Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы


    Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 5.1В бөлім:Натурал сандардың бөлінгіштігі

    Мектеп: № 80 мектеп-гимназия


    Күні:

    Мұғалімнің аты-жөні: Баекешова Аигерим Сериккалиевна

    Сынып: 5"А"

    Қатысқандар: 20

    Қатыспағандар: -

    Сабақтың тақырыбы:

    Дәреже

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

    5.1.1.3Натурал сан дәрежесінің анықтамасын білу;

    5.1.1.4Бірдей сандардың көбейтіндісін дәреже түрінде жазу

    Сабақ мақсаттары

    Барлық оқушылар:

    • Натурал сандарың дәрежесін оқып жаза алады;

    Оқушылардың басым бөлігі:

    • Натурал сандарың дәрежесін есептей алады;

    Кейбір оқушылар:

    • Натурал санды дәреже түрінде және негізі бойынша дәреже көсеткішін табуды орындай алады

    Бағалау критерийі

    Натурал сан дәрежесінің анықтамасын біледі;

    Бірдей сандардың көбейтіндісін дәреже түрінде жазады

    Тілдік мақсаттар

    Оқушылар: Натурал санның негізі мен дәреже көрсеткіштерін қолданып есептеулер жүргізеді

    Пәнге тән лексика мен терминология:

    Дәреже, негізі, дәреже көрсеткіші, квадрат, куб, 1 дәреже

    Сыныптағы диалог/ жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер:

    • Дәреже дегеніміз не?

    • Дәреженің негізі деп нені атайды?

    • Дәреже көрсеткіші деп нені атайды?

    • Дәреже көрсеткіші 1-ге тең санды қалай жазады?







    Құндылықтарға баулу

    Ұлттық қауіпсіздік және еліміздің бүкіләлемдік, өңірлік мәселелерді шешуге жаһандық тұрғыдан қатысуы;

    Шығармашылық және сын тұрғысынан ойлау, қарым-қатынас жасау қабілеті.

    Пәнаралық байланыс

    Физика, информатика, химия

    Алдыңғы оқу

    Бірдей сандардың көбейтіндісін көбейту кестесінен біледі. Натурал сандарды көбейту алгоритмін біледі

    Сабақ барысы


    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері


    Ресурстар



    Сабақтың басы

    9 мин

    2 мин



    4 мин












    3 мин


    Ұйымдастыру. Оқушылармен сәлемдесу. Психологиялық ахуал туғызу (шаттық шеңберін құру)


    Үй тапсырмасын сұрау.


    ҚБ. «Домино» әдісі арқылы үй тапсырмасын тексеру

    Қима қағазға бір жағына көбейту амалы, екінші жағына мәні ауыстырылып жазылған. Бір оқушы көбейтіндіні оқыса келесі оқушы жауабын оқиды.


    Саралау тәсілі: диалог және қолдау көрсету


    Сынып оқушыларын топқа біріктіру. (қима қағаздарды таңдау арқылы)

    1-топ. Квадрат

    2-топ. Куб

    3-топ. Дәреже

    Интербелсенді тақта




    Домино нүктелері түсірілген карточкалар






    Қима қағаздар


    Сабақтың ортасы

    28 мин

    3 мин








    7 мин












    6 мин











    7 мин

























    5 мин

    «Мағынаны тану» тақтаға ағаштың суреті ілінеді. Ағашта әр түрлі жемістердің бірнеше түрі ілініп тұрады, сол жемістердің бір түрінен жинап,атын атап, қанша рет қайталанып тұрғанын айту арқылы жаңа сабақтың тақырыбы ашылып, мақсаты таныстырылады.

    Топтық жұмыс:

    «Ойлас-жұптас-бөліс» тәсілі арқылы тапсырма топпен бірігіп орындалады. (Постер қорғайды)

    1-топ. Қандай санның квадраты: а) 16-ғ а тең; ә)64-ке тең; б)49-ғ а тең; в) 100-ге тең

    2-топ. Қандай санның кубы: а) 8-ге тең; ә) 27-ге тең; б)125-ке тең; в) 1000- ғ а тең

    3-топ Салыстыр: 1) 32 және 3*2 3)142 және 14*2

    2)2*4 және 24 4) 42 және 24

    ҚБ «Жапондық» әдісі арқылы топтарды бағалау.

    Саралау тәсілі: қорытынды


    Жұптық жұмыс Кестемен жұмыс

    (дәреже түрінде жазу, дәреженің мәнін табу). Әрбір жұпқа кесте-карточка беріледі. Жұптың әрбір оқушысы жұп болып шығарады. Қай жұп бірінші орындаса, сол жұп есептің шығаруылуына қарай,дұрыстығына қарай бағаланады.

    №1

    24

    332

    9*9*9*9*9

    5*5*5*5*5





    №2

    73

    104

    4*4 *4

    17*17*17*17







    № 3

    412

    106

    6*6*6

    2*2*2*2*2






    ҚБ. «Сендвич» әдісі арқылы бағалау

    Саралау тәсілі: тапсырма


    Жеке жұмыс. «Конверттегі сұрақ» әдісі. Сараланған тапсырма. Конвертті түстері бойынша таңдайды.

    1-тапсырма

    1. 162-130 өрнегін қалай орындаймыз

    2. 7 ·а · 8 ·а өрнегін қалай ықшамдауға болады?

    3. Дәреже дегеніміз не? Дәреже көрсеткіші, дәреже негізі дегеніміз не?

    2-тапсырма

    1. а1=а формуласын түсіндір

    2. 10, 100, 1000, 10000 сандарын дәреже түрінде жазуға бола ма?

    3. Дәреженің мәні дегеніміз не?

    3 -тапсырма

    1. Санның квадраты және кубы дегеніміз не?

    2. 43 өрнегінің оқылуы

    3. 162-100 өрнегін қалай орындаймыз


    Қ5-конечная звезда 2 Б. «Екі жұлдыз, бір тілек»әдісі арқылы бағаланады

    5-конечная звезда 1 Стрелка вправо 1





    Саралау тәсілі: оқушылар жеке қабілеттерін есепке ала отырып тапсырманы орындайды.


    Дескриптор арқылы қалыптастырушы бағалау тапсырмасы (дескриптор қосымша бетте).

    Тап

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Баекешова Айгерим Сериккалиевна
    21 Желтоқсан 2020
    1340
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Ашық сабақ Дәреже 5 сынып

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Ашық сабақ Дәреже 5 сынып

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Натурал сан дәрежесінің анықтамасын білу; Бірдей сандардың көбейтіндісін дәреже түрінде жазу
    Материалдың қысқаша нұсқасы


    Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 5.1В бөлім:Натурал сандардың бөлінгіштігі

    Мектеп: № 80 мектеп-гимназия


    Күні:

    Мұғалімнің аты-жөні: Баекешова Аигерим Сериккалиевна

    Сынып: 5"А"

    Қатысқандар: 20

    Қатыспағандар: -

    Сабақтың тақырыбы:

    Дәреже

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

    5.1.1.3Натурал сан дәрежесінің анықтамасын білу;

    5.1.1.4Бірдей сандардың көбейтіндісін дәреже түрінде жазу

    Сабақ мақсаттары

    Барлық оқушылар:

    • Натурал сандарың дәрежесін оқып жаза алады;

    Оқушылардың басым бөлігі:

    • Натурал сандарың дәрежесін есептей алады;

    Кейбір оқушылар:

    • Натурал санды дәреже түрінде және негізі бойынша дәреже көсеткішін табуды орындай алады

    Бағалау критерийі

    Натурал сан дәрежесінің анықтамасын біледі;

    Бірдей сандардың көбейтіндісін дәреже түрінде жазады

    Тілдік мақсаттар

    Оқушылар: Натурал санның негізі мен дәреже көрсеткіштерін қолданып есептеулер жүргізеді

    Пәнге тән лексика мен терминология:

    Дәреже, негізі, дәреже көрсеткіші, квадрат, куб, 1 дәреже

    Сыныптағы диалог/ жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер:

    • Дәреже дегеніміз не?

    • Дәреженің негізі деп нені атайды?

    • Дәреже көрсеткіші деп нені атайды?

    • Дәреже көрсеткіші 1-ге тең санды қалай жазады?







    Құндылықтарға баулу

    Ұлттық қауіпсіздік және еліміздің бүкіләлемдік, өңірлік мәселелерді шешуге жаһандық тұрғыдан қатысуы;

    Шығармашылық және сын тұрғысынан ойлау, қарым-қатынас жасау қабілеті.

    Пәнаралық байланыс

    Физика, информатика, химия

    Алдыңғы оқу

    Бірдей сандардың көбейтіндісін көбейту кестесінен біледі. Натурал сандарды көбейту алгоритмін біледі

    Сабақ барысы


    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері


    Ресурстар



    Сабақтың басы

    9 мин

    2 мин



    4 мин












    3 мин


    Ұйымдастыру. Оқушылармен сәлемдесу. Психологиялық ахуал туғызу (шаттық шеңберін құру)


    Үй тапсырмасын сұрау.


    ҚБ. «Домино» әдісі арқылы үй тапсырмасын тексеру

    Қима қағазға бір жағына көбейту амалы, екінші жағына мәні ауыстырылып жазылған. Бір оқушы көбейтіндіні оқыса келесі оқушы жауабын оқиды.


    Саралау тәсілі: диалог және қолдау көрсету


    Сынып оқушыларын топқа біріктіру. (қима қағаздарды таңдау арқылы)

    1-топ. Квадрат

    2-топ. Куб

    3-топ. Дәреже

    Интербелсенді тақта




    Домино нүктелері түсірілген карточкалар






    Қима қағаздар


    Сабақтың ортасы

    28 мин

    3 мин








    7 мин












    6 мин











    7 мин

























    5 мин

    «Мағынаны тану» тақтаға ағаштың суреті ілінеді. Ағашта әр түрлі жемістердің бірнеше түрі ілініп тұрады, сол жемістердің бір түрінен жинап,атын атап, қанша рет қайталанып тұрғанын айту арқылы жаңа сабақтың тақырыбы ашылып, мақсаты таныстырылады.

    Топтық жұмыс:

    «Ойлас-жұптас-бөліс» тәсілі арқылы тапсырма топпен бірігіп орындалады. (Постер қорғайды)

    1-топ. Қандай санның квадраты: а) 16-ғ а тең; ә)64-ке тең; б)49-ғ а тең; в) 100-ге тең

    2-топ. Қандай санның кубы: а) 8-ге тең; ә) 27-ге тең; б)125-ке тең; в) 1000- ғ а тең

    3-топ Салыстыр: 1) 32 және 3*2 3)142 және 14*2

    2)2*4 және 24 4) 42 және 24

    ҚБ «Жапондық» әдісі арқылы топтарды бағалау.

    Саралау тәсілі: қорытынды


    Жұптық жұмыс Кестемен жұмыс

    (дәреже түрінде жазу, дәреженің мәнін табу). Әрбір жұпқа кесте-карточка беріледі. Жұптың әрбір оқушысы жұп болып шығарады. Қай жұп бірінші орындаса, сол жұп есептің шығаруылуына қарай,дұрыстығына қарай бағаланады.

    №1

    24

    332

    9*9*9*9*9

    5*5*5*5*5





    №2

    73

    104

    4*4 *4

    17*17*17*17







    № 3

    412

    106

    6*6*6

    2*2*2*2*2






    ҚБ. «Сендвич» әдісі арқылы бағалау

    Саралау тәсілі: тапсырма


    Жеке жұмыс. «Конверттегі сұрақ» әдісі. Сараланған тапсырма. Конвертті түстері бойынша таңдайды.

    1-тапсырма

    1. 162-130 өрнегін қалай орындаймыз

    2. 7 ·а · 8 ·а өрнегін қалай ықшамдауға болады?

    3. Дәреже дегеніміз не? Дәреже көрсеткіші, дәреже негізі дегеніміз не?

    2-тапсырма

    1. а1=а формуласын түсіндір

    2. 10, 100, 1000, 10000 сандарын дәреже түрінде жазуға бола ма?

    3. Дәреженің мәні дегеніміз не?

    3 -тапсырма

    1. Санның квадраты және кубы дегеніміз не?

    2. 43 өрнегінің оқылуы

    3. 162-100 өрнегін қалай орындаймыз


    Қ5-конечная звезда 2 Б. «Екі жұлдыз, бір тілек»әдісі арқылы бағаланады

    5-конечная звезда 1 Стрелка вправо 1





    Саралау тәсілі: оқушылар жеке қабілеттерін есепке ала отырып тапсырманы орындайды.


    Дескриптор арқылы қалыптастырушы бағалау тапсырмасы (дескриптор қосымша бетте).

    Тап

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Математика Ашық сабақ 5 сынып
    21.12.2020
    1340
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Баекешова Айгерим Сериккалиевна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации