Уақыты, әдіс-тәсілдер | Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті |
І. Ұйымдастыру кезеңі3 минут | 1.Оқушылармен амандасу2. Оқушылардың сабаққа қатысын тексеру3.Бейнефильм «Ұлы Отан соғысы» туралы4.Оқушыларды «Мәншүк», «Әлия», «Бауыржан» есімдері арқылы үш топқа бөлу.І топ «Мәншүк»ІІ топ «Әлия»ІІІ топ «Бауыржан» | 1. Мұғаліммен сәлемдеседі.2. «Ұлы Отан соғысы» туралы бейнефильм тамашалайды.Мәншүк», «Әлия», «Бауыржан» есімдері арқылы үш топқа бөлініп отырады. |
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру«Лездеме сұрақтар»
7 минут | Бауыржан Момышұлының өмірі мен шығармашылығы, «Жауынгердің тұлғасы» әңгімесін мазмұндау. «Лездеме сұрақтар» әдісі арқылы оқушылар 1-18-ге дейінгі сандарды таңдай отырып,үй тапсырмасы бойынша сұрақтар беру.1. Бауыржан Момышұлы кім?2. Б.Момышұлы қай жылдары өмір сүрді?3. Б.Момышұлы неше жыл әскер қатарында болды?4. Штаб бастығы полковник кім?5. Десятидворкада жатқан қанша немісті бірін қалдырмай қырып тастады?6. Ыстық орындық7. «Жауынгер тұлғасы» әңгімесі қандай кітаптан алынған үзінді?8. Әңгімеде қай жерде болған ұрыс жөнінде айтылады?9. Б.Момышұлы қай жерде дүниеге келген?10. Оңай олжа11. Автобиографиялық әңгіме деген не?12. Әңгіме не жайында?13. Полковник Серебряков Б.Момышұлын кімге ертіп апарды?14. Соғыс кезінде Б.Момышұлы «Красная звезда» газетіне не деп жазды?15. Жауынгерлерді жеңіске жетелеген қазақтың қандай қанатты сөзі?16. Б.Момышұлы соғысқа дейін қандай қызмет атқарды?17. Мұхаметқұл кім?18. Б.Момышұлына генерал қандай дәреже берді? | Бауыржан Момышұлының өмірі мен шығармашылығы, «Жауынгердің тұлғасы» әңгімесін мазмұндайды.«Лездеме сұрақтар» әдісі арқылы оқушылар 1-18-ге дейінгі сандарды таңдай отырып,үй тапсырмасы бойынша сандарда жазылған сұрақтарға жауап береді. Оңай олжаға ие болған оқушы сұраққа жауа бермей-ақ сыйлық алады. Ал ыстық орындықты таңдаған оқушыға үш топтан үш сұрақ қойылады. |
ІІІ. Миға шабуыл5 минут | Топтық жұмыс «Шығарма кестесін» толтыру І топ ІІ топ ІІІ топ Деңгейлік тапсырмаМәтіннен әскери терминдерді тап. | Үш топ арқайсысы «Шығарма кестесін» мәтін мазмұны бойынша толтырады.
Қызыл маркерге ие болған «С» оқушысы деңгейлік тапсырманы орындайды. |
ІҮ. Сергіту сәті3 минут
| «Көк тудың желбірегені» әні
| Оқушылар бірігіп «Көк тудың желбірегені» әнін орындайды. |
Ү. Мағынаны тану15 минут
| «Кубизм» әдісіІ топ. 1.Суреттеу. Оқиға болған жерді суреттеу. Мәскеу өлкесіндегі қырғын соғыс...(сурет салуға да болады)2.Салыстыру. Б. Момышұлының «Жауынгер тұлғасы» әңгімесі мен Ә. Тәжібаевтың «Толағай» әдеби ертегісі шығармаларын салыстыра қарау. («Жауынгер тұлғасы» әңгімесінде жауынгерлердің ерлік істері. Отанға деген сүйіспеншіліктері жайында айтылады. «Толағай» әдеби ертегісінде негізгі ой-жас баланың ерлігі. Өз елін қиыншылықтан құтқаруды алдына мақсат етеді.)ІІ топ. 3. Зерттеу. Әңгіменің тақырыбын, автор идеясын ашу.Б. Момышұлының шығармаларындағы ерекшелік жайында айтып өту.«Жастар-біз бастаған істің жалғасы, еліміздің ертеңі. Сондықтан олардың өміріне немқұрайлы қарай алмаймын»,-деп жазады жауынгер жазушы.4.Талдау. Шығарма кейіпкерлеріне мінездеме бер.(Полковник, Б.Момышұлы, Мұхаметқұл)ІІІ топ. 5.Сәйкестендіру.«Екі жақты түсіндірме күнделігін» толтыру6.Қолдану. «Бейбіт өмірдегі батырлық» туралы шағын шығарма жазу. | Әр топ «Кубизм» әдісі бойынша өздеріне берілген тапсырманы бірлесіп орындап, жұмыстарын қорғайды. |
ҮІ. Қорытындылау7 минут
| Жұптық жұмыс«Мен – саған, сен - маған» әдісіЖұптар бір-бірлеріне тақырып бойынша сұрақтар қойып, жауап беру.
| Жұптар бір-бірлеріне тақырып бойынша сұрақтар қойып, жауап береді. |
ІХ. Үйге тапсырма1 минут | «Ерлік – елдікке жетелер» тақырыбында эссе жазу |
|
ҮІІ. Рефлексия1 минут | Әр түрлі көңіл күйді бейнелейтін смайликтер арқылы кері байланыс орнату. | Өз ойларын стикерге жазып қалдырады. |
ХІ. Бағалау3 минут | Оқушылардың білімдерін «Бағалау парақшасы» арқылы бағалау. | Топ басшылары өз топтарындағы оқушыларды бағалау парақшасы арқылы бағалайды. |