстыра талдайды.
Дескриптор:
-шығармалардың
өзіндік ерекшеліктерін
көрсетеді;
-екі шығарманың
айырмашылығын анықтайды;
-өзіндік
қорытынды шығарады.
|
Қалыптастырушы
бағалау:
«Дескриптор бойынша
бағалау»
шығармалардың
өзіндік ерекшеліктерін
көрсетеді;
-екі шығарманың
айырмашылығын анықтайды;
-өзіндік
қорытынды шығарады.
|

|
15
минут
|
Мұғалім ұқсас шығармалардың
тарихи және көркемдік құндылығына баға беруге арналған тапсырма
береді.
|
3-тапсырма. Оқушылар берілген тірек сөздер
арқылы шығарманың тарихи және көркемдік құндылықтарын
ажыратыд.
Дескриптор:
-шығарманың тарихи құндылығын
анықтайды;
-көркемдік
құндылығына баға береді.
|
Дұрыс мағынада жауап
беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға ашық сұрақтар, ал
кейбір көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші сұрақтар
қойылады.
|
https://learningapps.org/watch?v=pmy5uf61a25
|
Сабақтың
соңы
|
Мұғалім бүгінгі сабақ бойынша
бекіту тапсырмасын ұсынады
|
Оқушылар бекіту
тапсырмасын орындайды
Educaplay платформасымен жұмыс
жасайды.
|
Қалыптастырушы
бағалау: «Отшашу»
|
https://www.educaplay.com/learning-resources/13906788-learning_resource.html
|
Мұғалім бүгінгі сабақ бойынша
үй тапсырмасын береді.
|
11-тапсырма.
108-бет. Романның оқиғасына байланысты өз ойыңды шағын эссе үрінде
жазыңыз. Эсседе шығарманың көркемдік құндылығына баға беріңіз.
Жамалдың тағдырының не себепті қайғылы аяқталғанына назар
аударыңыз.
|
|
бүгінгі сабақтағы
ақпарттар, энциклопедия және АКТ
материалдары
8-сынып «Қазақ әдебиеті»
оқулығы
|
Мұғалім бүгінгі сабақ бойынша
оқушыларды бағалауды
ұсынады.
|
|
«Тамаша»
«Керемет»
«Жарайсың»
|
|
Кері
байланыс
|
Оқушылар сабақтағы
іс-әрекеттерінерефлексия
жасайды
|
Өзін-өзі
бағалау
|

|