Сабақтың
басталуы
5
минут
Сабақтың
ортасы
3
минут
10
минут
10
минут
12
минут
Сабақтың
аяқталуы
5
минут
|
І. Ұйымдастыру
кезеңі
Амандасу,
оқушыларды түгендеу, назарларын
сабаққа аудару.
Өткен сабақ Бұхар жыраудың
«Тілек» өлеңін сұрау арқылы, өз тілектерін
тыңдау.
Ойтүрткі
1.Абылай ханның тарихта алатын
орны қандай?
2. Жаугершілік заманда Абылай
ел бастаған білгір хан болғандығы туралы не
білесің?
3.Жырау неліктен Абылай ханға
толғау арнады деп ойлайсыңдар?
Дискриптор:
-
Абылай ханның тарихтағы орнын
анықтайды;
-
Абылай хан туралы тың дерек
ұсынады;
-
Жырау неліктен ханға толғау
арнағанына өз көзқарасын білдіреді.
1-тапсырма /жұптық
жұмыс/
Өлеңнен
үзінді
|
Көркемдегіш құралға
мысал
|
Қолдану
ерекшелігі
|
Автор стиліне баға
беріңіз
|
|
1. Риторикалық
сұрақ
|
|
|
|
2.
Теңеу
3.
Сарказм
|
|
|
Дескриптор:
-
Өлеңнен үзінді
келтіреді;
-
Көркемдегіш
құралдарды табады;
-
Қолдану ерекшелігін
анықтайды;
-
Автор стиліне баға
береді.
2-тапсырма /жеке
жұмыс/
Толғауды оқушылар
оқып шығады, сонан соң толғаудағы негізгі ойды бір сөйлеммен
жазады.
Сұрақтар
|
Оқушы
жауабы
|
1.Өзіңе ерекше әсер еткен
тармақ қайсысы, неге?
|
|
Дискриптор:
-Өзіне әсер еткен
тармақты табады;
-Өз пікірін
білдіреді.
3-тапсырма /топтық
тапсырма/
1. Шығармадағы жыраудың негізгі
арман-мұраты не?
3.Шығарма
кейіпкеріне қандай мінездеме беруге
болады?
4.Осы қасиеттер
бүгінгі ұрпақтың бойында бар
ма?
5.Отаның үшін өзің
қандай игілікті іс істегің
келеді?
Дикриптор:
-Өлеңдегі жыраудың
арман-мұратын табады;
-Кейіпкерге
мінездеме береді;
-Бүгінмен
байланыстыру;
-Өзінің үлесі
туралы.
Рефлексия
«Еркін микрофон»
әдісі.
Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа
деген көзқарасын, рефлексиясын
тыңдайды.
Бағалау.
Үйге: Өлеңді жаттау
|
«Тілек»
өлеңін айтып, өз тілектерімен
бүгінгі сабаққа бір-біріне сәттілік
тілейді.
Сұрақтарға жауап
береді
Кесте бойынша жұмыс
жасайды.
Өлеңнен үзінді
келтіреді.
Көркемдегіш
құралдарды табады.
Оқулықтан өлеңді оқып, әсер
еткен жолға өз пікірін білдіреді.
Сұрақтарға жауап
береді.
Өз ойларын ортаға
салады.
|
Оқушылардың айтылған
ойларын ауызша
мадақтау
Дискриптор арқылы
бағалау
Дескриптор бойынша
бағалау.
Дескриптор бойынша
бағалау.
Дискриптор бойынша
бағалау
|
Оқулық
9-сынып қазақ
әдебиеті
Абылай хан мен Бұқар
суреттері
Кесте
Кесте,
оқулық
|