Материалдар / Ашық сабақ "Бөлшектер әлеміне саяхат" 5-сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ "Бөлшектер әлеміне саяхат" 5-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Математика пәнінен 5-сыныпқа арналған, бөлшектер тақырыбын қорытындылауға арналған ашық сабақ.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
20 Қаңтар 2019
885
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақтың тақырыбы: «Бөлшектер» әлеміне саяхатСабақтың мақсаты:
  • Білімділік: Өтілген тақырыптарды қайталау және жүйелеу. Жай бөлшектер және аралас сандар, оларға амалдар қолдану дағдыларын қалыптастыру. Жай бөлшектерге қолданылатын амалдарды қайталау. Біліктерін логикалық оймен іске асыра білу.
  • Дамытушылық: Ойлау қабілеттерін, өз беттерімен жұмыс жасауын дамыту, математикаға деген қызығушылығын арттыру.
  • Тәрбиелік: Алған білімдеріне жауапкершілікпен қарауға, өз мүмкіндігіне сенуге, үлкен жетістікке ұмтылуға үйрету.
Түрі: өткен тақырыпты қайталауӘдісі: сызба-нұсқа, сұрақ – жауап, сайысКөрнекілігі: сызба - суреттер, кесте, жапсырмалы суреттерПәнаралық байланыс: физика, бейнелеу өнеріСабақ барысы: 1. Ұйымдастыру2. Үй жұмысын тексеру3. Қорытындылау сабағы4. Бекіту 5. Үйге тапсырма беру.

Қайталау сұрақтарын қою:
  • Жай бөлшек дегеніміз не?
  • Дұрыс бөлшек дегеніміз не?
  • Бұрыс бөлшек дегеніміз не?
  • Аралас сан деген не?
  • Бұрыс бөлшекті аралас санға қалай айналдырамыз?
  • Бөлімдері бірдей жай бөлшектерді қалай салыстырамыз?
  • Бөлімдері әр түрлі жай бөлшектерді қалай қосамыз?


«Бөлшектер» әлеміне саяхат сабағымызды бастаймыз.
  • Саяхаттың бағытын анықтаймыз:
А) ВокзалӘ) «Кім жылдам?» бекетіБ) «Жеті жұмбақ» бекетіВ) «Ғажайып фигуралар» бекетіГ) «Кім тапқыр?» бекеті
  • Саяхатымызды бастамас бұрын вагондарымызға аралас сандарды теріп салып алайық. (Бөлшектер арасынан аралас сандарды тереміз)
Саяхатымыздың барысында әр дұрыс жауап үшін вагондарымыздағы мультфильм кейіпкерлерінен бір кейіпкерден алып жинаймыз.
  • «Кім жылдам?» бекеті.
  • Бұрыс бөлшекті аралас санға айналдыр:
  • Аралас санды бұрыс бөлшекке айналдыр:
  • Теңдеуді шешіңдер:




  • «Жеті жұмбақ» бекеті
  • Спортшы бірінші минутта белгіленген аралықтың -ін, ал екінші минутта белгіленген аралықтың -ін жүгіріп өтті. Ол екі минутта жолдың қанша бөлігін жүгіріп өтті?
Жауабы: бөлігін
  • Экскаватор бірінші күні ордың -ін, ал екінші күні -ін қазды. Экскаватор екі күнде ордың қанша бөлігін қазып шықты?
Жауабы: бөлігін
  • Екі ыдыс бірдей көлемдегі сумен толтырылды. Бірінші ыдыстағы судың -і, ал екіншісіндегі судың -і жұмсалды. Қалған судың көлемі қай ыдыста артық?
Шешуі: -; -Жауабы: < , екінші ыдыста артық.
  • Ұзындықтары бірдей қызғылт, көк, және жасыл түсті жолақ алынды. Қызғылт жолақтың ұзындығының -і, көктен - -і, жасылдан - -і қиып алынды. Қай жолақ ең қысқа болып қалды?
Шешуі: қызғылт: -; көк: -, жасыл: Жауабы: , көк жолақ ең қысқа.

  • Моторлы қайық меншікті жылдамдығы км/сағ. Ағыс жылдамдығы км/сағ. Моторлы қайық 1 сағатта:
  • ағыспен жүзіп неше километр қашықтыққа барады?
  • ағысқа қарсы жүзіп, неше километр қашықтыққа барады?
Шешуі:1. Ағыспен ; 2. Ағысқа қарсы Жауабы: Ағыспен , ағысқа қарсы .
  • Эскалатор м/мин жылдамдықпен жоғарылай қозғалды. Оның үстіндегі 78 м/мин жылдамдықпен жүрген адам 1 минутта:
1) эскалатор қозғалысымен бағыттас жоғары жүрсе, неше метр қашықтыққа жылжиды?2) эскалатор қозғалысына қарсы бағытта төмен жүрсе, неше метр қашықтыққа жылжиды?Шешуі:1. Бағыттас ; 2. Қарсы бағытта Жауабы: Бағыттас , Қарсы бағытта .

  • Ақадыр ауылынан тас жолға дейін қашықтық км, ал тас жолмен Көкшетау қаласына дейін қашықтық км. Ақадыр ауылынан Көкшетау қаласына дейінгі қашықтық неше километр?
Шешуі: Жауабы:
  • «Ғажайып фигуралар» бекеті.
Фигураларды бөлшекпен өрнектеп мәнін тап:

Фигураларды бөлшекке сәйкес бөліктерге бөліп, әр түске боя:

  • «Кім тапқыр?» бекеті (екі топқа ортақ тапсырма)
Ерлан, Данияр, Санжар үшеуіне мамасы дүкеннен 5 апельсин алып келді. 5 апельсинді үшеуіне қалай тең бөліп беруге болады? Неше әдіспен бөліп беруге болады?Жауабы: Екі әдіспен, бөліктен немесе 5 апельсиннің әрқайсысын 3-ке бөліп, әр балаға бөліктің бесеуін берсе, әр балада бөлік немесе бөліктен тиеді.

Сабақты бекіту: Тест тапсырмасын беру.Міне оқушылар осымен біздің «бөлшектер» әлеміне саяхатымыз да аяқталды. Сабаққа белсенді қатысқандарыңа рахмет.Сабаққа белсенді қатысқан оқушыларға тиісті баға қою. Үй тапсырмасы:































Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!