ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ ЖОСПАР
Пәні: Жаратылыстану
Мектеп: «Б.Тамабаев атындағы орта мектеп МДШО»КММ
Күні:
Мұғалімнің есімі:Ергеш А.С
Сынып:4
Қатысқандар саны:15
Қатыспағандар саны :0
Тақырыбы
Бунақденелілер қалай дамиды?
Ортақ тақырып
Құндылықтар
Бөлім
Тірі табиғат
Мен зерттеушімін
Бөлімше
2.2Жануарлар
1.2Табиғатты тану әдістері
Оқу мақсаттары
4.2.2.2 бунақденелілердің тіршілік циклін сипаттау
4.1.2.2 алынған нәтижені оқушы таңдаған формада ұсыну
Сабақ мақсаттары
Барлық оқушылар: Бунақденелілерге мысал келтіру,әр түрлі ақпарат көздерін қолдану
Оқушылардың басым бөлігі: Бунақденелілердің даму кезеңдерін ретімен атау,даму сатыларын ажырату,
Кейбір оқушылар: Қаңқыз бен шегірткенің зерттеу жұмыстарын жүргізу
Ойлау дағдыларының деңгейлері
Білу
Түсіну
Қолдану
Б ағалау критерийлері
1. Бунақденелілерге мысал келтіру,әр түрлі ақпарат көздерін қолдану
2. Бунақденелілердің даму кезеңдерін ретімен атау,даму сатыларын ажырату
3. Қаңқыз бен шегірткеге зерттеу жұмыстарын жүргізеді
Тілдік мақсат
Тірек сөздер.(жұмыртқа,дернәсіл,жұлдызқұрт,қуыршақ)
Тапсырма орындау барысында дұрыс қолдану,үйрету
Пәндік лексика және терминдер
Тақырыпқа байланысты үш тілде айтуға үйрету.
|
Казақша |
орысша |
Ағылшынша |
|
Жұмыртқа |
яйцо |
Egg |
|
Дернәсіл |
личинки |
Sociable |
|
Жұлдызқұрт |
гусеница |
Starred |
|
Көбелек |
бабочка |
Butterfly |
|
Қуыршақ |
кукла |
Dool |
|
Қоңыз |
жук |
Bug |
|
Қандала |
клоп |
Bedbug |
|
Маса |
комар |
Mosquito |
|
Балара |
пчелка |
Bee |
|
Қанқыз |
Божья коровка |
Ladybug |
|
Шегіртке |
кузнечик |
Grasshopper |
Талқылауға арналған сұрақтар
1.Бунақденелілер деген не?
2.Олардың «бунақденелілер» деп аталуының себебі неде?
3.Бунақденелілерге мысал келтір
4.Бунақденелілер қалай дамиды?
5.Көбелек қалай пайда болады?
6.Сызба бойынша бунақденелілердің даму кезеңдерімен танысу
7.Жұлдызқұрт неден пайда болады?
8.Ол неге айналады?
9.Қуыршақ қай кезде ашылады?
10. Қанқыздың,шегірткенің дамуының зерттеу жұмысы қалай жүреді?
Құндылықтар
Оқушылар бір-біріне құрмет көрсету,бір-бірін тыңдауға үйрету.Адамгершілік таныту
Пәнаралық байланыс
Орыс тілі,ағылшын тілі,дүниетану,математика, әдебиеттік оқу, көркем еңбек.
АКТ мен байланыс
Интернет-ресурстар, дерекқордан және интернеттен сабаққа қатысты ақпаратты іздеу; https://imektep.kz/kz/bunakdeneliler, https://www.youtube.com/watch?v=744V_ESD7-Y
Бұған дейінгі меңгерілген білім
Тірі ағзалар арасындағы қарым-қатынас түрлерін біледі
Жануарлар мен өсімдіктердің өзара байланысы туралы біледі, оларды түрлі белгілері бойынша топтарға жіктей алады.
Жоспарлан-ған уақыт 40 минут
Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз)
Ресурстар
Сабақтың басы
3 минут
(Ұ) «Сиқырлы қапшық»
Қапшыққа салынған саны бірдей қызыл,жасыл,сары шариктер таңдап алуды ұсынамын.Осы түстер бойынша оқушыларды 3 топқа бөлемін:
I топ«Алғырлар»(сары
түсті)
II топ
«Тапқырлар»(қызыл
түсті)
III топ «Зеректер»(жасыл
түсті)
Шаттық шеңбері
Дене мүшелерімен амандасу(көзбен,қолмен,құлақпен,аяқпен амандасу)
Мұғалім:-Екі көз не үшін керек?
Оқушы:-Жақсыларды көру үшін.
Мұғалім:-Екі құлақ не үшін керек?
Оқушы:-Ақыл-кеңес тыңдау үшін.
Мұғалім:-Екі қол не үшін керек?
Оқушы:-Елге көмек беру үшін.
Мұғалім:-Екі аяқ не үшін керек?
Оқушы:-Шетте жүрсең,
Туған жерге жету үшін
Мұғалім:-Ал басың не үшін қажет?
Оқушы:-Бәрін-бәрін ойлау үшін!
Дұрыс балалар,олай болса мен сендердің құлақтарың,аяқтарың,мен қолдарыңа саулық тілеймін.
Алдыңғы білімді еске түсіру(жеке,жүпта,топта,ұжымда)
(Ұ) «Допты қағып ал»тәсілі бойынша сыныпқа
сұрақтар беріледі.
Оқу мақсатын таныстыру
Күтілетін нәтижені анықтау.
МК «Ойлан тап!» айдары.
Мақсаты:суреттер арқылы оқушының сыни ойлауын дамыта отырып,сабақтың тақырыбын анықтау.
Оқушыларға көбелектің,жұлдызқұрттың,жұмыртқаның суреті көрсетіледі.
Балалар,мына суреттерге назар аударыңдар.Не байқадыңдар?
/Оқушылар атап береді/
-Қалай ойлайсыңдар,бүгінгі сабағымыздың тақырыбы не туралы болмақ?
/Оқушылар өз болжамдарын айтады/
Оқушыларды топқа бөлуге арналған суреттер
Алдыңғы білімді еске түсіру тапсырмалары
Көбелектің,жұлдызқұрттың,жұмыртқаның суреті
https://imektep.kz/kz/bunakdeneliler
Ортасы
7 минут
№1 тапсырма. Ж«Броундық қозғалыс» әдісі
(Айтылым)
Белсенді оқыту: «Сұрақ қою және талқылау» Саралау: «Тапсырма»
Талқылауға арналған сұрақтар:
Көбелек қалай пайда болады?
Жұлдызқұрт неден пайда болады?
Ол неге айналады?
Қуыршақ қай кезде ашылады?
Тапсырма
Бунақденелілердің даму кезеңдері.
Көбелек. Көбелек қалай пайда болады? Ойланып көр. Сызба
бойынша даму кезеңдерімен таныс. Суретке қарап, әр сатыдағы өзгерістерді сипатта. Жұлдызқұрт неден пайда болады?Ол неге айналады?Қуыршақ қай кезде ашылады деп ойлайсың?

Тірек сөздерді қолдану:
|
Жұлдызқұрт |
Гусеница |
Starred |
|
Көбелек |
Бабочка |
Butterfly |
|
Қуыршақ |
Кукла |
Dool |
Мұғалім бағалайды
ҚБ.«Гүлдер» әдісі
-
Толық жауап Толық емес жауап Қалыпты жауап
Оқулықпен жұмыс
Көбелектің даму сызбасы
Тапсырманы орындаған оқушыны мадақтау,толықтыру жасау,кері байланыс орнату
О
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ашық сабақ Бунақденелілер қалай дамиды 4-сынып
Ашық сабақ Бунақденелілер қалай дамиды 4-сынып
ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ ЖОСПАР
Пәні: Жаратылыстану
Мектеп: «Б.Тамабаев атындағы орта мектеп МДШО»КММ
Күні:
Мұғалімнің есімі:Ергеш А.С
Сынып:4
Қатысқандар саны:15
Қатыспағандар саны :0
Тақырыбы
Бунақденелілер қалай дамиды?
Ортақ тақырып
Құндылықтар
Бөлім
Тірі табиғат
Мен зерттеушімін
Бөлімше
2.2Жануарлар
1.2Табиғатты тану әдістері
Оқу мақсаттары
4.2.2.2 бунақденелілердің тіршілік циклін сипаттау
4.1.2.2 алынған нәтижені оқушы таңдаған формада ұсыну
Сабақ мақсаттары
Барлық оқушылар: Бунақденелілерге мысал келтіру,әр түрлі ақпарат көздерін қолдану
Оқушылардың басым бөлігі: Бунақденелілердің даму кезеңдерін ретімен атау,даму сатыларын ажырату,
Кейбір оқушылар: Қаңқыз бен шегірткенің зерттеу жұмыстарын жүргізу
Ойлау дағдыларының деңгейлері
Білу
Түсіну
Қолдану
Б ағалау критерийлері
1. Бунақденелілерге мысал келтіру,әр түрлі ақпарат көздерін қолдану
2. Бунақденелілердің даму кезеңдерін ретімен атау,даму сатыларын ажырату
3. Қаңқыз бен шегірткеге зерттеу жұмыстарын жүргізеді
Тілдік мақсат
Тірек сөздер.(жұмыртқа,дернәсіл,жұлдызқұрт,қуыршақ)
Тапсырма орындау барысында дұрыс қолдану,үйрету
Пәндік лексика және терминдер
Тақырыпқа байланысты үш тілде айтуға үйрету.
|
Казақша |
орысша |
Ағылшынша |
|
Жұмыртқа |
яйцо |
Egg |
|
Дернәсіл |
личинки |
Sociable |
|
Жұлдызқұрт |
гусеница |
Starred |
|
Көбелек |
бабочка |
Butterfly |
|
Қуыршақ |
кукла |
Dool |
|
Қоңыз |
жук |
Bug |
|
Қандала |
клоп |
Bedbug |
|
Маса |
комар |
Mosquito |
|
Балара |
пчелка |
Bee |
|
Қанқыз |
Божья коровка |
Ladybug |
|
Шегіртке |
кузнечик |
Grasshopper |
Талқылауға арналған сұрақтар
1.Бунақденелілер деген не?
2.Олардың «бунақденелілер» деп аталуының себебі неде?
3.Бунақденелілерге мысал келтір
4.Бунақденелілер қалай дамиды?
5.Көбелек қалай пайда болады?
6.Сызба бойынша бунақденелілердің даму кезеңдерімен танысу
7.Жұлдызқұрт неден пайда болады?
8.Ол неге айналады?
9.Қуыршақ қай кезде ашылады?
10. Қанқыздың,шегірткенің дамуының зерттеу жұмысы қалай жүреді?
Құндылықтар
Оқушылар бір-біріне құрмет көрсету,бір-бірін тыңдауға үйрету.Адамгершілік таныту
Пәнаралық байланыс
Орыс тілі,ағылшын тілі,дүниетану,математика, әдебиеттік оқу, көркем еңбек.
АКТ мен байланыс
Интернет-ресурстар, дерекқордан және интернеттен сабаққа қатысты ақпаратты іздеу; https://imektep.kz/kz/bunakdeneliler, https://www.youtube.com/watch?v=744V_ESD7-Y
Бұған дейінгі меңгерілген білім
Тірі ағзалар арасындағы қарым-қатынас түрлерін біледі
Жануарлар мен өсімдіктердің өзара байланысы туралы біледі, оларды түрлі белгілері бойынша топтарға жіктей алады.
