Сабақтың
ортасы
32
минут
|
Бастапқы
білім
1.Сөйлем мүшелері дегеніміз
не?
2. Сөйлем мүшелері нешеге бөлінеді?
(2-ге)
3.Тұрлаулы мүшелер туралы не
білеміз?
3.Бастауыш дегеніміз не?
4.Бастауышқа қандай сұрақтар
қойылады?
5.Бастауыш қай сөз табынан
жасалады? (зат есім)
6. Асан балыққа барды деген
сөйлемді талдау
Ой
қозғау.
-
Балалар, бүгінгі сабағымыздың
қонағы мұғалімдер.
-
Мұғалімдер не
істеді?
-
Келді, кірді, отырды,
тыңдады.
-
Мен не
істедім?
-
Сұрадыңыз,
сөйледіңіз.
-
Ал, сендер не
істедіңдер?
-
Жауап бердік, айттық, тұрдық,
отырдық, сәлемдестік.
-
Не аңғардыңдар? Осы сөздердің
барлығы нені білдіреді?
-
Іс-әрекетті, қимылды білдіреді.
-
Ендеше балалар, бүгінгі жаңа
сабағымыздың тақырыбы – жаңағы өздерің айтқандай іс-қимылды
білдіретін сөйлем мүшесі – «баяндауыш»
Баяндауыш деген не
екен?
/күннің жадын ,тақырыпты
жазу/
ІІ. Сабақтың тақырыбы
мен мақсатын анықтау.
Баяндауышпен
танысамыз,сөйлемнің тұрлаулы және тұрлаусыз мүшелерін
ажыратамыз.
ЕРЕЖЕ:
1.Баяндауыш сөйлемдегі ойды
тиянақтайды.
2. Баяндауыш бастауыштың
қимылын, ісін білдіреді де, не істеді? не қылды?қайтті? деген
сұрақтарға жауап береді.
3.Баяндауыштың асты 2 сызықпен
сызылады.
ОҚУЛЫҚПЕН
ЖҰМЫС
Оқылым,айтылым
9-жаттығу. «Интервью» стратегиясы Тігіледі,байланады,орнатылады,тартылады,көтереді,байланады.
СЕРГІТУ:
Біз сыныпта
нешеуміз
Тату доспыз
жетеуміз.
Қанша болса
ұлдар
Сонша көтеріледі
қолдар
Қанша болса
қыздар-
Сонша қозғалады
бастар
ДӘПТЕРМЕН
ЖҰМЫС
Жазылым. Жеке
жұмыс.
10-жаттығу
Киіз үй тегіс жерге
тігіледі. Кереге басқұрмен тартылады. Шаңыраққа уық
шаншылады.
Шығармшылық
тапсырма
Дұрыс жауапты
белгіле:
1.Баяндауышты
тап: а/әдепті ә/армандады
б/күздігүні
2.Баяндауышты
тап.
Балалар кітапханаға
кетті
а/балалар ә/кітапханаға б/
кетті
Саралау
тапсырмалары:
«А»-Е.Т
«В»-А,А,
«С»-А,Б,Б
А/ «Сөз ойла тез
ойла»Берілген сөздерге қатысты қимылды дұрыстап
айт
Аңдар
------
Құстар-------------
В/
Семантикалық
карта
Сөздер
|
Бастауыш
|
Баяндауыш
|
Айжан
|
|
|
Оқыды
|
|
|
Биші
|
|
|
Жазды
|
|
|
С/«Ой
жинақта, талдаумен»
Берілген нұсқа бойынша сөйлем
құрау. Сөйлемнен сұрақ қойып тұрлаулы, тұрлаусыз мүшені
тап.
1.
тапсырмасы: Не? Неден? Не істеді?
2.
тапсырмасы: Кім? Қайда? Не
қылды?
Табыс критериийі:мақсатқа
оралу
Баяндауыш не болғанын баяндайды Жазған бала нүкте қойып,
Сөйлемді аяқтайды.
Үйге 12-жаттығу
- сөзжұмбақты
шешу;
-сол сөздерден сөйлемдер
құрастыру;
-бастауыштың астын бір
сызықпен, баяндауыштың астын екі сызықпен
сызу.
|
Бастапқы білімді
қайталайды
Сабақ мақсатымен
танысады
Дескриптор:
-Мәтін
мазмұны бойынша сұрақтар қояды
-қарамен
жазылған сөздерге сұрақ қояды.
-сөздер нені білдіріп,
сөйлемнің қай мүшесіне жататынын
анықтайды
Қимылдап сергіп
алады
Дескриптор:
-сөйлемдерді көшіріп
жазады.
-баяндауыштарды тауып астын
сызады.
Дескриптор:
-сөздерден баяндауышты
табады.
-сөйлемнен баяндауышты
табады
Дескриптор:
-берілген сөздерге қатысты
қимылды табады
-бастауыш пен баяндауышты
ажырата алады
-берілген нұсқа бойынша сөйлем
құрайды
Тұрлаулы тұрлаусыз мүшені
табады
|
1балл
3балл
2балл
2балл
2балл
|
Слайдтармен
жұмыстану
|