Ашық сабақ "Бұрылыстар"

Тақырып бойынша 31 материал табылды

Ашық сабақ "Бұрылыстар"

Материал туралы қысқаша түсінік
5.3.3.2 – роботты көрсетілген градусқа бұру үшін бағдарламалар жасау
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қысқа мерзімді жоспары

Бөлім

Робототехника

Педагогтың аты-жөні


Күні


Сынып: 5

Қатысушылар саны 8


Қатыспағандар саны


Сабақтың тақырыбы:

Бұрылыстар.

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

5.3.3.2 – роботты көрсетілген градусқа бұру үшін бағдарламалар жасау

Сабақтың мақсаты:

роботты көрсетілген градусқа бұру үшін бағдарламалар жасай алады

Сабақтың барысы:

Сабақтың кезені/ уақыт

45мин

Педагогтың әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

10 мин

1.Оқушылармен амандасу.

2. Бағалауды түсіндіріу.

3. Үй тапсырмасын сұрау.

4. Тақырыпты ашу.

- Сабақтың тақырыбы мен мақсаттарымен таныстыру.

- Жаңа тақырыпқа шолу.

Роботтың қозғалған кезінде бұрылыс жасау үшін гироскопиялық датчиктер қолданамыз.

1.Мұғаліммен амандасады.

2. Оқушылар тақтадағы сұрақтарға жауап береді.

Сабақтың тақырыбын дәптерге жазады.

3.Сабақтың мақсаттарымен танысады.

ҚБ Мұғалім білім алушылар жауабын мұқият тыңдап жетондар арқылы бағалау.


Spinner Wheel » Spin the Wheel to Decide at Random



Ақпараттық тақырыптық презентация



Сабақтың ортасы

30 мин

Жаңа тақырыпты түсіндіру.

Кинометафра әдісі бойынша бейнеролик көрсету.


Сызықтық алгоритм бiр реттен ғана орындалатын командалардын тiзбегi . Сызықтық алгоритм барысында командалар бiрiнен сон бiрi қатаң, белгiленген тәртіппен орындалады.
Роботтың қозғалыс кезінде бұрылыс жасау үшін гироскопиялық датчиктерді қолданамыз.

Роботты көрсетілген градусқа бұру

Гироскопиялық датчикті пайдалынып, робот -қа бұрылатын программа құрып көрейік.Старт блогына Тәуелсіз басқару блогын жалғаймыз.

Қосу режимін таңдаймыз.

Сол жақ мотордың қуатын 40, оң жақ мотордың қуатын 0 деп өзгертеміз.

Тәуелсіз басқару блогына Күту блогын жалғаймыз.

Датчиктен мәліметтерді алу үшін оның режимін ауыстырамыз:

Гироскопиялық датчик Өзгерту Бұрыш (Бағыты – 0, бұрыш – 90).

Күту блогына тағы бір Тәуелсіз басқару блогын қосамыз.

Өшіру режимін орнатамыз. Нәтижесінде робот -қа айналған соң, бұл оны тоқтатады.

1-2 тапсырма. Оқулықпен жұмыс

Жұптық жұмыс:




3 – тапсырма Роботтардың түрлерін сәйкестендіру.















4 – тапсырма

Ерекше қабілетті оқушыға:

1-тапсырма.

Оқушы қабілетіне қарай жұмбақты шешеді.

Құрама темір,

Қолқабысы көп-

Ғұлама темір

Жауабы: Робот


2-тапсырма.

О
қушы ребусты шешеді.



3-тапсырма.

Суреттерге қарап, робот түрлерін қолдану салаларымен байланыстырыңыз.

Медициналық роботтар

Тұрмыстық роботтар

Әскери роботтар

Өндірістік роботтар

4 -тапсырма.

Оқушылар мәтінде түсіп қалдырылған сөздерді тауып, мәтінді толықтырады.

Сызықтық алгоритм бiр реттен ғана орындалатын командалардын тiзбегi . Сызықтық алгоритм барысында командалар бiрiнен сон бiрi қатаң , белгiленген тәртіппен орындалады .

Роботтың қозғалыс кезінде бұрылыс жасау үшін гироскопиялық датчиктерді қолданамыз.



Оқушылар бейнероликті мұқият қарайды.




Мұғалімді тыңдайды
















Тәжірбиені орындайды.

















1-2 тапсырманы орындайды.


Дескриптор:

Рет-ретімен орналастырады.

Блоктарды сәйкестендіреді.












Тәжірбиені орындайды.


Дескриптор:

Берілген тапсырманы Lego Mindstorms Education ev3 программасында

орындайды;

Моторды тәуелсіз басқару блогын қолданады;

Нәтижесін алады;




Оқушылар ұялы телефондарында орындайды.









Оқушылар тақтада орындайды








Оқушы тапсырманы орындайды.






Дескриптор:

Берілген тапсырмаларды орындайды.

Жауабын жазады; ребусты шешеді; роботтарды сәйкестендіреді; мәтінді толықтырады.
























ҚБ Мұғалім білім алушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады








ҚБ Мұғалім білім алушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады











ҚБ Мұғалім білім алушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады







ҚБ Мұғалім білім алушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады






Бұрылыстар. 5-сынып Информатика - поиск Яндекса по видео (yandex.kz)




Интербелсен-

ді тақта/ компьютер



















Lego Education ev3 программа-сы Mindstorms







Кеспе қағаздар тарату




















Lego Education ev3 программа-сы Mindstorms













Робототехни-ка (learningapps.org)









LearningApps.org - создание мультимедийных интерактивных упражнений



Кеспе қағаздар арқылы тапсырма беру

Сабақтың соңы

Бекіту:

5 мин

WordWall платформасы арқылы сабақты бекіту



Оқушыларды бағалау

Кері байланыс


Оқушылар ақиқат немесе жалған екенін анықтайды



.


Информатика 5 сынып - True or false (wordwall.net)



Бүгінгі сабақтан алған әсерлерің қандай? - Mentimeter

Үй тапсырма-сы

Бұрылыстар тақырыбын оқу.

88 беттегі кестені дәптерге орындау.






Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
27.02.2025
239
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі