Жаңа сабақ
1-тапсырма. «Ұнайды,ұнамайды» әдісі.Оқушылар өз аттары
туралы айту
Дескриптор:
-Оқушылар өз аттарын кім қойғаны,мағынасы туралы айта
алады
Қ/Б: «От шашу»әдісі
2-тапсырма. ТЖ «Сұрақтар бұрқасыны»
әдісі
Дескриптор:
-Сұрақтарға тұжырымды жауап бере
алады;
Қ/Б: «От шашу»әдісі
3-тапсырма. « СМС» әдісі
Кейіпкерге хат жазу.ТЖ телефон
суреті
Дескриптор:
-Кейіпкерге хат жаза алады;
-Хатта өз ойын жеткізе алады.
Қ/Б: «От шашу»әдісі
4-тапсырма. «Автор орындығы»
әдісі
1-топ.Майқанова апай
2-топ.Қожа
3-топ.Сұлтан
Дескриптор:
-Оқушылар автор орындығы бойынша қойылған сұрақтарға жауап
бере алады
Қ/Б: «От шашу»әдісі
5-тапсырма.
«Суреттер сөйлейді» әдісі
Берілген суреттер әңгіменің қай бөлімі екенін табу.Түсінік
айту
Дескриптор:
-Берілген суреттер бойынша әңгіменің қай бөлімі екенін айта
алады;
-Топ мүшелері түсінік айта алады
Қ/Б: «От шашу»әдісі
6-тапсырма. «1 сұрақ»
әдісі
Бердібек Соқпақбаев
«Менің атым Қожа» туралы «Шығарманы жазардағы ең басты мақсатым:
жақсылыққа тәрбиелеу. Қожа – есер емес, есті тентек. Бір көрген
адамға «жаман бала», «қиын бала» болып, кейін мүлде өзгеріп,
жақсылардың қатарына қосылып кететін балалар аз емес ғой...» деген
екен.Өмірде сендер де адаспай өз жолдарыңды таба білулеріңе
тілектеспін!
«Сенің адамгершілігің бар бала екендігіңе
сенгенмін,Қожа!»-деп кім айтты? Барлық топқа қорытынды
сұрақ
Дескриптор:
-Оқушылар Қожа туралы өз ойларын жеткізе
алады
-Жақсы мен жаманды түсінеді
-Үлгілі оқушы болуға бой түзейді
7-тапсырма. «Жалғасын тап»
әдісі
«Отбасы,мектеп,достық» туралы мақал-мәтел
айту
Дескриптор:
-Оқушылар мақал-мәтелдің жалғасын таба
алады
-Мағынасын түсінеді
Қ/Б: «От шашу»әдісі
|