Ашық сабақ: Бірлесіп орындалатын жұмыстарға қатысты есептер 5-сынып

Тақырып бойынша 31 материал табылды

Ашық сабақ: Бірлесіп орындалатын жұмыстарға қатысты есептер 5-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Жай бөлшектерге арифметикалық амалдар қолданып мәтінді есептер шығару ( бірлесіп жұмыс жасауға қатысты есептер)
Материалдың қысқаша нұсқасы

«Жетісу облысы білім басқармасының Алакөл ауданы бойынша білім бөлімі»

мемлекеттік мекемесі «Сәкен Сейфуллин атындағы орта мектебі мектеп жасына дейінгі шағын орталығы бар» коммуналдық мемлекеттік мекемесі

Қысқа мерзімді жоспар

Бөлім:

Мәтінді есептер

Педагогтің аты-жөні

Салкеева Шолпан Рафиковна

Күні:

15.01

Сынып: 5

Пән: Математика

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Бірлесіп орындалатын жұмыстарға қатысты есептер

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

5.5.1.3 жай бөлшектерге арифметикалық амалдар қолданып мәтінді есептер шығару (мысалы, бірлесіп жұмыс жасауға қатысты есептер және тағы басқа);

Сабақтың мақсаты

Оқушылар жай бөлшектерге арифметикалық амалдар қолданып мәтінді есептер шығарады ( бірлесіп жұмыс жасауға қатысты есептер);

      Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңдері

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар


Сабақтың басы

5 мин

Ұйымдастыру кезеңі

«Дәрумен» әдісімен сыныпта жағымды ахуал қалыптастыру.

Бағалау парақшаларын тарату

Үй тапсырмасының орындалуын тексеремін.

«Сұрағыңды қағып ал» әдісімен өткен тақырыпты бекіту.

  1. Санның бөлігін табу ережесін айтыңыз.

  2. 45-тің бөлігі неге тең?

  3. Бөлігі бойынша санды қалай табамыз?

  4. -сі 18-ге тең сан?

  5. 100-дің бөлігі?

  6. Жай бөлшектерге қандай арифметикалық амалдар қолдана аласыңдар?

  7. Мәтінді есептерді шешу алгоритмі қандай?

  8. Біздің сыныптың бөлігі қанша болады?

Миға шабуыл әдісімен №577 тапсырманы оқыту арқылы сабақ тақырыбы мен мақсатымен таныстырамын.


Оқушылар үй тапсырмалараның орындалғандығын тексертеді, сұрақтарға жауап береді. Жылдам ойланып,тез әрі нақты жауап беруі қажет.




Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыны мадақтау сөзімен ынталандыру. Дұрыс жауапқа 1 балл




https://spinthewheel.io



Сабақтың ортасы

8 мин





















































10 мин







4 мин













7 мин




















6 мин

«Ойлан. Жұптас. Бөліс» әдісімен жаңа сабақты меңгерту

Жұмысты 1 бүтін деп есептейміз.

Бірлесіп жұмыс жасау мәтін есептеріне мысалдар қарастырып жалпы сыныппен талқылайды, оқушылар алдына мәселе қояды:

577 42-беттен тұратын мәтінді бірінші оператор 3 сағатта, ал екінші оператор 6 сағатта тереді. Егер 2 оператор бірігіп терсе, олар жұмысты қанша уақытта орындайды? Оқушыларға есептің шешуінің әртүрлі нұсқаларын көрсетеді Мұғалім бағыттаушы сұрақтар арқылы осы есепті шешу үшін уақыт , жұмыс,еңбек өнімділігі,яғни минутына қандай бөлікті жейді ұғымдарын жете түсіндіреді.

Соған байланысты формулаларды бере отырып, есепті кестеге салып шығару оңайырақ болатынын айтады.



Уақыт

T

Өнімділік

p

Жұмыс

A

1 адам




2 адам




Бірге






Уақыт

T

Өнімділік

p

Жұмыс

A

1 опер.

3

1

2 опер.

6

1

Бірге

?

?

1


42:3= 14 бет – 1сағатта

42:6= 7 бет – сағатта

42: (14+7) =2

+ =

1: =2

Жауабы: 2 сағ.

Нәтижелері бағалау парағына түсіріледі.

Вilimland.kz платформасы арқылы ұжымдық жұмыс орындату.

«Көршіңмен бөліс» әдісімен жұптық жұмыс беріледі.

1 Ағасы, інісі және қарындасы бірлесіп қардан аққаланы 12 минутта жасады. Қардан жасалған осы аққаланы, егер ағасы ғана жасаса 24 минутта,егер інісі ғана жасаса 40 минутта жасайды. Егер осы аққаланы қарындасы ғана жасаса, қанша уақытта жасайды? 

Жауабы: 1сағат



« Ортақ нәтижеге жету»

Ойды жинақтау, ойларды топтастыру, диалогқа түсе отырып өзара әрекеттесу, қорытындылау мақсатында топтық жұмыс жүргізіледі.

Тапсырма:3 Берілген сурет бойынша есеп құрастыр, талда, дұрыстығын дәлелде

Shape1 Shape2 Shape3 Shape4 Shape8 Shape7 Shape6 Shape5







Вilimland.kz платформасы арқылы жеке жұмыс орындату.





Оқушылар жаңа тақырыппен танысады.





Оқушылар тапсырмаларды орындайды. Сыныппен талдап, талқылайды.









































Дескриптор:

-есептің шартын түсінеді -бірлесіп орындалатын есептерді табу ережесін пайдаланады -есептің шешімін табады


Дескриптор:

-есептің шартын түсінеді -бірлесіп орындалатын есептерді табу ережесін пайдаланады -есептің шешімін табады

Дескриптор:

-сурет бойынша есептің шартын құрады

-өрнек құрады

-шешімнің дұрыстығын дәлелдейді







Дескриптор:

-есептің шартын түсінеді -бірлесіп орындалатын есептерді табу ережесін пайдаланады -есептің шешімін табады








































































3 б













3 б

















Оқулық, слайд,

https://bilimland.kz/kk/subject/matematika/5-synyp/birlesip-oryndalatyn-zhumystarha-qatysty-esepter

Сабақтың соңы

5 мин

Оқушыларды бағалау, кері байланыс беру.

Үй тапсырмасы: №581, 9-бет

Оқушылар рефлексия жасайды.

Оқушылар өзін-өзі бағалау жүргізеді.

Бағалау парақшалары


1 Ағасы, інісі және қарындасы бірлесіп қардан аққаланы 12 минутта жасады. Қардан жасалған осы аққаланы, егер ағасы ғана жасаса 24 минутта,егер інісі ғана жасаса 40 минутта жасайды. Егер осы аққаланы қарындасы ғана жасаса, қанша уақытта жасайды? 



1 Ағасы, інісі және қарындасы бірлесіп қардан аққаланы 12 минутта жасады. Қардан жасалған осы аққаланы, егер ағасы ғана жасаса 24 минутта,егер інісі ғана жасаса 40 минутта жасайды. Егер осы аққаланы қарындасы ғана жасаса, қанша уақытта жасайды? 



1 Ағасы, інісі және қарындасы бірлесіп қардан аққаланы 12 минутта жасады. Қардан жасалған осы аққаланы, егер ағасы ғана жасаса 24 минутта,егер інісі ғана жасаса 40 минутта жасайды. Егер осы аққаланы қарындасы ғана жасаса, қанша уақытта жасайды? 



1 Ағасы, інісі және қарындасы бірлесіп қардан аққаланы 12 минутта жасады. Қардан жасалған осы аққаланы, егер ағасы ғана жасаса 24 минутта,егер інісі ғана жасаса 40 минутта жасайды. Егер осы аққаланы қарындасы ғана жасаса, қанша уақытта жасайды? 



1 Ағасы, інісі және қарындасы бірлесіп қардан аққаланы 12 минутта жасады. Қардан жасалған осы аққаланы, егер ағасы ғана жасаса 24 минутта,егер інісі ғана жасаса 40 минутта жасайды. Егер осы аққаланы қарындасы ғана жасаса, қанша уақытта жасайды? 



1 Ағасы, інісі және қарындасы бірлесіп қардан аққаланы 12 минутта жасады. Қардан жасалған осы аққаланы, егер ағасы ғана жасаса 24 минутта,егер інісі ғана жасаса 40 минутта жасайды. Егер осы аққаланы қарындасы ғана жасаса, қанша уақытта жасайды? 





Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
22.01.2025
143
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі