Ашық сабақ "Бұхар жырау "Ай, Абылай,Абылай" өлеңі

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ашық сабақ "Бұхар жырау "Ай, Абылай,Абылай" өлеңі

Материал туралы қысқаша түсінік
Ашық сабақ
Материалдың қысқаша нұсқасы

Бөлім:

І бөлім «Атадан қалған асыл сөз»

Педагогтің тегі, аты, әкесінің аты:

Азбаева Ляйля Хамиевна

«Ю.А.Гагарин атындағы мектеп-лицейі» КММ Шет ауданы Ақадыр кенті

Күні:

15.10.2024ж.

Сынып: 9

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Бұқар жырау "Әй, Абылай, Абылай" өлеңі

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары:

9.1.4.1 көркем шығармалардан алған үзінділерді шығармашылық жұмыстарда қолдану;

9.2.3.1 шығармадағы әдеби тілді құбылту мен айшықтаудың (троп пен фигура) түрлерін талдай отырып, автор стиліне баға беру.

Сабақтың мақсаты

Шығармадан алған үзінділерді шығармашылық жұмыстарда қолдана алады, шығармадағы әдеби тілді құбылту мен айшықтаудың (троп пен фигура) түрлерін талдай отырып, автор стиліне баға бере алады.


Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/

уақыты

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басталуы


5 минут







Сабақтың ортасы


3 минут














10 минут

















10 минут


























12 минут








Сабақтың аяқталуы

5 минут

І. Ұйымдастыру кезеңі

Амандасу, оқушыларды түгендеу, назарларын сабаққа аудару.

Өткен сабақ Бұхар жыраудың «Тілек» өлеңін сұрау арқылы, өз тілектерін тыңдау.


Ойтүрткі

1.Абылай ханның тарихта алатын орны қандай?

2. Жаугершілік заманда Абылай ел бастаған білгір хан болғандығы туралы не білесің?

3.Жырау неліктен Абылай ханға толғау арнады деп ойлайсыңдар?

Дискриптор:

  • Абылай ханның тарихтағы орнын анықтайды;

  • Абылай хан туралы тың дерек ұсынады;

  • Жырау неліктен ханға толғау арнағанына өз көзқарасын білдіреді.


1-тапсырма /жұптық жұмыс/


Өлеңнен үзінді

Көркемдегіш құралға мысал

Қолдану ерекшелігі

Автор стиліне баға беріңіз


1. Риторикалық сұрақ






2. Теңеу

3. Сарказм




Дескриптор:

  • Өлеңнен үзінді келтіреді;

  • Көркемдегіш құралдарды табады;

  • Қолдану ерекшелігін анықтайды;

  • Автор стиліне баға береді.


2-тапсырма /жеке жұмыс/

Толғауды оқушылар оқып шығады, сонан соң толғаудағы негізгі ойды бір сөйлеммен жазады.


Сұрақтар


Оқушы жауабы

1.Өзіңе ерекше әсер еткен тармақ қайсысы, неге?



Дискриптор:

-Өзіне әсер еткен тармақты табады;

-Өз пікірін білдіреді.


3-тапсырма /топтық тапсырма/

1. Шығармадағы жыраудың негізгі арман-мұраты не?

3.Шығарма кейіпкеріне қандай мінездеме беруге болады?

4.Осы қасиеттер бүгінгі ұрпақтың бойында бар ма?

5.Отаның үшін өзің қандай игілікті іс істегің келеді?


Дикриптор:

-Өлеңдегі жыраудың арман-мұратын табады;

-Кейіпкерге мінездеме береді;

-Бүгінмен байланыстыру;

-Өзінің үлесі туралы.


Рефлексия

«Еркін микрофон» әдісі.

Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды.


Бағалау.

Үйге: Өлеңді жаттау






«Тілек»  өлеңін айтып, өз тілектерімен бүгінгі сабаққа бір-біріне сәттілік тілейді.





Сұрақтарға жауап береді















Кесте бойынша жұмыс жасайды.

Өлеңнен үзінді келтіреді.

Көркемдегіш құралдарды табады.











Оқулықтан өлеңді оқып, әсер еткен жолға өз пікірін білдіреді.
















Сұрақтарға жауап береді.


















Өз ойларын ортаға салады.






Оқушылардың айтылған ойларын ауызша

мадақтау




Дискриптор арқылы бағалау














Дескриптор бойынша бағалау.














Дескриптор бойынша бағалау.
















Дискриптор бойынша бағалау








Оқулық

9-сынып қазақ әдебиеті






Абылай хан мен Бұқар суреттері












Кесте

















Кесте, оқулық


























Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
18.10.2024
336
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі