Ашық сабақ "Бауыр" әңгімесі Марат Қабанбай

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ашық сабақ "Бауыр" әңгімесі Марат Қабанбай

Материал туралы қысқаша түсінік
Марат Қабанбай "Бауыр" әңгімесіне қазақ әдебиеті пәнінен ашық сабақ
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қысқамерзімді жоспар

Сабақтың тақырыбы: Марат Қабанбай. «Бауыр» әңгімесі


Бөлім:

3-бөлім. Адамгершілік - асыл қасиет

Педагогтің аты-жөні:

Нұрақбай Ә.З.

Күні:

11.03.2025

Сыныбы: 5 «А»

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Марат Қабанбай. «Бауыр» әңгімесі

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

5.1.1.1-әдеби шығарманың жанрына қарай сюжеттік композициялық құрылымын сипаттау;

Сабақтың мақсаты:

Білім алушылар әдеби шығарманың жанрына қарай сюжеттік композициялық сипаттайды.

Құндылықтарға баулу:

Әділдік пен жауапкершілік:

  • басқаға көмектесуге, мейірімділік танытуға дайын болу

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар


Сабақтың басы

Қызығушылықты ояту.

7 мин.

Жаңа сабаққа кіріспе


Ұйымдастыру кезеңі:

1.Оқушылармен амандасу, түгендеу.

2. Үй тапсырмасын сұрау


Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру үшін:

Бір-бірімізді қолдаймыз десек, 1 рет қол шапалақтаймыз!

Бір-бірімізге көмек береміз десек, 2 рет шапалақтаймыз!

Бірігіп еңбек етеміз десек, 3 рет шапалақтаймыз!

Educaplay платформасы арқылы

https://www.educaplay.com/learning-resources/18704707-learning_resource.html


- Бауыр деген кім? –

-Бауыр мен достың айырмашылығы қандай?

- «Ағасы бардың жағасы бар, Інісі бардың тынысы бар» деген мақалды қалай түсінесіңдер?

- Бауырларыңмен қарым-қатынастарың қандай?

Мұғалімнің жауабы: Бауыр деген — досың, Бауыр деген — сүйенішің, Бауыр деген — ақылшың, Бауыр деген — қорғанышың, Бауыр деген — сыбайласың, Бауыр деген — ағайының, Бауыр деген — өміріңнің бір бөлігі. Оқушылар бауырдың дос, сүйеніш, ақылшы, қорғаныш, сыбайлас, ағайын, өмірдің бір бөлігі екеніне дәлел келтіре отырып, өз өмірімен байланыстырып жауап береді. 


Жауап: Бір әкеден туған және жақын туысқан адамдар бауыр деп аталады. Бір әкеден туған ағайын адамдарды туған бауыр, ал әкелері ағалы-інілі болса төте бауыр дейді.

Жауап: Ағайын-бауырларда бірге тумақ — бар да, бірге жүрмек жоқ. Достарда бірге тумақ жоқ та, бірге жүрмек — бар. Сондықтан, кейде жақын достарың бауырдың орнын басады.

Қалыптастырушы бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан ,жоқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.


Оқулық, жұмыс дәптерлері

ДК экраны https://www.educaplay.com/learning-resources/18704707-learning_resource.html

Сабақтың ортасы

Мағынаны ашу.

2 6 мин.


1-тапсырма.

«Аялдама» әдісі. Шығармаға суреттер арқылы талдау жасау.

1-аялдама. Манаптың балалар үйіне келуі.

2-аялдама.Манап пен Қалидың кездесуі.

3-аялдама.Манаптың ішкі жан күйзелісі.

4-аялдама. Қалидың әңгімесі, жаттығуға асығуы.

5-аялдама. Көңілі алабұртқан Манаптың кейін қайтуы.







2-тапсырма:


«Венн диаграммасы» арқылы Манап пен Қалидың қасиеттерін жазып, салыстырып, осындай қасиеттегі адамның өмірдегі орыны қандай екенін түсіндіреді.



Шығармадан кейіпкерлер портретін табады.

Кейіпкер

Портреті

Қали

Ұзын бойлы...

Манап







3-тапсырма

«Вордвол» платформасы арқылы орындалады


https://wordwall.net/ru/resource/78146908



4-тапсырма

Шығармадағы негізгі ойды білдіретін сөздер мен сөз тіркестер тізбегін жасаңыздар.

Анықталған сөздер мен сөз тіркестерін пайдаланып,әңгімеден алған әсеріңізді сипаттайтын авторға жазбаша хат немесе өлең жазыңыздар.

Сөз----сөзтіркесі----сөз----сөзтіркесі



Тақтада шығарылған аялдамаларға сюжет бойынша суреттерді орналастырады















Оқушылар арнайы платформа бойынша берілген тапсырманы орындайды.


«Мадақтау сөз» әдісі.


Дескриптор:

Жалпы -4 балл.


- әдеби шығарманың жанрына қарай сюжеттік дамуын сипаттайды.

















«Қошеметтеу» әдісі.

Оқушыларды мадақтау сөздері арқылы ынталандыру.

Оқулық,

жұмыс дәптерлері.















ДК экраны

Сабақтың соңы

Ой толғаныс.

Рефлексия

7 мин.



«Ми заряды» әдісі арқылы 1-10 ұпай аралығында сабаққа кері байланыс беріп бағалайды.


Үйге тапсырма: «Бауыр бәрінен қымбат» тақырыбында эссе жазу


Мұғалім оқушыларды «Жапондық бағалау» әдісі арқылы бағалайды.

Рисунок 23



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
28.04.2025
277
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі