«Мағынаны
тану» тақтаға ағаштың суреті
ілінеді. Ағашта әр түрлі жемістердің бірнеше түрі ілініп тұрады,
сол жемістердің бір түрінен жинап,атын атап, қанша рет қайталанып
тұрғанын айту арқылы жаңа сабақтың тақырыбы ашылып, мақсаты
таныстырылады.
Топтық
жұмыс:
«Ойлас-жұптас-бөліс»
тәсілі арқылы тапсырма топпен
бірігіп орындалады. (Постер
қорғайды)
1-топ. Қандай санның квадраты: а)
16-ғ а тең; ә)64-ке тең; б)49-ғ а тең; в) 100-ге
тең
2-топ. Қандай санның кубы: а) 8-ге
тең; ә)
27-ге тең;
б)125-ке тең;
в)
1000- ғ а
тең
3-топ Салыстыр:
1) 32 және
3*2 3)142 және
14*2
2)2*4 және
24 4)
42 және
24
ҚБ «Жапондық» әдісі арқылы топтарды
бағалау.
Саралау тәсілі:
қорытынды
Жұптық
жұмыс Кестемен
жұмыс
(дәреже түрінде
жазу, дәреженің мәнін табу). Әрбір жұпқа кесте-карточка беріледі.
Жұптың әрбір оқушысы жұп болып шығарады. Қай жұп бірінші орындаса,
сол жұп есептің шығаруылуына қарай,дұрыстығына қарай
бағаланады.
№1
24
|
332
|
9*9*9*9*9
|
5*5*5*5*5
|
|
|
|
|
№2
73
|
104
|
4*4
*4
|
17*17*17*17
|
|
|
|
|
№
3
ҚБ. «Сендвич» әдісі арқылы
бағалау
Саралау тәсілі:
тапсырма
Жеке
жұмыс.
«Конверттегі
сұрақ»
әдісі. Сараланған тапсырма.
Конвертті түстері бойынша
таңдайды.
1-тапсырма
1.
162-130 өрнегін қалай
орындаймыз
2.
7 ·а · 8
·а өрнегін қалай ықшамдауға
болады?
3. Дәреже дегеніміз не? Дәреже
көрсеткіші, дәреже негізі дегеніміз
не?
2-тапсырма
-
а1=а формуласын
түсіндір
-
10, 100, 1000, 10000
сандарын дәреже түрінде жазуға бола
ма?
-
Дәреженің мәні
дегеніміз не?
3
-тапсырма
1. Санның квадраты
және кубы дегеніміз не?
2. 43
өрнегінің
оқылуы
3.
162-100 өрнегін қалай
орындаймыз
Қ Б. «Екі жұлдыз, бір
тілек»әдісі арқылы
бағаланады

Саралау тәсілі: оқушылар жеке қабілеттерін
есепке ала отырып тапсырманы
орындайды.
Дескриптор арқылы
қалыптастырушы бағалау тапсырмасы
(дескриптор қосымша
бетте).
Тап |