Материалдар / Ашық сабақ "Баяндауыш" 3-сынып

Ашық сабақ "Баяндауыш" 3-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Баяндауыш тақырыбындағы ашық сабақ.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
13 Қараша 2024
28
0 рет жүктелген
250 ₸
Бүгін алсаңыз
+13 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +13 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


Бөлім:

Сәулет өнері қазақ т

Педагогтің аты-жөні

Темиргалиева Н.Ф

Күні:

8.12.2020ж

Сынып:

Қатысушылар саны:7

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Баяндауыш 9-12- жаттығулар

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

3.2.3.1 мəтін мазмұны бойынша пікір білдіруге бағытталған сұрақтар құрастыру жəне жауап беру;

3.4.2.7 сөйлемнің тұрлаулы (бастауыш, баяндауыш) жəне тұрлаусыз мүшелерін ажырату

Сабақтың мақсаты

Барлық оқушылар жасай алады:

Сөйлемнің тұрлаулы мүшелерін біледі.

Оқушылардың көбі жасай алады:

Баяндауышты сөйлем мүшелерінен ажыратуды түсінеді.

Оқушылардың кейбірі жасай алады:

Сөйлем мүшелеріне талдайды, қолданады

Бағалау критерийі

Мәтіннің мазмұны бойынша пікір білдіретін

сұрақтар құрастырады

Мәтін мазмұны бойынша сұрақтарға жауап береді

- сөйлемдерді қатесіз көшіреді;

- тұрлаулы мүшелерді анықтайды.

-Бастауыш пен баяндауышты ажыратады.


      Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

5минут


Ұйымдастыру кезеңі

3мин

І. Ұйымдастыру кезеңі.

Психологиялық ахуал.


Көңіл-күйлеріңіз қалай?

Керемет (қолдарын бұлғайды)

Сабаққа дайындықтарын қалай?

Тамаша (қолдарын шапалақтайды)

Ынталарыңыз ше?

Ғажап(қолдарын бұлғайды)

Ендеше сабақты бастайық

О-о-о-о (басбармақтарын көрсетеді)





Қимылдармен орындайды



















Интерактивті тақта

1 слайд










Сабақтың ортасы

32 минут
















































































Бастапқы білім

1.Сөйлем мүшелері дегеніміз не?
2. Сөйлем мүшелері нешеге бөлінеді? (2-ге)

3.Тұрлаулы мүшелер туралы не білеміз?

3.Бастауыш дегеніміз не?
4.Бастауышқа қандай сұрақтар қойылады?

5.Бастауыш қай сөз табынан жасалады? (зат есім)

6. Асан балыққа барды деген сөйлемді талдау


Ой қозғау.

  • Балалар, бүгінгі сабағымыздың қонағы мұғалімдер.

  • Мұғалімдер не істеді?

  • Келді, кірді, отырды, тыңдады.

  • Мен не істедім?

  • Сұрадыңыз, сөйледіңіз.

  • Ал, сендер не істедіңдер?

  • Жауап бердік, айттық, тұрдық, отырдық, сәлемдестік.

  • Не аңғардыңдар? Осы сөздердің барлығы нені білдіреді?

  • Іс-әрекетті, қимылды білдіреді.

Ендеше балалар, бүгінгі жаңа сабағымыздың тақырыбы – жаңағы өздерің айтқандай іс-қимылды білдіретін сөйлем мүшесі – «баяндауыш»

Баяндауыш деген не екен?

/күннің жадын ,тақырыпты жазу/

ІІ. Сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтау.

Баяндауышпен танысамыз,сөйлемнің тұрлаулы және тұрлаусыз мүшелерін ажыратамыз.

ЕРЕЖЕ:

1.Баяндауыш сөйлемдегі ойды тиянақтайды.

2. Баяндауыш бастауыштың қимылын, ісін білдіреді де, не істеді? не қылды?қайтті? деген сұрақтарға жауап береді.

3.Баяндауыштың асты 2 сызықпен сызылады.



ОҚУЛЫҚПЕН ЖҰМЫС

Оқылым,айтылым


9-жаттығу. «Интервью» стратегиясы Тігіледі,байланады,орнатылады,тартылады,көтереді,байланады.



СЕРГІТУ:

Біз сыныпта нешеуміз

Тату доспыз жетеуміз.

Қанша болса ұлдар

Сонша көтеріледі қолдар

Қанша болса қыздар-

Сонша қозғалады бастар



ДӘПТЕРМЕН ЖҰМЫС

Жазылым. Жеке жұмыс.

10-жаттығу

Киіз үй тегіс жерге тігіледі. Кереге басқұрмен тартылады. Шаңыраққа уық шаншылады.



Шығармшылық тапсырма

Дұрыс жауапты белгіле:

1.Баяндауышты тап: а/әдепті ә/армандады б/күздігүні

2.Баяндауышты тап.

Балалар кітапханаға кетті

а/балалар ә/кітапханаға б/ кетті



Саралау тапсырмалары:

«А»-Е.Т

«В»-А,А,

«С»-А,Б,Б

А/ «Сөз ойла тез ойла»Берілген сөздерге қатысты қимылды дұрыстап айт

Аңдар ------

Құстар-------------

В/ Семантикалық карта

Сөздер

Бастауыш

Баяндауыш

Айжан



Оқыды



Биші



Жазды





С/«Ой жинақта, талдаумен»

Берілген нұсқа бойынша сөйлем құрау. Сөйлемнен сұрақ қойып тұрлаулы, тұрлаусыз мүшені тап.

1. тапсырмасы: Не? Неден? Не істеді?

2. тапсырмасы: Кім? Қайда? Не қылды?



Табыс критериийі:мақсатқа оралу

Баяндауыш не болғанын баяндайды Жазған бала нүкте қойып, Сөйлемді аяқтайды.

Үйге 12-жаттығу

- сөзжұмбақты шешу;

-сол сөздерден сөйлемдер құрастыру;

-бастауыштың астын бір сызықпен, баяндауыштың астын екі сызықпен сызу.

Бастапқы білімді қайталайды

































Сабақ мақсатымен танысады























Дескриптор:

-Мәтін мазмұны бойынша сұрақтар қояды

-қарамен жазылған сөздерге сұрақ қояды.

-сөздер нені білдіріп, сөйлемнің қай мүшесіне жататынын анықтайды



Қимылдап сергіп алады













Дескриптор:

-сөйлемдерді көшіріп жазады.

-баяндауыштарды тауып астын сызады.





Дескриптор:

-сөздерден баяндауышты табады.

-сөйлемнен баяндауышты табады















Дескриптор:


-берілген сөздерге қатысты қимылды табады



-бастауыш пен баяндауышты ажырата алады











-берілген нұсқа бойынша сөйлем құрайды

Тұрлаулы тұрлаусыз мүшені табады

1балл

























































3балл



















2балл





2балл





















2балл








Слайдтармен жұмыстану































































Сабақтың соңы

5 минут

Мен үшін сабақ қызықты болды деп ойлаймын


Мен үшін сабақ қызықсыз

болды


Мен сабақта көп нәрсе үйрендім


Менің сабақта үйренгенім аз

болды


Мен сабақтағы өз жетістіктеріме ризамын


Мен сабақтағы өз

жетістіктеріме риза емеспін



Оқушыларды бағалау

«таңдау»әдісі» арқылы кері байланыс жасайды


1-3 балл төменгі деңгей ,

4-7 балл –орта деңгей,


8-10 балл – жоғары деңгей















Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