|
|
(оқушылар Конституцияны қарап шығады) 3. (Ө) Оқулықтағы мәтінмен жұмыс
Мәтіннің бірінші азат жолынан кейін берілген Конституция кіріспесін оқу немесе Конституцияның өзінен оқу. (Ұ) Талқыланатын мәселелер:
4. (Т) Оқулықтағы мәтінмен жұмыс (екінші бөлігі). – Мәтіннің екінші азат жолын оқыңдар, тірек сөздерді бөліп көрсетіңдер, мәтіннің осы бөлігіне үш сөйлеммен жоспар құрыңдар. Жұмыстардың нәтижесін көрсету. Қорытынды: Конституцияда еліміздегі әрбір азаматтың негізгі құқықтары мен міндеттері жазылған. 5. Сергіту сәті Орнымыздан тұрамыз Алақанды ұрамыз Бір отырып, бір тұрып Тез шынығып шығамыз. |
Қазақстан Республикасының Конституциясы Оқулық Түсіндірме сөздік, ғаламтор желісі, Н. Назарбаевтың портреті Оқулық |

|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6. Бағалау критерийлері Бағалау критерийлері Дескрипторлар «Конституция» терминінің 1. Қалып қалған сөздерді дұрыс жазады. анықтамасын біледі 2. Өзінің жауабын оқулықтағы анықтамамен тексереді. Негізгі құқықтарды біледі 1. Үш жауаптың ішінен бір жауапты дұрыс таңдайды. Негізгі міндеттерді біледі 1. Иллюстрацияларда бейнеленген құқықтарды анықтайды. 2.Иллюстрацияларға қол қояды. 3. Өзінің жауабын сыныптасының жауабымен салыстырады. Өзінің конституциялық құқықтарын Өзінің конституциялық құқығына 3 немесе одан біледі да көп мысалдар келтіреді. Өз өмірінен 3 немесе одан да көп мысалдар келтіреді. Өзінің конституциялық міндеттерін Өзінің конституциялық міндетіне 3 немесе одан біледі да көп мысалдар келтіреді. Өз өмірінен 3 немесе одан да көп мысалдар келтіреді. Еліміз үшін Конституцияның 1. Мемлекет үшін Конституция қажет екендігін маңызды екенін дәлелдейді. дәлелдейтін 2-3 сөйлем жазады. 2. Өзінің пікірін қасындағы сыныптасымен талқылайды. 7. Сабақтың тақырыбы бойынша қорытынды Сабақтың тақырыбы бойынша қандай қорытынды шығаруға болады? Білім алмасудағы тапсырманы орындау. Бөлім бойынша жиынтық бағалау, тоқсан бойынша жиынтық бағалау. |
Дәптер |
|
Рефлексия 5 мин |
Сабақтағы жұмысымызды қорытындылаймыз: – Қандай тақырып бойынша жұмыс істедік? |
|
|
|
|
|
|
Үй тапсырмасы |
«Талқылаймыз» айдарындағы сұрақтарға жауап беру |
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ашық сабақ "Біздің Ата Заңымыз"
Ашық сабақ "Біздің Ата Заңымыз"
|
|
(оқушылар Конституцияны қарап шығады) 3. (Ө) Оқулықтағы мәтінмен жұмыс
Мәтіннің бірінші азат жолынан кейін берілген Конституция кіріспесін оқу немесе Конституцияның өзінен оқу. (Ұ) Талқыланатын мәселелер:
4. (Т) Оқулықтағы мәтінмен жұмыс (екінші бөлігі). – Мәтіннің екінші азат жолын оқыңдар, тірек сөздерді бөліп көрсетіңдер, мәтіннің осы бөлігіне үш сөйлеммен жоспар құрыңдар. Жұмыстардың нәтижесін көрсету. Қорытынды: Конституцияда еліміздегі әрбір азаматтың негізгі құқықтары мен міндеттері жазылған. 5. Сергіту сәті Орнымыздан тұрамыз Алақанды ұрамыз Бір отырып, бір тұрып Тез шынығып шығамыз. |
Қазақстан Республикасының Конституциясы Оқулық Түсіндірме сөздік, ғаламтор желісі, Н. Назарбаевтың портреті Оқулық |

|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6. Бағалау критерийлері Бағалау критерийлері Дескрипторлар «Конституция» терминінің 1. Қалып қалған сөздерді дұрыс жазады. анықтамасын біледі 2. Өзінің жауабын оқулықтағы анықтамамен тексереді. Негізгі құқықтарды біледі 1. Үш жауаптың ішінен бір жауапты дұрыс таңдайды. Негізгі міндеттерді біледі 1. Иллюстрацияларда бейнеленген құқықтарды анықтайды. 2.Иллюстрацияларға қол қояды. 3. Өзінің жауабын сыныптасының жауабымен салыстырады. Өзінің конституциялық құқықтарын Өзінің конституциялық құқығына 3 немесе одан біледі да көп мысалдар келтіреді. Өз өмірінен 3 немесе одан да көп мысалдар келтіреді. Өзінің конституциялық міндеттерін Өзінің конституциялық міндетіне 3 немесе одан біледі да көп мысалдар келтіреді. Өз өмірінен 3 немесе одан да көп мысалдар келтіреді. Еліміз үшін Конституцияның 1. Мемлекет үшін Конституция қажет екендігін маңызды екенін дәлелдейді. дәлелдейтін 2-3 сөйлем жазады. 2. Өзінің пікірін қасындағы сыныптасымен талқылайды. 7. Сабақтың тақырыбы бойынша қорытынды Сабақтың тақырыбы бойынша қандай қорытынды шығаруға болады? Білім алмасудағы тапсырманы орындау. Бөлім бойынша жиынтық бағалау, тоқсан бойынша жиынтық бағалау. |
Дәптер |
|
Рефлексия 5 мин |
Сабақтағы жұмысымызды қорытындылаймыз: – Қандай тақырып бойынша жұмыс істедік? |
|
|
|
|
|
|
Үй тапсырмасы |
«Талқылаймыз» айдарындағы сұрақтарға жауап беру |
|
шағым қалдыра аласыз













