Сабақ
кезеңі/Уақыты
|
Педагогтің іс-әрекеті
|
Оқушының іс-әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Сабақтың басы
Қызығушылықты ояту.
|
Ұйымдастыру кезеңі:
Сабақты
көңілді бастау мақсатында төмендегі өлеңді оқушыларға хормен
айтқызады.
Шырылдады
қоңырау
Біз сабақты
бастаймыз.
Партамызға
отырып,
Жан-жаққа
көз тастаймыз.
Жаңа білім
алуға,
Алға қадам
жасаймыз.
|
Өлеңді хормен
айтады.
|
|
Оқулық, жұмыс
дәптерлері
Кітап,
дәптер, қалам суреттері бейнеленген қима қағаздар
топтамасы
|
Үй тапсырмасын
пысықтау
(5
минут)
Жаңа
сабаққа кіріспе
5минут
|
Ширату сұрақтары
арқылы үй тапсырмасын пысықтау
«Миға шабуыл»
әдісі арқылы оқушыларға видеоролик
көрсетіп, сабақтың тақырыбын аштырады.
Сабақ
мақсатымен таныстырады.
|
Ширату сұрақтарына
жауап береді.
«Миға шабуыл»
әдісі арқылы видеороликті тамашалап,
сабақтың тақырыбын болжайды.
|
Дискриптор
сұрақтарға
нақты жауап береді-1балл
Қалыптастырушы бағалау
Жарайсың!
|
|
Сабақтың ортасы.
Жұптық
жұмыс
10минут
Топтық
жұмыс
10минут
|
Әр жұп Қожаны мақтап
даттайды. Оқушылардың алдына мақал-мәтелдер беріледі. Сол
мақал-мәтелдерді аргумент ретінде пайдаланып бір оқушы Қожаның
іс-әрекетін мақтайды, бір оқушы даттайды.
Оқушыларды
үш топқа бөліп, әр топқа тапсырма береді.
1-топ
Оқушыларға
«Кейіпкерлер кестесі» арқылы кейіпкерлердің портреті мен образын
анықтайды.
2-топ
Оқушыларға
кейіпкерлердің іс әрекеті арқылы образын ашу мақсатында рөлдік ойын
тапсырмасын береді.
|
Оқушылардың алдына
мақал-мәтелдер беріледі. Сол мақал-мәтелдерді аргумент ретінде
пайдаланып бір оқушы Қожаның іс-әрекетін мақтайды, бір оқушы
даттайды.
Әр топ берілген
тапсырмаларды орындайды.
|
Дескриптор
Мақал-мәтелдерді орынды
қолданады-1балл
мақтап,
даттау мақсатында Қожаның іс-әрекетін орынды
бағалайды-1балл
Дескриптор:
1-топ кейіпкерлердің
портретін табады -1балл
кейіпкерлердің образын ашады-1балл
2-топ
Кейіпкер
образын ашады-1балл
Әдеби тілде
сөйлейді-1балл
|
Оқулық
5-сынып
|
Жеке
жұмыс
5минут
|
«Жағдаятты шеш»
әдісі
Оқушыларға «Менің атым
Қожа» әңгімесіндегі жағдаяттар беріледі. Сол жағдаяттар шынайы
өмірде болса шешу жолын табады.
|
«Менің атым Қожа»
әңгімесіндегі жағдаяттарды шешу жолын тауып, өз ойын
дәлелдейді.
|
Дескриптор
жағдаяттарды
шешу жолын тауып, өз ойын дәлелдейді-1балл
|
Қима
қағаздар
|
Сабақты
бекіту
5минут
|
Оқушыларға тест
парақтары таратылып беріледі.
Сабақты бекіту
мақсатын Classtime
платформасы
арқылы тест жұмыстарын алады.
|
Тестке жауап беріп,
«word woll» платформасы арқылы тест жауаптарын
тексереді.
|
Дескриптор
Әр дұрыс
жауапқа-1балл
|
|
Сабақтың соңы
Ой толғаныс.
Рефлексия
5 мин.
|
«Еркін микрофон» әдісі.
Мұғалім сабақты қорытындылау
мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын
тыңдайды.
|
Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсаты,
тақырыбы бойынша өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды
жасайды.
|
|
|