|
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Динамика негіздері |
Мектеп: ШҚО білім басқармасының Бесқарағай ауданы бойынша білім бөлімінің «Глуховка орта мектебі» КММ |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Күні: 14.12.2021 ж |
Мұғалімнің есімі: Маратқызы Гүлім |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
СЫНЫП: 9 «а» |
Қатысқандар саны: 9 |
Қатыспағандар: 5 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы |
«Бүкiләлемдiк тартылыс заңы» тақырыбына есептер шығару |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары) |
9.2.2.6. Бүкіләлемдік тартылыс заңын тұжырымдау және оны есептер шығаруда қолдану; |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ мақсаты |
Барлық оқушылар: Ньютонның гравитация заңын тұжырымдау және мәнін түсіндіру Оқушылардың басым бөлігі: Барлық денелер не себепті жерге тартылатынын айқындау Кейбір оқушылар: Білімді сыныптастарына түсіндіріп оқулықтан тыс ресурстар қоса алады. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау критерийі |
Бүкіләлемдік тартылыс заңының ашылу тарихы мен өрнегі қандай шамаларға пропорционал тәуелді екенін біледі. Бүкіләлемдік тартылыс заңдарының формулаларын қолдана отырып, есеп шығара алады |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Тілдік мақсаттар: |
Оқушылар: Термин сөздіктерді дұрыс айта алу. Екі дене бір-біріне массаларының көбейтіндісіне тура пропорционал, ал арақашықтықтарының квадратына кері пропорционал күшпен тартылады.. Пән лексикасы және терминология: күш, масса, үйкеліс күші, таразы,серпімділік күші, үдеу |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Құндылық тар |
Құрмет, ынтымақстастық, өмір бойы оқу, азаматтық жауапкершілік, ашықтық. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Әдіс-тәсілдер |
Сұрақ-жауап, деңгейлік есептер шығару, сөзжұмбақ пен ребус шешу, көрнекілік. Рефлексия. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Пәнаралық байланыс |
Биология мен география |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Алдыңғы тақырып |
Ньютонның 3 заңы |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жоспар ланған уақыт |
Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз) |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Басталуы 5 минут |
Топқа бөлу арқылы үйге берілген ереже мен формуланы қайталау Әр оқушыға мұғалімнің үстелінде жасырылып тұрған 1 қиынды қағаздан алуларын сұраймын. Қиындының элементтерін құрастыру арқылы 2 топқа бөлініп отырады. Нәтижесінде 1 топ формула, ал 2-ші топ ереже құрастырулары керек. 1-топ: 2-топ: Екі дененің бір-біріне тартылатын күші осы денелердің массаларына тура пропорционал, ал олардың арақашықтығының квадратына кері пропорционал болады. (Видео көрсету) |
Интерактивті тақта Үлестірмелі қағаз Видео көрсету |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ортасы 35 минут |
«Топтық жұмыс". Психологиялық ахуал қалыптастыру: Тақтада шарлардың ішінде тапсырмалар берілген, әр топтан 4 оқушыдан келіп, сол тапсырмаларды орындаулары керек. I. «Миға шабуыл». Үй тапсырмасын сұрау. Сұрақ-жауап және есептер шығару:
ІІ. Сөздікпен жұмыс Vocabulary – сөздік (сәйкестендіру)
ІІІ. Демонстрациялық көрсетілім. Топ басшылары ортаға шығып, жасырылған 2 құрал туралы келесідей мәліметтер берулері керек:
IV. Сөзжұмбақ шешу Сөзжұмбақтың сұрақтары: 1. 1666 ж. ашылған және серпімділік күшінің формуласы анықталатын заң 2. Массаны өлшейтін құрал 3. Дененің инерттілігін сипаттайтын физикалық шама 4. Гравитациялық тұрақтының мәнін анықтаған ағылшын ғалымы 5. Үйкеліс күшін өлшеуге арналған құрал 6. Күштің өлшем бірлігі 7. Күшті өлшейтін құрал 8. Тіректін тарапынан денеге әсер ететін серпімділік күші 9. Денелерге басқа денелер әрекет етпеген кезде қалыптасқан жылдамдығын сақтау құбылысы 10. Масса қандай шама?
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||













