Материалдар / Ашық сабақ "Бауыржан Момышұлы "Жауынгердің тұлғасы" 6-сынып
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Ашық сабақ "Бауыржан Момышұлы "Жауынгердің тұлғасы" 6-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Əңгімеден ғибратты ой түйіндейді
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Желтоқсан 2017
1737
1 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Жалпы білім беретін Абай атындағы орта мектеп



















Бауыржан Момышұлы«Жауынгердің тұлғасы» әңгімесі







(Lesson study зерттеу сабағы)



Сыныбы: 6-сынып

Пән мұғалімі: Н.Көбеева





















Аққыстау, 2016 жылы«Бекітемін»Мектеп директорының оқу ісі жөніндегі орынбасары: З.ХиясоваПән мұғалімі: Н.Көбеева
Күні21.01.2016
Сыныбы6-сынып
ПәніҚазақ әдебиеті
ТақырыбыБауыржан Момышұлы «Жауынгердің тұлғасы» әңгімесі
МақсатыОқушылардың  Ұлы Отан соғысы, туған елі мен жері үшін күрескен жауынгерлердің ерлігі туралы  білімдерін тереңдете отырып, автор Бауыржан Момышұлы туралы кеңінен  мәлімет беру.
Күтілетін нәтижеМәтіннен  Б.Момышұлы туралы мәлімет ала отырып, жауынгерлердің  іс-әрекеттеріне баға беру арқылы оқушылардың өзіндік көзқарасы, проблемалық сұрақтарды шешу арқылы жинақтау дағдысы дамиды.
Әдіс-тәсілдер«Лездеме сұрақтар», «Шығарма кестесі», «Кібизм» әдісі, деңгейлік тапсырма, топтық жұмыс.
Сілтеме6-сынып «Әдебиет» оқулығы, ғаламтор мәліметтері
Жүру барысы:
Уақыты, әдіс-тәсілдерМұғалімнің іс-әрекетіОқушының іс-әрекеті
І. Ұйымдастыру кезеңі3 минут1.Оқушылармен амандасу2. Оқушылардың сабаққа қатысын тексеру3.Бейнефильм «Ұлы Отан соғысы» туралы4.Оқушыларды «Мәншүк», «Әлия», «Бауыржан» есімдері арқылы үш топқа бөлу.І топ «Мәншүк»ІІ топ «Әлия»ІІІ топ «Бауыржан»1. Мұғаліммен сәлемдеседі.2. «Ұлы Отан соғысы» туралы бейнефильм тамашалайды.Мәншүк», «Әлия», «Бауыржан» есімдері арқылы үш топқа бөлініп отырады.
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру«Лездеме сұрақтар»

7 минут
Бауыржан Момышұлының өмірі мен шығармашылығы, «Жауынгердің тұлғасы» әңгімесін мазмұндау. «Лездеме сұрақтар» әдісі арқылы оқушылар 1-18-ге дейінгі сандарды таңдай отырып,үй тапсырмасы бойынша сұрақтар беру.1. Бауыржан Момышұлы кім?2. Б.Момышұлы қай жылдары өмір сүрді?3. Б.Момышұлы неше жыл әскер қатарында болды?4. Штаб бастығы полковник кім?5. Десятидворкада жатқан қанша немісті бірін қалдырмай қырып тастады?6. Ыстық орындық7. «Жауынгер тұлғасы» әңгімесі қандай кітаптан алынған үзінді?8. Әңгімеде қай жерде болған ұрыс жөнінде айтылады?9. Б.Момышұлы қай жерде дүниеге келген?10. Оңай олжа11. Автобиографиялық әңгіме деген не?12. Әңгіме не жайында?13. Полковник Серебряков Б.Момышұлын кімге ертіп апарды?14. Соғыс кезінде Б.Момышұлы «Красная звезда» газетіне не деп жазды?15. Жауынгерлерді жеңіске жетелеген қазақтың қандай қанатты сөзі?16. Б.Момышұлы соғысқа дейін қандай қызмет атқарды?17. Мұхаметқұл кім?18. Б.Момышұлына генерал қандай дәреже берді?Бауыржан Момышұлының өмірі мен шығармашылығы, «Жауынгердің тұлғасы» әңгімесін мазмұндайды.«Лездеме сұрақтар» әдісі арқылы оқушылар 1-18-ге дейінгі сандарды таңдай отырып,үй тапсырмасы бойынша сандарда жазылған сұрақтарға жауап береді. Оңай олжаға ие болған оқушы сұраққа жауа бермей-ақ сыйлық алады. Ал ыстық орындықты таңдаған оқушыға үш топтан үш сұрақ қойылады.
ІІІ. Миға шабуыл5 минут Топтық жұмыс «Шығарма кестесін» толтыру І топ ІІ топ ІІІ топ Деңгейлік тапсырмаМәтіннен әскери терминдерді тап. Үш топ арқайсысы «Шығарма кестесін» мәтін мазмұны бойынша толтырады.

































Қызыл маркерге ие болған «С» оқушысы деңгейлік тапсырманы орындайды.
ІҮ. Сергіту сәті3 минут

«Көк тудың желбірегені» әні

Оқушылар бірігіп «Көк тудың желбірегені» әнін орындайды.
Ү. Мағынаны тану15 минут

«Кубизм» әдісіІ топ. 1.Суреттеу. Оқиға болған жерді суреттеу. Мәскеу өлкесіндегі қырғын соғыс...(сурет салуға да болады)2.Салыстыру. Б. Момышұлының «Жауынгер тұлғасы» әңгімесі мен Ә. Тәжібаевтың «Толағай» әдеби ертегісі шығармаларын салыстыра қарау. («Жауынгер тұлғасы» әңгімесінде жауынгерлердің ерлік істері. Отанға деген сүйіспеншіліктері жайында айтылады. «Толағай» әдеби ертегісінде негізгі ой-жас баланың ерлігі. Өз елін қиыншылықтан құтқаруды алдына мақсат етеді.)ІІ топ. 3. Зерттеу. Әңгіменің тақырыбын, автор идеясын ашу.Б. Момышұлының шығармаларындағы ерекшелік жайында айтып өту.«Жастар-біз бастаған істің жалғасы, еліміздің ертеңі. Сондықтан олардың өміріне немқұрайлы қарай алмаймын»,-деп жазады жауынгер жазушы.4.Талдау. Шығарма кейіпкерлеріне мінездеме бер.(Полковник, Б.Момышұлы, Мұхаметқұл)ІІІ топ. 5.Сәйкестендіру.«Екі жақты түсіндірме күнделігін» толтыру6.Қолдану. «Бейбіт өмірдегі батырлық» туралы шағын шығарма жазу.Әр топ «Кубизм» әдісі бойынша өздеріне берілген тапсырманы бірлесіп орындап, жұмыстарын қорғайды.
ҮІ. Қорытындылау7 минут



Жұптық жұмыс«Мен – саған, сен - маған» әдісіЖұптар бір-бірлеріне тақырып бойынша сұрақтар қойып, жауап беру.

Жұптар бір-бірлеріне тақырып бойынша сұрақтар қойып, жауап береді.
ІХ. Үйге тапсырма1 минут«Ерлік елдікке жетелер» тақырыбында эссе жазу

ҮІІ. Рефлексия1 минутӘр түрлі көңіл күйді бейнелейтін смайликтер арқылы кері байланыс орнату.Өз ойларын стикерге жазып қалдырады.
ХІ. Бағалау3 минутОқушылардың білімдерін «Бағалау парақшасы» арқылы бағалау.Топ басшылары өз топтарындағы оқушыларды бағалау парақшасы арқылы бағалайды.
Қазақ әдебиеті пәнінен 6 «с,д» сыныптарына Бауыржан Момышұлы «Жауынгердің тұлғасы» әңгімесі тақырыбында өткен Lesson study зерттеу сабағына рефлексивті есеп

2016 жылдың 21 қаңтарында Бауыржан Момышұлының «Жауынгердің тұлғасы» әңгімесіне зерттеу сабағын өткіздік. Жоспарды ақылдаса отырып, өткізетін пән мұғалімдерімен құрдық. Сабақты Ұлы Отан Соғысы туралы бейнефильмнен бастадық. Оқушылар бар ынтасымен тыңдады. Содан соң сол видеоларға байланысты сұрақтар қойдым. Тақырыпты аша келе, Мәншүк, Әлия, Бауыржан топтарына бөлдім. Әр топтан топ басшыларын сайлап, бағалау парақшаларын тараттық. Үй тапсырмасын алдымен 3-4 оқушыдан әңгіменің мазмұнын сұрап, содан соң Лездеме сұрақтар қойдым. Оқушыларды қызықтырғаны «Ыстық орындық» және «Оңай олжа» әдістері болды. Екі сынып та жақсы дайындалған. Тақырыптың 2-сағаты болғандықтан бірден тапсырмалар бердік. Мәтінмен жұмыс жасау үшін «Шығарма кестесін» толтырды. Бұл тапсырмада «с» сыныбына қарағанда «д» сыныбы төмендеу болды. Сергіту сәтінде «Көк тудың желбірегені» өлеңін бірге караокеде айтты. Екі сынып та жақсы қатысты. Келесі тапсырма «Кубизм» әдісі бойынша 3 топқа тапсырмалар берілді. Бұл тапсырмада да «д» сыныбының оқушылары орташа деңгейде қатысты. «Мен – саған, сен – маған» әдісі оқушыларға қатты ұнады. Бір-бірлеріне сұрақ қойып, жақсы жауап берді. Сабақты қорытындылау үшін, үй тапсырмасын беріп, оқушылардың көңіл күйлерін смайликтер арқылы білдік. Кейбір оқушылар алған әсерлерімен бөлісті. Сабақ соңында топ басшылары бағалау парақшасы арқылы өз бағаларын фармативті түрде қойды. Менің ойымша сабақ жақсы өтті. Бірақ «д» сыныбының сабаққа деген дайындықтары орташа деңгейде болған сияқты.

























































Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!