Жоспарлан-ған уақыт 40 минут
Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз)
Ресурстар
Сабақтың басы
3 минут
(Ұ) «Сиқырлы қапшық»
Қапшыққа салынған саны бірдей қызыл,жасыл,сары шариктер таңдап алуды ұсынамын.Осы түстер бойынша оқушыларды 3 топқа бөлемін:
I топ«Алғырлар»(сары
түсті)
II топ
«Тапқырлар»(қызыл
түсті)
III топ «Зеректер»(жасыл
түсті)
Шаттық шеңбері
Дене мүшелерімен амандасу(көзбен,қолмен,құлақпен,аяқпен амандасу)
Мұғалім:-Екі көз не үшін керек?
Оқушы:-Жақсыларды көру үшін.
Мұғалім:-Екі құлақ не үшін керек?
Оқушы:-Ақыл-кеңес тыңдау үшін.
Мұғалім:-Екі қол не үшін керек?
Оқушы:-Елге көмек беру үшін.
Мұғалім:-Екі аяқ не үшін керек?
Оқушы:-Шетте жүрсең,
Туған жерге жету үшін
Мұғалім:-Ал басың не үшін қажет?
Оқушы:-Бәрін-бәрін ойлау үшін!
Дұрыс балалар,олай болса мен сендердің құлақтарың,аяқтарың,мен қолдарыңа саулық тілеймін.
Алдыңғы білімді еске түсіру(жеке,жүпта,топта,ұжымда)
(Ұ) «Допты қағып ал»тәсілі бойынша сыныпқа
сұрақтар беріледі.
Оқу мақсатын таныстыру
Күтілетін нәтижені анықтау.
МК «Ойлан тап!» айдары.
Мақсаты:суреттер арқылы оқушының сыни ойлауын дамыта отырып,сабақтың тақырыбын анықтау.
Оқушыларға көбелектің,жұлдызқұрттың,жұмыртқаның суреті көрсетіледі.
Балалар,мына суреттерге назар аударыңдар.Не байқадыңдар?
/Оқушылар атап береді/
-Қалай ойлайсыңдар,бүгінгі сабағымыздың тақырыбы не туралы болмақ?
/Оқушылар өз болжамдарын айтады/
Оқушыларды топқа бөлуге арналған суреттер
Алдыңғы білімді еске түсіру тапсырмалары
Көбелектің,жұлдызқұрттың,жұмыртқаның суреті
https://imektep.kz/kz/bunakdeneliler
Ортасы
7 минут
№1 тапсырма. Ж«Броундық қозғалыс» әдісі
(Айтылым)
Белсенді оқыту: «Сұрақ қою және талқылау» Саралау: «Тапсырма»
Талқылауға арналған сұрақтар:
Көбелек қалай пайда болады?
Жұлдызқұрт неден пайда болады?
Ол неге айналады?
Қуыршақ қай кезде ашылады?
Тапсырма
Бунақденелілердің даму кезеңдері.
Көбелек. Көбелек қалай пайда болады? Ойланып көр. Сызба
бойынша даму кезеңдерімен таныс. Суретке қарап, әр сатыдағы өзгерістерді сипатта. Жұлдызқұрт неден пайда болады?Ол неге айналады?Қуыршақ қай кезде ашылады деп ойлайсың?

Тірек сөздерді қолдану:
|
Жұлдызқұрт |
Гусеница |
Starred |
|
Көбелек |
Бабочка |
Butterfly |
|
Қуыршақ |
Кукла |
Dool |
Мұғалім бағалайды
ҚБ.«Гүлдер» әдісі
-
Толық жауап Толық емес жауап Қалыпты жауап
Оқулықпен жұмыс
Көбелектің даму сызбасы
Тапсырманы орындаған оқушыны мадақтау,толықтыру жасау,кері байланыс орнату
О
шағым қалдыра аласыз













